top of page
  • Writer's pictureרחל לב

לעורר את הכוח הרוחני של העצמי האלוהי

פתיחה - כוח רוחני נובע מהכרת האמת של כל מצב. האמת היא מתנה חשובה מאוד של תודעה לקבל מהעצמי האלוהי שלנו. האמת היא שיש רק כוח אחד, זה של העצמי האלוהי, כנוכחות אלוהית בבריאה. חשוב שנגלה מה זה אומר לחיות את האמת הזו כשאנו נפתחים להבנה שלשום דבר לא יכול להיות כוח עלינו כעצמי זה.


עם ההבנה הזו, אנו יכולים לשחרר את האשליה שבנפרדות מעצמי זה שיש נגד מה או מי להילחם. אנו יודעים שכאשר אנו בקשר עם העצמי האלוהי שלנו, שום מחשבות, אמונות, זיכרונות, אנשים, רגשות, מכשולים, מצבים או נסיבות חיצוניות לא יכולים לעצור אותנו מליצור חיים המשקפים את הפוטנציאל הבלתי מוגבל של העצמי האלוהי שלנו.


לא יכול להיות כוח בשום דבר שהנו מהעולם החומרי, שכן הכוח היחיד הוא של הרוח האלוהית, שחיה כעצמי האלוהי הכל יכול שבתוכנו. מודעות זו מאפשרת לנו לדעת אפילו יותר את הזהות האמיתית שלנו כעצמי האלוהי, אמת המסייעת לנו להיות אפילו יותר יעילים בניקוי אנרגיה לא הולמת.


מהו כוח רוחני?


בהבנה זאת אנו נחקור בחיים את הכוח הרוחני, מהו וכיצד להתעורר אליו. נלמד דרך עולם החוויה כיצד הבנה זו משנה את האופן שבו אנו רואים את חיינו באינטראקציה עם העולם. נבין שזה לא כוח על משהו או מישהו, לא כוח נגד, או כוח מעל משהו. זה אינו כוח שנובע מכוח רצון אישי או נחישות של האישיות.


כוח רוחני הוא כוח שאינו כוחני. הוא רוטט עם אהבה ללא תנאי. כאשר נעלה לרמה גבוהה יותר של תודעה, מעל הדואליות, נבין שאין כוח או כוחות מנוגדים, כי אין שני כוחות בבריאה בה הכול אחד.


למרות שזה עשוי להיראות כאילו יש בעולם שלנו כוחות מנוגדים, בתודעת העצמי האלוהי שלנו נדע שלשום דבר לא יכול להיות כוח עלינו, גם אם נראה בחוץ שכן. יש רק כוח אחד - הכוח של העצמי האמתי, הפנימי ביותר ; הכל-יכול החי תמיד בתוכנו, כעצמי של טוב טהור, אהבה וחוכמה.


הקשר עם העצמי האלוהי שלנו מגלה היכן אנו נותנים את הכוח שלנו לעולם החיצוני


כאשר אנו יוצרים קשר עם העצמי האלוהי שלנו ומבקשים הדרכה, הוא יגלה לנו דרכים שבהן נתנו את הכוח שלנו לאנשים אחרים, מצבים או לחפצים.


כשאנו מעוררים את הכוח הרוחני שלנו, תפישות מוטעות, זיכרונות שמעכבים אותנו, מחשבות מפחידות ומדאיגות לגבי העתיד, התניה תרבותית ותפישות של אנשים אחרים פחות ופחות משפיעות עלינו עד שהם משתחררים לגמרי מהמודעות שלנו.


אנחנו משיגים את האמונה שכאשר אנו מבינים במודע את העצמי האלוהי כמי שהננו, שום דבר לא יכול לפגוע בנו או להיות בעל כוח או שליטה עלינו. אז כבר לא צריך לתת את הכוח שלנו לשום אדם, מצב או דבר.


איך החיים שלנו יכולים להשתנות כשאנו יודעים שיש רק כוח אחד עם הבנה ושאין כוח חוץ מזה של העצמי האלוהי שלנו ?


אנו מפסיקים לנסות להגן על עצמנו מפני הדברים האלה שאולי נתנו להם כוח עלינו. אנו מגלים שמצבים שבעבר יצרו תחושות של חרדה או פחד כבר לא מדאיגים אותנו כי אנו יודעים שאין להם כוח עלינו.


אנו מקיימים אינטראקציה עם העולם סביבנו בדרכים המשקפות את הביטחון הפנימי הגובר וההתעוררות שלנו לגבי מהו כוח רוחני וכיצד לבטא אותו בחיינו. אנו מאפשר לאמיתות ההוויה שלנו, לכוח הרוחני שבתוכנו, לבוא לידי ביטוי בכל תחום בחיינו, עם כל אדם שאנו מכירים, ובכל מצב שאנו נמצאים בו.


עם כוח רוחני נוכל לדעת את האמת של כל מצב


כאשר אנו יכולים לזהות מה נכון ואמתי ומה הוא רק אשליה ולא אמתי, אנו נעשים מודעים למה שחשבנו שהוא בעיה (במבט רציונלי) וכאשר רואים אותו באור העצמי האלוהי שלנו לא נשלול אותו מהאופן שבו הדברים נראים כלפי חוץ.


נבין טוב יותר מדוע דברים קורים ונזהה את ההזדמנות שכל מצב מציע לנו משהו לתועלת. אנו מסוגלים לשמור טוב יותר על תחושת שלווה ואיזון בחיינו, לא משנה מה קורה או באילו תנאים אנו נמצאים.


עם אור העצמי שבפנים, נוכל לחוות מחשבות מעוררות השראה, פתרונות, תובנות והדרכה שיראו לנו את האמת. שהכוח נמצא בתוכנו ושהיקום תמיד מביא לנו את טובתנו הגבוהה יותר דרך כל מצב.


עם ההבנה של כוח רוחני ומה זה אומר, אנו הופכים בטוחים יותר ופתוחים לאפשרויות חדשות. אנו מגלים דרכים יעילות יותר להתמודד עם כל מצב. החיים הופכים להרפתקה נפלאה של גילוי ללכת בעקבות הלב - לחוות יותר שפע, שמחה וחיות.


אנו ניצור קשר עם העצמי האלוהי ונגדיר את הכוונה שלנו לשנות שטח בחיים שאינו עובד. לאחר מכן נחדיר לשטח הזה בחיים את הכוח הרוחני של האמת האלוהית, ניישר אותו עם מטרה נעלה, נפרק הרגלים ודפוסים ישנים שהחזיקו אותנו בעיכוב, וכך אנו משחררים את כל מה שלא לטובתנו הגבוהה ביותר.


ניפתח לקבל את טובתנו הגבוהה ביותר בתחום זה, ונמשיך לאשר לעצמנו שאין שני כוחות אלא רק כוח אחד - הכוח של העצמי האלוהי שלנו שנמצא תמיד אתנו עם חוכמתו, אהבתו וטובו המקיפים את כל החיים.


להתמודד עם העתיד עם תקווה וראייה חדשה של התודעה


כאשר נעמיק את המגע שלנו עם העצמי האלוהי ונקשיב להדרכה הפנימית שלנו ונעקוב אחריה, אנו לומדים לסמוך על כך שהאני האלוהי שלנו תמיד מספק לנו כל מה שלא יהיה בין אם זו מילה מעודדת, סיוע, כסף, עבודה, הזדמנות, אוכל או חברות.


נבין שיש מלאי אינסופי של כל מה שאנו צריכים, אז נפסיק להסתכל על אחרים כמקור השפע וההיצע של הטוב שלנו. נפסיק להיתלות בכל אדם או מצב, במחשבה שאין דבר טוב יותר. זה כך כי אנו יודעים שתמיד יהיה לנו כל מה שאנו צריכים. נוכל להתמודד עם העתיד ברגע הנוכחי עם תקווה לקבלת כל המתנות שיש לאני האמתי שלנו עבורנו כדי להתמודד עם העתיד עם ראייה חדשה של התודעה.


אנו שותלים זרעים של תודעה ככל שנשיג את התודעה הנלמדת דרך החיים. זרעים רבים של תודעה שיפרחו בהמשך. תודעה זו יכולה להופיע כחיים שלווים והרמוניים.


תהיה לנו הבנה עמוקה יותר של מי אנחנו כאשר האמת מתגלה ואשליות משתחררות לקבל את זהותנו האמתית כישות אלוהית שמשקפת את השלמות והיופי הטמונים בה.


אז נוכל לחוות מחשבות תכופות שמראות לנו את הדרך; מחשבות טהורות; זוהרות; ומחשבות מלאות תובנות, יפות, מעודדות וחיוביות.


הרבה שינויים נפתחים לפנינו דרך התעוררות נפלאה כאשר זרע התודעה גדל ומציע לנו קציר עשיר של חוכמה גדולה יותר, הבנה, מודעות מורחבת וקפיצה קוונטית לרמה חדשה של הארה.


העצמי האלוהי מציע לנו תמיד חיים בשפע, אהבה, חיוניות וטוב טהור


העצמי האלוהי כתודעה בעלת כוח רוחני - פותח דלתות, מביא הזדמנויות, מפנה את הדרך ומשחרר מקומות תקועים. אין גבול לכמה רחוק נוכל ללכת אתו, כמה נוכל לגדול וכמה מהעצמי האלוהי יכול לבוא לידי ביטוי דרכנו בזמן שהוא מתגלה בחיינו.


https://www.youtube.com/watch?v=vKqMNgXKlGw מסר אלוהי+ מסע פנימי



לעורר את הכוח הרוחני של העצמי האלוהי - מסע פנימי לעורר את זרע האור האלוהי


ננשום פנימה וניתן לעצמנו להרגיש מאוד ממוקדים, עוזבים כל מחשבה, כל דימוי פנימי, וכל דבר אחר שעלול להסיח את הדעת.


נעמיק פנימה, ועוד פנימה. נתחיל להתמקד באור ההארה שמגיע מתוך מרכז ההויה ; הליבה האלוהית שלנו.


האני האלוהי שבתוכנו מושך אותנו פנימה, קורא לנו הביתה לתת לו להיות בביטוי בתוך חיינו.


נוכל להרגיש את עצמנו נמשכים בצורה מגנטית אל הליבה של הווייתנו, שם נח הזרע של הפוטנציאל האלוהי שלנו.


נתעלה מעל תחושת הגוף הפיזי. נדמיין שעמוד של אור מתהווה ונפתח במרכז ההוויה שלנו, מחבר את כל מרכזי האנרגיה ברטט האלוהי.


נעביר את המודעות שלנו לעמוד אור זה או לליבת האור בפנים שמתרחבת כלפי חוץ ב-360 מעלות.


ככל שנתמקד באור הזה יותר, כך האור הופך להיות בהיר, ויותר זוהר, כמו שמש מאירה.


נמקד את התודעה בליבה שבה ישנו זרע האור האלוהי, נחוש שהוא מתרחב ללהבה זהובה ונזמין אותו להתבטא בחיינו כשמש מאירה.


נחוש את העוצמה והברק של האור הזה הקורן מתוכו ונתמקד בו. לסיוע נזמין ישויות אור גבוהות, או מאסטרים מוארים - להרחיב את האור הפנימי שלנו.


ישויות האור שאנו מזמינים מביאות לנו סיוע עם האור שלהן ועם מתנות רבות לתודעה כדי לעורר את הכוח הרוחני של עצמיותנו.


נהיה עם כוונה לכך וניפתח עכשיו לקבלת האור של ההוויות והמסטרים האלה במרחב המקודש הפנימי שלנו.


הם תמיד זמינים ומוכנים לסייע למי שבוחר בזה וכל מה שנדרש הוא רק להביע כוונה ולהיות בהכרת תודה על המתנה שלהם.


אם אנו באמת מוכנים לחוות רמה חדשה של כוח רוחני ולהבין מה זה - אז ההדרכה והאנרגיה יהיו שם.


ככל שנתמקד יותר נחוש את נוכחותם כאור שמתרחב או כתבניות אור מסביבנו, או שנחוש זאת כשינוי תדר.


המרחב שלנו מתקדש באורות שהם מביאים כשאנו מוכנים להיפתח לרמה חדשה של תודעה ואור הטמון בזרע האלוהי של עצמיותנו.


זה מעיר את הטבע האלוהי שלנו אפילו יותר כשאנו ניפתחים לקבל זרם של אור מהתודעה האלוהית שלהם. דבר שמעורר יותר את הכוח הרוחני.


זרימת האנרגיה החדשה הזאת, מביאה לנו הבנה ונכונות להיפתח כדי לחוות אותו בחיינו.


אם אנו מקבלים בהסכמה את הכוח הזה כפוטנציאל טבעי של הווייתנו, זרע האור נפתח ומגיב כתודעה חיה.


האור החי מחלחל להוויה שלנו דרך עמוד האור המרכזי שיצרנו וניתן לחוש אותו נפתח בתוכנו. הוא חי ופורח דרך התודעה המורחבת שלנו.


זוהי תודעה שמכירה בכוח רוחני שנמצא בתוכנו כמורשת אלוהית ואנו מתכוונים לשלב אותו בחיינו עם הכרה חדשה המביאה חוויות חדשות.


בכל פעם שנעבוד כך עם האור האלוהי - משהו עמוק יותר ייפתח בפנים, מודעות חדשה תפרח, תהיה לנו יכולת גדולה יותר לקיים את הקשר הפנימי הזה באופן טבעי וספונטני.


זה תלוי בנו איך ניישם את המידע הזה הלכה למעשה. זה יתחזק ויהיה חלק מההגשמה שלנו ביצירת מהפך בחיים שלנו.


נחשוב כעת על תחום או כמה תחומים בחיים שנרצה לקבל כוח רוחני זה להתמדה, אומץ ונחישות כדי ליישם אותם בהצלחה עם הרצון של העצמי האלוהי.


אולי נרצה להיות בעלי חוכמה וכוח רצון להפוך שטח כלשהו בחיינו לטוב יותר ולגרום לו לעבוד בדרך טובה יותר לגבי כל הנוגעים בדבר.


נעביר את הכוונה הזאת עם השתוקקות לממש זאת, דרך העצמי האלוהי. נזכור שהוא תמיד זמין לממש מה שאנו מתכוונים לקבל.


עם כוונה אלוהית שלנו, התודעה של העצמי האלוהי, מעמיקה ומעצימה את זרע האור הפנימי כך שהוא נעשה בתוכנו תוסס וחי עם התודעה האלוהית שלנו.


זוהי מתנה שתשתלב לתוך חיינו בדרך שליווה והרמונית, ותעיר אותנו להכרה חדשה של מי אנחנו באמת ומה טבעו של כוח רוחני, וזה יוביל לחוויות חדשות ומעצימות.


כעת נחזור למודעות העולם הזה, נרגיש את הכוח הרוחני בתוכנו זורח, תוסס וחי ככוח של הארה שמשחררת אותנו ממגבלות ופחדים למימוש אלוהי דרך עוצמת האני הגבוה שהננו באמת ונחוש הכרת תודה עמוקה. הודיה🙏🏼






bottom of page