top of page

המלכות שלי אינה מהעולם הזה 

 האני המיסטי עומד ליד דלת התודעה שלך ודופק -



המשפטים שנאמרים כאן הם כמו מדיטציה ספונטנית דרך התבוננות מנטלית והרגשה. מילים אלה הגיעו כהשראה בתקופות של תודעה מרוממת. הן משמשות דוגמא לזרימה חופשית של הרוח באדם.  כאשר אתה כחניך הרוחני מתרגל את נוכחות האל בחייך ברגעיך המרוממים, אתה מקבל השראה חדשה ורעננה של הרוח הפנימית שלך.



מלכות המשיח הפנימי היא הממלכה הרוחנית, שאינה מהעולם הזה. את שלומי אני נותן לך כי אני בתוכך, ואתה בתוכי, כי אחד אנחנו. 


 אני, זה שמדבר אליך,  אני מתדפק על דלת התודעה שלך, מחפש שתקבל אותי לתוך התודעה שלך, אז כל  מה שאני הוא, מתגלה בך וכל מה שיש לי הוא שלך.


מסיבה זו, כאשר אנו נפגשים למטרה רוחנית, אנו יכולים לחלוק האחד עם השני. כל מה שחסד אלוהי נוגע בתודעה אחת הוא מיד נעשה חלק מהתודעה של כל מי שמקבל זאת. 


אנו נאספים במקום אחד, בראש אחד, ברוח אחת, בבית אחד. כאשר רוח הקודש יורדת על אדם, היא נוגעת במחשבה הפתוחה של כל מי שמכיר באמת שלה, כי אנחנו משפחה אחת. 


אתה נקרא לפתוח את הדלת של תודעת העולם - כל תפישת הרוע של העולם נוצרה בגלל תחושת נפרדות מהאל. כעת עם ההכרה הגבוהה שלך אתה מסוגל ללכת לכל מקום בידיעה שאומרת: 


"אני והאב כל כך אחד שאם אעמוד מול אויב, אני יכול להגיד  "לא יכול להיות לך שום כוח נגדי, אלא אם הוא ניתן לך מלמעלה." 


 דניאל יכול היה להיכנס לגוב האריות, והאריות לא יכלו לעשות לו דבר כי הוא ידע שאני הנני בתוכו כוח אדיר…


גם אתה יכול להתמודד כך עם כל סיטואציה שמתעוררת בחייך -  ממצב משפחתי ועד למצב לאומי או בינלאומי, תוכל ללמוד לשבת בשקט ולהרים את תודעתך לאני שהנני בתוכך.  


התרומם בתודעה ותבין שכל עוד אתה שוהה בשלווה בנוכחותי זאת בך, שום רוע לא יכול להתקרב לעולמך. בנוכחותי יש הגשמה. בנוכחותי יש מלאות של אור טהור.


כל זמן שהנוכחות הזו מורמת בך, הרוע לא רק לא יכול להתקרב למקום מגוריך, הוא לא יכול להתקרב לעולמך. 


אין צורך לחכות שמיליארדי אנשים ילמדו את האמת הזו כדי להציל את העולם. קומץ קטן יכול לקיים את האני המורם הזה, לחיות ולהתמודד איתו ועם העולם. 


לצפות ברוע העולם הזה מתמוסס באויבים אישיים, אויבים לאומיים ובינלאומיים. מישהו חייב להרים את הדגל של האני הנני. 


מישהו חייב להודות שהאני הנני שמתדפק על דלת התודעה של כל העולם הזה ומחפש כניסה.


מתחנן להתקבל בקבוצה שתפתח השפעה של הקדושה הזו כשהיא מחלחלת לכל התודעה האנושית.


הבה נפתח את הדלת ונודה באני הנצחי שבתוכנו. כך נראה באיזו מהירות המחלות, החוסרים והמגבלות של העולם הזה ייעלמו בנוכחות ההגשמה האלוהית.  


בסופו של דבר היא תגלה שלום. שלום שלא יבוא דרך האדם. שלום שלא יבוא באמצעות הסכמים. שלום שלא יבוא באמצעות חימוש. שלום שלא יבוא דרך פירוק הנשק. 


השלום יגיע רק דרך פתיחת דלת התודעה כדי לתת לנוכחות האב האלוהי לגלות את הבן האלוהי שלו  ולתת לו להיות בך לנצח.


8 views

Comments


bottom of page