top of page

השחרור הגדול עם אור האל

- למשוך את אור החכמה האלוהית-


אנו מזמנים את האור של המאסטרים הנעלים וההוויות האוניברסליות המכוונות את קרני אור החכמה והאור הקוסמי הכחול והסגול לכדור הארץ. את האור של תודעת כדור הארץ; הכוכב המתעלה שלנו, וכוחות יסודות הטבע הפועלים בו. את המלאכים של האש המקודשת והישויות המלאכיות המסייעות לאבולוציה של האנושות. את הנוכחות הקולקטיבית של הנשמה הגדולה שהשיגה התעלות באיחוד הקוטביות האנושית והתכנות של דואליות ואנו אומרים :


" בשם נוכחות האל, אנו מזמנים אלינו את הרוח הגדולה של כל החיים וקוראים לפעולה דינמית מידית של אור האהבה, החוכמה והעוצמה האלוהית בעולם... הוויות אור אהובות, דרך הקרינה המגנטית שלכם, אנו מבקשים להעביר את האור הקוסמי של הארה לכל האנושות. לברך כל אדם שיזכה להשראה ויוכל לצאת מן הצללים של תודעת קרבן, חוסר ומוגבלות, בהתאם לרצון האלוהי ולטוב הנעלה ביותר של כל הנוגעים בדבר. במיוחד כוונו אור זה לחשוף את דפוסי "הקרבן "כדי להתמיר אותם לאור ! "


קריאה לבטל תודעת קיטוב-


הוויות אור נעלות, שלחו קרן אור כחול קוסמי של הרצון האלוהי להיטיב עם כל החיים, יחד עם האש המקודשת הסגולה המטהרת ומשחררת.


תנו לאור לחלחל עמוק לתוך ההכרה הקולקטיבית של האנושות, אל תוך דפוסי חשיבה המוטבעים של תודעת-הקרבן, החוסר והמוגבלות.


בטלו את הרעילות שיש ביחס של עליונות ואי שוויון שבאים מהצורך של האגו לשלוט ולדכא.


נטרלו עם האור הקוסמי את הקשר האנטגוניסטי בין השולט לקרבן, תוך נטרול תמידי של המטען הקוטבי הבלתי מאוזן בין שני הכוחות המנוגדים שכאן.


השחרור הגדול-


" יחד, ככוח מאוחד ומנצח, אנו מפעילים עכשיו קרינה גדולה עוד יותר של האור הסגול המשחרר; כדי להגיע לפינות האפלות של הכרת האגו הקולקטיבית.


כדי לשחרר את הצורך של האגו להיות בשלטון ובקרה על העולם.


כדי להמיס את הצורך של האגו תמיד להיות צודק.


כדי לשנות את החשיבה הקיימת של עליונות וחוסר שוויון.


כדי לרפא את הלב הפצוע של המין האנושי."


לרפא את הכרת ההמון ואת הלב מפצעי העבר-


" אנו קוראים עכשיו לעוצמת גדולה של אור סגול מתמיר, לבטל ולהמיס את הזיכרון הטראומטי מרשומות העבר, לבטלן לגמרי ברמת הסיבה והתוצאה שלהן. זה יסייע לנו לשחרר כל אשמה ובושה במשחק התפקידים של קרבן ועבריין ששיחקנו.


אנו מבקשים לחשוף בהכרה שלנו את הקדושה של אלה ששפטנו כקרבן ומקרבן. אנו מבקשים לראות שאנחנו אחד ואותו הדבר.


אנו מברכים כל נשמה שתזכה בהבנה של תכלית התזמור השלם שישנו מאחורי כל חוויות החיים.


נוכחות אלוהית אהובה, אפשרי לנו לגלם את העיקרון הנעלה של האחד שהננו באמת, כשאת משמשת בתור המדריך הגדול ביותר שלנו, כי באור הידע שלך אנו יודעים , שאין דבר להתגונן מפניו ולפחד ממנו. אין כוח גדול יותר מאשר הנוכחות האלוהית בכל החיים ובתוכנו ! "


הזריחה של האור בעולם- הצהרות


נצהיר את השורות הבאות כמה שכבר קורה בחיינו ממש עכשיו :

" אור החכמה חושף ומגלה עכשיו את כל האנרגיה הלא הולמת בעולם ובאלה שמפעילים מניפולציה ופגיעה מכוונת בחיים ובאלה עם עוינות שמפריעה לאבולוציה האנושית הגבוהה יותר וכך ניתן להטמיר מה שנגלה כלא הולם, לאור.


עם אור האהבה, פעולה מתקנת מהירה מתרחשת כעת ואור זה מנטרל כעת כל איום של מלחמה ומביא הבנה נכונה לכל האומות, לממשלות ולאנשים המעורבים בחיינו שרק האלוהי ייעשה ויתממש. "


אור האל משחרר כל יריבות וקרבנות- הצהרות


"המשמעות האמתית של שיתוף פעולה מתגלה כעת. אור החכמה הוא ההשראה שמיושמת בתבניות חינוכיות חדשות המלמדות את העיקרון האלוהי ואת סמכות העצמי הגבוה בחיים.


אור החכמה מתכנת מחדש את המודעות הקולקטיבית ומצפין את שחרור האנושות לאחדות ריבונית בהכרת ההמון. תודה, נוכחות אלוהית אהובה.

כך קורה ונעשה וכך הוא! "


מי ייתן ומיקוד זה באור האלוהי דרך כל הנשמות ברשת האיחוד המכילה אותן ומתממשת לנצח, יביאו לתכנית האבולוציונית של כל נשמה אנושית להתממש על פי הטוב הנעלה מכל עבורה ואנחנו חותמים את הפעילות הזאת ב'שלום קוסמי' !




IAMAvatar.org


~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~
מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי.

bottom of page