top of page
  • Writer's pictureרחל לב

לחיות חיי נשמה עם הרצון האלוהי



במאמר זה נקבל הבנה על התמונה הרחבה יותר של התפתחות רוחנית. כאן מתגלה נתיב של התפתחות כל החיים יחד לטובתם הנעלה של כולם. זהו נתיב בלתי נמנע שעליך לזרום דרכו כאשר אתה מבין את התכנית הגבוהה של כל החיים שכוללת גם אותך. כאשר נכנסים לתוכו בהסכמה ועם הכרה מודעת, כל החיים משתפים אתך פעולה, אז ניתן להשיג את תכלית הקיום שלך דרך עבודה עם התכנית האלוהית שלך לחיים אלה.

הרצון האלוהי ~ הקדמה ~ מאת אורין - דרך סנאיה רומן


הרצון האלוהי הוא ההיבט של האל. זה הוא זרם אנרגיה הנושא הכול לאבולוציה גבוהה יותר. זרם זה הוא אנרגיה של אהבה בשילוב עם אנרגיות רוחניות שמוביל הכל לצמיחה, לחיות, ולסדר גבוה של הוויה.


ביקום יש תכנית אלוהית שקיימת כאנרגיות רוחניות. הרצון הגבוה מזיז את העולם הפיסי והתודעה שלו לעבר האבולוציה הגבוהה יותר. לבני האדם יש רצון חופשי להגיב לאנרגיות האלה ובאיזה דרך שהם בוחרים כדי לצמוח רוחנית.


בחיבור לזרם אנרגיה זה יש הסכמה לכך שהחיים יקבלו סדר גבוה יותר. לכן יש לאפשר לדברים טובים להיכנס לתוך החיים כדי לקבל אותם. זה מתחיל בכך שאתם מאמינים בכך שמגיעים לכם החיים היותר טובים, והכי מספקים שיש.


הרצון האלוהי משמעותו הרצון לעשות טוב לאחרים, לשרת ולסייע לחיים. ככל שאתם מתכוונים לתת יותר לאחרים אתם מתכווננים יותר לרצון האלוהי. בכך אתם זוכים בגמולים רוחניים שמתבטאים בחיים עשירים בהם הרצון האלוהי אליו אתם מחוברים יוצר את הטוב ביותר עבור כולם ומתוך כך גם את הטוב שלכם.


אנרגיות עוצמתיות של רצון אלוהי זורמות כעת לתוך האנושות. הן באות מממדים גבוהים יותר של אור, מהשמש המרכזית הרוחנית, מהכוכבים, ומתוך האדמה עצמה. היבט חשוב של אנרגיות חדשות אלה של הרצון האלוהי הוא, שהן נושאות שער עבורך ועבור האנושות לחיות יותר בתיאום עם התכנית האלוהית של חייך ושל האנושות.


האנרגיות של הרצון האלוהי שבאות כעת למישור כדור הארץ, מביאות צעד חדש עבור האבולוציה האנושית. האנושות שלוקחת את צעדיה להיעשות מיזוג עם הנשמה והאישיות, מצטרפת לעולם הנשמות של הממלכה החמישית, של ההוויות הגדולות, המדריכים והמסטרים המוארים.

האנושות היא חלק מהממלכה הרביעית של הטבע לאחר ממלכת החי, ממלכת הצומח וממלכת המינרלים. האנרגיות של הרצון האלוהי באות למישור הארצי כעת ומביאות לאנושות הזדמנות גדולה להתקדמות רוחנית.

היבטים אלה של רצון אלוהי מביאים פוטנציאל להתמרה גדולה, כמו גם בלבול וכאוס, כאשר צורות אלה, מבנים, ארגונים , אמונות רווחות ומחשבות שאינן בתיאום עם התוכנית האלוהית, נושרות מהמציאות.


צורות אלה שהן כן בתיאום, תתחזקנה ותקבלנה חיים חדשים. היבטים חדשים אלה של הרצון האלוהי יבואו לכדור הארץ בגלים. גל גדול מאוד הגיע עם תחילת המילניום החדש ועוד הרבה גלים מגיעים במשך השנים הבאות.


כל גל מביא היבט חדש של רצון אלוהי וההשפעות מכל גל תפתחנה לחוויה במשך השנים. אנרגיות הרצון האלוהי יביאו השפעה גוברת על האנושות ולאט ובקביעות תעזורנה לאנושות לפתוח את התבנית האלוהית של חיי האנשים ולהשיג תיאום עם התכנית האלוהית של כל החיים. אנרגיות אלוהיות אלה מציעות לך הזדמנות גדולה להתקדמות רוחנית.

כאשר אתה קורא לרצון האלוהי לתוך חייך, אתה יכול לממש את התכלית שלך על כדור הארץ, יותר בקלות. לממש את התבנית האלוהית שלך בחיים ולתת שירות גדול יותר לאנושות, שזאת תכלית הנשמה.


חוויות ממי שעבד עם הרצון האלוהי :


למדתי לסמוך על הידיעה הפנימית שלי ולפעול בהתאם, בפעולות אישיות ומקצועיות.


למדתי לקרוא לרצון האלוהי לכל הנסיבות !


התחלתי להרגיש מוקפת באנרגיה אוהבת ולהתמסר לרצון האלוהי בעיצומה של חוסר הוודאות, כשקו החוף אינו נראה מהעין.


בחרתי להיות בקשר יותר עם מה שמביא שמחה, ולהתקדם לעבר האור של שמחה. שמחה מראה את מטרת החיים מתגשמת.


דבר זה מביא להעריך את מחזורי האנרגיה של החיים. לזרום עם מחזור שיורד כלפי מטה כמו גם עם מחזור שעולה כלפי למעלה.


המשכתי לעקוב אחר הנחיות לגבי סדרי עדיפות לגבי אילו תחומי חיים להשקיע עבודת אנרגיה בזמן מסוים.


התחלתי להאמין בקסם החיים, המנוהל על ידי הרצון האלוהי של החיים בחוויית הנשמה. זה הביא אותי להיות להיות כמו ילד שחי בפליאה יומיום, לחקור מסלולים חדשים ורמות חדשות של תודעה ומודעות ליקום ולכל-היש,


יומיום בחרתי לשלוח אהבה, אור ורצון אלוהי לעבר שלי, להווה ולעתיד. לעצמי, ולכל נושא עולמי.


להאמין שעוצמה שבפנים ולחיות בטוב... בידיעה שעבודת האנרגיה שלי עושה את ההבדל,


להתחבר ברצון האלוהי, חיבר אותי לאהבה ואור עם אחרים, כך אני חווה את האנושות באור הרבה יותר נעלה ואלוהי.

כעת יש לי יותר מודעות לנשמה שלי ולנוכחותה האוהבת בעולם החוויה שלי.


כעת ניתן לראות את האתגרים שלי עכשיו כהזדמנות המלווה בתחושה של ניצחון יצירתי.


במקום להתנגד, ההרגשה עכשיו היא שאני הבמאי האמתי של חיי, שמה שאעשה, אני בורא בהתפתחות.


אני נשמה שסולחת בקלות, סומכת יותר, רואה יותר בתפישה תמימה את החיים.


גיליתי רגישות גדולה יותר לצלילים פנימיים, לתנועות בתודעה שלי, למקצבי החיים, לצבעים, לאור, לטמפרטורה מאוזנת ולתקשורת עם כל החיים הזוהרים.


כנשמה אלוהית, יש לי הזדהות עם העצמי האמתי אתו נבראתי, זה שרואה כל מה שיש - טוב, נכון ויפה.


יש לי תחושת ענווה גדולה יותר. אני לוקחת את החיים יותר קל ופחות מתוח.


יותר אור ממלא את חיי וזה מייצר יותר הנאה מהעבודה הרוחנית שלי בעולם המעשה.


יש בי יותר יצירתיות ויש לי תמיד את האנרגיה לפעול עמה לפי הכוונת הרצון האלוהי.


בהשלמה זאת עוד דברים זורמים לתוך חיי עם צורך ודחף להשלים את זה בגלל האנרגיה הנקייה והסיפוק שיש מהשלמתם.


יש לי יותר סבלנות ובכל זאת תחושה ברורה ויכולת לבקש מה שאני רוצה ומתי שאני רוצה את זה, כשהנשמה מאותתת לי לעשות כך.


יחד עם הרצון האלוהי התקרבתי להעריך שאני נשמה אלוהית וראויה לטוב בלבד.


המוטיבציה שלי נובעת כעת מיותר ביטחון ומלאות מספקת במקום צורך או רצון למלא בי חוסרים.


הרצון האלוהי גרם לי להיות בהודיה והערכה בחיי וזה פתח לי תחומים חדשים רבים לחקור, ללמוד ולצמוח דרכם.


כעת, הבלתי אפשרי נראה לי מאוד אפשרי. הרצון האלוהי גורם לי לבחון יותר מה שאני מבקשת לחיי.


הרצון האלוהי גם גרם לי להיות במודעות לכך שאני כאן כדי ללמוד להיות דוגמא הלכה למעשה.


הרצון האלוהי הוא קרן אור שאני מקווה לעבוד עימה במשך השנים כי היא לא רק מוסיפה תודעה לחיי היומיום שלי. זו היא קרן יפה של אהבה, צמיחה, חמלה, מודעות ואור.


לפנים, הייתי במאמץ להשיג דברים וגם כופה את רצוני. עכשיו בשידור הרצון האלוהי לכל מצב ישנה הכלת העצמי, או האדם האחר ו/או הסיטואציה עם מקום להתפתח לפיו, בהודיה.

האנרגיות שקיבלתי מהרצון האלוהי הניעו את הנשמה שלי לעבר הגעגועים העמוקים והבלתי-מבוטאים שבתוכי, כך שיפרצו לביטוי בחיי.


כך חזרתי הביתה אל העצמי האמתי שלי. התרחבתי בתוך הנשמה שלי... וזה מקום כל כך שליו, אוהב ומאפשר.


הפסקתי לכעוס על האישיות שלי. החמלה שהרשיתי לאישיות שלי, קורנת כעת כלפי חוץ וזה הופך קל יותר לא להיות בגינוי אישיות של אחרים.


ישנה הרגשה שהנוכחות המעמיקה של הנשמה שלי מרגישה חופשיה דרכי. מרגישה את הפוטנציאל הגבוה מביט בכל כיוון שנפתח לפניי.


אני נמצאת במרכז שלי, מקום שאין בו דחיפה בכוח של הרצון האישי. אני סומכת על כך שאין צורך להתאמץ או למהר, כי הרצון הגבוה מנהל הכול.


יש לי ביטחון בכך שכל מה שעליי לעשות ייעשה בזמן ובמקום הנכון. אני רק חווה את ה-כאן ועכשיו- בצורה טובה יותר.


מאז שעבדתי עם הרצון האלוהי, התובנות שלי הפכו ברורות יותר. מוארות. עכשיו אני בדרך הנכונה שלי בחיים ובידיעה איזו דרך לקחת ללא היסוס, שהיא תמיד טובה ביותר לכל הנוגעים בדבר.




bottom of page