top of page
  • Writer's pictureרחל לב

ליצור קשר קבוע עם העצמי האלוהי



אורין מביא במידע שלו לאנושות הבנה על נתיב של מימוש עצמי עם החלק הגבוה ביותר עמו נבראנו כנשמה שנקרא "העצמי האלוהי" שלנו. דרך ההבנה של זהותנו המקורית אנו מודרכים להזדהות עם ה"עצמי האלוהי ", החלק הפנימי ביותר של ההוויה שלנו.


מהו העצמי האלוהי


אורין מתייחס לעצמי האלוהי שלנו כעצמי שקיים ברמה שגבוהה יותר מאשר של נשמתנו. זוהי המהות האלוהית של ההוויה שלנו, המקור של כל האור והחיים בתוכנו.


הנשמה שלנו היא קרובה יותר לאישיות שלנו, והיא מתווכת בינינו ובין העצמי האלוהי שלנו עד למועד שאנו יכולים לחוות אותו באופן ישיר ולהבין את העצמי האלוהי כמי שאנחנו.


אורין נותן לנו תיאורים ואיכויות של העצמי האלוהי


הוא נוכחות של עוצמה שנמצאת בכל מקום בבריאה (בכל מקום בו-זמנית).

מתפקד כנוכחות כל יכולה (כל העוצמה שיש). כל יודעת (כל הידיעה שיש).


נוכחות זאת היא שלמות נצחית, אינסופית של הוויה. היא הוויה של אהבה, וחוכמה אינסופית.

היא אור תבוני אינסופי. עצמי זה הוא חופשי מכל הצמדות לתבניות ומעבר לכל פעולה.


זה הוא עצמי, בלתי משתנה, בלתי ניתן להריסה, ובלתי ניתן לשינוי.


זה הוא עצמי משקיף וניטרלי - עד של החוויה שלנו. עד של פעילות המוח, אך אינו מזוהה עמה. הוא מקור של כל התשובות.


מרכז התודעה בחיים המתהווים כאחד. מרכז התודעה בים החיים הגדול. מרכז התודעה שמתפרש דרך "אני" אחד הגדול.


התודעה של כל מה שיש, שמפגינה את עצמה במרכז התודעה שלנו. תודעה במנוחה, ללא מחשבה.


כל המילים או התיאורים של העצמי האלוהי אינן מספיקות כדי לתארו ; עצמי זה הנו צלם אלוה ממעל ויכול להיות ידוע רק דרך חוויה ישירה שלו ולא יכול להיות נודע דרך שכל רציונלי.


התודעה של העצמי שלנו מתרחבת בהדרגה דרך התפתחות עד שהעצמי מבין את זהותו עם השלם.


עצמי זה הוא מעבר לכל צורות והשמות של העולם הגלוי, שם ניתן למצוא חיים בשדה אחד שקיים כ"מציאות האחד".


אורין מסביר


הנשמה שלך היא מתווך בינך לבין העצמי האלוהי שלך עד למועד שבו תוכל לחוות ישירות ולהגשים את העצמי האלוהי כמי שאתה.


האור של נשמתך הוא שמגלה את אור הרוח של העצמי האלוהי שלך. האור של העצמי האלוהי שלך ; הרוח בפנים, נמצא באוקטבה גבוהה שונה של אור מאשר האור של נשמתך.


למה חשוב ליצור קשר עם העצמי האלוהי ?

אורין מסביר -


כאשר אתה כנשמה נפתח אל העצמי האלוהי שלך, אתה יכול לקבל את ההדרכה, השלווה, ההרמוניה והאור המאיר שלו.


אתה יכול להתרחק ביתר קלות מהסחות הדעת של העולם הפיזי ולשחזר את עצמך עם אור, עם אהבה ועם הכוח של העצמי הנצחי הזה שהנו ההוויה המקורית שלך.


דרך העצמי הזה, אתה יכול לשחק בעולם של כל הפוטנציאלים ולהפגין בחיים את הדרך הגבוהה והיצירתית ביותר שלך.


העצמי הזה הנו אור שמאיר וחושף בפניך את האשליות, הרצונות וההיצמדות לעולם הממד השלישי שמחזיק אותך לכוד ברטט נמוך יותר של אור ובמוגבלות הכרתית.


אתה מקבל עם ההכרה הגבוהה יכולת גדולה יותר

לזהות אנרגיות ותבניות דיסהרמוניות ומגבילות


לא רק שהוא יחשוף את המגבלות הללו ; המגע עם העצמי הזה יאפשר לך לקבל את הכוח, החוכמה והחזון איך לשחרר את האנרגיות הלא הולמות הללו עם האור שלו.


העצמי האלוהי שלך תמיד מנסה להגיע אליך, לשלוח לך את הכוח, ההארה, האהבה והחוכמה למשוך צורות גבוהות יותר, מחשבות, רגשות ומצבים לתוך חייך.


העצמי האלוהי שלך חכם; הוא יודע הכול, ותמיד מראה לך דרך קלה יותר, טובה יותר ומשמחת יותר לחיות.


אתה מקבל עמו יכולת גדולה יותר לזהות אנרגיות וצורות מגבילות, דיסהרמוניות ומגבילות. לא רק שהוא יחשוף את המגבלות הללו; מגע עם העצמי הזה יאפשר לך לקבל את הכוח, החוכמה והחזון ולשחרר את האנרגיות הללו.

 

יצירת קשר עם העצמי האלוהי שלך


העצמי האלוהי שלך תמיד מנסה להגיע אליך, לשלוח לך את ההארה, האהבה והחוכמה לחיות כעצמי אלוהי.


אתה יכול להיפתח לכל המתנות שיש לו בשבילך על ידי יצירת קשר מודע אתו, פניה אליו עם בקשת הדרכה וסיוע. אתה צריך ליצור קשר, להיפתח אליו ולהיות עם הכוונה שזה יקרה.


זכור תמיד שהעצמי הזה הוא מי שאתה. כך אתה נפתח לחלק הגדול יותר של עצמך


אינך צריך להשתמש בכוח הרצון, להיאבק, להתאמץ כדי ליצור קשר עם העצמי האלוהי שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להגדיר את הכוונה שלך ולהיפתח לכל מתנות התודעה שמחכות לך כשאתה מתחבר עם העצמי הפנימי ביותר של הווייתך.


דרך אחת ליצור קשר עם העצמי האלוהי שלך היא באמצעות דממה ושתיקה. החיבור הדומם הזה קורה מעבר להגיון.


בגלל זה אולי לא תרגיש שיצרת קשר. הכוונה שלך להתחבר עם העצמי האלוהי שלך והזיקה שלך אליו הם כל מה שצריך כדי ליצור את החיבור הזה ולקבל את ההדרכה, האנרגיה וההשראה שלו. הוא תמיד עונה לשיחתך.


תוכל לעשות זאת כך :


1. התחל בישיבה בשקט. הגדר את הכוונה שלך ליצור קשר עם העצמי האלוהי שלך, להיפתח אליו ולקבל את האנרגיה, האהבה, ההשראה שלו והמתנות של התודעה שהוא תמיד מציע לך.


2. שחרר כל מחשבה, ודמיין שאתה אינטליגנציה אינסופית, אהבה ללא תנאי, וחוכמה יודעת-כל, המביטה מבעד לעיניך. חוש את ה"אני" שבתוכך שתמיד נוכח - זה שהוא מודעות טהורה.


3. תן לעצמך לנוח לחלוטין, להשיג מצב של שקט פנימי, ללא צורך לעשות משהו או לחשוב עליו, גם אם רק לרגע. עזוב את כל המחשבות על העולם החיצון והיכנס פנימה, ובקש מהעצמי האלוהי שלך למשוך אותך לתוך עומק הווייתו.


4. אתה יכול להפוך את החיבור אל העצמי האלוהי שלך חזק עוד יותר על ידי הכוונה לשחרר כל מחשבה או אמונות שעשויות להוות מכשול ליצירת קשר עם העצמי האלוהי שלך או לקבלת מתנותיו.


5. אם תרצה בקש הדרכה, תובנה או תשובה כשאתה נכנס אל השקט עמוק בפנים.


6. ברגעים של שקט, האני האלוהי יכול להעניק לך כמה שיותר מהחוכמה, הכוח והאהבה שלו שאתה יכול לקבל. שים לב אילו מחשבות חדשות עולות לך אחרי רגעי הדממה הללו. עשייה זו מביאה עוד כוח, אהבה, חוכמה, הדרכה, שפע אנרגיה וראייה רוחנית.


7. לאחר מכן, ייתכן שתקבל מסר פנימי (זה בסדר אם זה מרגיש כאילו אתה נותן לעצמך מסר). מגע עשוי לבוא דרך תחושה של אנרגיה, שלווה, ידיעה פנימית, תשובה, נשימה עמוקה יותר, או בדרכים רבות אחרות.


זה בסדר אם אין לך תגובה שאתה יכול להרגיש אותה או לזהותה ; דע כי נוצר קשר פשוט בגלל הכוונה שלך ליצור קשר. בעזרת זה, הוענקה לך תובנה, אנרגיה נוספת או השראה שתתפתח בזמן המושלם.


אתה לא צריך להשקיע הרבה זמן במדיטציה הזו; למעשה, זה מאוד יעיל לבצע תקופות מדיטציה תכופות של עשר או עשרים דקות במהלך היום. אפילו הפסקה קצרה במהלך יום עמוס כדי להשתיק ולבקש אנרגיה או הדרכה היא דרך נפלאה להעמיק את המגע עם העצמי האלוהי שלך.




bottom of page