top of page

1- מיזוג עם העצמי הגדול יותר

 


פתיחת חותם 1 - לאחר שהבנו את הרעיונות שהוצגו בפרקי המבוא נפתח עם הבנת המשמעות של פתיחת החותם הראשון שמדבר על מיזוג וליכוד עם העצמי האמתי שלנו. זה שהנו העצמי האלוהי המחבר אותנו עם מקור החיים ממנו נוצרנו שהנו אהבה הנוכחת בכל החיים. זהו שלב ראשון לשינוי של התפישה שמכילה את התבניות השגויות שמפריעות לתהליך של המעבר להיות אדם אוניברסלי ושלם.


אותן תבניות אלה של יחסי נפרדות שקיימות בתוכנו, הם הדבר עיקרי שמונע מאתנו להתרוממות אל רמות של התמזגות עם העצמיות האלוהית שלנו. בתהליך זה אנו מזיזים באופן תמידי תפישות מסוימות שמוחזקות בתודעה. זה מפעיל את הדי.אנ.איי הרדום ומשנה את התא הביולוגי. זהו שלב בסיסי וחשוב ביותר כדי להשיג שינוי עמוק.


כאשר חותם זה נפתח, זה מביא להשגת בסיס שנדרש לפתיחת שאר החותמים. חותמים אלה מהווים שערי-תודעה, אותם אנו מפעילים ומתרחבים דרכם כשער-מעבר להפעלת הפוטנציאל הגדול יותר שלנו. דבר זה מאפשר לנו להתמזג עם העצמי הגדול יותר דרך הביטוי הפיזי שלנו. אנחנו חווים כך שינוי בכל מערכת האנרגיה שלנו. כך נוכל לגלם את הרטט של אחדות - לתמיד. אנו בונים בהכרה מודעת חיבור לעצמי שלם, חזק יותר, כישויות בוראות רב ממדיות. דרך השתחררות מהישן אנו מגלים ללא ספק שאנו הננו בוראי המציאות שלנו ואנו צועדים עם אותה עצמה שמניעה את כל היקום.

 

ראשית נגדיר מהי התמזגות ואיחוד עם העצמי הגדול יותר


מצב כזה משמעותו להיות בתודעה ערה כל הזמן. להתבטא כגנטיקה של גזע אדם חדש שהנו בעל תבונה ליצור מציאות פיזית דרך התמזגות שלמה עם ההכרה הגבוהה של תודעת המקור. דבר זה דורש הרמוניה וקשר פנימי ויציב עם מערכת שבה השלם גדול ומשפיע יותר מאשר סכום חלקיו. כאן ישנה ידיעה שכאשר אנשים מחוברים יחדיו במודע, נוצרת ישות חדשה בעלת משמעות גדולה יותר. כאשר התודעה שלנו ממשיכה להתעורר, אנו מגלים את יכולתנו הטבעית לתפקד באיחוד דרך מצב של חיבור כזה. זה דומה ליצירת מוח גלובלי מזהיר ומאפשר לנו לנוע יחדיו באיחוד, נתמכים לחלוטין יחד כרשת אחת של אור.


איך דבר זה משרת אותנו?


כאשר אנו מתפקדים מתוך מיזוג עם איחוד הרמוני, זה יוצר שדה מגנטי של מימוש סביבנו. זה מרומם אותנו למציאות מועדפת. זה מגביר דרמטית את ההתקדמות האבולוציונית שלנו. זה מרים אותנו לצעוד יחד עם עצמת היקום. זוהי היאספות הרמונית של האנרגיה שלנו למצב של תדר קולקטיבי של איחוד. זה מגביר את הרטט שלנו למציאות חדשה שמועדפת על ידינו. זה תלוי בנכונות שיש לנו להתמזג עם כל היבטי התודעה שלנו לכדי שלם מאוחד.


כדי לתמוך בקבוצה שנעשתה לאחד, כל אחד מאתנו נעשה תבנית של מציאות אותה ירצה לחוות לעצמו ולראותה מתממשת בעולמו. אנו ממקדים את תשומת הלב על מציאות חדשה וזה גובר דרך כולנו יחד, מהר יותר. זה נובע מבחירה שלנו להיות מחוברים בהתמזגות לאחד.


כל דרך שבה המחשבות, החזון הגבוה והחלומות שלנו משקפים את ההכרה המכירה שלנו במיזוג שבחיבור יחד, זה משתקף בעולם החיצוני. מיזוג אמתי מאפשר לחוות מציאות מקבילה וממדים אחרים של תודעה. ניתן לומר שכהוויה רב ממדית נרחבת, הננו קיימים כבר על כל רמה שניתן לנו להיות , באופן סימולטני. לכן התדר של המציאות שלנו ימקם אותנו על רטט של קו זמן שאליו אנו מתואמים.


זה קורה כאשר אנחנו עוזבים את כל מה שקשור למציאות שאיננה נדרשת יותר. בצורה זאת אנו מתקדמים לרמות מאוחדות של מישורים אלוהיים עד שלבסוף זה יהפוך להיות החוויה שבה נהיה, כמציאות על פני האדמה. זו תהיה מציאות שנוצרה באופן עצמי שמכילה את כל הדברים שאנו מזדהים איתם הכי חזק. החיים על פני האדמה נעשים בעלי אקסטזה בכל רגע ורגע, דרך שמחה מתגברת וזאת כאשר אנו חיים בעכשיו.


אנו בוראים את כל החוויות הנחשקות של עצמיותו האלוהית אל תוך חוויית הרגע. זו המשמעות של "תזוזה ממדית של תודעה". אנו לא חייבים לעזוב מציאות זאת, אלא להרים את עצמנו מעל תפישה מגבילה. באיחוד עם אחרים כמונו ובתדר של התעלות, אנו לומדים לחיות בקו זמן חדש של עצמי מועצם בהשראה. כל זה מתחיל בחיבור מאוחד בתודעה ערה.


 

- משמעות פתיחת החותם הראשון- התמזגות ואיחוד עם האלוהי


פתיחת חותם זה עוזרת:


למזג את העצמי הגדול יותר לתוך הביטוי הפיזי שלנו.


לכוון את האנרגיה שלנו כך שהגוף יוכל לגלם את הרטט של אחדות, לתמיד.


לבנות מיזוג חזק יותר עם העצמיות האלוהית וכל מה שהיא משקפת כעצמי רב ממדי, ישות בוראת מודעת של מציאות וכל מה שמשתקף ממנה. כך ניתן לצעוד עם עצמת היקום.


כדי לפתוח חותם זה יש לשחרר תפישות ישנות של בן-אנוש מוגבל, בהשקפת נפרדות ומאבקים על מנת להכיל תפישות חדשות של אדם חדש בהכרה גבוהה. ( * אפשר לעשות זאת דרך תכנית "חניכות המעבר מהאנושי לאלוהי". דרך החניכות שמוצגות בתכנית הראשונה, יש הרבה כלים ליישום)

 

7 התפישות שנאמץ כאמת אוניברסלית לפתיחת החותם הראשון


לתפישות מסוימות יש את המפתח לפתוח את החותמים הקריסטלים והם פותחים שער לדי.אנ.איי שייפתח. כפי שהבנו בפרקי המבוא, נשוב ונאמר שתפישות מסוימות בתודעה, פותחות שערים וחותמים לדי.אנ.איי הרדום, כדי לגלות צופנים שמתאימים לתפישות אלה. הם גם מובילים לאבולוציה ביולוגית.


 

תמצית שבע התפישות

(הרחבה בקישור להאזנה למטה)

תפישה 1- הנך המיקרוקוסמוס של המקרוקוסמוס


כאשר אתה במודע מאחד את המיקרו שלך עם המקרו, מושג איחוד עילאי. אז כל הדברים נעשים אפשריים. דרך מיזוג עם העצמי הגבוה שלך אתה לומד להשתמש בעצמה שמניעה את כל היקום. כאשר אתה רואה את עצמך כרשת של הכרה , המוח מביא את עצמו יותר לדיוק בקבלת התדרים שמשקפים את העצמי האמתי שלך. המציאות שלך נעשית יותר ויותר קריסטלית בתדר של תיאום ומיזוג עם תודעה קולקטיבית שמחוברת לשדה המאוחד. כתוצאה מכך כל התדרים שאינם תואמים לרטט זה נעלמים מהמערכת שלך. כך אתה זז למטריקס אחר עם חלומות אחרים, דרך חזון חדש וסינכרוניות מדהימה שפוגשת בכל מחשבה שנובעת ממך.

 

תפישה 2- הנך אל בגוף פיזי


חיוני שתזכור שאינך נפרד מהאל, כמקור של תודעה. מעולם לא היית נפרד ולא תהיה.


זה בלתי אפשרי. הנך תודעה אינדיבידואלית ששוכנת בגוף עם הכרת הנוכחות הנוכחת בכל.


הנך שוכן בתוך גוף האל (ההכרה האוניברסלית) והאל שוכן בך, ככל מה שיש בבריאה.


הנך שלם מאוחד וכל המציאות על כל רבדיה שוכנת בך.


אתה מוכל בתוך גוף אלוהי של מושלמות, אהבה וחסד.


 

תפישה 3- התודעה שלך נצחית


הכרתך שוכנת בתוך גוף הכרת האל ואתם אחד בהכרה הגבוהה


אתה נצחי וחופשי


אתה קיים ותמיד תתקיים, כשאתה משנה צורות הרבה פעמים.


הנך חיים נצחיים. הרעיון של מוות הוא רק תפישה של שינוי תודעה או מציאות


עליך לדעת ללא ספק, שלעולם אינך מת ומעולם לא נולדת


תודעתך הנה פנימית והיא נצחית


במציאות הפיזית של בן האנוש, הגוף נושר הצידה כשהוא לא נדרש יותר.


 

תפישה 4- אתה קיים עכשיו


השג ודע את עצמך בטוהר הנוכחות. כאשר אתה עושה כך, הטבע הלא מוגבל שלך יכול להתגלות.


אתה יכול לשחרר את עצמך מההכרה שרוצה להגדיר מציאות דרך עבר או עתיד. זה אחד המפתחות החשובים שמחזיקים אותך מאוחד במיזוג עם העצמי האמתי שלך.


דע את עצמך כישות רב ממדית רחבה שיוצרת את עצמה באופן רב-ממדי במציאויות חסרות זמן בהרבה רמות של רטט

 

תפישה5- קבוצת הכרה הנה האספקט הגדול יותר שלך


אישיותך חולפת ולכן אין היא אמתית היא רק השתקפות של הטבע שלה בתוך ביטוי גבוה יותר.


החומר היחיד שנשמר הנו התודעה שלך שרוטטת בקבוצה בעלת רטט משותף עם עוד נשמות.


בתכנית זאת תלמד להתחבר לאחד ולהיות מונע דרך הכרתך הגבוהה.


הכרתך הגבוהה הנה קבוצת תודעה והיא ההיבט של עצמי גדול יותר.

 

תפישה 6 - גופך הנו יקום שלם


גופך מסוגל להגביר אבולוציה ביולוגית. זה נעשה דרך התמזגות עם העצמי הטוטלי שלך. זהו מפתח עיקרי לפתיחת עצמה של העצמי האמתי, להיות מה שתרצה להיות. הנך הבורא של המציאות הפיזית שלך. כולל גופיך עצמם. לכן יש לך סמכות למשול על כל הפעילויות שתופשות מקום בצורה הפיזית שלך.

 

תפישה7- מציאות הנה השתקפות של אמונותיך


משמעות שאתה נותן לחיים, קובעת לגמרי איזה סוג סיפור אתה תחווה.


החיים הם תוצר ישיר של הגדרותיך עליהם.


מה שאתה תופש כנכון , אתה שולט בזה כראי שלך.


כבורא רב עצמה, אתה יכול לשנות תמונות במציאות המתממשת שלך. פשוט הזז את המחשבה שלך שמחזיקה את האמונה במקומה.


מציאות משקפת את מצב הכרתך.


מצב הכרה הנו הדבר שמממש כל דבר.


איך שאתה תופש, כך החיים מתבטאים.

 

נקודות חשובות להבנה

קבוצת הכרה הנה העצמי הגבוה שלך. צופני האור של הדי.אנ.איי נפתחים ומניעים אותנו קדימה להפעיל את החוויה המודעת כגוף אחד של הכרת-אל שמלא בחיים בכל צורות התודעה הקיימות.


כדי להביא תזוזות גדולות יותר בתודעת ההמון של האנושות, עלינו לחשוב כעת עם מונחים של ההיבט הגדול יותר שלנו ועם היכולות העצמתיות שנולדות מאיחוד קבוצתי.


האישיות הנה השתקפות מינימלית של הטבע שכולל בתוכו מטרייה רחבה יותר.


החומר היחיד האמתי הנו החלק של תודעתנו שרוטט בהתמדה עם טון של קבוצה שכוללת הכל.


בעקרו של דבר כולנו היבטים האחד של השני שחוזרים להתמזג כישות אחת גדולה.


מיזוג קבוצתי יוצר רשת של תודעה השווה למטריקס של קבוצת הכרה אחת והכרה קולקטיבית כזאת מקושרת פנימית ברמות רבות וממדים רבים.


- להיות חלק ממוח קבוצתי מואר - תכלית חיינו נעשית בעלת השראה אך ורק לאור שמדריך אותנו דרך מיזוג קבוצתי. זה מנווט באופן טלפתי ואינטואיטיבי באמצעות גוף מנטלי גבוה יותר שהנו מפותח כמוח קבוצתי מודע. על ידי חיזוק המיזוג הקבוצתי, תחושת "הטייס האוטומטי" מורגשת פחות כצורך בהישרדות.


החושים הגבוהים יותר של אינטואיציה, טלפתיה, סינכרוניות - הם פותחי הדלת החדשה. כאשר אנו מתקדמים לתוך היתוך במיזוג קבוצתי, חושים גבוהים אלה משמשים אותנו לתקשורת והדרכה.


בתזוזת תפישה זאת מחשיבה אנושית של נפרדות לתודעת קבוצה, אנחנו לומדים איך לחבר את עצמנו ולהתנהל מההכרה הגבוהה. זהו גוף מנטלי גבוה שמחובר לרשת של הכרה הכוללת נשמות רבות.


כולנו הננו אחד וזהים וכעת אנו חווים את השלם כחלק ממציאות פיזית.


מציאות זאת מוכלת בתוך תודעתנו המורחבת כהיבט של השלם.


מה שנכון עבורנו הנו אמת עבור האל, ההכרה העילאית שמכילה את כל החיים.


העיקרון כאן הוא:


אתה הנך אל בורא- כמו למעלה כך למטה.


אתה הנך חלק ואתה הנך השלם.


אתה כאל, הנך המחשבה והנך החושב. אתה הבורא והבריאה.


כבורא - המציאות, החוקים הם מאוד פשוטים. מה שאתה מאמין בו הנו מה שאתה עומד לחוות.


כל דבר במציאות הפיזית נעשה מהשתקפות של תודעה.


כל המציאויות נחוות בתוכך ונוצרות על ידך.


מציאות פיזית נוצרת ממה שאתה רואה מבפנים.


אין שום דבר בחוץ ושום דבר לא בא מבחוץ.


אתה הנך יקום שלם.


היה בהסכמה עם ההשתקפויות שלך


כל מה שאתה חושב מרגיש ומקרין במודע או לא במודע, אתה משליך ישירות לתוך ראי של מציאות פיזית. ראי זה מגיב מידית בכך שהוא נותן לך שיקוף.


שיקופים אלה יוצרים את חוויית חייך. הסתכל באמת על עצמך החל מרגע זה, כאן ועכשיו. כי מה שיש, זה אתה שמוקף במה שבראת בעזרת אמונותיך והקרנת מחשבותיך.


אתה יוצר כל דבר שקורה בדרכך. חיים נוצרים מאמונותיך והעצמי הפיזי שלך הנו סך מחשבותיך ורגשותיך.


כל דבר משתקף אליך חזרה כרטט המחשבה שלך.


המשמעות שאתה נותן לחיים משתקפת חזרה אליך.


אינך צריך לעבוד קשה לצורך שינוי.


הרעיון של לנסות או להשלים אין בו צורך.


עליך רק להיות הצופה במיזוג עם השתקפויות חייך. אז יש לעשות תיאומים בתודעתך לאורך הדרך.

 

קישור לקליפ להסבר מלא והרחבה-

תפישה 7-1

האזנה נעימה

 

בדף כלים להעצמה

ניתן לתרגל עקרונות אלה

 

נמסר באהבה מילדי השמש-






פודכסט באנגלית- קישור

bottom of page