top of page

5- נקודת מרכז של שלווה


פתיחת חותם 5- להשיג נקודת מרכז של שלווה פנימית, זהו שלב שמאפשר לנו לגלות את העצמה הפנימית ולשרת את החיים מתוך רוגע פנימי שהנו המצב הגדול ביותר של מסטריות עצמית. לחיות מנקודה זאת זה אומר לחיות עם הכרה עמוקה וקבלה של כל רגע שנוכח. החיים נעשים פתיחה תמידית של אנרגיה זורמת ברגע הנצחי. זה משחרר את ההכרה מהמחשבות הלוכדות של העבר אודות העתיד. אנו נעשים פשוט צופה שמתבונן. החיים כעת מפסיקים להיות ניסיון לעשות משהו ונהפכים להיות פתיחה מתמדת של דברים בחיינו.

 

- במצב זה כל התפישות של קוטביות נושרות ואנו מפסיקים להיות נגד משהו ומקבלים באופן טבעי דברים שנקרים בחיינו, לא נצמדים לכל מה שהוא בעל טבע זמני. הלב נפתח ואנו מתייצבים עם אהבה הבנה וחמלה לכל. במצב כזה הטבע מגיב לשדה האנרגיה המגנטי שלנו. הגשמה מתרחשת בסדר מושלם.


- אנשים נמשכים לשדה שלנו בלי להבין מדוע. אפילו חיות מתקרבות יותר. זה משום שנקודת הרוגע הנה בעלת רטט מאוד גבוה שהנו טבעי ואינו מאיים. הוא נושא תדרים שמסוגלים להתמיר שדות אנרגיה אחרים שנמצאים בנפרדות.


 

* לצאת מהטבע הקוטבי שלנו


- מה שנועל אותנו מלהשיג את נקודת השלווה זוהי התפישה האנושית הקוטבית. זה כולל את הרגשות הטעונים מאוד ומערכת האמונות אתה אנו מנהלים את החיים. לרוב אנו נמצאים בהתניות לא מודעות וזה גורם למאבק פנימי ששומר עלינו מלצאת מהספקטרום הקוטבי.


- במציאות הפיזית אנו יכולים לחוות משהו דרך הכרת הניגוד שלו, כמו צער-שמחה, רע-טוב, מלחמה-שלום... כאן אנו נאיר כמה נקודות של קוטביות שיש בתפישה האנושית וברגשות של העצמי. מה שאנו רוצים זה להסיר את המאבק שגורם מבוכה וניגוד בתוכנו. נרצה להכיר בפחדים מוחבאים ולנטרל קוטביות בהכרה מודעת.


- כוח האהבה הנו אנרגיה מלכדת שמתממש פנימית תוך מצב של להיות באיחוד. כאשר אנו עושים החלטות מאהבה טהורה אז אין בנו ניגודיות ומאבק פנימי. מכל מקום בעצמי האנושי ישנו כוח שמעודד נפרדות. הוא מכונה אגו. כאנושיים תוכנתנו להגיב ממצב של נפרדות ולהגדיר דברים כטוב או רע. כוח זה מתחזק בנו על ידי החברה שמשפיעה עלינו וזה גורם לבלבול פנימי.


- האנושות נמצאת בקונפליקט עם הטבע האלוהי שלה שהנו אחדות ההוויה. אחדות היא אהבה טהורה ומלכדת, טבעית, קבועה, מאוזנת שמעניקה מעצמה ללא שיפוט. היא אינה בעד או נגד משהו. היא הקיום עצמו שנוכח תמיד בכל החיים.

- את החוויה של מצב תודעה זה ניתן להשיג כאשר אנו מכניעים את ההצמדות לתבניות הרגילות. אז אנו יכולים לצאת מהפחד האנושי שהביא לנו את התפישה של נפרדות.

 

*לשחרר את התפישה הקוטבית מביא לתפוש את התודעה המוחלטת


- אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא לדעת מי אנחנו כתודעה. גם אם זה לא ברור לנו לגמרי, יש ליצור הרגל להסתכל על החיים מנקודת מבט על, במיוחד אם אנו חווים תקיעות או רגשות מבולבלים. לשם כך יש להשיג מצב המתעלה מעל להתניה האנושית ולראות את החיים כצופה שמבחין במה שעולה בהכרה ואז עוזב.


- כאשר אנו זוכרים שישנה תודעה אחת שאנו הננו הצלם והדמות שלה, אז הנוכחות הנוכחת בכל נעה בתוך חיינו כמו בחיי אחרים וברור לנו שהיא לא בוחרת בצד נבחר כי היא קיימת בכל. אנו נושמים אותה, רואים אותה, חשים אותה וחיים אותה.


- אנו מסתגלים לראות בעין יחידה שהנה פנימית ויודעת חזון גבוה של חיים כאחד. כך איננו נצמדים למאבק, אלא רואים כל דבר כאמצעי לימוד. מבינים שלכל דבר יש סיבה, כדי שהנשמה תגדל ותחזור למקור שלה.


- בהפנמת העובדה שאנו החצנה של האל בבריאה והכל זהה מהקטן עד הגדול, חלק מתודעה אחת של אהיה אשר אהיה. כל חלקיק שלנו קיים בתדר של אהבה טהורה. אנחנו קיימים בתוך גוף האל, בבריאה והבורא קיים בתוכנו, כלומר הבריאה כולה מוטבעת בתוכנו ואנחנו כל אחד שלם מוכלל שנועד לבטא את הבורא בבריאה.


- כאשר אנו נקלעים לענייני החיים חשוב שנזכר באמתות אלה. זה עוזר לחזור לתפישה מורחבת של רב ממדיות שיש לעצמי הגדול שלנו שהנו הבורא בבריאה.

 

קישור להאזנה - הרחבה להסבר של חותם 5

נדבר כאן על - מה עוזר לנו לשחרר קוטביות:

* לראות את הכול כהשתקפות-

* לפתח את הניטרליות שבנו-

* להיות כאן ועכשיו-

* התרוקנות הנו המצב האלכימאי-

* לתרגל רוגע-

האזנה נעימה


 

youtube

 

This next module of MORPHOGENESIS helps us to step on to a pathless path and to reveal our power from the void. We learn how to serve as an empty cup and from internal stillness, one of greatest self mastered states that there is.

 

  • Still Point Audios


 

bottom of page