top of page

הרשו לעצמכם להיפתח לפוטנציאל גדול יותר של עצמכם

פתיחה והבנות ראשונות


מבוא חלק 1-

נאמר על גוף האדם שהוא מכיל שבעה אוקטליון אטומים ( 7 ואחריו 20 אפסים). זוהי כמות עצומה. כל אטום בגוף שלנו הנו מושלם כמערכת סולרית שלמה.


כל אטום יכול להתחלק וליצור שניים ושניים אלה יכולים להתחלק וליצור ארבעה. כל אטום יכול ליצור בן אדם שלם. האטומים עצמם הנם בני אלמוות והכמות שלהם בגוף הנה ככלום עבור האינסוף שישנו.


כל החיים נוצרים כרפליקה של הקריאה המקרו-קוסמית והם נצחיים ומושלמים. כאן מדובר על האטומים של האל שלא מאבדים את מורשת העיצוב האלוהי שלהם. זה משתנה רק כאשר בן האנוש עם בחירה חופשית מעוות מושלמות זאת דרך ההכרה היוצרת שלו.


לאטומים אלה יש תבונה אינסטינקטיבית כמו גם עצמה והם בעלי מכניות ששמורה בהם והם מכילים צופן אלוהי כדי לעבור התפתחות תאית. צופן זה מופעל כדי לעבור מוטציה. האל שהנו התודעה דרך ההכרה הגבוהה, משנה את תכנית החוויה שלו דרכנו, כאטומים החושבים שלו.


כאשר אנו מתמירים את מערכת האמונות שלנו ומשיגים אמת אנו פותחים מבנה חדש של ניהול מערכות חברתיות, ממשלה, עניינים פיננסיים, טכנולוגיה ועולם שלם כאן על פני האדמה, על כל מה שאנו מכנים חיים.


הקיום כולו של הפלנטה עובר ממציאות אחת לשנייה במובן רחב יותר. זה מגיע מהעמדה של כדור הארץ לגבי התפתחותו בחלל שמתקדם יותר עם רטט אור גבוה יותר שמתגלה לנו דרך השמש שלנו. ישנה גם עזרה מרשתות האנרגיה המגוונות שעוגנו בפלנטה והן מזמנות לנו מידע על תהליך ההשתנות של אבולוציית בן האנוש.


באופן זה אנחנו עוזבים את חוויית הנפרדות ועוברים להזדהות עם מערכת גבוהה יותר שפועלת עם מערכת מטפיזית קוונטית. מתוך כוונה מועצמת זאת אנו לומדים לצאת מהמסגרת של המוח הרציונלי לתוך שערי תודעה חדשים של תפישה חדשה שמייצגים ממדים חדשים ומרתקים של "אמת".


מה שמשתנה דרמטית, זוהי התפישה של המציאות שלנו וכל הסידור של המבנה הביולוגי שמשתנה ביחס לדחיסות המולקולרית. ההתרוממות שלנו לתוך גנטיקה חדשה או גזע אדם חדש אפשרית כבר עכשיו, כי גנטיקה זאת נמצאת כבר בתוכנו. כעת, זהו איחוד מחדש עם הטוטליות של מי שאנחנו באמת.


אנו זוכים בהכרה מתרחבת ואנו מוצאים בית חדש בתוך רשת אקסטטית של קיום. חופשיים מסבל וקונפליקט. הרעיון של מורפוגנזה אנושית אינו בחירה שיש לעשות אותה. זהו מומנטום אבולוציוני עבור כל המין האנושי שבסופו של דבר יעבור כולו לקיום פלנטרי.


לא יעבור הרבה זמן ואנו נהיה עדים להתרוממות של תרבות יצירתית עם ממדים מגוונים שהאנושות תעמוד נדהמת מולם. כאן מתגלה הזוהר של האדם כמו שהעולם מעולם לא ידע. כל זה מופעל על ידי התודעה שלנו לבדה.


זה אומר שיש לתפוש את החיים מחדש עם אימוץ מערכת אחרת של מחשבות. כל מערכת האמונות המוגבלת והישנה שלנו פשוט נעלמת כאילו לא הייתה מעולם. כך עולם פנומנלי חדש מתחיל להתגלות מבפנים החוצה.


יש להבין שהתודעה שלנו לא נשמרת בתוך גופנו, אלא גופנו הוא שנשמר בתוך השלמות של תודעתנו הערה, הנרחבת. מתוך נקודת הבנה זאת אנו מרחיבים את התודעה שלנו והכל מוחזק בתוך שדה האנרגיה שלנו שמותמר ומשתנה גם הוא.


כעת עלינו להתמודד עם העובדה שרובנו כלואים בתוך מערכת אמונות שאומרת שאנחנו רק בני אנוש. עלינו לקבל את העובדה שהגיע הזמן לשחרר את הגוף האוניברסלי שלנו לקיום, כדי לחוות מציאות אחרת בעלת שיעור גדול יותר של קיום.


החדשות הטובות הן שאיננו צריכים אפילו לחפש את המפתח. הגורם הקובע פה הוא פשוט לשנות את דרך המחשבה האנושית. במבנה מחשבות מוגבל, הפיזיות הביולוגית שלנו דוכאה והסתירה אוצר שקיים בנו. אוצר של צופנים תאיים שמחזיקים בתבנית של מופלאות נצחית. סוד זה הוחבא מאתנו וכעת הוא מתגלה.


המידע הבסיסי של חשיבה נכונה מתגלה לנו כאשר אנו מוכנים לשחרר בשמחה קבצים ישנים. המדע כבר גילה שתאים מקבלים מידע ומעבירים מידע. שגנים ודי.אנ.איי לא שולטים בביולוגיה שלנו, אלא שהדי.אנ.איי נשלט על ידי אותות מחוץ לתא, כולל המסרים האנרגטיים שנובעים מחשיבה חיובית או שלילית שלנו. פריצת דרך זאת של המדע תומכת בהבנה שעלינו פשוט לאמן מחדש את החשיבה שלנו.


כאן מדובר על מעבר ביולוגי שנעשה בתהליך מורפוגנזי אישי. זוהי פעולה של אלכימיה מקודשת שמופעלת על ידי תפישה מורחבת. תכנית זאת של מורפוגנזה הנה תכנית של התפתחות כדי לעזור לנו לפתוח את הפוטנציאל הגדול יותר ואת הזוהר שלו, עליו נלמד בהמשך.


השתחרר !


הביולוגיה הפיזית שלך מכילה אוצר של צופנים תאיים שמחזיקים תבנית לנפלאות הנצחית שלך.

זה הזמן להשיג את הגוף האוניברסלי שלך. שישתחרר מכבליו כדי לחוות מציאות שונה שהנה יותר נרחבת. תהליך המורפוגנזיס הנו חוויה של אלכימיה מקודשת שמופעלת דרך תפישה מורחבת.

המשך במבוא 2

 

ויקיפדיה- מורפוגנזה

מורפוגנזה (צורה, יצירה) היא התהליך הביולוגי של התפתחות הצורה והמבנה (הצבע והתבנית) של יצור חי. זהו אחד משלושה אופנים עיקריים של התפתחות ביולוגית (השניים האחרים הם גדילת תאים והתמיינות תאים).


תהליך זה מבקר את הארגון המרחבי של התאים במהלך התפתחות היצור החי.


התהליך מושפע על ידי הורמונים, כימיקלים, מזהמים, או כוחות מכניים שנובעים מהתבניות המרחביות שיוצרים התאים. מורפוגנזה מתרחשת במהלך התפתחות העובר, האורגניזם הבוגר, בתרבית תאים או בגידול סרטני.


כמה מהרעיונות הראשונים לגבי מורפוגנזה פורסמו על ידי דארסי וונטוורת תומפסון ואלן טיורינג. עבודות אלה ניבאו את נוכחותם של אותות כימיים ותהליכים כגון דיפוזיה, אקטיבציה ודאקטיבציה במהלך גדילת תאים ואורגניזמים.

 

פודכסט באנגלית:


קישור:

Get yourself unlocked! Your physical biology contains a treasure chest of cellular encoding that holds the template to your eternal magnificence. It's time to get your body universe released from the ironclad chains to experience a different reality of a much more colossal measure.Morphogenesis is an experience of sacred alchemy triggered through the elixir of expanded perception!.

bottom of page