top of page
  • Writer's pictureרחל לב

קבלת הדרכה מממלכות האור הגבוהות

ברכות מאורין.

אתם יכולים ללמוד לקבל מידע מהמחוזות הגבוהים של היקום. בדיוק כמו שיש שידורים טלפתיים מאנשים, יש הרבה שידורים גבוהים יותר שאתם יכולים לכוון אליהם. רמות גבוהות של הדרכה ומידע זמינות בכל עת. בדיוק כפי שאינך יכול לראות או לגעת בגל רדיו, אינך יכול לראות או לגעת בשידורים אלה - אלא אם כן יש לך את הרצון והכוונה לעשות זאת.

מהם השידורים האלה ?

ישנן רמות שונות של מידע; חלקם כוללים מדע, עסקים, תורות מכל הסוגים, חזונות של שלום. כל הידע הידוע וטרם ידוע זמין עבורכם על ידי התאמת עצמכם לרמות אלו.

שידור הילינג זמין בכל עת מההוויות אור גבוהות. המהות של שידור זה היא אהבה, חמלה ושלווה. כשאתם זקוקים לעזרה, הדרכה או אהבה, זה תמיד זמין כשידור שאתם יכולים להתכוונן אליו כדי להעלות את האנרגיה שלכם ולרפא כל מה שצריך עם אהבה.

כשאתם מכוונים את עצמכם לתדר הרטט הזה, אתם מרגישים כאילו אתם יודעים מה לעשות או לומר בוודאות שמגיעה לכם ידיעה מרמה שמעבר לידע המודע שלכם. הדרכה זמינה גם ממאסטרים גבוהים ומורי רוח רבים, הן אלה שנמצאים פיזית על פני האדמה והן אלה שנמצאים במישורים קיום אחרים.

נשמות גבוהות רבות שאינן חיות עוד מחזיקות במוקד של שלום ואהבה, וזמינות להדרכה אישית. מדריכים רוצים לעזור לכם להיות מודעים ליכולת שלכם להגיע למישורים גבוהים יותר של ידע וחוויה, כדי לעזור לכם לגלות את החוכמה שלכם ואת ההדרכה המתמדת של נשמתכם. כאשר תשאלו אותם, הם יכולים להראות לכם ראייה מורחבת של כל מצב, תוך הצגת פרספקטיבה המאפשרת לכם להבין מה קורה ולפעול בדרכים אוהבות וחומלות יותר.

אם תתמקדו במישורים הגבוהים יותר, תקבלו כל עזרה או מידע שאתם צריכים. אתם יכולים להתכוונן לכל אחת מהרמות הללו של הדרכה ומידע אם יש לכם רצון וכוונה לעשות זאת. הרצון שלכם הוא מיקוד ברור שמכוון למשהו שאתם אוהבים. ככל שהפוקוס לא מלווה על ידי פחדים, ספקות והתנגדות, ומופנה כמו קרן לייזר לאן שאתם רוצים שהוא יגיע, כך גדלה יכולתכם למשוך אליכם משהו דרך רצון והתמדה.

השידור מהרמות הגבוהות בא כדי להדריך אתכם לנתיב הגבוה ביותר שלכם ותמיד זמין לכל אחד מכם שרוצה ומבקש זאת. הרצון שלכם להיות או לעשות משהו מכוון אותכם אוטומטית לשידור המתאים לכם.

אם אתם רוצים להתחבר לנשמה שלכם, או למדריך, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט מה שאתם רוצים, ולבקש מהיקום להוביל אותכם לחוויה הזו. ככל שתוכלו להאמין שיהיה לכם משהו, תתרגשו מזה, תדמיינו אותו בראש, תשתמשו ברגשות השמחה, ההתרגשות והציפייה שלכם, כך הוא יגיע מהר יותר.

אם אתם רוצים לקבל הדרכה ואתם מתכוונים לעשות זאת, מרגישים חיוביים ומתרגשים מכך, תקבלו אותה. קליטת השידור מתרחשת במהירות הבזק. ההדרכה שעומדת לרשותכם היא בלתי מוגבלת בכל צורה שתבחרו ובכל תחום שתבחרו, בין אם זה עסקים, אומנויות ריפוי, אומנויות הבמה, מדע, חינוך, או יצירת קשר עם הנשמה שלכם וצמיחה רוחנית.

הכוונה לעשות זאת היא כל מה שצריך כדי להתאים את עצמכם למחוזות הגבוהים של הדרכה ואהבה. שלחו וקבלו הודעות טלפתיות, הגדילו את היכולות האינטואיטיביות שלכם, הישארו מרוכזים וקבלו הדרכה גבוהה יותר

כדי לפתח את היכולות האינטואיטיביות והנפשיות שלכם, לחוש אנרגיות עדינות, לשלוח ולקבל באופן טלפתי, לעורר את האינטואיציה שלכם, לקבל הדרכה גבוהה יותר ולהתחבר לנשמה ולמדריכים שלכם. למדו להישאר מרוכזים ומאוזנים, כך תוכלו להגביר את האנרגיה החיובית סביבכם ולהרגיש אוהבים, רגועים, ממוקדים וחיוביים יותר.

זהו מדריכים והוויות אור שקיימים ברמה הגבוהה

יש כל כך הרבה מישורים שמהם מגיעים מדריכים. אולי תמצאו שימושי לסווג מדריכים לכאלה שהתגלמו על פני כדור הארץ וחיו לפחות פעם אחת על האדמה; או אלה שלא חיו חיי אדמה והם מממדים מחוץ לגלקסיה ולכוכבים, כמו מאסטרים, המלאכים השומרים והישויות מגלקסיות וכוכבי לכת אחרים.

אני, אורין, חייתי חיי אדמה לפני הרבה מאוד שנים, על מנת שאוכל להבין טוב יותר את הקיום הפיזי. מאז התפתחתי לאור לרוח טהורים והנני ללא גוף פיזי.

מדריכים רבים ברמה גבוהה הם כמעט אנרגיה טהורה, לאחר שהתפתחו ברמת הרוח. חלקם יכולים להיקרא "ישויות אור" מכיוון שהם פועלים בספקטרום האור ומשתמשים בשפת האור, מעבירים דחפים מחשבתיים ישירות אל נשמותיהם של אלה שנתנו להם את רשותם ואיתם הם עובדים.

אנחנו, ישויות של אור. אנו מסוגלים לנווט גם בממד הרביעי, בממד החמישי וגם גבוה יותר. אנו פועלים מעולמות הרוח הטהורה ; עולמות של יופי ואהבה. הסיוע שלנו זמין כאשר אתם מתקשרים אלינו או למדריך שלכם. אנו יכולים לסייע לכם רק אם תבקשו זאת; אנחנו לא יכולים להעביר אליכם אנרגיה או לעשות דבר כשאינכם מבקשים ורוצים.

המדריך שלכם בוחר אתכם לעבוד איתו בגלל דמיון של מטרות ויעדים

לא כל הישויות מהעולמות הגבוהים בוחרות להיות מדריכים, בדיוק כפי שלא כולכם בוחרים להיות ערוצים. העבודה במישורי המציאות האחרים היא מגוונת כמו שהעבודה שלכם יכולה להיות על פני כדור הארץ. המדריכים הגבוהים שם מיומנים מאוד בהעברת אנרגיה מהממד שלהם לתוך שלכם.

נדרשת כמות עצומה של אנרגיה שתעבור מהמישור שלנו כדי להגיע אל שלכם, וזה נעשה לרוב מתוך אהבה טהורה לאנושות ומסירות לשם העברת אידיאלים גבוהים יותר. כאשר אתם מגיעים למחוזות הגבוהים, שירות אלטרואיסטי לזולת הוא נתיב של אבולוציה מהירה עבורכם. אנחנו בוחרים בכם בגלל התאמה בין מטרות משותפות ובגלל שאנחנו אוהבים אותכם.

גם ברמות הגבוהות ביותר, למדריכים יש כישרונות ותחומי התמחות שונים, בדיוק כמו שלכם. חלקם עשויים להיות טובים מאוד במתן עצות קונקרטיות, בפתרון בעיות, ולעזור לכם בחיי היומיום שלכם. חלקם עשויים להיות טובים במתן הרצאות מעוררות השראה ואינפורמטיביות או בהעברת אמיתות רוחניות.

אם תשאלו שאלה על נושא שהוא מחוץ למומחיות שלהם, הם ימצאו את המידע ויעבירו לכם אותו. לדוגמה, מדריך עשוי להיות מיומן למדי בהעברת מידע רוחני, אך ייתכן שאין לו מידע על עניינים מדעיים.

אם אתם צריכים מידע מדעי וחשוב שיהיה לכם אותו, המדריך שלכם יביא לכם אותו - אולי על ידי שליחת מידע על ספר או אדם עם הידע שנקרה בדרך שלכם - או שהוא יגיע ממדריך אור אחר. אל תחשבו שברגע שאתם מתקשרים אתם חייבים לעשות הכל. מדריכים בוחרים בכם כי אתם הכי מיושרים עם מה שהם רוצים להביא לכדור הארץ. אז סביר להניח, שמה שרציתם לעשות או כבר עושים בחיים ימשיך להתפתח דרככם בעזרת המדריך שלכם.

אנשים שואלים אותנו לעתים קרובות, "איך אתה יכול לדעת אם המדריך שאתה מושך הוא מדריך ברמה גבוהה?"

אנחנו חושבים שלכולכם יש את היכולת לזהות מדריך שאינו גבוה. כשאתה פוגש אנשים, יש לך תחושה מיידית של כמה הם חכמים ואוהבים. אתה יודע אם אתה מרגיש טוב ומאושר סביבם או מפוחד ולא מאושר.

לעזרת זיהוי מדריך, השתמשו באותה יכולת שיפוט שבה אתה משתמש עם אנשים. יש לכם את היכולת לזהות חוכמה ואמת. האמת מרגישה כאילו אתם כבר יודעים אותה. מדריכים גבוהים באים להאיר את דרככם. המשאלה היחידה שלהם היא לטובתכם הגבוהה יותר.

הם שם כדי לעזור לכם בדברים כמו לזכור מי אתם באמת, להרפות מפחד וללמוד לאהוב את עצמכם ואחרים. הם באים להוסיף לשמחתכם ולסייע לכם בצמיחה אישית ובעבודתכם כאן עלי אדמות.

מדריכים ברמה גבוהה לא מפחידים אותכם ולא בונים לכם את האגו. הם לא מחמיאים, למרות שהם ימחאו כפיים לכל התקדמות שלכם. הם יוצרים בכם תחושה של מודעות מורחבת וראייה פנימית גדולה יותר. הם מעודדים אותכם להשתמש בחוכמה ובהבחנה משלכם במקום לעקוב באופן עיוור אחרי כל מה שאחרים אומרים לכם.

הם אף פעם לא אומרים לכם שאתם "חייבים" לעשות משהו או לנסות לקבוע תוצאה ישירה בחייכם האישיים. הם תומכים ומעודדים אותכם לפתח ולהשתמש בכוחות הפנימיים שלכם ובחוכמה העמוקה יותר. הם יעודדו אותכם לא לתת להם את הכוח שלכם לאחרים.

מדריכים ברמה גבוהה הם צנועים, ומכירים בכך שהאמת שלהם אינה האמת היחידה. הם עשויים להציע הצעות ולסייע לכם בביצוע הבחירות שלכם. מדריכים ברמה גבוהה אולי יצביעו על משהו שלא עובד בחייכם, אבל הם יעשו זאת בצורה כזו שיגרום לכם להרגיש מועצמים וחזקים.

מדריכים ברמה גבוהה לעיתים רחוקות מאוד חוזים אירועים עתידיים ואם כן, זה רק בגלל שהמידע שימושי לצמיחה שלכם או של האנושות. אם המידע שאתם מקבלים ממדריך של מישהו אחר מוריד אותכם בהרגשה או גורם לכם להרגיש רע עם עצמכם או לפחד בדרך כלשהי, אתם לא צריכים לבחור להפוך אותו לחלק מהמציאות שלכם.

אם אתם יוצאים בתחושת פחד מהחיים שלכם, אז לא הייתם עם מדריך ברמה גבוהה, כי הם משאירים אותכם רק בהרגשה מרוממת. הם עוזרים לכם לראות את עצמכם בדרכים חדשות ומורחבות.

שימו לב, עם זאת, שאתם יכולים להפוך מסר מרומם למסר של פחות שמחה, אם תבחרו לשמוע אותו כשלילי ולא חיובי.

מדריכים ברמה גבוהה מבטאים את עצמם בדיוק רב, ואומרים הרבה בכמה מילים. הם מלמדים סובלנות ומעודדים סליחה. העצות שלהם הן מעשיות, לרוב פשוטות, צנועות, אף פעם לא מתפארות, והן הולכות בעקבות הגיון בריא. כל צעד שהם מייעצים מועיל ומביא טוב יותר לחייו של אדם.

מדריכים ברמה גבוהה מדברים רק טוב על אנשים, כי כל הטבע שלהם מלא באהבה ובטוב. אם תבקשו, הם יראו לכם את השיעורים שלכם, ידברו איתכם על מה שאתם כאן כדי ללמוד, ובכל זאת יאפשרו לכם להמשיך במצב אם תבחרו בו. הם נזהרים לא לקחת לכם את השיעורים.

אם אתם הולכים לקראת משהו שילמד אתכם שיעור חשוב אך קשה, הם עשויים להראות לכם דרכים משמחות יותר ללמוד את אותו הדבר. עם זאת, אם תתמידו בדרך המקורית הם לא יעצרו אותכם. זה תלוי בכם אם לבחור בשמחה, אבל אם תלמדו הכי טוב דרך כאב ומאבק, מדריכים גבוהים לא ייקחו את השיעורים האלה ממכם.

זיהוי ישויות שהן פחות מפותחות

לפעמים יש בלבול בשאלה האם לעקוב אחר עצתו של מדריך מסוים או לא. זה תלוי בכם אם להשתמש ביכולת שלכם להבחין ולהכיר בחוכמה שישנה. כאשר אתם מקבלים עצות מהמדריך שלכם או ממדריך של מישהו אחר, שאלו את עצמכם: "האם מתאים לי לעקוב אחר המידע הזה? האם המידע מגביל אותי או מרחיב אותי ? האם הוא מדויק לי ? האם יש לו ערך מעשי עבורי ? האם זה מרגיש כמו האמת הפנימית שלי ?"

השתמשו בשכל הישר שלכם כדי להחליט אם להשתמש במידע או לא ; אל תקבלו באופן עיוור מידע על חייכם. הדרכה ברמה גבוהה תסייע לכם לקבל ביטחון רב יותר באמת שלכם. יש לעקוב אחר עצות מתוקשרות ולראות רק אם הן נכונות לכם, ולא רק בגלל שהן מתוקשרות. עשו רק את הדברים שמרגישים לכם משמחים או נכונים.

איך מזהים ישויות שהן פחות מפותחות?

חלקם אוהבים לתת תחזיות בעלות אופי הרות אסון לגבי חייכם, ונהנים מהרגשות המוגברים כמו פחד שהם יכולים לעורר באנשים. המסרים שלהם עשויים לבנות באופן שקרי את האגו של אנשים בכך שהם אומרים להם שהם הולכים להיות עשירים או מפורסמים כשברור שזו לא הדרך שלהם. יש שיגידו לכם שהדרך שלהם היא הדרך היחידה, וירצו שתעבירו את הסמכות הפנימית שלכם אליהם. אתה תדעו אם אתם מחוברים למדריך נמוך. אתם עלולים להרגיש פחד, חוסר אונים, מדוכאים או מודאגים לגבי חייכם לאחר שהם נתנו לכם עצות.

לעומת זאת כבר מההתחלה מדריך ברמה גבוהה יעזור לכם להרגיש שלמים יותר, יסייע לכם בדרך הרוחנית ויוציא ממכם את המיטב. זכרו שאתם "מולכים" במציאות הזו, ושאתם יכולים לבחור ליצור איזו מציאות שתרצו.








bottom of page