top of page

להעצים את קרינתנו עם אור האש המקודשת

האש האלוהית המקודשת הנה פעילות ממוקדת ברמה גבוהה של אור הבריאה. היא בעלת קרינת אור זוהרת שמקבלת יותר יעילות בחיים כשיש מיקוד ספציפי של ההכרה המודעת שלנו על המושלמות האלוהית שלה בבריאה.


היא זרם אור אלוהי שכאשר אנו מושכים אותו אלינו, יש לאור האלוהי הזה תבונה מכוונת בצורות רבות של ביטוי. אש זאת נובעת ממקור הבריאה, השמש המרכזית הגדולה והיא מחכה לזימון שלנו אותה כדי לתת שירות לשחרור המין האנושי וכדור הארץ עם כניסת העידן החדש של הארה אלוהית לעולם שלנו. אור חי זה הנו תבוני ויודע-כל, אוהב-כל ורוצה להיטיב לכל.


אפשר למשוך אותו אלינו כדי לעבוד ישירות עם נושאים רבים כמו: טיהור מתמשך של מצב אנושי לא הולם ומערכות שונות של נפרדות. ביעור באור זה של פעילות אלקטרונית וכל אנרגיה לא הולמת, אישית וקולקטיבית.


להגנה ממצבים כאוטיים והתנגדויות מתגלות בחוויית החיים. לפעילות רוחנית, התעלות והגברת עוצמת השירות למין האנושי וכדור הארץ.

אנחנו משתמשים באש המקודשת של האל בידיעה שאש זאת יכולה ליצור נסים ולחדור לכל דבר מתוך מזבח להבת לבנו.


כאשר האישיות שלנו נמצאת בשלווה ובתיאום מאוחד עם להבת העצמי האלוהי שבתוך הלבה הפנימית שלנו, נוכל להשפיע על כל ביטוי בעולם שלנו עם אור אלוהי זה לצורך איזון, הרמוניה, ביטחון ושלווה פנימית, דרך הנוכחות הפנימית שמאפשרת את פעולת האש המקודשת לפעול בחיים.


דרך משיכת אור וכוונה, ההתמקדות הזאת של התודעה שלנו בלהבת החיים הפנימית יכולה להיות מוקרנת קדימה כאור חי לגופנו, לחדר, לעיר, לעולם. דרך אפקטיבית למגנט בעוצמה מטמירה את האור המקודש, הנה שימוש רתמי מתמיד של קריאות וציוויים.


לאש המקודשת האלוהית יש ביטויים רבים. נוכל לעבוד על שבעה ביטויים של האור האלוהי שנוצרו עבור התערבות אלוהית למען כדור הארץ.


כל ביטוי אלוהי כזה קשור באופן אינטימי עם להבת הלב שבמרכז ההוויה שלנו. להבה של עוצמת הרצון האלוהי- אהבת האל- וחכמתו.


כל ביטוי של מהות האש המקודשת משרת את העצמת היכולת שלנו לגלות את מושלמות-האל דרך נשמת ההוויה של כל זרמי-החיים הנוכחים על פלנטה זאת.


לכן אנחנו יכולים לבחור לזמן, למשוך ולהשתמש בעצמה האלוהית כדי להתמיר את עצמנו ואת הפלנטה שלנו כישות של נשמה אחת מאוחדת.


בניית העוצמה המנטלית של האש המקודשת, נעשית דרך מומנטום של עוצמת הכוונה שלנו. אנו מקבלים השראה לבנייה של הצד המנטלי והרגשי, האישי והקבוצתי שלנו כדי להעצימם. אנחנו בונים יחד מבנה של מהות אלוהית טהורה שהנו קורן סביבנו כשדה אור מועצם אישי וקבוצתי.


כאשר זה מתבסס, שדה אור מאוחד קורן זה משפיע לטובה מידית, על כל אנרגיה שנכנסת למרחב האישי שלנו.


אש מקודשת מנטלית זאת נקראת "מעגל אלקטרוני" שטעון בשלמות האור המקודש וכאשר אנחנו ממשיכים להטעין אותו יותר ויותר עם ההתקדמות שלנו בשרות פלנטרי לטובת החיים, גוף אור זה הנו המקום בו יישמר האור הקוסמי של כל הקרניים האלוהיות הפלנטריות המהוות יחד את האש המקודשת שזמינה עבורנו לשימוש ספונטני מהלב כדי לתתו עבור הזנת החיים.


במהלך המשימה המשותפת שלנו כנשמה מאוחדת להגברת האש המקודשת, נוכל להשתמש בשדה כוח זה בכך שנקרקע את האור הקוסמי המקודש שנקבל באופן ראוי, בעוד אנחנו עוברים חניכות גבוהות יותר יחד עם כדור הארץ והמין האנושי בזמני התעלות אלה.


-נתינת שירות עם הלהבות האלוהיות ברשת האיחוד הפלנטרית:


בהמשך ללימוד שאתם מקבלים להשגת תודעה אלוהית, הנכם מוזמנים לתת שירות לאנושות ולפלנטת כדור הארץ כדי לבנות את העידן הזהוב של אנושות מוארת.


השירות נעשה דרך חיבור מודע לרשת האיחוד בה פועלים עובדי אור מכל העולם, באמצעות משיכות אור אלוהי וציווים להפעלת האור האלוהי שנובע מהשמש המרכזית הגדולה.


קרני האור האלוהי נושאות איכויות של אנרגיית המהות האלוהית והן מזינות את הבריאה. כמשרתי אור מוארים אתם מפעילים את קרני האור האלוהי שזימנתם להעצמה אישית וקבוצתית דרך כוונת הנשמה שלכם (שהנה בעלת תודעה קבוצתית).


הפעלה זאת נעשית לטובת כדור הארץ על כל ממלכותיו וכך גם אתם מאפשרים לעצמכם דרך שירות ללא תנאי להשיג התעלות אישית עם אנרגיה אלוהית, דרך חיבור לרשת האיחוד הפנימית של האנושות וכדור הארץ.


את זימון האור האלוהי, יש לעשות עם זימון לאור וציוויים להפעלתו בדרך המסטר המתעלה.


אתם עושים זאת דרך כניסה מודעת למרחב המקודש הפנימי שלכם עם כל נשימה, במצב של רוגע מוחלט וכוונת הלב להשיג איחוד עם הנוכחות האלוהית שבלהבת הלב, במרכז ההוויה.


כך ניתן להעמיק את התודעה פנימה ולהבת הלב יכולה להיפתח ולהתרחב עם האור של האש המקודשת האלוהית של הבריאה.


כך האור האלוהי ממלא את הכלי האנושי יותר ויותר. זה אפשרי ככל שהאדם מפנה מהתודעה והאנרגיות שלו את מה שאינו אלוהי במערכת שלו. כך נבנה ומתממש גוף האור הסולרי.


במצב זה כאשר אתם עושים זימון לאור האלוהי לתוך הווייתכם כולה, אתם משמשים כלי מודע לבורא שפועל דרככם כנוכחות פנימית שמתעצמת. זה מביא להרגשה של שלווה ורוגע ויכולת לקבל השראה ואמת דרך תובנות אינטואיטיביות.


זימון האור האלוהי נעשה דרך הפעלת כל אחת משבע הקרניים האלוהיות. בעזרת משיכת האנרגיה של איכויות האור הללו, ניתן לחזק את התכונות האלוהיות לשם השגת תודעה אלוהית והתעלות אישית.


כדי לתת שירות אור לעולם עם 7 הלהבות של האש הקוסמית המקודשת

מצורפים 7 קישורים :


https://clyp.it/rv1em22x 🔷 הלהבה הכחולה- של הרצון האלוהי https://clyp.it/5dpidn4c 💗הלהבה הוורודה של אהבה אלוהית https://clyp.it/gkgiw2lj 💥 הלהבה הזהובה של חכמה אלוהית https://clyp.it/pezcomc0 💚הבת האמרלד של ריפוי הרמוניה ושגשוג https://clyp.it/53izqna3 🤍הלהבה הלבנה של טוהר והתעלות https://clyp.it/tsqwehjt 🔘 להבת הפלטינום הזהובה לבנה של איחוד https://clyp.it/40kfj5zm 💜הלהבה הסגולה של חמלה סליחה ושחרור


כדי להעצים את קרינת האור שלנו נוכל לומר עם כוונה משותפת מהלב של קבוצת הקרינה האלוהית שלנו:

" אנחנו מצווים את אהבת האל לכל אחד כדי שהילה של שלום מושלם תיווצר. נוכחות האני הנני הגדול, אחדי אותנו כולנו כאחד עם אור האהבה,החוכמה והרצון להיטיב עם כל הבריאה. להיות התגלמות מושלמת של האחד שהננו.


אנחנו קוראים לכל תא ותא את תבניות המושלמות של האור, להתמרת כל הפרעה ולשם הגנתנו. האור האלוהי המקודש גדל כל יום, מקורקע ומופעל דרכנו לשחרור כדור הארץ והמין האנושי ואש מקודשת זאת מרוממת את כל האנושות באורה העוצמתי.

אנחנו הננו האהבה הבלתי מנוצחת של האל כאן ועכשיו !!

כדי לבסס את קרינת הקבוצה שלנו נאמר:

-בשם האל הנעלה שבי ובכל האנושות, האני שהנני, אני קורא קדימה את האור האלוהי המבורך ומצווה את תמיכת האור האלוהי של כל ישות קוסמית מוארת מכל מישור של בריאה, עם העוצמה והסמכות לשחרר את האש המקודשת להיות כאן, עכשיו ולתמיד, אתי ועם קבוצת הנשמה שלי בזמני התעלות כדור הארץ למישורי האור האלוהי.


-אני מתואם כעת לתודעת הרשת הקריסטלית הפלנטרית, לחוכמת הטבע הנעלה, לנוכחות האני הנני של כל אדם, אישה וילד על פני כדור הארץ, כאשר אנו יחד מתמזגים כאחד ומכירים באחדותנו הנצחית. ואנו מצהיר באמון ואמונה: " אני הנני התגלמות מושלמות האל על פני האדמה וכך הוא!"


-אני מושך את האור האלוהי מכול כוכב, פלנטה, גוף שמימי, המישור האלוהי והליבה הגלקטית, כדי להזרים קדימה לכל החיים את האש האלוהית החיה, דרך הרשת הקריסטלית של כדור הארץ ולברך בכך את כל החיים בשגשוג, שלווה ואהבה אלוהית. מי יתן ואספקת שפע אינסופית זאת של אור חי תיעגן ותרווה כל חלקיק של חיים על פני האדמה, מרימה את הכול למישורי התודעה האלוהית.


-אני מזמן את האור החי לטפח את גוף האור הנצחי שלי כדי שיישאר בו דרך עוצמת אור-האל שתמיד קיים בי. עם כל נשימה, כל מחשבה, כל מילה - אני מקבל ומתמיר עם האור הקוסמי הזה את עצמי ואת עולמי, כדי להיות דוגמה מושלמת של האלוהי על פני האדמה.


-מההכרה האוניברסלית, אני מזמן את גילוי החכמה האלוהית כאן ועכשיו כי אני הנני הידיעה של כל הדברים שבאים מהאור. אני הנני אור תבוני חי של הכרה אלוהית בצורה פיזית. אני קורא עכשיו לאור הנעלה שיתמלא בי, עבור קבוצת הנשמה שלי , כדור הארץ ועבורי, כאחד !


-ישויות האור האהובות מהשמש המרכזית הגדולה, מלאו אותנו עם אור עילאי עד לדרגה הגבוהה ביותר שנוכל להכיל בזמן זה בצורה בטוחה. אנחנו טובלים באור מקודש זורם זה ואנחנו מוכנים כעת לגלות את האמת של מורשתנו עם עוצמת האל המטיבה לכל החיים כאחד.


-לבסוף, אני מזמן את עצמתן של אלף שמשות, לבעור דרך קבוצת הנשמה שלי ושל כל האנושות וכדור הארץ המתעלה. הבעירו קרינה מופלאה זאת של אור אלוהי דרך כל חלקיק אטומי ותת-אטומי של הבריאה כולה, כאן ועכשיו !


מי ייתן וציווי זה יישאר לתמיד, דרך קרינה אלוהית זאת

כל החיים מתעלים ומשתחררים !

כעת אני מצהיר באמונה מוחלטת שקבוצה מוארת זאת של הנשמה השלמה שהננו, הנה קבוצת קרינה אלוהית בשדה-כוח של אש מקודשת של אהבה, שמסוגלת לברך ולעזור להתפתחות כל החיים בכדור הארץ וכך הוא. אני הנני אור-האל המנצח תמיד ואני הנני אל חי בפעולה וכך הוא ! " (3X)


הערה : כאן חשוב לזכור שכאשר אתם מתעלים כל החיים מתעלים אתכם, כמיקרוקוסמוס שלם וזהו שירות החיים הגבוה שמעביר אתכם מהאנושי לאלוהי, אתם נעשים אור העולם שלכם.

מצ"ב קישור-

הסבר- על הפעלת האור האלוהי בתוך רשת האיחוד



הבהרה:

כאשר אתה עושה קריאות לאור האלוהי ואתה מבין את משמעותן ומתכוון אליהן דרך לבך, זה הכוח של תודעה ערה. אתה מקבל הבנות רבות מהיבט גבוה של הקיום שלך שקיים בממדים רבים של הכרה ואתה צומח ומתעצם.


דע שאמת גדולה יותר שלך תמיד מתפתחת כאשר אתה מתרחב לתוך ממדי ההכרה של עצמיותך הנרחבת. כאן כל שיפוט כלפי אחר וכלפי הגרסה של האמת שלו, אינה אפשרית. במיקוד ובהתרחבות התודעה שלך באור אלוהי השירות שלך לאחרים מתרחב.


אתה נעשה מתואם ורגיש לקשת השפעות-רטט עדינות של הנשמה שלך ביחס לתיאום שלך לעצמי הגבוה יותר. האישיות האנושית שלך וטבע הנשמה מתמזגים להיות הוויה אחת. אתה משיג את רמת הנשמה.


זה מרים אותך לתיאום ישיר עם המקור שלך. כאן אתה יודע את עצמך כתודעה טהורה שחווה חיים בגוף עם קרינה של כוח אור פנימי שמשפיע על כל אדם מסביב, חי בידיעה - שכאשר לבסוף אתה מתעלה ומתרומם בתודעה וברטט, כל החיים מתרוממים אתך כשלם המאוחד שהנך באמת .

היזכרות והעצמה


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.


הלימוד נמסר על ידי IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~

מעניק כלים של מימוש אלוהי,

לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי.


bottom of page