top of page
  • Writer's pictureרחל לב

שחר של אור חדש


אורין, מורה חכם ואוהב ממישורי הרוח עוזר לאלפים מאתנו באמצעות תהליכים אלה שמוצגים כאן לעשות פריצת דרך, להאיץ את הצמיחה הרוחנית ולחיות את החיים ביתר שמחה, הרמוניה, שלום ואהבה.


אורין מסביר שישנו אור חדש שמתעורר בלב האנושות, אור של תקווה, השראה וראייה רוחנית. אור זה מציע הזדמנויות רבות והרחבות תודעה עבור כל אחד אשר מגיע לחיבור עם הנשמה שלו ומקשיב פנימה.


אנחנו יכולים להיפתח לאור החדש הזה ולהזדמנות שהוא מביא לשינוי בכל רמה ושטח בחיים. אנו יכולים לאמץ את האור הזה ולהאיץ את ההתעוררות הרוחנית שלנו.


בעבודה עם אור אנו יכולים לצמוח דרך שמחה ולא דרך מאבק, להיות במקום הנכון בזמן הנכון ולחוות שיש לנו את כל מה שאנחנו צריכים בכל רגע נתון.


הזדמנויות חדשות מחכות לנו עכשיו עם איכות חדשה של האור


שחר אור חדש לאנושות שנפתח מקל על החוויה של תודעת הנשמה והרוח שלנו, (הנקראת גם העצמי האלוהי), וזאת במצבי מודעות רגילים.


האור חושף את העצמי האלוהי שבתוכנו עמו נבראנו - כעצמי חזק, המסוגל למימוש מושלם, עצמי חכם ושופע רעיונות וגם בעל תושייה בכל המצבים. האור הזה שבא לאנושות מציע לנו הזדמנות מצוינת לגלות יותר מהפוטנציאל הגבוה ולטובת כל החיים.


התודעה שלנו יוצרת את המציאות שלנו


התודעה שלנו קובעת איך אנו חושבים ומרגישים, והמחשבות והרגשות שלנו קובעות את מצבנו הכספי, מערכות היחסים והפעילויות שאנו בוחרים. בכל פעם שאנו יוצרים קשר נשמה עם העצמי האלוהי, התודעה שלנו מתרחבת. כך אנו מושכים אלינו נסיבות הרמוניות ושופעות יותר לחיינו.


אנו יכולים לשחרר כל מה שעוצר אותנו, בעבודה עם אור


בעבודה עם אור אנו משתחררים מהרבה כבלים מגבילים שאימצנו בידיעה שאם משהו עוזב את החיים שלנו לא משנה כמה זה נראה בעל ערך או חשוב, זה בגלל שבדרך כלשהי הוא עצר אותנו מלהתקדם בספירלת ההתפתחות.


אם משהו עוזב, נדע שמשהו טוב יותר מגיע אחריו


ככל שהאור החדש הזה שאנו מזמנים במודע חושף יותר מהאור הפנימי והיופי האלוהי בתוך כל החיים והצורות, נעשה לנו קל יותר לראות אילו דברים הם אמיתיים וחשובים, ואילו דברים מיותרים ובלתי נחוצים. אז קל יותר להרפות מכל מה שעוצר אותנו בחיים מלהתקדם בספירלת ההתפתחות של הנשמה.

 

אורין מרחיב ואומר :


הצב את כוונתך לצעוד בנתיב הגבוה שלך ויותר מתמיד אתה תקבל תמיכה מהיקום. בגילוי כיוונים חדשים, תיהפך לאור עבור אחרים.


אם אתה רוצה להיפתח להזדמנויות החדשות שמחכות לך, קבע את הכוונה שלך כבר עכשיו להעמיק את המגע שלך עם הנשמה והעצמי האלוהי שלך, להעלות את התודעה שלך לרמה הבאה.


להקשיב פנימה ולפעול בהתאם להדרכה הפנימית שלך


להקשיב להדרכה הפנימית שלך ביצירת מגע עם נשמתך ועם העצמי האלוהי שלך מאפשר לך לראות את חייך דרך עדשה חדשה ולקבל תובנות לגבי הפעילויות, החברויות, הנתיב והעבודה שלך, עם כיוונים חדשים או חידודים הנחוצים לנתיב שאתה נמצא בו שעשויים להיכנס לתודעתך דרך השראה.


תוכל להקשיב לתובנות הללו ולפעול בהתאם תוך כדי כך ושינויים חיוביים רבים יתרחשו בחייך ככל שהם יגיעו להתאמה גדולה יותר עם הנשמה והעצמי האלוהי שלך. כך מה שאתה יוצר יביא לך סיפוק עמוק ויביא לנסיבות נוחות יותר שייפתחו.


אתה תחווה יותר מהכוח, האור, החוכמה וההבנה שנמצאים בתוכך כמורשת אלוהית. השינויים שתבצע, בהנחייה מבפנים, יביאו ללא הרף לעוד ביטוי מהשלמות האלוהית, התוכנית והתכלית של חייך שמחכים להיפתח כיעודך הגבוה.


התקדם לפרק חדש בחייך


אתה שמיושר עם נשמתך ועם העצמי הגבוה שלך יכול לחוות זאת כזמן מואץ קדימה ואתה נפתח לשפע, אספקה, שלווה והרמוניה גדולים יותר שבאים מהתודעה של העצמי הזה.


אתה יכול לדחות כל ספק וחשיבה שלילית ולהפוך למקור אור לכל הסובבים אותך. כך אתה יכול למצוא את הדפוסים החדשים והרעיונות שמחכים להיפתח ואז להביא אותם לתוך חייך.


כדי להפגין חיים מלאים בשפע - אמץ את החדש בידיעה שיש עולם פוטנציאלי שופע, משמח והרמוני שמחכה לך כשאתה נפתח לאור החדש הזה ומרחיב את המגע שלך עם הנשמה והעצמי האלוהי שלך. עולם בו ההזדמנויות הן בלתי מוגבלות !

 

יש לאורין מדיטצייה מקוונת בחינם הנקראת "שחר של אור חדש" - ניתן להשתמש בה כדי ליישר קו עם האור החדש הזה ולחוות את אור הנשמה והעצמי האלוהי כאחד.


קישור להאזנה

לחצו בקישור - והאזינו בלחיצה מתחת לתמונה שנפתחת


ניתן להאזין לקישור באנגלית

ולקרוא את ההנחיה בעברית


ברכות מאורין ומכל ישויות האור שנמצאות כאן.


דמיינו את עצמכם הופכים רגועים מאוד, משנים מעט את היציבה שלכם כדי להרגיש יותר נוח, כך שהאנרגיה שלכם תוכל לזרום וכדי שתוכל לנשום עמוק, חלק ובצורה רגועה יותר.


עקבו אחר הנשימה שלכם לכמה רגעים, תנו לה לקחת אתכם למצב עמוק יותר של רגיעה, של שלווה והרמוניה בפנים.


הביאו את תשומת הלב שלכם פנימה אל מרכז ההוויה שלכם שאותו אתם עשויים לדמיין כליבה או עמוד אור בתוככם. וכששמים לב לאור הזה, הוא מתחיל להתרחב....


זה, העצמי האלוהי, אור הליבה הפנימית ביותר של ההוויה שלכם, שמגלה כעת יותר מעצמו בפניך, כי זו התודעה עצמה, מודעת לתשומת הלב שלכם עליה.


רק מלחשוב על האני האלוהי שלכם, משהו בכם מתעורר. אתם ניגשים לכוח פנימי בכם, בתחושת שלווה וביטחון רגוע.


אפשרו לשקט לעלות בכם....הפעילות המנטלית של המוח שלכם מואטת, כאילו אתם מנמיכים את עוצמת המחשבות שלכם. וכאשר אתם עושים זאת, ככל שאתם זוכים ליותר שקט פנימי, האור בפנים הופך לעוד יותר גלוי, הופך לעמוד קורן - עמוד אור.


בכל רגע שאתם מתמקדים באור הזה, בעצמי האלוהי שבתוככם, אתם מעוררים תודעה חדשה; תודעת שמחה, שפע, הרמוניה, תודעת שקט, חזון.


היפתחו לאני הפנימי ביותר שלכם. הוא החיים והאור שבתוככם. קבלו את זה בברכה, והגדירו את הכוונה שלכם לאפשר יותר מהאנרגיה שלו להיות בחייכם כשאתם מתמקדים באור הפנימי הזה עכשיו, ותאפשרו אפילו יותר להתגלות לכם מהאור הקורן הזה שבתוככם.....


תנו לאור הזה לחלחל להוויה שלכם, לתאי הגוף שלכם, לרגשות שלכם ולמחשבות שלכם, מרים כל היבט של הווייתכם לתוך רטט גבוה יותר. תנו את ההרשאה הזו ברגע זה, שהאור הזה, יחדור להוויה שלכם, כדי לאפשר לאישיותכם להיות שקופה יותר לאור הפנימי הזה שזורח ממרכז ההוויה שלכם......


האור הזה הופך להיות כל כך זוהר, כל כך יפה, האור של האמת וההגשמה, מתחיל לנקות את האנרגיה סביבכם מכל המחשבות, הדימויים, התמונות, וכל דבר אחר שהשאיר אותכם כבולים לרטט נמוך. אלו אנרגיות לא אישיות.


הן קיימות וניתן לראות אותם כחבלי-ערפל שנעלמים בתוך האור הזה. תנו לאור הזה רשות לצמוח בהיר כל כך. האור הזה ממרכז ההוויה שלכם, מתחיל לנקות את האנרגיות סביבכם כדי שתוכלו להגיע גבוה ביתר קלות. תנו לזה לקרות עכשיו.......


וזה עשוי להרגיש בשלב מסוים כאילו אתם למעלה באור והעננים מתחתיכם. זה מרגיש טוב יותר ויותר, כמו לעוף מעל העננים עם השמש מסביב ושמיים כחולים.


אתם מתרוממים מתוך האנרגיות הדחוסות יותר אל האור הטהור, האור האלוהי. כל הכבלים מתפוגגים. כל החששות נשארים מאחור.....


זה הבית שלכם. זה המקום של האור שמחדש ומחייה כל רמה בהוויה שלכם. תוכלו להתחמם באור הזה עכשיו.....


וכאשר אתם מתחילים להסתכל מסביב עם אור הזה, זה אור חדש שמתעורר לאנושות ; אור שהרגשתם, חשתם בדרך כלשהי. עכשיו הוא נהיה גלוי יותר - איכות חדשה של אור, התגלות חדשה שצפויה להופיע לפני האנושות, שכבר כאן ומתגלה.....היא מופיעה.


האור הזה חושף יותר מהעצמי האלוהי כך שקל יותר להיות במרחבים האלה ולקיים את הקשר הזה. האור הזה אמור לגדול יותר ויותר - גלוי עכשיו עבורכם, שכן ישויות אור רבות נמצאות כאן ומחזיקות את הפוקוס כדי שתוכלו להיות בהרמוניה עם האור הזה, להיכנס לתהודה איתו....


וזה כאילו משהו בליבה ובמרכז ההוויה שלכם שמואר בצורה חדשה. אתם שותים אותו פנימה, כדי לספוג את האור החדש הזה, ולהיכנס להדהוד איתו.... לתת לאיכות האור הזו להתגלות בעמוד האור המרכזי שלכם.


האור הזה מתעורר בתוככם. איכות חדשה של הארה מוצעת לכם. קבלו את זה אם תבחרו. תנו לאור הזה רשות להיוולד בתוככם, להאיר עבורכם את מה שהוא עושה כאן.....


תן לאור הזה להאיר את מחשבותיכם.....


אתם לא צריכים לשנות את המחשבות שלכם או לעבוד עליהן. רק לאפשר לאור הזה לקרון דרך המחשבות שלכם כדי שישנה אותן בדרך כלשהי, יהפוך אותן לכלי-ביטוי עבור העצמי האלוהי שלכם בדרך חדשה כלשהי.


אולי מביא לכם מחשבות שיתמכו בכם, מחשבות שיהיו מתאימות. השתקפות גדולה יותר של האמת שאתם כהוויה אינסופית, נצחית.


תנו רשות לאור הזה להקרין דרך האמונות וכל האשליות שהפרידו אותכם מהאור הפנימי הזה. ותראו את האור קורן החוצה, החוצה והחוצה....משחרר אותכם מכל האנרגיות שהחזיקו אתכם בשבי, שכבלו אתכם לרמה פחותה של אור...... זה האור שמשחרר, זהו האור של החופש.... .


חושו את האור הפנימי הזה בפנים - זוהר, מנצנץ, עוצמתי, עוזבים את הדימוי של גוף פיזי..... הפכו לאור הזה, האינסופי, הנצחי, שללא גבול... תנו לאור הזה להתרחב, להתרחב, ולהתרחב, בידיעה שכאשר אתם עושים כך, התודעה שלכם מתרחבת.... היא פותחת רמות אחרות של ההוויה שלכם.


תנו לאור הזה להאיר, לזרוח, ליצור אור חדש סביבכם כמו שהוא עושה, ללידתה של תודעה חדשה בתוככם. זרעים של השראה נמשכים אליכם, מגיעים אליכם. תנו לזרעים הנושאים איתם רעיונות חדשים, חזון חדש, שיש בתוכם את כל מה שצריך כדי להביא את החזון, לממש אותו, אשר נושאים בתוכם, את זרעי ההשראה האלה - של ההתלהבות, מערכות-היחסים, הנסיבות, האנרגיה, המוטיבציה וכל מה שצריך כדי שהם יופיעו, כמחשבות חדשות, אישיות חדשה וצורות חדשות בחייכם.


אתם יכולים אפילו לדמיין אותם נופלים סביבכם ובתוך שדה התודעה שלכם. אלה כמו זרעים קטנים שאתם נפתחים אליהם......


זו התודעה שנכנסת כשאתם מזמנים לחייכם. היא מיושרת עם הרצון האלוהי.....


הם מקרינים אור, הן עבורכם והן עבור אחרים. שכן כאשר אתם פותחים את הזרעים הללו, באמצעות התכווננותכם אל האור שבפנים, הם יביאו לכם טוב בשפע, טוב שיועיל גם לכל החיים.


אתם יכולים לדרוש את הזרעים האלה בכל עת שתרצו, והם יהיו שם ברגע הזה. הם יהיו שם ברגע שתבקשו אותם.


אם תרצו השראה לתחום כלשהו בחייכם, בקשו זרע חי של השראה כבר עכשיו לשטח זה. קבלו אותו לידיים או ללב שלכם, או לתוך האדמה הפורייה של התודעה שלכם. איך שאתם מתארים - זה בסדר.....


כשאתם מרגישים את האור הזוהר האלוהי שבפנים שמתגלה לכם עכשיו - משהו שונה, איזו תודעה חדשה מתגלה, שתהפוך את חייכם לטובים יותר, זורמים יותר וביותר התאמה עם כל האנרגיות שלכם.


לעבודה ברמה זו יכולה להיות השפעות עמוקות, הן על הפנימי והן על החיצוני - כל רגע שאתם מבלים בהתאמה עם האור שבפנים, למהות האלוהית שבפנים ולכל החיים, אתם מעוררים תודעה חדשה.


זה יופיע בחייכם כרעיונות חדשים, תפישות, מחשבות, כיוונים, מטרות ומערכות יחסים. כשהרעיונות האלה צצים לראשונה - אהבו אותם, טפחו אותם. הם אולי לא משתלבים עם כל מה שאתם יודעים בהתחלה, כי הם רק זרעים, שעדיין לא מזוהים בתור מה שהם יהיו.


כשיש לכם את ההברקות הראשונות של רעיון חדש, מחשבה חדשה, כיוון חדש, ראו את עצמכם מזהים ומקבלים בברכה את הרעיון הזה. דמיינו את זה עכשיו, כשירות ודרך להגדיל את האור הפנימי הזה ולסייע לכל מי שנמצא בהדהוד אתכם.


דמיינו שכל האור שלכם, וכל האור שכולם מסביבכם מייצרים, וכל האלפים שמצטרפים אליו במדיטציה הזו, יוצרים אור אחד זוהר, אור קבוצתי שהוא כל כך חזק, כל כך יפה, כל כך ברור, שהוא יכול לנקות את האנרגיה לרבים נוספים.


הצטרפו ודמיינו את האור הקבוצתי הזה מנקה כמות עצומה של אנרגיה, כך שמי שנמצאים צעד אחד מאחור יוכלו להרים את עיניהם ולראות את האור ולעבור אליו בכוחות עצמם. החזיקו את החזון הזה לרגע עכשיו. חזון של האור הזוהר שכולכם יוצרים.....


והאור הזה, האור הקבוצתי הזה, גם אם אתם מקשיבים לנאמר שנים רבות קדימה בעתיד או בכל זמן שהוא, אתם תמיד חלק מהאור הזה. זה מחזיק את האנרגיות החדשות שנמצאות כאן ; האנרגיות שמנקות את כל מה שעומד בדרכה של התבנית האלוהית.


והאור מתחיל לצאת מהקבוצה הזו שאתם חלק ממנה. אור חדש זורח על האנושות. אתם מקבלים את זה, מחזיקים את זה, וכל מי שנמצא בהדהוד אתכם קולט את זה, מגיע ליישורת עם זה. תנו לזה לקרות עכשיו ! ....


אלה ממישורי האור הגבוהים מודים לכם על כל מה שאתם עושים, על האור שאתם מביאים לחייכם ולאלה סביבכם. ועם זה נסיים.


אני מאחל לכם יום טוב לעת עתה

אורין


bottom of page