top of page

2- שחרור מתפישה מוגבלת


פתיחת חותם 2- בחלק זה אנחנו פותחים את חותם ההשגה לחופש מכבלים של מוגבלות עצמית שהם תכנות המחשבות שלנו. דבר זה פותח את הדרך להגשמה של חוויה אנושית חדשה לגמרי.

אנו קושרים את עצמנו על ידי מה שאנו רואים עם עינינו ונוגעים עם ידינו, מריחים ושומעים. בהכרה הרגילה אנו מוגבלים על ידי מחשבה רציונלית והבנה לוגית, דבר ששם את גזע בן האנוש בתוך מטריקס שמונע על ידי אינסטינקט והישרדות והיקשרות לחומריות החיים.


כאן אנו מקבלים הצעה : להשתחרר מתפישה של נפרדות וקוטביות - לנוע מעבר למגבלות חמשת החושים האנושיים - לגשר את המוח עם הכרה יודעת - להיות מתואמים להולוגרמה של אנרגיה רב ממדית - לעשות מעבר למבנה מחשבתי חדש - לפתוח חוש תפישתי של עצמי מורחב.


זהו שלב שני בפתיחת המפתח לאוצר של צופנים תאיים שמכילים את תבנית האב של הנצחיות המופלאה שלנו. הגיע הזמן להשיג את הגוף האוניברסלי ולהשתחרר מכבלי הברזל, כדי לחוות מציאות אחרת שהינה הרבה יותר אדירה בערכה.


 

להסיר את המנעול של החושים האנושיים


-הטבע האנושי נוהג לאמת את הקיום דרך אמצעים פיזיים של הגוף וחמשת החושים שלו. המציאות הנחווית בדרך זאת רק מגבירה את התלות בגוף הרטט הדחוס ונועלת אותנו בתפישה זאת בלבד. אנחנו מבססים את חיינו דרך מערכת יחסים שלנו לצורות פיזיות ודרך ההתנהגות שלהן אתנו. דרך שיפוטיות והגדרות של דברים הנובעים מראיית הצורה החיצונית ודרך הרצונות התשוקות והצרכים של הגוף הפיזי. התפישה הזאת שמתייחסת למי ומה שישנו שם בחוץ, התבססה בנו למשך זמן ארוך של התפתחות.


-למעשה הטבע של מה שאנו רואים סביבנו הוא לא יותר מאשר מחשבה יוצרת שמוקרנת מתוך עומק מערכת אמונות שיש לנו. האמת היא שיש הרבה מציאויות. חלק מהן אנו חווים כחלומות או ביציאה מהגוף, או התרחשויות פארה- נורמליות שהן מעבר למה שהעין רואה.


-כל עוד אנו נשארים עם התפישה שאומרת " מה שאתה רואה , זה מה שיש"- לא נוכל לנוע מעבר לכבלים של ההכרה הדואלית. השחרור לתוך התפישה הרב-ממדית מופעל דרך חוסר הזדהות עם העצמי המוגבל האנושי. אנו לומדים להתרחב מעבר לצורה ויכולים להיכנס עם התודעה לתוך שדה בעל פוטנציאל טהור שממנו כל הבריאות נוצרות. מתוך תיאום גדול יותר נכנסים לתוך שדה אנרגיה שנמצא מעבר למציאות הפיזית שמנוהל על ידי כוח אוניברסלי ששומר על כל דבר ביקום בפעולה נכונה.


- ניתן להתעלות מעל למגבלות החומר לגמרי על ידי מחשבות. זה מושג על ידי העברת תשומת הלב שלנו למה שהנו לא מוגבל. זה מציע לנו חוש חדש של חכמה חסרת זמן שיוצר אלכימיה ומביא לתזוזה קבועה בהכרה שלנו ובחיים כולם. כעת עלינו להתחיל ליישם הבנה זאת עם תפישות חדשות וכך המציאות שלנו תקבל תזוזה משמעותית. תפישות חדשות יכולות לטלטל אותנו קצת עד שנאסוף את עצמנו מחדש ביחס לאמת שנפתחת כאשר אנו רוצים לחוות מציאות חדשה טובה יותר.


-שלב זה עוזר לנו לתכנת מחדש הבנות חדשות שמהדהדות עם הצופן הגנטי שלנו. הבנות חדשות נפתחות כך בהכרה האנושית ועם זאת אלה אינם רעיונות חדשים. כאשר אנו רואים את החיים בתפישות מפתח אלה, המציאות שלנו תעשה תזוזה באופן בטוח.

 

כעת נציג כמה מהתפישות החשובות להתקדמות:

תפישה 1- מציאות פיזית הנה רטט של תדר


-למרות שהמציאות הפיזית נראית כמשהו יציב וקיים, היא אינה אמתית. היא רק רטט של תדר. כעת אנו מסירים את הכבלים שהחזיקו בנו דרך אמונות מותנות.


-רוב המוגבלויות בחיים נוצרות מהתבססות על ההופעה הנגלית שאנו רואים ומחשיבים כאמתיים.


-מציאות פיזית הנה רק מה שאתה עושה ממנה.


-הכול זה אנרגיה והכל זה אתה. מציאות חיצונית תמיד משקפת את המציאות הפנימית ואת התפישות שמוחזקות בתוך התודעה.


-אנחנו רק מקרינים את החוויה הזאת שנקראת מציאות פיזית. זה לא קורה לנו אלא דרכנו.


 

תפישה 2 -החיים עשויים מהקרנת השתקפות התודעה


-עלינו לקחת בחשבון שאנחנו מתקיימים בתוך תכנית שאנו מאמינים שהיא אמתית משום שהמוח שלנו אומר שהיא קיימת.


-כמתבונן ראשי בתכנית, אנחנו חיים את הגרסה של משחק מציאות וירטואלי.


-חוויה זאת משוחקת בתוך בועת חומר שמשתקפת אלינו חזרה, כרטט המחשבה שלנו.


-כל דבר סביבנו מייצג את המחשבות שאנו מקרינים לתוך שדה בריאה זה.


-הננו החצנה מוקטנת של עצמי רוטט גבוה יותר שמבטא את עצמו במצב רטט נמוך יותר.


-אנחנו הננו הקרנה בלבד של תודעה.

 

תפישה 3- אתה הנך אל בורא בביטוי דרך החיים


-מציאות פיזית משקפת את הרעיון החזק של מה שהנך.


-כל המציאות נמצאת בתוכך.


-אינך מתקיים במציאות פיזית, היא מתקיימת בתוכך.


- אמונות, מחשבות ורגשות יוצרים את מבנה האישיות שמאפשרת לך לתפקד כמייצג פיזי של תודעתך הנרחבת. לכן המחשבה על מה שהנך רוצה הנה כה עצמתית.


-מחשבות יוצרות כל חוויה ואת כל הנסיבות בחייך.


-הנך אל בורא שנמצא באימון כדי לשרת כערוץ שמקבל את זרם ההכרה האוניברסלית.


-ברגע שאתה מבין עקרונות אלה ונעשה מסטר על חשיבה, הבריאות החדשות שלך תופשות צורה בהתאם ואתה יודע איך מציאות עובדת בקיום חומר דחוס.


 

תפישה 4- הכרתך האמתית איננה ממוקמת במוח

-התודעה שלך אומנה לתפוש דרך חמישה חושים אנושיים. זה מונע מאתך מלצעוד לתוך עולמות אחרים, או ממדים שקיימים מעבר לקשת התפישה הנורמלית שלך. אתה לא ער לעולמות אלה כי הכרתך לא רוטטת במודע ברמות גבוהות אלה.


-כדי לפתוח את חותם תפישת התודעה, עלינו להבין שאנחנו רואים את התודעה כמשהו שנמצא בתוך גופנו. אולי ממוקמת אי שם במוח, בעוד שהתודעה שלנו קיימת מחוץ לגוף הפיזי ואפילו מחוץ לעולם הפיזי. היא מתעלה מעל למרחב או לזמן כחלק מההכרה האחת שישנה באמת.


 

תפישה 5- איך לשגשג עם ההכרה הגבוהה


דרך תכנית זאת אנו לומדים איך לפתח את התודעה שלנו דרך חושים גבוהים יותר. אלה נפתחים כאשר אנחנו מחבקים נקודות מבט מורחבות יותר.


-כבני אנוש אלוהיים אנו מתפקדים דרך החושים האנושיים ועם מכניות חושית משוכללת יותר שמתפתחת כתוצאה מפתיחת החותמים הקריסטלים.


-אנו בעלי יכולות מנטליות לעשות מעבר מתודעת בן האנוש לתוך מישורים מורחבים שהם רב ממדיים. כלים אלה עוזרים לנו לראות מעבר לצורה ולפרש את סביבתנו באופן שונה לחלוטין.


נתבונן בכמה דברים מרכזיים שמאפשרים לנו יכולת לבטא את התבונה הגבוהה שלנו. ניתן להתחבר ולשגשג עם ההכרה הגבוהה שלנו דרך כמה צעדים:


*פיתוח תיאום עם העצמי הגבוה שלנו


*בחירה ללכת בעקבות ההשראה שלו


*בניית תבנית חשיבה חדשה


*תפישת המציאות דרך עקרון אלוהי


*גישור בין האינטלקט האנושי עם ידיעה אלוהית


* פיתוח חוש תפישתי מורחב



קישור להאזנה- הסבר מלא -

5 התפישות של החותם ה-2


האזנה נעימה

 

youtube

 



The purpose of this next module is to help you break free from the prison of perception that keeps you confined to self-limiting thought programs. We keep ourselves bound up by what we see with our eyes and by what we can touch, smell and hear. We have been greatly limited by what is rationalized and logically understood. Through this second module, you will learn how to: Break free from the mold of the polarized perception. Move beyond the boundaries of the five human senses. Bridge the brain with the knowing mind Attune to you multidimensional energy hologram. Make transition into a new thought structure. Self-actualize expanded sense perception

 

מדיטציות באנגלית מהאתר IAM AVATAR

Perception Audios

 

bottom of page