top of page

מדיטציה על הנוכחות

Updated: Sep 2, 2019


ג'ואל גולדסמית - מלימודי הדרך האינסופית


מומלץ להקשיב כמדיטציה, תוך התבוננות באמת האלוהית להשתחררות מכאוס, פחדים, תקוות ושאיפות של האני הנמוך וחיזוק האמון בנוכחות רוח האל המביאה שלווה, ביטחון, וחיים הרמוניים



בעוד מחשבותיך הנם כאן ממוקדים בהשתוקקות לצרכים, פחדים ותקוות, אינך ממקד את עצמך במלכות האל שבתוכך כדי לקבל את ההדרכה, ההכוונה, התמיכה וההנהגה של רוח האל. כאשר אתה משחרר את עצמך עכשיו, עוצם את עיניך וחש בנוח, אתה מתחיל לשחרר את עצמך במודע מהעולם החיצוני. כעת עקוב אחר חשיבה זאת...


(הערה- המילה "אב" מציינת את האל מקור החיים)

 

" אינני מחפש דבר בעולם החיצוני.

אני משחרר כל תשוקה לאנשים, דברים ומצבים.


אני עוזב את כל התקוות שלי. את שאיפותיי שלי ואני מניח אותן לפניך אבי. קח כל מה שיש לי. כל מה שיש לי הנו רק שלך. אני משחרר את עצמי מכל הפחדים בידיעה שאתה בי ואני בך.


היכן שאני הנני, אתה ישנו. משום כך איני פוחד. אינני מפחד ממה שאדם יכול לעשות לי. אינני פוחד ממה שמחשבה אנושית יכולה לעשות לי. אינני פוחד מדבר, כי אני בך ואתה הנך בי. היכן שאתה שם אני ואתך שום פחד לא יכול לשכון.


האם ישנה איזו עוצמה גדולה יותר מעוצמתך המגנה, התומכת ?

היש עוד עוצמות מחוץ לאל ?


האל הנו העוצמה היחידה ואין עוד עוצמות לפחד מהן. אין עוצמה של חטא או מחלה או מחסור. אין נשק שיכול לפעול נגדי, כי אני שוכן באב והאב שוכן בי. לכן בקלות ובשמחה אני מכניע את הפחד.


אני מכניע את התקווה, כי עבור מה יש לי לקוות כאשר האל הנו המתנה הגדולה ביותר שיש והאל נתן לי את עצמו. כל מה שיש לאב הנו שלי. מה נותר עוד לקוות עבורו ?


אני מכניע את תקוותי לך אבי. אם אני אשתוקק לאב בכל נשמתי והכרתי האם יישאר לי עוד משהו לקוות לו ? האם יש עוד משהו להשתוקק אליו ?


לאחר שמסרתי את כל תשוקתי לאל, אני משתוקק רק לדעת אותך נכונה. לחיות במודעות לנוכחות שלך אבי. זוהי תשוקתי ואת כל תשוקותיי אני מכניע לפניך.


למה עוד ניתן לשאוף אליו, לאחר שאני ידעתי את האל ? האם יש משהו בעל ערך גדול יותר ? מועיל יותר ? לא - לדעת את האל לא מביא יותר לשאיפות. לכן אני מניח את שאיפותיי לפניך.


תקווה, תשוקה, שאפתנות, פחד - אני מכניע את כל אלה !

כעת אין משהו בעולם החיצוני שאני אצמד אליו.


לאהוב את ידידיי ומשפחתי זה טבעי. לאהוב את השכן כעצמי זה רוחני. כעת שום דבר חיצוני לא מושך אותי. אין משהו מחוץ לי שגדול יותר מאהבתי לאל, מהשגתי את הנהגתו.


לכן, עכשיו הנני כאן בתוך עצמי, לבד עם האל, מחובק אתו. חי במלכות האל בפנים. שוכן בתוך מילוי של עצמיותי, בעוד בחוץ אין משהו שיביא לי מילוי כזה. אין שלווה להכרה שחיה בפחד ממשהו חיצוני. הסיפוק היחיד הנו ההכרה ש"אני ואבי הננו אחד" וכאן בתוכי ישנה מלכות האל השלמה.


כאן בתוכי, חסד האל מתפקד. כאן האל מיקם את "הבן שלו" ובן אהוב זה הנו המציאות של הווייתי. ילד אלוהי זה הנו בתוכי. כעת אני הנני בפנים ושאר העולם בחוץ. אני מאושר להיות בפנים ואני נמצא בשלווה. כאן אני יכול לפנות לאב ולומר:


" דבר אליי כי זה המשרת אותך מקשיב לך.

אני מחכה לתגובתך אליי שתבוא ! "


עמוק בתוכי ישנה מלכות האל. עמוק בפנים ישנה הנוכחות שלו. הנוכחות שמביאה למילוי. כל מה שאי פעם נדרש עבורי בחיי היום יום, מסופק בתוכי דרך הנוכחות. היא מביאה למימוש של חיי. היא חיי נצח. היא הלחם, היין, מים.


בנוכחות שלך ישנה רוח אל שמואצלת עליי וישנה בי. רוח האל מסמיכה אותי להראות את תפארת האל. היא החופש שלי מפחד, מכאוס, מסכנה. בעולם בחוץ יש כאוס ובלבול, אבל בנוכחות שלך בתוכי ישנה שלווה, חופש, שמחה, ביטחון, שפע.


הנוכחות שלך בתוכי הנה פעילות של חסד. היא מביאה למילוי התכלית שלי בכדור הארץ. היא הולכת לפניי כדי ליישר את הדרך ולהכין אותה עבורי. הנוכחות שלך עבורי היא החומר, החוק, והפעילות של חיים הרמוניים. נוכחותך בתוכי היא חוכמה אלוהית ואהבה שיכולה להתבטא, שלווה שיכולה להיוודע.


אני ואבי נמצאים כאן יחדיו בשותפות, מחובקים יחד. אבי עשה את נשמתי למשכן תודעתו. האב שוכן בי ואני שוכן בו ואנחנו אחד.


הנוכחות שלך אבי הנה פעילות של חסד עבורי בכל הדברים -


חסד זה לא מתפקד בחוץ. הוא נמצא בתוך התודעה של המין האנושי. הוא מחכה להכרה שעכשיו אני נותן לו. אלה הם חיים נצחיים. אני והאב נמצאים יחד כאחד ובהכרה זאת האב עושה את העבודה וזה משחרר אותי. כך אני משתחרר מתשוקות, מתקווה ושאיפות.


אני חי בהכרה שאני יכול לעשות את כל הדברים דרך נוכחות האל שבי. אני יכול לעשות זאת פיזית, מנטלית, פיננסית וזאת על ידי חסד האל ששוכן בי. האב שבתוכי חי את חיי ומממש אותם. הוא נותן לי עבודה לעשות ואז הוא מציג לפניי מה שנתן לי לעשות. זה הוא שעושה את העבודה. אני לכשעצמי לא יכול לעשות דבר.


רק על ידי חסד אלוהי חיי באמת מתממשים


בעזרת חסד אלוהי אני יכול לשרת אל ואדם- אני חייב לשרת את האדם. להקדיש את חיי לשירות השכן שלי. כי איני יכול לאהוב את האל אותו אינני רואה ולא לאהוב את האיש אותו אני רואה. אם כן, אז אני שקרן. לכן, באהבתי לאל באופן עילאי אני מוכן לשרת ולעזור ולהביא הארה. רק בעזרת חסד אלוהי אני מתרומם אל אלה אותם אני יכול לשרת ומצליח בשירותי להם אחרי שפגשתי אותם.


אני חווה את החסד האלוהי בזה שאני פונה פנימה בשקט, בחשאי, באופן מקודש, יודע שהנני כאן וכל העולם השתתק. אין כעת געגוע למשהו מחוץ לעצמי. ואני אומר : " הנני כאן אבי, אנחנו אחד ! בדממה זאת אני נותן לאל את חיי.


הכנעתי תשוקות, תקוות, שאיפות ופחדים.

כעת האל ממלא אותי.

ואני אומר :


האר אותי, למד אותי, הורה לי את הדרך, הדרך אותי וכוון אותי. הזן אותי ושמר אותי מבפנים. כעת אני יודע שהמקור האינסופי של אספקה ממלא את "ביתי" לתמיד. אני יודע שכל זה בא מבפנים, לכן אני לא צריך להסתכל בחוץ.


החוכמה שלך הנה חוכמתי. אהבתך הנה אהבתי. אני חי את חיי כדי שתפארתך תתממש באדם. אני לכשעצמי לא עושה דבר. אין לי עוצמות. כל דבר שמוצג דרכי מראה את התפארת שלך. זו החכמה שלך, האור שלך, החיים שלך, חיים משגשגים ופורחים, חיים שלווים, חיים עוצמתיים.


כל דבר טוב שמתממש דרך חיי הארציים הנו ההוכחה לתפארת שלך, לנוכחות שלך, לעוצמה שלך. בלעדיהם אני דומה לענף מעץ שנחתך, ללא חיים. בהכירי בנוכחותך ועוצמתך , אני הנני אחד עם המקור של כל החיים. אני הנני אחד עם אלמותיות, נצחיות, אינסופיות ואני מאפשר להראות את התפארת שלך.


אם אני בריא, או משגשג בשפע, שמח, שליו והרמוני זוהי ההוכחה לנוכחות שלך בי. אם אני משרת ועוזר למישהו, זוהי ההוכחה שאתה בי ואני בך ואנחנו אחד. כך כל מה שמתממש דרכי הנו תפארתך. אני חש את נוכחותך בתוכי. היא הולכת לפניי, לצדי, מאחוריי. מראה לי באיזו דרך ללכת. לכן בעזרת חסדך, אני הולך בדרך נכונה. הולך בטוח, משרת בענווה וברצינות. חסדך הנו וודאי בכל הדברים. "



כך אנו באים למסתורין הגדול

כאשר יש לך את רוח האל, חיה במודעות בך.

יש לך את החומר, החוק והפעילות של כל דבר בצורה.

אתה מוצא שהכרה בנוכחות ועוצמה זאת בתוכך,

תופיע כלפי חוץ בכל צורה של פעילות או אספקה,

בריאות, של טוב אינסופי שיכולת אי פעם לחלום עליו.

לכן אל תשתוקק לבריאות אלא רק לדעת את האב בתוכך

עצום את עיניך ונוח בבטחה בנוכחות שלי.

כי אני לא אעזוב אותך לעולם, או אשכח אותך.

אהיה אתך עד סוף העולם.

גם אם תלך בגיא צלמוות, אל תפחד.

זה אני. האני שכאן, במרכז שלך.



סרטון ביוטיוב



מאמרים מלאים - קישור

56 views
bottom of page