top of page

לעבור ממתח אנושי לשלווה אלוהית

Updated: Aug 22, 2021


כאשר אנו נמצאים בפחד, איננו יכולים להכיר את האהבה האלוהית שהננו בנו או באחרים ואנו הופכים את הדימוי של האל כמי שיכול לכעוס ולהעניש אותנו. האמונה שלנו בזה גורמת לנו לא להיות מסוגלים להכיר באהבת האל המשפיעה את חסדיה לכל החיים. אנו מחליפים את אלוהים בדימוי שגוי שיש לו תכונות מפחידות. מתוך אמונה זו אנו לא רואים את אלוהים כחבר.


מערכת אמונה אנושית זו הותירה אותנו בבלבול מוחלט מכיוון שאיבדנו את המודעות לאהבה שהננו. אנו מאמינים בדימוי שאינו אמין ואינו מציאותי. חוסר יציבות זה יכול להוביל רק לחוסר וודאות וחרדה קיומית. החשיבה שלנו יוצרת זאת בגלל שיש לה כוח עלינו, אך חשיבתנו יכולה גם להציל אותנו מכך מכיוון שהכוח שלה ניתן גם למחשבה חיובית וגם לשלילית. זה תלוי בבחירה שלנו במה להאמין.


החדשות הטובות הן, שיש לנו את היכולת לכוון את החשיבה שלנו. כדי לחזור לשלום ושלווה עלינו ללמוד לקבל את כוח המחשבות שלנו עלינו. האגו לא רוצה שנכיר בכוח המחשבה שלנו מכיוון שהוא יודע שאם נעשה זאת, נבחר נגדו בקבלת כוחנו האמתי, שהוא כוחה של האהבה בנו ובכך נבין שלאגו אין כוח משלו.


כל עוד נמשיך לתת אמונים לאמונה בהפרדה, הוא ימשיך לשחזר מחשבות מפחידות. מחשבות כאלה מכחישות את האהבה, שהיא הכוח האמיתי שלנו. כוחה של האהבה הטהורה נותן לנו הכל ומטרתו האחת של האגו היא למנוע מאיתנו להבין זאת. ברגע שנבין שאהבה ללא תנאי נותנת לנו הכל, נדחה את האגו ונתעלה מעליו.


הצעדים שהאגו עושה כדי שנשכח מהיכולת שלנו לכוון כרצוננו את החשיבה שלנו -


כדי להגן על עצמו מפני זה, האגו מנסה להעסיק אותנו במערכת החשיבה שלו. דרכו אנחנו לומדים שזהותנו היא רק גוף וחומר ולא הכרה מודעת. לכן בכל בעיה בגוף עלינו לטפל בו באמצעים חיצוניים חומריים ולא דרך ההכרה המודעת. זה מסתיר את כוח ההכרה שניתן לנו מבראשית ואת הזהות האמיתית יכולת-כל שלנו בגלל המודעות האישית שפיתחנו.


התגלות האור בהכרה שלנו


כשאנו נזכרים שכוחנו האמיתי נמצא בהכרה המוארת שלנו, נרפה מהאמונה שאנו חסרי אונים. האור בהכרה מראה לנו שמערכת מחשבת האגו כולה חסרת משמעות מכיוון שהיא לא נכונה. האמונה באשליות מביאה לנו קונפליקט מכיוון שכעת נראה כי גם המציאות וגם האשליות נכונות. בלימוד הרוחני נאמר לנו - "כשאתה מאמין למשהו כנכון, הגשמת את זה כנכון עבורך."


כשאנחנו מנסים להחזיק במערכות מחשבה מנוגדות כאמתיות, השכל מתפצל, נעשה מסוכסך ומבולבל. אי אפשר להבין את העולם הנגלה בעיני האגו מכיוון שהוא מורכב מתמונות חסרות משמעות של פירוד ומאבק. כאשר אנו לומדים ליישר את החשיבה שלנו עם הדרכת רוח הקודש, אנו מובלים להרפות מהאגו ואז אנו מסוגלים להעריך את אלוהי האהבה מכיוון שאנו מכירים בכך שאהבתו היא הצלם והדמות שלנו. אז אנו מוצאים שלווה ושמחה בהשפעת האהבה הזו לכלל הבריאה.

https://lightmiracl.blogspot.com/הרחבה בבלוג


29 views
bottom of page