top of page

הטבע הבלתי משתנה של שפע האל


לאנשים מאוד קשה לקבל את האמת הזאת על תפישה שגויה שיוצרת עולם של אשליה. במיוחד אלה שמאמינים שהאל בחוץ עושה כל מה שנחוץ כדי להצילם. הם לא יכולים להבין שהאל לא מרפא מחלה משום שהוא לא אפשר אף פעם שתהיה מחלה ולכן אין מחלה לרפא !


כל מה שהאל הנו, הוא כאן ועכשיו.  אתה יכול להשיג מודעות לשלוות האל, ברגע זה או מחר או בחיים הבאים, אבל הרמוניה תמיד ישנה וזה נצחי ואינסופי. 


אתה יכול להשיג שגשוג יותר מכל מה שידעת אבל דע ששגשוג תמיד ישנו וזמין לכל באופן בלתי מוגבל. 


בזמנים של עוני, עושר תמיד זמין בעולם ותמיד יהיה. האדם רק לא מתואם לזה משום שהוא מאפשר לעצמו להיות מהופנט מהנגלה בחייו. כן, כל הפנוטיות מתגלה בעולם, אבל אתה שנעשה מודע לאלוהי לא נותן לזה להשפיע עליך. 


אתה לא מנסה להיפטר מהרוע. אתה מבין שכל מה שאתה תופש בחושים הפיזיים שלך הנו תוצר של אשליית האנושות.  אתה עוזב את האשליה לעצמה. זה הסוד של האמת המרפאה.


 עם סוד זה, אתה לא נזדהה או מרחם, או מביע סימפטיה על אשליה שמתגלה. אתה הנך תודעה ניטרלית בכל הזמנים ויודע שרק בורות מביאה לאדם להיות  מהופנט מאשליה.


מרפא רוחני אמתי לימד את עצמו עקרונות אלה של טבע האל ומלכותו לעומת טבע הרוע של עולם האשליה ואנו חי כמו שאר העולם הדואלי.


מי שעומד נחוש מול עקרונות אלה, מפתח תודעה זאת שלא נותנת לתופעה הנגלית בחוץ לשטות בו. לכן זכור שכאשר אתה מבקש להשיג או לקבל בריאות טובה, דע שגם היא מוגבלת, על ידי מוות.  


רק ההשגה של האני הנני כעצמיותך האלוהית הנצחית היא שמביאה לבריאות להתגלם דרך זהותך זאת, כאשר אתה עוזב כל התגלות של אשליה כבעיה בחיים. 


אתה לא נאבק עם בעיות ואינך מתנגד לרוע שנגלה, כדי לא לתת לזה כוח בתודעה שלך.


ברגע שאתה נכנס לתוך "מלכות האל" בפנים ומכיר בשלווה והאהבה שכאן, אתה נוכח לדעת שמעולם לא היה אויב בצורה.  


אור ההכרה שלך מביא לך השגה על משמעות ההפנוט של העולם שמתגלה עם שריפה או שיטפון או אסון. דע שאשליה מחדשת את עצמה בתמונות מכל מיני צורות. 


 תן לאינסופיות האל להתבטא דרכך


אמור לעצמך בנחישות : 


" החוק היחיד בעולם הנו חוק אלוהי, זה האני שהנני.  אני הנני החוק ואין חוק אחר שפועל עליי, או בי, כי אני הנני החוק. רק טוב מגיע אליי כי אני הנני כל הטוב שיש.  שום שלום לא מגיע אליי, אלא אני הנני השלום ואותו אני נותן למי שאינו יודע שלום. אינני מקבל שגשוג  או בריאות ממישהו, כי אני הנני כל מה שמושלם .."


 אני הנני אהבה !


אתה זה שמחכה שאהבה תגיע אליו צריך להבין שהאהבה מחכה לבוא מתוכך. כאשר תבטא אהבה זאת מתוך לבך, היא תחזור אליך. אהבה לא יכולה להיכנס לחייך אלא עד שתאהב, וכאשר היא נכנסת לחייך אל תצפה שהיא תגיע ממי שאתה רוצה. 


אם אתה רוצה שפע בחיים, אז תן בנדיבות. אם אתה רוצה חברה מלווה בחייך, לווה אחרים. זה כך משום שהאל נמצא בך ויש לך כל מה שהוא שלו.


 לימוד ויישום העקרונות הרוחניים דורשים משמעת עצמית. זה גם דורש ממך לא לחיות על פי עולם זה של אשליה, כדי ששום דבר לא יהרוס את המודעות לאמת האוניברסלית שאתה משיג.






0 views
bottom of page