top of page

נתינה כמדד לקבלה

המשפטים שנאמרים כאן הם כמו מדיטציה ספונטנית דרך התבוננות מנטלית והרגשה. מילים אלה הגיעו כהשראה בתקופות של תודעה מרוממת. הן משמשות דוגמא לזרימה חופשית של הרוח באדם.  כאשר אתה כחניך הרוחני מתרגל את נוכחות האל בחייך ברגעיך המרוממים, אתה מקבל השראה חדשה ורעננה של הרוח הפנימית שלך. כעת עצום את עיניך ותן למילים הבאות להרחיב לך את ההכרה והלב. שים לב לתחושות שלך בגוף -


כאשר חסד האל עליך, אתה הנך אור ההארה לכל אלה שנמצאים בחושך !


אתה הבטיחות למי שנמצא בסכנה ; אתה המרפא והבריאות לחולים ; אתה השגשוג והשפע לעניים. 


לא בזכות עצמך. כי מעצמך אינך כלום - אלא בזכות חסדו של האל שבפנים.


רוח-הקודש אשר שורה עליך, דרכה אתה נעשה המשיח המוסמך לרפא את החולים, להחיות  את המתים, לעזור לעניים.


 בעזרת רוח הקודש שאליה פתחת את דלת עצמיותך, כל אלה שמושיטים יד, מקבלים את אותה ברכה רוחנית שקיבלת ביחס לקליטה שלהם. 


איך אתה והם יכולים להיות פתוחים להשפעה הרוחנית הזו ? 


על ידי הגדלת הנתינה שלך….קבלה מושגת רק מנתינה דרך נביעה אלוהית ממרכז ההוויה שלך, וככל שאתה נותן יותר, כך אתה מקבל יותר חסד, מהנוכחות ומכוח המרפא של האל. 


השאלה שעולה בך היא : "איך אני נותן ? ממה אני נותן ? 


והתשובה היא : "יש לך הרבה מה לתת. יש לך את החסד האלוהי;  כי האל נתן לך את עצמו כתודעה מוארת".


למד למחול שוב ושוב ושוב לחברים שלך ולאויביך. אתה יכול להתפלל ושוב להתפלל למען אויביך.  להתפלל שהתודעה שלהם תיפתח לאור החסדים.


 זוהי צורת נתינה נוספת כאשר אתה שוכן באור. נתינה רוחנית היא המפתח להשגה רוחנית, וקבלה מושגת באמצעות נתינה. לכן, תן ושתף את האמת הזאת איפה שתרצה. 


נתינה היא לא רק נתינה של דברים חומריים, אלא היא הגישה שלך לחיים.  גישה של סליחה, חסד, שלום ורצון טוב כלפי כל בני האדם באשר הם …


 זוהי נתינה אמתית: הרצון לשחרור כל בני האדם.  רצון אלוהי שלא מחזיק אף אחד בגינוי.


זה לא אומר שאתה לא מודע לדברים שמתרחשים סביבך.  זה אומר שאתה מפסיק להחזיק את האדם ממול בגינוי.


רק עם פתיחת דלת התודעה והלב שלך, נוכחות האל נכנסת פנימה.  ייתכן שבהתחלה לא תהיה מודע לזה כעל נוכחות ממשית, אבל בסופו של דבר תעשה זאת.


זו נוכחות הרוח הפנימית שמופעלת בך.  אתה לא רואה אותה, לא שומע אותה,  טועם, נוגע או מריח אותה, אבל אתה חווה אותה.


כאשר היא מציפה אותך, זה מביא לריפוי הנפש והגוף. זה מביא לך טיהור מוסרי. רוח האל מביאה יושרה גדולה יותר.


זה שוטף אותך מהמחשבות והרגשות השליליים שאף אחד לא נהנה לקבל, אבל אפילו לבני אדם טובים יש אותן.


אלה שפותחים את דלת התודעה הגבוהה ומכניסים את האני הנני לחייהם, חייבים לשמור שזה לא יצא החוצה.


 שמור תמיד על זה שאני קדוש וסודי שוכן בתוכך ורק ראה איך חייך משתנים. 


 מי שלומד שהאני הנני במרכז ההוויה שלו - שומר על זה לעצמו.  לאחר מכן, כאשר הוא מגלה את אלה שבאמת מחפשים את דרך החיים הזו,  הוא לא יהסס לשתף אותם בסוד זה.


אני רק שותל בתודעתך את זרע האמת. זה אתה שחייב להחזיק את זרע האמת הזה עמוק בתודעתך. לטפח אותו על ידי זכירה מודעת.


טפח אותו על ידי הכרזה מודעת על כך בתוכך.  טפח אותו על ידי שמירתו קדוש בתוכך. אל תשכח לתת למילה האחרונה שלך בלילה להיות, "תודה לך, אבי, על האני הנעלה השוכן בי."


חרטה כנה היא דרך השיבה לעולם מתוקן.  הדרך לחזור לאחדות המודעת שלך עם האל היא באמצעות סליחה. 


הכר בטעות שלך, בין אם במילים מדוברות ובין אם רק דרך העיניים. הבט פנימה לאל שבתוכך ואמור  "אבא, סלח לי, לא ידעתי מה אני עושה."סלח לי ותודה  על כך" 


תן לאל לדעת שאתה מוכן להילקח בחזרה לגן עדן, ואז תגלה שאתה שוב אחד עם האב האלוהי, לגלות שהנך כמו הבן  האלוהי האובד, שחזר הביתה. 


אתה מגלה שכאשר אתה מושיט רגל אחת לעבר הדרך אל "בית אביך" - אביך ייצא את יתרת הדרך כדי לפגוש אותך. 


אם תחיה בתודעה של האני הזה השוכן בך תמיד, תגלה במודע שאתה ואביך הם אחד.


זה אומר שאתה אחד עם כוח אינדיבידואלי אינסופי. אתה אחד עם חוכמה אינדיבידואלית אינסופית. אתה אחד עם הדרכה אינסופית. אתה אחד עם כל מה שהאל הוא.


 כל עוד אתה שוכן ב"מקום הסודי" המואר הזה בלב הווייתך אתה שומר על האמת הגדולה הזו כל כך קדושה בפנים.


אף אחד לא יכול לדעת שאתה יודע אותה, אלא רק לפי המבט על פניך שמראה שגלית את תעלומת החיים ומצאת שלום נצחי.


מאיפה בא ה"שלום שלי" חוץ ממני, ואיך הוא היה בא ממני אם לא הייתי בתוכך ? כי אני נמצא בך, ואתה נמצא בתוכי." 


ככל שאתה שוהה בהכרה המודעת הזו שאני שוכן בך, אתה נשאר בתודעה שלי ואנחנו אחד. ואז כל מה שאני הנני כאלוהי, הופך לחוויה שלך. 


כל מה שיש לי הופך להיות שלך. האהבה שלי נעשית האהבה שלך וכל השלום שלי הופך לשלום ולהרמוניה שלך. "




4 views

Comments


bottom of page