top of page

האצלת מלכות האל מבפנים כלפי חוץ

Updated: Aug 22, 2021

כאשר אנו מקבלים את העצמי האמתי אנו מקבלים את עצמיותנו כנשמת היקום המתקימת באחדות הבריאה. אנו יודעים אז שעצמי האישיותי החולף לעולם לא אמתי. זוהי המסכה שמקבלים עבור הלימוד הארצי של הנשמה בפרק חיים מסוים ותו לו. מה שמביא הנס של השגת הידיעה - שמעולם לא איבדנו את זהותנו האמתית והחצנת האהבה שלנו כביטוי החיים, שומרת על זהות זאת בהכרה מודעת יציבה ובשלווה. הנס של שינוי התפישה להכרה אלוהית מביא לביטחון וודאות בכך.


כאשר אנו משחררים אנוכיות בחשיבה רק על עצמנו, ונפתחים למלוא העצמי האמתי, אנו חווים אושר, שלווה ומימוש מלא - האהבה עולה על גדותיה ואין לנו צורך לשמור אותה בפנים. זו התכלית לשמה נוצרנו ; להיות החצנת הביטוי כהוויית האהבה. זה כולל את כל "הבנות האלוהית" שהנה עצמי אוניברסלי אחד, כי זה מה שיש באמת. כל הבריאות שיוצרים ילדי האל, משותפות אתך, כי הבנות הנה רשת אור אחת. האהבה כוללת ומחברת הכל כאחד. את הנס הזה אנו מאפשרים לחוות דרך רוח הקודש אשר שוכנת בנו ומתקנת את התפישה לידיעה פנימית שהכול אחד. כאשר אנו מתעוררים לטוטליות של המלכות והיא מוחצנת מתוכנו כמציאות, האהבה הנה אחת ותמיד משפיעה את עצמה על הכלל. כל הטוב כלול באהבה הרמונית זאת וכך גם כל מה שיהיה לנצח, לתמיד.


בגלל שהמקור של הנשמה שלנו הוא שמיימי, עלינו לממש זאת. לכן נאמץ את האמת שאומרת - שרק האישיות הלא מודעת שלנו יכולה להגביל את כוח הבריאה בתוכנו. נזכור שהאל הבורא רוצה לשחרר את עצמו לביטוי דרכנו בבריאה. לכן לא נמנע את מתנותינו מהבריאה, פן נמנע את עצמנו מהאלוהות. כוח הבריאה השלֵמה וכוח בוראה הם מלאות רוח האל בנו וזה עושה את הנבראים שלמים ושווים בהכרה המוארת. רוח האל השוכנת בבריאה שואפת לשתף את הווייתה כמו שעשה הבורא. רצונה הוא לברוא. ואיננו יודעים את שמחת החיים, אם איננו יודעים את מלאות העצמי שלנו. שכל מופרד אינו יכול לתפוש את מלאותו. הוא זקוק לנס של ראייה שלמה שיזרח עליו וירפא אותו.


לכן נזכור שבמלכות האל שהנה עולם רוחני פנימי (הכרת העצמי הנצחי ; העצמי הגבוה ) יש תמיד שלום מושלם והבריאה האמתית מוגנת כאשר השכינה ישנה בהכרתה המודעת. נדע שרצונו של הבורא שהמורשת של בן האל תהיה בידנו לנצח וכך היא נשמרת לנצח. מעולם לא איבדנו את זהותנו הראשונית והאור החי שלה שומר אותה בשלמות ובשלום.


https://lightmiracl.blogspot.com/הרחבה בבלוג

29 views
bottom of page