top of page

4- להדהד עם השדה המאוחד


פתיחת חותם 4 - המטרה של שלב זה היא לעשות מעבר לממדי-תודעה חדשים. המיקוד כאן הוא להביא את המערכת האנרגטית שלנו לדרגה גבוהה יותר כדי לקבל ולהמיר אותה לתדר גבוה יותר. עלינו לפתוח אותה לזרמים גדולים יותר של אנרגיה. אם זה לא כך, אז קידוד חדש לא יכול להיות מושג. זה דומה לרשת חשמל שזקוקה עכשיו למתמיר גדול יותר עבור מתח חשמלי גבוה יותר.


- אבולוציה הנה תהליך אורגני טבעי. בסופו של דבר כולנו נקבל דרגה גבוהה זאת כאשר נרטוט עם טוהר אנרגטי ולב והכרה יציבים ומאוחדים. הבסיס לתהליך הזה הוא איחוד ומיזוג, כפי שהוסבר כבר. אלה שמעוניינים במציאות רב ממדית חותם זה ייתן להם השראה. כאן יש רעיונות מעניינים לקחת בחשבון שמביאים דרכים מעשיות לכך.


 

שדות מורפוגנטיים


-החוויה של תזוזה בתודעה הנה כמו של התרוממות משדה מורפוגנטי אחד לשני. נשתמש במושג שדות מגנטיים כדי לזהות את ההתפתחות של תבניות-אב של סוג זנים. כל הבריאה המודעת מהמיקרו למאקרו הנה התגשמות של תבניות אב.


-ניתן לראות תבנית זאת ככוח של הרגל שנוצר מזיכרון. זה בא מהדהוד שנוצר ומתנהג על פי חוק דומה-מושך דומה. כך אנחנו נוצרים כמו כל אחד שדומה לנו באותו סוג של זן אנושי ואנחנו הננו תודעה אנושית קולקטיבית.


כדי לשנות את התבנית הרגילה מלחזור על עצמה אנו זקוקים


- לעלות מעל נתיב הזיכרון השגוי ולהיפרד במודע משדה ההשפעה שמעביר מידע אנרגטי רגיל.


-עלינו להתבונן ולהרהר – מהו סוג השדה המורפוגנטי בו אני נמצא ? מהו והיכן הוא ההדהוד רטט שלי ?הדהוד הנו איכות של משהו שבאופן אישי חשוב לנו עד שאנו רוטטים אתו ומרימים אליו את כל התדרים האחרים שלנו. הכול קורה כאן ועכשיו. כל הממדים נוכחים יחד. ההדהוד האישי שלנו הוא שקובע באיזה ממד של תודעה אנו נמצאים ב"עכשיו" המתמשך.


-ההדהוד של מאסת האנושות ניתן לתיאור כשדה מוצפן של זמן שמנוהל על ידי תסריט זיכרון שמונע על ידי פחד ומאופיין בתפישות של הישרדות. הדהוד מסוג זה נוצר דרך רגשות ומחשבות הנובעים מאמונה, מסורת, תרבות והרגלים שחוזרים על עצמם. זרימת החיים בממד השלישי מבוססת על הישרדות. הערכה עצמית נמדדת לפי המצב הכלכלי ופחד הנו המניע את תבניות מעגלי החיים. תבניות חוזרות אלה נעשו לתבנית-אב מוצפנת שנועלת את התפתחות האנושות בתוך גלגל רובוטי של סבל ומגבלות.


-תודעה קולקטיבית זאת אחראית למה שהפלנטה כולה מממשת, כהשתקפות של שלם שרוטט כך. האירועים הכאוטיים של העולם משקפים את ההסכמה של ההמונים לחיות בתפישה של נפרדות. תכנית זאת משתנה כעת, כאשר רבים מחליטים שזה מספיק לחיות עם רעיון של סבל ומאבק.


-אנחנו יוצרים הדהוד דרך תודעה מתעוררת וחמלה אהבה ורצון לאיחוד. כאשר בהירות המחשבה שלנו מתגברת יש לנו יכולת גדולה יותר להיכנס לספקטרום של הדיאנאיי המקודד ולעורר פוטנציאל גדול יותר ומעבר לתודעה גבוהה יותר.


מתוך איחוד קבוצת תודעה שנוצר אנחנו מבססים הדהוד חדש עבור כל המין האנושי. הדהוד זה אחראי ליצירה משותפת של התנהגות שבאה מתפישה מורחבת של החיבור הפנימי שלנו והטבע הנצחי שלנו. זהו טבע של בן-אלמוות שנושא ידיעה שהנשמה לעולם לא מתה. טבע נצחי זה מקודד בכל חלקיק של אנרגיית החיים.

 

אתגר ביולוגי


האתגר לפנינו הוא להרים את עצמנו לגמרי מהשדה ההיפנוטי של נפרדות ומכוח המשיכה שלו השולט על יכולותינו. בפתיחת החותם של תפישה אנו מסוגלים לעשות זאת. אתגר נוסף הוא שדה הזיכרון הישן שמחזיק צופן מעכב עבורנו.


החדשות הטובות הן, שכאשר אנו מרימים את התודעה המתעוררת אנחנו באופן טבעי מורמים משדה התודעה של ההמון. מלבד זאת הקרניים הסולריות מעצבות אותנו מחדש עם אור מועצם.


חשוב להכיר בכך שבערבוב הקוד הישן עם הקוד החדש נוצר בלבול במערכת האנרגטית. הגוף נעשה מבולבל בקשר לאיך ולהיכן לקבל את המידע שמגיע אליו, אם המטריקס של הגוף לא מוכן עדיין, זה יוצר הפרעות בגוף כאשר יש מידע שגוי בגוף הזיכרון.


 

רשת המתח המורפוגנטית


אחד הדברים העיקריים שחוסם את ההתקדמות שלנו זהו מתח. במיוחד בגוף הפיזי. הפחד מזין את רשת המתח שאופפת את מי שצובר מתח. עד שלא נשבור את הקליפה החוסמת הזאת שנבנית כל יום בקביעות דרך מגבלות התפישה האנושית לא נוכל לעשות קפיצת התקדמות כקולקטיב!


-אנחנו כמין אנושי מתוכנתים לאורך דורות באמונות ותפישת חיים המביאה מתח לשדה האנרגטי שלנו שמבוסס על חששות, פחד מחוסר והישרדות. ככל שהתודעה האנושית הזאת התפתחה, כך יותר התרחקנו מהזהות האלוהית שלנו ובנינו עצמי בעל זהות מוגבלת ושורדת.


-באופן זה של הצמדות לזהות האנושית של בן תמותה, נבנתה בנו תכנית שמריצה את תפקוד הגוף דרך צופן של זמן וגיל וזה פועל דרך מערכת העצבים והבלוטות על הגוף שלנו. כאשר אנו מגיעים לגיל מסוים, מערכת התראה מצלצלת ומפעילה אותות גנטיים לזימון מוות.


-עד שלא נשבור את הכבלים של בן התמותה עם אור העצמי האמתי שלנו, אנו נמשיך להיות מקורקעים בתוך מערבולת של תמותה. הבנת התהליך הזה עוזרת לנו להתקדם ולעשות קפיצה בהתקדמותנו כקולקטיב.


כה הרבה טהרו כבר את הכרתם והתמירו את עצמם והשיגו נקודת ראיה של החזון הגבוה יותר. הרימו את עצמם ממעגל המאבק, אבל עדיין אחוזים בקליפה אנושית שמפגרת באבולוציה.


- בתוך קליפה זאת של בן תמותה נבנתה רשת של מתח שכובלת ומונעת את מלוא הפתיחה של החותמים הקריסטלים. אלה החותמים שמהווים שער מעבר לתכניות הדיאנאיי הרדום.


תהליך ההשתחררות לפוטנציאל המלא שלנו תלוי לא רק בהסרת המתח אלא גם במעבר לתפישה קבועה של ההכרה הגבוהה וזה משנה את ההדהוד של הרטט שלנו לגבוה יותר.


רק אז אנו יכולים להתרחב למציאויות חדשות בעלות טבע רב - ממדי. בעבודה מודעת שאנו עושים כאן אנו יכולים להרים את צופן הזיכרון של מתח צעד אחר צעד בפתיחת החותמים.

 

מערכת התקשורת המגיבה של הגוף


אחד האתגרים של הגוף הוא להתמזג עם רמות רטט של תדר אור גבוהות יותר. כדי לעשות זאת עלינו להסיר חסימות שנבנו בתוך הזיכרון. חסימות אלה לא מאפשרות את ספיגת האנרגיה הסולרית שנכנסה לעולם שלנו כדי שניזון ממנה. -


בתהליך הקידוד מחדש של תפישות נכונות נדרש שזה יבוא במצב של הכרה שלווה. דבר זה משפיע על התקשורת של תגובה נכונה במערכת שלנו לאור שנמסר לנו מהממד הסולרי. דרך התודעה הערה והדהוד רטט גבוה ניתן לבנות חיבורים חדשים בתוך הגוף שלנו שמגיבים נכון לאור.


 

קישור להאזנה - המשך והרחבת חותם 4

להדהד עם השדה המאוחד

נדבר כאן על:

* הדרך לשדרג את הגוף הביולוגי

*איך לחזק את מערכת התקשורת של הגוף

* לשחרר תבניות הרגל

*להיות מודרכים מסינכרוניות חיובית

האזנה נעימה !

 

youtube


 

This module is packed with juicy information and its overall purpose is to give you very

practical ways to put yourself through a genuine dimensional consciousness shift, on all levels. This is not just in your awareness, but also in your entire energetic bio-field and physical reality. You are shifting now into immortal morphic resonance and a completely different matrix of sustainable living. Get ready, because this greater shift is upon you.


 

Resonance Audios

 

bottom of page