top of page
  • Writer's pictureרחל לב

היו מאוד בשקט וחכו לי, קחו זמן להקשיב


לכל דבר יש עונה וזמן


זה דורש חיפוש עמוק פנימה ולגלות את מה שנכון עבורכם. היו שקטים מאוד וחכו לי ותנו לי לגלות לכם את העיתוי המושלם לכל מה שצריך להספיק לעשות. הכול עובד ביחד לטובה כאשר אתם לוקחים זמן להקשיב ולציית לי, ולהפסיק למהר קדימה.


יש כל כך הרבה מה לעשות, הראש שלכם מסתובב מעצם המחשבה על כך ; לכן כל כך הכרחי להקדיש זמן להיכנס לשקט ולאפשר לכול ליפול במקומו ולהתגלות בעת הנכונה לו ולעולם לא לנסות לזרז את הקצב ולהאיץ לגבי שום דבר.


התוכנית האלוהית שלי תתפתח בשלמות, אז לעולם אל תנסו לזרז משהו


אתם מוצאים שקט נפשי מושלם ויודעים שאתם עובדים בכל שטח בחיים בעונה הנכונה עבורו. זוכרים כמה אני קרוב אליכם. כאשר תבינו זאת תפסיקו לחפש אותי בחוץ.


תפסיקו לחפש את הירח, הפסיקו לרדוף אחרי קשתות בענן, לעולם אל תחכו למחר כשתדעו שצריך לעשות משהו עכשיו. לעולם אל תצפו שדברים ייפלו לחייכם מבלי שתעשו את חלקכם. לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו.


ככל שתושיטו את ידכם לתת כך תקבלו


כפי שתחפשו את התשובה כך תמצאו אותה. אם אתם צריכים סבלנות, בקשו זאת ; אם אתם צריכים הבנה וחוכמה, אל תהססו לבקש אותם. ככל שאתם שואלים, אתם גדלים בקומה. לעולם אל תתביישו לבוא אלי לשם כך.


אם יש לכם צורך אמתי, הכירו את הצרכים שלכם, וכל אחד מכם יקבל מענה. אל תהססו לבקש ממני לחשוף עבורכם את התוכנית שלי. קודם כל אתם חייבים באמת לרצות לדעת, ולעולם לא להיות שאננים.


כשתשוקתכם גדולה מספיק אגלה לכם את כל הדברים ולא תשאיר אבן על כנה עד שתמצאו את התשובה המושלמת. אתם חייבים ללמוד לעשות את החלק שלכם, לעולם אל תשכחו את זה. לשם כך חפשו ומצאו את השקט הזה עמוק בפנים.


זה הזמן של ההתעוררות הגדולה של המין האנושי


יותר ויותר נשמות מתחילות להתעורר, מתחילות לחפש ולתהות על החיים ועל המשמעות האמתית שלהם. ההתעוררות הזו היא שגורמת לתסיסה גדולה ואפילו כאוס עבור רבים, דברים שהם קיבלו כמובנים מאליהם כל חייהם עכשיו צריכים לעזוב ולהחליף אותם במשהו חדש.


אתם תראו את השינויים האלה מתרחשים ביחידים, במדינות ובכל רחבי העולם. בכל מקום ניתן לראות ולהרגיש זאת בבירור ; זה כמו לחיות על קצהו של הר געש, שמוכן להתפרץ בכל רגע.


ככל שתעמיקו פנימה יותר תהיו בעלי חשיבה רוחנית, ותוכלו לראות דרך התנאים והמצבים החיצוניים ולהבין את הסיבה הפועלת ברמה הבלתי נראית של הנפש. עשו זאת על ידי שמירה על שקט פנימי.


היכנסו לשקט, העלו את תודעתכם ואפשרו לרוח האמת לזרום דרככם


בחרו לשפוך את האור הטהור שלי על כל מצב שזקוק לו. אל תחפש את התשובות מבחוץ, חפש אותן עמוק בפנים. אל תצפה מאף אחד אחר שיעשה עבורכם את עבודתכם הרוחנית.


אף אחד לא יכול להרים אתכם למחוזות הרוח, רק אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם. ככל שתחפשו כך תמצאו. ככל שתעמיקו כך תמצאו יותר. הפסיקו לחיות על פני השטח, זה מה שלא יביא אתכם לשום מקום וישאיר אתכם מתוסכלים וחסרי שביעות רצון. חפרו לעומק וזה וודאי שתמצאו שם את האוצר שאתם מחפשים.



 

bottom of page