top of page

אני זוכר שאני הנני אהבה

עקרונות שחשוב לזכור:


באת לפלנטה זאת לחוות קיום פיזי ולגלות שהכול במציאות זאת עשוי מהקרנה של תודעה.


מציאות פיזית הנה בתוך התודעה שלך. מציאות פיזית נקבעת לפי התודעה שלך.


כאשר אתה אחד עם הבורא שלך ואתה מצהיר על איחוד זה דרך המחשבות שלך והפעולות שלך, אז היכולת שלך להיות מגנטי, להשיג גבהים בהתמרה, עם כוח בלתי נראה, גדלה.


דרך התפתחות של מגנטיות רוחנית אתה קורן אהבה שמשפיעה על רבים ומושכת אנשים אלה שיכולים להועיל, מתוך ספירות משפיעות ייחודיות של אור.


על ידי הגברה של המגנטיות שלך אתה מסוגל למשוך כלפיך אנשים רלוונטיים, הזדמנויות ומצבים שמשקפים כראי את ההעדפות שלך לשירות החיים.


עליך תמיד לזכור שאתה בורא-שותף. יש לך ברירה אולטימטיבית לקבל כל רטט של מציאות שאתה רוצה בחייך.


איך שאתה בוחר לתפוש משהו זה משהו שנוצר בפני עצמו. כך נוצרת חשיבה חדשה, ומציאות חדשה.


אתה זוכר את ההשראה הגבוהה ומיישם אותה בהתרגשות בכל רגע. מבטיח דרך חייך את קיום הדהוד הרטט של העצמי הגבוה שהנו העצמי האמתי שלך ובכך מבטיח שהעצמי הגדול יותר מתבטא בכל רגע. אתה עושה כך דרך הסתכלות על החיים כאלוהיים וקדושים, למרות שלא הכל נראה כך עדיין. זה בא מהבנה שעיניך כוסו בצעיף שמסתיר את האמת.


דרך אימון שרירים רוחניים והתגברות על הכתבת מערכת האמונות הישנה שנבנתה בך,אתה מצליח. המציאות שבה כל אחד חי היא בדיוק מתואמת לרטט שהוא מוסר. אם אתה רוצה לראות שינוי במציאות שלך, עליך לשנות בתחילה את תפישתך כדי שראי של חוויה ישקף תמונה שונה. אתה שומר של ראי זה במה שאתה תופש כאמת.​


כאשר אתה ממקד את כל המחשבות שלך, המילים והפעולות, על הטוב הגבוה של הכל, אתה פועל בתיאום עם היקום ואתה מתחיל לחיות, לתפוש וליצור מהתודעה האלוהית שבפנים.


אני זוכר שאני הנני אהבה


נולדת מתוך אהבה. אתה מתפתח דרך אהבה. אתה מתעלה חזרה לתוך אהבה.


הנתיב בו אתה צועד מוביל רק לאהבה. גופך מתמלא באהבה בלתי נראית. האהבה בהכרה שיש לך מבטיחה את הביטוי של מחשבה אלוהית. אהבה ברגשות שלך מבטיחה שהאל הנו העצמה היחידה שפועלת ואתה אומר:


" אני הנני אהבה ואני כה מכיר תודה על כך . אני חושב, מרגיש וזוכר רק אהבה.

אני הנני בתוך הכרת האל והאל ישנו בהכרתי.

אני הנני היבט אנושי של הבורא שלי ואני הנני שלם מאוחד.

אני הנני האהבה עצמה בשלמותה.

באהבתי את עצמי אני הנני אוהב את המקור שלי. באהבת המקור שלי אני אוהב את עצמי ואת האחרים ".


הנך אהבה אלוהית בביטוי קורן. בשקט ובשלוות הלב האוהב שלך אתה קורן בעוצמה בכל מקום בלי יוצא מן הכלל.


האהבה הולכת לפניך לרפא ולהביא הרמוניה בכל מצב בחייך ואתה אומר:


" רוח הנוכחות החיה שבי, כעת אני יודע את אהבתך ואני יכול באמת לחוש אותה. אני הנני אהבה בכל יום, בכל שעה, בכל רגע, תמיד. "


דרך חייך אתה משרת כביטוי של אהבה אלוהית בפעולה. דרך טוהר הכוונה, ביטוי של אהבה אלוהית גדולה יותר, מתאפשר דרכך כטבע מולד. אינך דורש דבר בתמורה. כך אתה יכול לומר עכשיו:


" אני אוהב כמו שהאל אוהב. אני נותן אהבה כמו שהאל נותן."


כעת אתה מתקדם מעבר לאישיות אל תוך ביטוי מורחב של תודעה שמכירה בעצמי הגדול יותר כמרכז עוצמתי של אהבה אוניברסלית ואתה מבורך בהרחבת היכולת שלך לשרת את המין האנושי. לסיום אתה מצהיר:


" אני נותן את הביטוי המלא של אהבה אלוהית לפלנטה. האור של אהבתי זורם דרכי ומרחיב ומחזק את אחדותי עם החיים. מוביל ומשמר כל דבר במיזוג, איחוד וכוללות.


===

איך להשתמש בהצהרות של העצמה אלוהית :​


העצמות אלה שניתנות כאן כוללות משיכת אור והצהרות,

שהן דרכו של כל מסטר מודע לעצמתו הפנימית.


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.


*

הלימוד נמסר על ידי טיארה קומרה IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~ מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי. אם הנך מכיר באמת שהנך נשמה שמתגלמת כדי לבטא אלוהות במציאות מושלמת, הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך, את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.



bottom of page