top of page

ליצור מציאות דינמית בעלת השראה


המציאות משקפת את מצב הכרתנו

הקדמה- הטבע האנושי נוהג לאמת את הקיום דרך אמצעים פיזיים של הגוף וחמשת החושים שלו. המציאות הנחווית בדרך זאת רק מגבירה את התלות בגוף הרטט הדחוס ונועלת אותנו בתפישה זאת בלבד. אנחנו מבססים את חיינו דרך מערכת יחסים שלנו לצורות פיזיות ודרך ההתנהגות שלהן אתנו


- דרך שיפוטיות והגדרות של דברים הנובעים מראיית הצורה החיצונית ודרך הרצונות התשוקות והצרכים של הגוף הפיזי. התפישה הזאת שמתייחסת למי שישנו שם בחוץ התבססה בנו למשך זמן ארוך של התפתחות.


-למעשה הטבע של מה שאנו רואים סביבנו הוא לא יותר מאשר מחשבה יוצרת שמוקרנת מתוך עומק מערכת אמונות שיש לנו. האמת היא שיש הרבה מציאויות.


חלק מהן אנו חווים כחלומות או ביציאה מהגוף, או התרחשויות פארא-נורמליות שהן מעבר למה שהעין רואה.


כל עוד אנו נשארים עם התפישה שאומרת " מה שאתה רואה , זה מה שיש"- לא נוכל לנוע מעבר לכבלים של ההכרה הדואלית.


השחרור לתוך התפישה הרב-ממדית מופעל דרך חוסר הזדהות עם העצמי המוגבל האנושי.


אנו לומדים להתרחב מעבר לצורה ויכולים להיכנס עם התודעה לתוך שדה בעל פוטנציאל טהור שממנו כל הבריאות נוצרות. מתוך תיאום גדול יותר נכנסים לתוך שדה אנרגיה שנמצא מעבר למציאות הפיזית שמנוהל על ידי כוח אוניברסלי ששומר על כל דבר ביקום בפעולה נכונה.


-ניתן להתעלות מעל למגבלות החומר לגמרי על ידי מחשבות. זה מושג על ידי העברת תשומת הלב שלנו למה שהנו לא מוגבל. זה מציע לנו חוש חדש של חכמה חסרת זמן שיוצר אלכימיה ומביא לתזוזה קבועה בהכרה שלנו ובחיים כולם.


כעת עלינו להתחיל ליישם הבנה זאת עם תפישות חדשות וכך המציאות שלנו תקבל תזוזה משמעותית.


תפישות חדשות יכולות לטלטל אותנו קצת, עד שנאסוף את עצמנו מחדש ביחס לאמת שנפתחת כאשר אנו רוצים לחוות מציאות חדשה טובה יותר.


שלב זה עוזר לנו לתכנת מחדש הבנות חדשות שמהדהדות עם הצופן הגנטי שלנו.


הבנות חדשות נפתחות כך בהכרה האנושית ועם זאת אלה אינם רעיונות חדשים. כאשר אנו רואים את החיים בתפישות מפתח אלה, המציאות שלנו תעשה תזוזה באופן בטוח.


התמזגות עם עקרונות הקיום

אתה הגעת לפלנטה זאת לחוות קיום פיזי רק כדי לגלות שכל דבר במציאות זאת נעשה מהקרנה של תודעה. מציאות פיזית נמצאת בתודעה שלך והיא נקבעת על ידי התודעה שלך. מציאות פיזית נוצרת על ידי מה שאתה סובר שהיא. אינך צריך לעבוד קשה כדי שדברים יקרו, עליך רק להיות בהתמזגות עם השתקפות חייך דרך מחשבותיך הגבוהות.


המציאות משקפת את מצב ההכרה שלך כי ההכרה היא הגורם להתממשותה. החיים נוצרים מהאמונות שלך והעצמי הפיזי הנו סך כל המחשבות והרגשות שלך. כל דבר בחייך משקף חזרה אליך את רטט המחשבה שלך. המשמעות שאתה נותן לחיים הנה בדיוק איך שאתה תחווה אותם.


כל מה שאתה חושב, מרגיש ומקרין, אם במודע או לא נשלח כראי ונותן לך שיקוף חוזר. השתקפויות אלה מחוויות חייך. אתה מנוהל על ידי ראי חייך בכל מה שאתה תופש כאמת. כבורא עוצמתי, כדי לשנות כל תמונה במציאות המתממשת, עליך פשוט להזיז ממיקוד את המחשבה שלך, זאת שמחזיקה באמונה במקומה ומביאה לך את תמונת המציאות הזאת.


בכך שאתה רואה שהנך רשת של הכרה רוטטת אחת , המוח מחזיר חזרה בדיוק את התדרים שמשקפים כראי את הרטט האמתי שלך. המציאות שלך משקפת את התודעה המאוחדת וכתוצאה מכך כל הדברים שאינם מרטט זה נושרים מהמציאות שלך באופן טבעי.


לסיכום:


המשמעות שאתה נותן לחיים דרך מחשבות ורגשות, קובעת לגמרי איזה סוג סיפור אתה תחווה. החיים הנם מוצר ישיר של ההגדרות שלך עליהם.


וכעת הצהר:


" בעזרת התערבות האור האלוהי, אני מושך אור נפלא של עוצמה יוצרת להכרתי כדי ליצור מציאות דינמית מלאה השראה. אני מודה לאור עבור טיהור המחשבות והרגשות שלי ועבור העצמת הראי הפנימי שלי דרך בחירותיי הגבוהות ביותר.


עצמי גדול שלי, תודה על כך שאתה מביא אותי למיזוג שלם עם השתקפויות חיי הטובות, דרך ההכרה הגבוהה שלך בי. דרך אור רוח הקודש ששוכנת בהכרה האחת של האנושות, ההשתקפויות שמחזיקות במאסת התודעה האנושית מתרוממות לטוב הגבוה ביותר של כולם וכך מציאות רוטטת אהבה מתגלה כעת בכל מקום. "


הצהרות של העצמה אלוהית :​


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.


*

היזכרות והעצמה


הלימוד נמסר על ידי טיארה קומרה IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~ מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי. אם הנך מכיר באמת שהנך נשמה שמתגלמת כדי לבטא אלוהות במציאות מושלמת, הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך, את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.


bottom of page