top of page

תיאום עם החוק של חסד אלוהי


דרך חוק של חסד אלוהי ניתן למשוך אור אלוהי ולהעצים את התיאום עם החוקים הרוחניים שמושלים ביקום.


האימון הרוחני מביא ידע ועקרונות על-פיזיים וגם את המסוגלות לתפוש עקרונות אלה. כך ניתן לתפוש מעבר לצורה ומעבר לחושי בן האנוש.


כך כאשר אתה עושה קריאות לאור האלוהי אתה מבין את משמעותן ומתכוון אליהן דרך לבך. זה הכוח של תודעה ערה.


אתה מקבל הבנות רבות מהיבט גבוה של הקיום שלך שקיים בממדים רבים של הכרה ואתה צומח ומתעצם.


דע שאמת גדולה יותר שלך תמיד מתפתחת כאשר אתה מתרחב לתוך ממדי ההכרה של עצמיותך הנרחבת.


כאן כל שיפוט כלפי אחר וכלפי הגרסה של האמת שלו, אינה אפשרית. במיקוד ובהתרחבות התודעה שלך באור אלוהי השירות שלך לאחרים מתרחב.


אתה נעשה מתואם ורגיש לקשת השפעות-רטט עדינות של הנשמה שלך ביחס לתיאום שלך לעצמי הגבוה יותר. האישיות האנושית שלך וטבע הנשמה מתמזגים להיות הוויה אחת. אתה משיג את רמת הנשמה.


זה מרים אותך לתיאום ישיר עם המקור שלך. כאן אתה יודע את עצמך כתודעה טהורה שחווה חיים בגוף עם קרינה של כוח אור פנימי שמשפיע על כל אדם מסביב, חי בידיעה - שכאשר לבסוף אתה מתעלה ומתרומם בתודעה וברטט, כל החיים מתרוממים אתך כשלם המאוחד שהנך באמת .


בהבנה זאת אתה יכול למשוך אור אלוהי ולהצהיר:


דרך תיאום עם חוק של חסד אלוהי אני מושך אור שמעצים את התיאום שלי עם חוקי היקום. מי ייתן ותיאום זה יתגלה ללא מאמץ דרך כל ההיבטים של חיי, עם נדיבות וחסד.


בשם השלווה, אני קורא לניקוי-בית של מחשבותיי ורגשותיי !


רוח האל הנעלה שהנני, נקי את התודעה שלי כדי שאני אוכל להיות כלי בהיר וממוקד לרעיונות בעלי השראה.


אני מבקש תיאום מחדש לתוך סדר אלוהי נכון בגוף המנטלי שלי שמחובר ברשת אחת עם כל המין האנושי.


עם אור החסד האלוהי תני לאור האל ועוצמת אהבתו להשיב את התכנית האלוהית על פני כדור הארץ.


דרך ההשפעה של השדה המאוחד, אני מושך רטטים של אור תומך מהמסטרים של אהבה וחכמה כאשר אני עושה מעבר להתגלמות גדולה יותר של האישיות האלוהית שלי.


רשת אור רב ממדית ממשיכה להעצים ולחזק כל מחשבה חיובית שלי וכן כל מילה, פעולה ורגש, כאשר אני נע בהכרה בהירה ולב פתוח במשך היום.


נוכחות אלוהית אהובה שלי אנא הניעי שדה מאוחד זה של מסטריות אלוהית לתוך תודעת העולם, כדי שנקבל יחד את האור האלוהי ולפי חוק החסד האלוהי נוכל לעזור האחד לשני להשיג תודעת איחוד וכך, רצונך הוא שייעשה על פני האדמה !

להשתתפות ברשת האיחוד וכדור הארץ
לחיזוק תודעה של נדיבות וחסד אלוהי
ניתן להאזין בסרטון זה

( מתוך התכנית שמוצגת בקישור: http://initiationpath.blogspot.co.il/)


היזכרות והעצמה

נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.


IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~

מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי.


bottom of page