top of page

להסתכל מעבר למה שנגלה בצורה, מביא לריפוי

Updated: Aug 22, 2021


כדי לרפא את ההכרה השגויה שאמצנו עלינו להסתכל מעבר לצורת הגוף שהנו הדימוי של שכל האגו, שמתגלה מתוך מערכת אמונות אנושית. ריפוי הוא הכרת האמת ושכחת מה שהאגו לימד אותנו עד כה. זה אומר לשכוח כל אמונה אשר מביאה להרגשה של פחד ומתח ומשפיעה על רטט הגוף ומביאה לחולי. באותו אופן עקרון הריפוי עובד עם אחינו ואחיותינו. כאשר אנו לומדים לראות רק את אור האמת אצלם לגבי הקשר הפנימי בינינו המבוסס על אור הנשמה, אנו מרפאים את אחינו ואת עצמנו דרך ההכרה המוארת המשותפת בינינו. זהו דבר עוצמתי שיש לנו כמחוללי נסים, כך שנחווה את האני המאוחד בחיים עצמם במצב מושלם.


הריפוי הוא דרך שינוי התפישה המשפיעה על הנפש ולא על הגוף. לריפוי אמתי אין קשר ישיר לפיזי. השימוש בכל מיני סוכנים פיזיים הוא קסם שווא. זהו קסם הכרוך באמונה של האגו שמשכנע אותנו להאמין בכך מכיוון שזכירת האמת תהיה סוף קיום האגו. הסתמכות על גורמים פיזיים לריפוי היא הכחשת כוחה של ההכרה החושבת שלנו. הכחשה זו מחלישה אותנו מכיוון שהיא גורמת לנו שלא להיות מודעים לכוחנו האמתי והלא מוגבל. אנו לא מאמינים שלשכלנו יש את הכוח לרפא, אך למען האמת זהו המקום היחיד בו יכול האדם להתרפא. הגוף נתון רק השפעה של מה שאנחנו מאמינים שהוא נכון. הריפוי מתחזק בהכרה שלנו כשהוא מזכיר לנו את כוח המחשבה שלנו שוב ושוב, דרך ריפוי כזה.


יש לזכור שריפוי הוא זיכרון האמת בכל מצב. כדי להיות מרפא אמתי עלינו לזכור את האל המספק טוב לכולם. מבורך מי שמאמין בו. מרפא רוחני זוכר בעקביות את האמת ללא יוצא מן הכלל. זכירתו העקבית היא שתומכת בריפוי ובהתעוררות לשלמות בקיום. בגלל כוח המחשבה הקשור להכרה המשותפת לכולנו, מה שמחזק אותנו הוא שכל מי שאינו שותף לאמונה בחולשה ובמחלה ולא שוכח את האב האלוהי המספק רק טוב לברואיו עוזר גם לנו לא לשכוח זאת וכך ריפוי אמתי מתעצם בעולם.


ככל שאנו לומדים להקשיב יותר ויותר לקול השכינה ולא לאגו, אנו הופכים עקביים יותר בחשיבה נכונה. זה התפקיד שלנו, הייעוד שלנו בעולם הזה. זה מה שמעיר אותנו ובסופו של דבר יוביל אותנו הביתה להכרה הגבוהה של מלכות האל.


רוחנו היא החלק בנו שלא משתנה לעולם. זה החלק בהכרה שיודע את האחדות שלנו עם האהבה. כשאנו לומדים לשים לב רק לחלק זה כקיים בנו, אור השכינה הופך להיות מוביל. כשאנו רואים עם האור הזה, האור נגלה אצל כולם. אנו רואים את השכינה בכולם ומכירים בה כעצמיות המשותפת שאנו חולקים יחד.


אור השכינה הוא עצמתי מכיוון שהשכינה היא אחת עם כוחו של האל בבריאה. בכך שאנו ניתן לרוחנו להנחות אותנו, לחדש את המודעות שלנו לבטיחותנו המושלמת, לאהבה מושלמת ולאושר מושלם. מכיוון שאנו חולקים את זה עם כל אחינו בהכרה האחת שישנה, זה החזון של רוח האל. החזון הגבוה.


https://lightmiracl.blogspot.com/הרחבה בבלוג




13 views
bottom of page