top of page
  • Writer's pictureרחל לב

המסע אל האור מתחיל

המבוא נמסר מאת אורין - הוויית-אור המדריכה את האנושות

לחיות את הנשמה כעצמי הגבוה


אורין כישות בעלת תעצומות של אהבה, תבונה וחמלה - לעולם אין הוא אומר לבני אדם מה לעשות או כיצד לחיות את חייהם. הוא מציע הצעות ומעלה רעיונות כדי לסייע לאנשים להעשיר את יכולתם לבחור.


בפיו מסר קבוע כשהוא אומר שהיקום הוא ידידותי, שופע ללא הגבלה, הכל בו מתרחש באופן מושלם לטובתנו אף כי לא תמיד אנו מבינים מדוע, ושאנו מסוגלים לבחור לצמוח מתוך שמחה במקום מתוך מאבק. הוא מעודד אותנו לקבל רק את אותם רעיונות שנראים אמתיים לחלק העמוק ביותר בהווייתנו ולהניח בצד את הרעיונות האחרים.


אורין מספר שהוא הוויית אור -


הוא עובד אתנו בתקופה זו כיוון שהאנושות עוברת תמורה גדולה והתעוררות חשובה. אורין התנסה בתקופת חיים אחת על פני האדמה והוא מודע לאתגרים הרבים הכרוכים בחיים במישור הארצי.


הוא אומר כי הוא "חי" כעת במישור הנשמה ובעולמות גבוהים אף יותר. אחד מיעדיו הוא לשרת את האנושות. כחלק משירותו הוא להציע לבני אדם נתיב לצמיחה רוחנית ולסייע להם להגיע אל העצמי הגבוה שלהם ואל נשמתם.

הוא מציע דרך לעורר את מרכז הלב שלנו ולחיות במקצבי האהבה, השלווה והאחדוּת של נשמתנו.


אורין מתקשר עם סנאיה באמצעות התודעה הגבוהה ומסריו נקלטים באופן מודע. אורין אומר שאף כי האנרגיה שלו ואורו עומדים לרשות כל מי שפונה אליו, הוא לא יעביר מסרים ומידע דרך ערוצים נוספים.


בכניסה לעולם שכולו אור ושמחה. דרך אורין, ניתן לחוות עולם שיש בו הבנה יותר נרחבת, מודעות מוגברת ויותר חמלה ואהבה.


היכולת להגיע למצב הכרה כזה קיימת אצל כולנו. זו היכולת להקשיב, להיפתח ולהרשות לעצמכם להתרחב מעבר ל-"אני" שמוכר לכם כמודעות הרגילה שלנו.


נחוצה כאן היכולת להניח לזהותכם לצמוח באופן כזה, שהיא תוכל להכיל נקודת מבט נרחבת יותר.


רבים מאתנו מתנסים בכך בשעה שאנו שקועים בעבודה שאהובה עלינו ומרגישים צלולים, נבונים ורבי השראה, מעבר למצב ההכרה הרגיל שלנו.


יש הקוראים למצב מורחב זה תקשור, השראה, חשיבה יצירתית, תובנה אינטואיטיבית או מודעות מוגברת.


ההדרכה של אורין שנקראת 'החיים במישור הנשמה', מלמדת את האנשים כיצד לחיות את חיי הנשמה שלהם. עם אהבת הנשמה ילמדו בני אדם כיצד לאהוב כפי שאוהבת נשמתם, איך לעורר את מרכז הלב שלהם וכיצד ליצור מערכות יחסים כנשמות מוארות.


כאן הוא אומר :


עם התעוררות גוף האור שלכם הנשמה מתעוררת ביתר שֹאת רגישות לאנרגיות המעודנות של נשמתכם, לממדים הגבוהים ולהוויות האור - אתם מעבירים זמן במדיטציה. יוצרים קשר עם נשמתכם ומעוררים את מרכזי הלב בתהליך מובנה.


חשים בעוצמתה של נשמתכם, בנוכחותה ובאהבתה, כך רוכשים מידה גדולה יותר של אמון וביטחון בעצמי הגבוה וביקום. לומדים דרכים חדשות לאהוב, בחיבור עם הנשמות של בני אדם אחרים.


באימון יחד נתחבר לאחרים כשאנו פוגשים בנשמות שלנו ומתמזגים עמן, כשאנו מעוררים את מרכזי הלב, קוראים אל 'ההוויות הגבוהות הנשגבות' לעורר את מרכזי הלב של האנושות.


אתם יכולים ללמוד לאהוב ולקבל את עצמכם ללא תנאי, כפי שנשמתכם אוהבת ומקבלת אתכם -


בזמנים אלה אתם נכנסים למסע של גילוי, הרפתקה וצמיחה לחיות כנשמה. כינון קשר עם הנשמה והתעוררות מרכזי הלב שלכם יכולים להיות אחד מהמסעות המתמירים החשובים ביותר שתעשו אי־פעם.


ככל שתעוררו את מרכזי הלב שלכם, אתם תהיו מסוגלים לקבל מנשמתכם את כל מתנותיה : את הרוגע שלה, החוסן והצלילות שלה, שמחתה, עוצמתה, אורה וחזונה.


כאשר אתם מעוררים את מרכזי הלב שלכם, אתם תורמים לאנושות תרומה חשובה. אתם מוסיפים לרטט האהבה אשר יסייע לאחרים לעורר את מרכזי הלב שלהם.


כל הבעיות העומדות בפני האנושות - רעב, מלחמה, עוני, פשע והרס סביבתי - תיפתרנה לאחר שדי בני אדם קשרו קשרי נשמה ועוררו את מרכזי הלב שלהם.


כך בני אדם ישתפו פעולה, יתחלקו בעול, יפעלו במשותף לטובת השלם, ופתרונות יימצאו. אני מציע לכם את המידע כמדריך במסע שלכם שיסייע לכם לחוות את כל האהבה שבלבכם אשר מצפה להתגלות.


כבמסעות רבים לצמיחה והתפתחות, ייתכן שרק אחרי שובכם "הביתה" תבינו מה רב עשיתם וכמה אתם שונים עתה משהייתם בצאתכם לדרך.


המסע לחיות באור הנשמה נפתח ומסתיים באהבה, שכן האהבה היא האנרגיה החזקה ביותר ביקום.


באהבה, אורין


סרטון על מישור הנשמה

הבנות ואימון איך להשתמש באנרגיות הנשמה הנוכחות בזמנים אלה

ואיך לבקש את רשמי הנשמה שנמסרים ועוד...


bottom of page