top of page

תודעת האדם קובעת את הפעילות החיצונית

עקרונות של אמת רוחנית


"הדרך האינסופית" -זוהי אמת שמבטאת את עצמה

דרך מי שצועד בנתיב שלה.

אמת מתגלה בעבודה שהיא עושה בתודעה. האמת באה לידי ביטוי דרך הרוח שפועלת בתודעת האדם. הזרע שנזרע בתודעה. כאשר אתה כחניך רוחני מתמיד, שומר על הזרע בתודעה שלך, חושב עליו ומודט אתו, אז הזרע נפתח לפריחה ומניב פרי.


מי שהשיג את תודעת החסד שום חוק אנושי לא פועל עליו. אתה זה שהשיג מצב של תודעה אלוהית ,רק אתה יודע כמה מסירות נדרשת מהאדם בעבודה רוחנית עד שרוח החסד האלוהי נחה עליו והוא משתחרר מכבליו. חופש זה מנוהל על ידי חסד אלוהי.


הדרך האינסופית היא תופעה שקיימת ביקום הרוחני ובכל מי שנמצא תחת ההוראה שלה. לכן בחר להיות מודרך על ידי הרוח והיווכח בפרי שהנו מהטבע הרוחני. אם אינך מניב פרי, המשך ללמוד ולמדוט יותר. לך עמוק יותר לתוך התודעה.


הפרי של השגה רוחנית הנו גדול. הוא מביא לשלווה שחוצה כל הבנה ולהכרת תודה מעבר למילים. בהיאספות עם המקור שלך, אתה מאפשר לטוב לזרום בחייך ואתה משחרר אהבה שזורמת מתוך לבך אסיר התודה.


לחנך את ההכרה האנושית אל מחוץ לעצמה -


הוראה רוחנית לא יכולה להילמד דרך ועל ידי הכרה אנושית. אתה יכול לקרוא ספרים שלמים על אמת רוחנית ועדיין אין לך עוצמה רוחנית. כדי להתקדם עליך לפתח הבחנה רוחנית, כי אמת רוחנית היא הפוכה ממה שתבונת בן האנוש תופשת כעולם. לכן מורה רוחני מנסה ללמד אותך לצאת מחוץ להכרת בן האנוש שלך.


ההכרה האנושית נוצרה מחוקים מסוימים, מתיאוריות משכנעות שנטמעו באנושות לאורך דורות. כל חניך רוחני צריך לצאת מההכרה האנושית במידה מסוימת כך שההכרה האלוהית תוכל לאפשר לו לתפוש ולהבין את משמעות האלוהות שלו. בסופו של דבר כמי שצועד בהתמדה בדרך, עליך להתרומם מעל למחשבות וההכרה האנושית.


חסד אלוהי שמושג הוא מעבר לתיאור במילים -


זה מגיע דרך הבחנה רוחנית. כאשר התודעה של אמת מתבססת, אחיזת העולם בך דרך פיתוייו, נחלשת ותודעה כזאת לא דורשת אספקה חומרית כמילוי למה שחסר. כסף מנוצל בתבונה ולא לצורך השגת עוצמה והרגשת עליונות, אלא לצורך שירות.


כאשר אתה יוצא ממעגל החוק האנושי אתה מוצא שאינך נצמד יותר למעגלי הכלכלה של העולם. אתה חי חופשי מ"כבלים" לכסף או הטבות. העושר שלך נח באוצרות הרוחניים של "מלכות האל". עוצמת-אל מתגלה בך כחוויה ביחס להקשבה שלך אליו. תפילה הנה היחס של התודעה שלך לטוב שישנו וזמין עבורך. תפילה אמתית הנה יחס כזה של הקשבה לעצמי הגבוה שלך.


בגישה זאת תוכל לומר:


" אני והאל הננו אחד. אני ניצב כאן לשמוע את "הקול העדין הרגוע" שלו, לקבל את המודעות הערה של חסד אלוהי כדי שאוכל להיות מודרך ומואר בחיי לטוב הנעלה שלי".


כאשר אתה חי עם האל כיודע-הכל מספיק זמן, והכרתך הגבוהה מתבססת אז ברגע שנוצרת בעיה אתה יכול לעצום עיניים ולפתוח את השמיעה הפנימית עם נשימה עמוקה בהתכוונות שאומרת: "האל הנו כאן" ולא לתת שום מחשבה לבעיה נגלית.


בישיבה שקטה ורגועה, ללא מחשבות וללא מילים, אתה רק מכיר בקול הרגוע בפנים, כאלוהותך, זוהי הכרתך הגבוהה. תוכל להכין את עצמך לכך בהכרה שאומרת:


" האל הנו יודע-כל, הוא אחראי עליי, כי הוא הבורא של כל אחד, לכן הוא יודע את קיומי בשלמות ושום דבר לא יכול להפריד אותי מאהבתו. לכן אני מחכה כאן לזה שיודע-כל ונוכח בי שיכריז את עצמו דרכי ."


כשתבחר לראות את העולם כמקום הרמוני של חופש אלוהי, תיווכח שהוא משקף את חוקי האל ולא את הכללים שהמצאת בשבילו כדי שינהג לפיהם. תבין כי השלום שוכן בו ומעיד על עצמו, לא מלחמה. תתפוש כי שלום ושלווה שוכנים גם בלבבות כל אלה החולקים את המקום החופשי הזה עמך.


מסר עבור העידנים"


הצהרה להיום-


היום אני מעצים את הכוונה שלי להתעורר לעצמיותי האמתית יותר ויותר. אני משחרר את כל מה שלא משרת את הביטוי המושלם של הנוכחות האלוהית דרכי וניפתח לכל המתנות של היקום בהכרת תודה. ככל שאני מרשה ליותר טוב להיכנס לחיי, כך יש לי יותר מה לחלק עם אחיי ואחיותיי, וכך הוא ! "


מאמרים מורחבים בקישור



53 views
bottom of page