top of page
  • Writer's pictureרחל לב

להתרומם ברטט ולהעמיק בתודעה


האני האלוהי שלנו הנו העצמי שקיים ברמה גבוהה יותר מהנשמה שלנו. זוהי המהות האלוהית של הווייתנו, מקור כל האור והחיים ובתוכו אנו חיים וההווים. הנשמה שלנו קרובה יותר לאישיות, ומהווה מתווך בינה לבין העצמי האלוהי עד למועד שבו נוכל לחוות ולהגשים ישירות את העצמי האלוהי כמי שאנחנו.


כמה תיאורים ואיכויות של העצמי האלוהי, הנצחי הנוכח בכל מקום (בכל מקום בבת אחת) - כל יכול, יודע כל, בעל שלמות נצחית, אינסופית של ההוויה האינסופית, בעל אהבה וחוכמה. אור אינסופי. עצמי שהוא חופשי מכל שליטה. עצמי קבוע, בלתי משתנה, בלתי ניתן להריסה ובלתי ניתן לשינוי. תמיד זהה למקור האלוהי שלו.


זה העצמי שהוא המתבונן, עד לחוויה שלנו. עד לפעילויות הנפש, אך לא מזוהה איתן. הוא מקור כל התשובות כמרכז תודעה בתוך החיים של האני "האחד". מרכז תודעה בתוך האוקיינוס ​​הגדול של החיים. התודעה של השלם, המתבטאת דרך נקודת המרכז של ההוויה שלנו. הוא ביטוי של האל כתודעה במנוחה.


ניתן להכיר את העצמי הזה רק דרך חוויה ישירה שלו ואי אפשר להכיר אותו דרך השכל הרציונלי. התודעה שלנו מתרחבת בהדרגה עד שהיא מבינה את זהותה עם השלם. עם תודעה זאת ניתן למצוא כוח חיים אחד - קיום אחד - מציאות אחת מוחלטת הנקראת השדה המאוחד, או ההכרה האוניברסלית שהכרתנו הנה חלק ממנה.


ליצור קשר עם העצמי האלוהי שלנו


כאשר אנו נפתחים אל העצמי האלוהי שלנו, אנו יכולים לקבל את ההדרכה, השלווה, ההרמוניה שלו שהנם אור מאיר. אנו יכולים בקלות להתרחק מהסחת-הדעת של העולם הפיזי ולשחזר את עצמיותנו עם אור, אהבה ולגלם את העצמי הנצחי הזה בחיים אלה. עם חיבור לעצמי האלוהי אנו יכולים להתעלות מעל האגו שלנו ולהרפות מכל גורם לכאב ולסבל. העצמי הזה יחשוף את האשליות, הרצונות וההחזקות שמחזיקות אותנו לכודים ברטט נמוך יותר בדרך האגו.


דרך העצמי הזה ובהנהגתו, אנו יכולים לשחק בעולם עם כל הפוטנציאל האלוהי ולהפגין את הדרך הגבוהה ביותר שלנו בביטוי ויצירתיות. אנו מקבלים יכולת גדולה יותר לזהות טיבן של אנרגיות ותבניות מגבילות, דיסהרמוניות. לא רק שהעצמי הזה יחשוף את המגבלות הללו ; מגע ישיר עם העצמי הזה יאפשר לנו לקבל את הכוח, החוכמה, והחזון שלו וידריך אותנו בשחרור האנרגיות הללו.


העצמי האלוהי שלנו תמיד מנסה להגיע אלינו כדי לשלוח לנו את הכוח, ההארה, האהבה והחוכמה שלו כך שנמשוך תבניות גבוהות יותר של מחשבות, רגשות ומצבים לתוך חיינו. העצמי האלוהי הוא חכם; יודע - כל, ותמיד מראה לנו דרך קלה יותר, טובה יותר ומשמחת יותר לחיות.


לעבודה הרוחנית עם העצמי האלוהי יש תגמולים רבים


העבודה שאנו עושים על הפנימיות שלנו תתפתח ככל שנשקיע יותר מחויבות ומיקוד כדי להפוך להיות האני האלוהי שלנו ולהתעלות בכך מעל האגו, כך השינוי שנחווה יהיה גדול יותר.


בהתחלה זה אולי נראה כאילו שום דבר לא קורה כשאנו נפתחים לאור הגבוה הזה. בהמשך ייתכן שאנו נהיה מודעים לכך ששינינו את חיינו. נשים לב שהחיים שלנו שלווים יותר, שיש לנו פחות בעיות עם מערכות היחסים שלנו ושהדברים זורמים לנו יותר בקלות. נוכל להבין טוב יותר אם מגבלה כלשהי הוסרה, או בעיה כלשהי נפתרה. אנו עשויים להבחין שאנו מרגישים טוב יותר באופן כללי, עם פחות ימי מחלה, מרגישים פחות לחץ או מתח.


נוכל להבחין שאנו לוקחים את החיים יותר קל, מרגישים שליווים ומאושרים לעתים קרובות, לא יוצאים מאיזון מהפתעות החיים. אבל חשוב להבין שהתקדמות רוחנית לא נחווית בדרך כלל כאיזה ​​שינוי מדהים ומשנה אירועים.


זוהי התעוררות הדרגתית המורכבת מתמורות והשגות רבות של גילויים. לעתים קרובות לא נזכור שאי פעם היינו מוגבלים או שהייתה לנו בעיה באיזשהו תחום, שכן הטרנספורמציה לתודעה גבוהה יותר והתעלות מעל האגו שלנו מגיעה בצורה כל כך טבעית ומרגישה כאילו שכך תמיד היינו.


לאחר שנפתחנו לתודעה חדשה, או שהייתה לנו תובנה רוחנית, זה יהפוך לחלק מאתנו כך שנוכל לבטא ולגלם אותה בחיי היומיום שלנו. כדאי להיות סבלניים ואדיבים לעצמנו, בידיעה שעבור רוב האנשים, השינוי מגיע בצורה הדרגתית וטבעית, וזה מרגיש כאילו לא עשו דבר כדי להביא אותו. למעשה, לרוב האנשים זה מרגיש כאילו חייהם הם כפי שהם היו תמיד, והם אפילו לא זוכרים איך היו עם התודעה והחיים שלהם בתקופה מוקדמת יותר.


למרות שהתגמולים של חיים רוחניים הם בדרך כלל הגברת השלווה וההרמוניה, תחושת רווחה גדולה יותר, מערכות יחסים הרמוניות יותר והיצע שופע, שינויים בחיים החומריים אינם המטרה של חיים רוחניים.


אנו לא מושכים את הדברים האלה אלינו על ידי חיפוש אחריהם ישירות. תגמולים הם רק תופעת הלוואי של החיים האלוהיים. הם הביטוי וההתגלמות של האור והאהבה שהננו בעולם החוויה.


בל נרגיש כאילו נכשלנו אם אנו רואים דפוסים ישנים צצים בחיים שוב !


אנשים רבים גילו לאחר ששחררו היבט כלשהו של האגו שלהם שהם פתאום הפכו מודעים לדפוס הזה שעדיין מופיע במצבים רבים בחייהם. זה נורמלי ומהווה אינדיקציה לכך שהם מזהים זאת ויכולים להתעלות כעת מעל האגו שלהם. זהו שלב חשוב בצמיחה.


חלק מההתעלות מעל האגו שלנו הוא פשוט להיות מודעים לכך שדרך כלשהי מוכנה להשתנות. באמצנו את הדפוסים הללו אנו מתעוררים בתוכנו וחווים זאת סביבנו, בידיעה שזו ההזדמנות שלנו להתעלות מעליהם. כך אנחנו מגלמים את הארת העצמי האלוהי שלנו ומאפשרים לו לשנות את חיינו.


כאן לא נכריח את עצמנו לשנות, לא ניכנס לקרב עם בעיה או טעות שנתפסת בעצמנו או באדם אחר. נכניע את המצב הזה לרצון הגבוה או נאתגר את העצמי האלוהי שלנו ונאפשר לו לשנות את המצב הזה.


ככל שנשקיע יותר תשומת לב בבעיה, כך נהפוך אותה לאמיתית עבורנו והיא תגדל. חשוב לסלוח על העבר. ככל שנעמיק את הקשר שלנו לעצמי האלוהי שלנו ונתעלה מעל האגו שלנו, תמיד נראה דרכים טובות ואוהבות יותר שהיינו יכולים לפעול דרכן.


נזכור שתמיד עשינו כמיטב יכולתנו בזמן, בהתחשב בנסיבות, באמונות וברמת התודעה שלנו. הצמיחה הופכת להרבה יותר קלה כאשר אנו מרפים מהעבר ובמקום זאת חיים בהווה.


למה כדאי ליצור קשר עם העצמי האלוהי שלנו


כאשר אנו נפתחים אל העצמי האלוהי שלנו, אנו יכולים לקבל את ההדרכה, השלווה, ההרמוניה והאור המאיר שלו. אנו יכולים להתרחק ביתר קלות מהסחת-הדעת וההטרדות של העולם הפיזי, ולשחזר את עצמנו מחדש באור, באהבה ובכוח של העצמי הנצחי הזה.


דרך העצמי הזה, נוכל לשחק בעולם עם כל הפוטנציאל שמוכן להיפתח ולהפגין את הדרך הגבוהה ביותר שלנו. העצמי הזה יחשוף ויבטל אם נבקש את האשליות, הרצונות והצמדות לאמונות שמחזיקות אותנו לכודים ברטט נמוך יותר ובדרך שלא עובדת. נקבל יכולת גדולה יותר לזהות אנרגיות וצורות חשיבה מגבילות, דיסהרמוניות ומפרידות.


לא רק שהאור שלו יחשוף את המגבלות הללו; מגע עם העצמי הזה יאפשר לנו לקבל את הכוח, החוכמה והחזון הגבוה שמביא לשחרר את האנרגיות הללו ולהתמיר אותן לאור טהור.


העצמי האלוהי שלנו תמיד מנסה להגיע אלינו, לשלוח לנו את הכוח, ההארה, האהבה והחוכמה למשוך צורות חשיבה גבוהות יותר דרך מחשבות, רגשות ומצבים לתוך חיינו. נזכור שהעצמי האלוהי שלנו חכם ; הוא יודע כול, ותמיד מראה לנו דרך קלה, טובה יותר ומשמחת יותר לחיות.


יצירת קשר עם העצמי האלוהי


ליצירת קשר עמו אנו צריכים ליצור קשר מנטלי דרך כוונה, רגשי דרך השתוקקות ופיזי דרך הנשימה, להיפתח אליו ולהיות עם כוונה ונכונות שזה יקרה, כשאנו זוכרים שהעצמי הזה הוא מי שהננו באמת. אז אנו נפתחים לחלק הגדול יותר של עצמנו.


איננו צריכים להיאבק, או להתאמץ ליצור קשר עם העצמי האלוהי שלנו. כל מה שאנו צריכים לעשות הוא להגדיר את הכוונה שלנו ולהיפתח דרכה לכל מתנות התודעה שמחכות לנו כשאנו מתחברים במרחב פנימי שקט עם העצמי הפנימי ביותר הזה.


דרך אחרת ליצור קשר עם העצמי האלוהי שלנו היא באמצעות שתיקה. החיבור העמוק הזה קורה מעבר לשכל הרציונלי. בגלל זה אולי לא נרגיש שיצרנו קשר. הכוונה שלנו להתחבר עם העצמי האלוהי וההקשבה אליו הם כל מה שצריך כדי ליצור את החיבור הזה ולקבל את ההדרכה, האנרגיה, האור וההשראה שלו בהתאם ליכולתנו להכיל זאת.


 

להתחבר לעצמי האלוהי כדי לקבל את מתנות התודעה שלו :


1. התחילו בישיבה בשקט. הגדירו את הכוונה שלכם ליצור קשר עם העצמי האלוהי שלך, להיפתח אליו ולקבל את האנרגיה, האהבה, ההשראה שלו וכל שינוי שיבוא, דרך המודעות והמתנות של התודעה שהוא תמיד מציע לכם.


2. שחררו כל מחשבה, ודמיינו שאתם ישות אינטליגנטית אינסופית, בעלת אהבה ללא תנאי, בעלת חוכמה יודעת כול והיא מביטה מבעד לעיניכם. חושו את ה"אני" שבתוככם שתמיד נוכח, העצמי שהוא מודעות טהורה.


3. תנו לעצמכם לנוח לחלוטין, היכנסו למצב של שקט פנימי, ללא צורך לדעת מה לעשות או לחשוב עליו, גם אם רק לרגע. עזבו את כל המחשבות על העולם החיצון והיכנסו פנימה, מבקשים מהעצמי האלוהי שלכם למשוך אתכם לתוך עצמיותו.


4. אתם יכולים להפוך את החיבור אל העצמי האלוהי שלכם חזק עוד יותר על ידי הכוונה לשחרר כל מחשבה או אמונות שעשויות להוות מכשול ליצירת קשר עם העצמי האלוהי או לקבלת מתנותיו.


5. אם תרצו, בקשו הדרכה, תובנה או תשובה כשאתם נכנסים אל מצב שקט.


6. ברגעים של שקט האני האלוהי יכול להעניק לכם כמה שיותר מהחוכמה, הכוח והאהבה שלו שאתם יכולים להכיל ולקבל. שימו לב לאילו מחשבות חדשות עולות לכם אחרי רגעי הדממה הללו, הקוראים לאני האלוהי שלכם לבוא. עשייה זו מביאה עוד כוח, אהבה, חוכמה, הדרכה, שפע וראייה רוחנית.


7. לאחר מכן, ייתכן שתקבל מסר פנימי (זה בסדר אם זה מרגיש כאילו אתה זה שנותן לעצמך מסר). מגע עמו עשוי לבוא דרך תחושה גואה של אנרגיה, שלווה, ידיעה פנימית, קבלת תשובה, נשימה שנעשית עמוקה יותר, או בדרכים רבות אחרות. זה בסדר גם אם אין לכם תגובה שאתם יכולים להרגיש או לזהות ; דעו כי נוצר קשר פשוט בגלל הכוונה שלכם ליצור קשר. בעזרת כוונה זאת תוענק לכם תובנה, אנרגיה נוספת או השראה שתיפתח בזמן המושלם.


אתם לא צריכים להשקיע הרבה זמן במדיטציה הזו ; למעשה, זה מאוד יעיל לבצע תקופות מדיטציה תכופות של עשר או עשרים שניות במהלך היום. אפילו הפסקה קצרה במהלך יום עמוס כדי להשתיק רעשים מנטליים. לבקש אקסטרה-אנרגיה או הדרכה מידי פעם היא דרך נפלאה להעמיק את הקשר עם העצמי האלוהי שלכם.



לקבל את מתנות התודעה מהעצמי האלוהי


לפני שתתחילו בהפעלה זאת, הגדירו את הכוונה והרצון הגבוה שלכם עכשיו להיפתח לאיכות של אור שחושפת את התודעה הגבוהה. זוהי איכות אור שאולי כבר השגתם והיא מאפשרת לכם להבין כעת טוב יותר את המחשבות שלכם, מה טיבן וזה מאפשר לעבור לאור גבוה יותר שחושף את טבע המחשבות הנעלות שלכם ומאפשר לכם לחשוב בדרך חדשה.


השכל הרציונלי אוהב להיות בשליטה, לחשוב ולחקור על דברים, להגדיר ולהמציא תשובות. הוא מאמין שהוא יודע את התמונה השלמה. הוא מאמין בנקודת המבט שלו שהיא כל מה שיש. תודו לחלק המנטלי הזה על שהביא אתכם עד הלום. אכן שכל טוב יש לכם - אחד שלומד כעת לעבוד בדרך חדשה, עם יעוד חדש ואתם נפתחים לעצמי האלוהי, האותנטי שלכם.


אפשרו להכרה שלכם לרכך את מחשבותיכם להיות שקטים יותר, כאשר אתם מזמינים בלבכם את התודעה של העצמי האלוהי שלכם להתרומם בתוך ההוויה שלכם כדי להיות גלויה יותר בחייכם, כדי לחוות את התודעה הזו כמי שאתם.


ככל שהתודעה של העצמי האלוהי נפתחת בתוך התודעה שלכם, אתם נעשים חכמים יותר, מבינים יותר. המחשבות שלכם מביאות לכם תשובות, מראות לכם את הדרך ומביאות אתכם להבנה מעבר למילים, לתפישה מידית ופרספקטיבה עמוקה כדי להגשים את המטרה הקיימת לפניכם בכל רגע.


כאשר אתם נפתחים לאור-תודעת העצמי האלוהי, המחשבות שלכם מקבלות אופי חדש, איכות חדשה. הן תומכות בכם, הן עוזרות לאני האלוהי שלכם לפתוח יותר את הדרך להארה. הן הופכות לחלק מהצמיחה והתרחבות התודעה שלכם.


אם אתם מוכנים, היכנסו למרחב הפנימי לשם התרחבות האור בתוככם, אור התודעה של העצמי האלוהי שיגלה לכם את טבע ההכרה הגבוהה שלכם….


במיקוד במרכז ההוויה שלכם, אתם נושמים עמוק עד לרגיעה....האור הפנימי מתחיל לגדול, להתפשט, לוקח אתכם לתוך מישור בעל רטט גבוה יותר, ממנו ניתן להסתכל על מצב ההכרה שלכם מנקודת מבט חדשה לגמרי, או אולי נקודות מבט רבות, בזו אחר זו….. תנו לזה לקרות עכשיו, כאשר האור העילאי הזה פותח הבנות חדשות בהכרה המודעת שלכם.


דרך נשימה רגועה, אפשרו לאור להתרחב לגילוי התודעה הגבוהה יותר, התודעה של הנוכחות האלוהית, של אור ההארה..... בדרך חדשה כלשהי, אולי מעבר למילים, ניתן לקבל עכשיו הצצה להכרה האלוהית, שההכרה שלכם היא חלק ממנה….


האור של העצמי האלוהי פותח פתח חדש ועוצמתי יותר אל תוך התודעה האלוהית, לתוך האינטליגנציה האוניברסלית, לממלכת הרעיונות האלוהיים, לגילוי הבנות חדשות ותודעה מורחבת …האור נפתח ומתרחב למישור התודעה הגבוהה לגילוי רעיונות, להשראה....


כאן ניתן לעצור ולחשוב על איזשהו תחום בחיים שאתם רוצים יותר מודעות בו. זה יכול להיות כל סוג של תודעה שתרצו. אולי תרצו לפתח יותר תודעה על אמנות, יעוד גבוה או הארה ומודעות למרחבי-תודעה מורחבים.


היפתחו ברגע זה לקבל מתנה מהעצמי האלוהי... היו עם כוונה להרחיב מאוד את הפוטנציאל הגבוה שלכם אם היא מתנה זאת תהיה שלכם. תנו לכוונה זאת להיות גלויה לקבלת תודעה חדשה כדי שתוכלו לראות את החיים מהרמה הגבוהה ביותר של הווייתכם נכון לרגע זה.


העצמי האלוהי יכול להתגלות לכם כשאתם משתוקקים אליו ומכירים בזה שהנכם אור בפעולה ורוצים לבטא אותו. האור שלו מושך אתכם גבוה יותר וכעת מוכן לכוון אתכם לאיזו רמת תודעה לה אתם יכולים להיפתח....


חישבו למשל איזו הבנה הייתם רוצה לקבל לגבי חייכם, ייעודכם, עבודתכם…. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש, בידיעה שזה יינתן. בקשו את זה עכשיו....


האור מוביל אתכם למקום בתודעה בו שוכנת רמת התודעה הזו, למרות שאין כאן באמת "מקום" כפי שאתם מכירים אותו.... זה ניתן לכם כמתנה קדושה וזה יתעורר מתוך הווייתכם, וזה ייפתח בצורה הנכונה ובזמן המושלם עבורכם…. זה יבוא מבפנים.


אם אתם מוכנים לקבל את המתנה הזו של התודעה שביקשתם - היפתחו לקבל אותה כבר עכשיו. היו בהודיה... תנו לזה לחלחל להוויה שלכם, חשים מלאות בהרגשה זאת. תנו לזה להתרחב בכל דרך אפשרית.


אולי תרצו יותר מודעות לפרויקט עליו עובדים, פעילות לנתיב חדש.... בקשו זאת כעת, והיפתחו לקבל את עירוי אור-התודעה שניתן לכם בחופשיות …. בקשו את התודעה הזאת עד כמה שאתם יכולים להתמודד עם זה עבור טובתכם הגבוהה יותר בהדרכה של העצמי האלוהי…. הוא זה שמגלה לכם את מתנות התודעה לפי טבע המחשבה שלכם ופותח את הדרך אל ההכרה האלוהית כשאתם מוכנים כבר.


חושו את האור שבפנים פותח נתיב לתוך ההכרה האלוהית כך שיותר מודעות מתרחבת אל ההכרה האלוהית… אל אור גבוה יותר של רעיונות חדשים, של אינטליגנציה יצירתית, מחשבות רעננות, נקודות מבט חדשות והרגשת שחרור ממוגבלות.


אור מתחיל לזרום בהכרתכם מהתודעה האלוהית עצמה, פותח לכם את הדרך לעלות גבוה יותר, רחוק יותר, ועמוק יותר לעבר אינסוף התודעה עצמה עד להיכן שתודעתכם משגת בשלב זה….. תנו לזה לקרות עכשיו, כשהאור מתחיל להגיע מבעד לשער שנפתח, ודלת חדשה נפתחת לרווחה לאור של התודעה הטהורה….


כעת עזבו כל מחשבה, פשוט היפתחו…. לתודעה שלכם נכנסת איכות חדשה של אור…. המביאה מודעות שתאפשר לכם לתפוס ולהבין את השכל של העצמי האלוהי ולקבל בתדירות גבוהה יותר ולעתים קרובות רעיונות אלוהיים והדרכה ברורה. פשוט היו פתוחים וקבלו….


זה כאילו משהו במחשבות ובאמונות שלכם מתארגן מחדש, נכנס לדפוס חשיבה גבוה יותר ואין שום דבר שאתם צריכים לחשוב עליו או לעשות, מלבד לתת רשות שזה יקרה לכם.


להכרה שלכם מוחדרות קרני אור נוספות….


האור החי של התודעה הגבוהה מחלחל להכרה שלכם, פותח את יכולת החשיבה שלכם, חושף עולם חדש לגמרי של מחשבה....


בעוד אור זה זורם לתודעה שלכם, חשבו על תחום בחייכם שתרצו להעניק לו רעיונות חדשים, הדרכה או לקבל תובנות לגביו….תחזיקו את זה בהכרה ואז שחררו את זה…..


אז פשוט התמקדו ביצירת קשר, ובפתיחה לאור הזה של ההכרה האלוהית, בידיעה שכל מה שאתם צריכים - כל הרעיונות, ההבנות והתובנות יזרמו לתוך ההכרה שלכם ויתעוררו בתוך המחשבות שלכם בזמן המושלם עבורכם. היפתחו לזה ….. ובקשו את זה עכשיו, אם תבחרו כך, בנכונות מלאה ובידיעה שאתם ראויים לקבל זאת….


כשתחזרו למודעות החדר בו אתם נמצאים, משהו יהיה שונה במחשבות, בתחושות. תהיה קלות רבה יותר בבחירת מחשבות שאתם רוצים שיהיו לכם, בזיהוי וקבלת מחשבות שמביאות להתמרה שחרור וביטחון.


כך תשיגו שלווה גדולה יותר בהבנת טבען של מחשבות הבאות מההכרה הגבוהה.


תהיה לכם רגישות רבה יותר לקליטת מחשבות חדשות ולרעיונות מקוריים. תתגלה בכם חוכמה מעמיקה עם יכולת לבחור את המחשבות שאתם מרשים לעצמכם לשים לב אליהן, ולשחרר את אלו שאינכם רוצים במודעות ערה ואתם תחושו חופשיים מתמיד. המשך יום טוב !


מי שרוצה להיפתח יותר לזהותו האלוהית

אורין מזמין אתכם לעשות זאת בקישור זה


לקורס מלא של אורין לתרגול התודעה עם העצמי האלוהי

היכנסו לקישור זה


bottom of page