top of page

אני הנני הבורא בהתגלמות


איך להשתמש בהצהרות של העצמה אלוהית


העצמות אלה שניתנות כאן כוללות משיכת אור והצהרות,

שהן דרכו של כל מסטר מודע לעצמתו הפנימית


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.

היזכרות והעצמה


כאשר אנחנו אחד עם הבורא שלנו ואנו מצהירים על איחוד זה דרך המחשבות שלנו והפעולות שלנו. אז היכולת שלנו להיות מגנטיים גוברת ומשיגה גבהים בהתמרה אנרגטית, ככוח בלתי נראה.


דרך התפתחות של מגנטיות רוחנית אנחנו קורנים אהבה שמשפיעה על רבים ומושכת אנשים אלה שיכולים להועיל, מתוך ספירות משפיעות, נעלות של אור. על ידי הגברה של המגנטיות שלנו אנחנו מסוגלים למשוך כלפינו אנשים רלוונטיים, הזדמנויות ומצבים שמשקפים כראי את ההעדפות שלנו לשירות החיים.

היזכרות


באת לפלנטה זאת לחוות את הקיום הפיזי ולגלות שכל דבר במציאות זאת נעשה מהקרנה של תודעה. מציאות פיזית נמצאת בתוך התודעה שלך. מציאות פיזית נקבעת לפי התודעה שהשגת. אתה נוצרת בצלם ודמות הבורא, תבנית רוחנית של ילד אלוהי והנך בורא עוצמתי.


אתה יכול לקבל או להסיר כל השתקפות שתתגלה במציאות שלך בכך שאתה מתמיד בשחרור התפישה הדואלית שלך ושערים חדשים של תודעה מתגלים לפניך, בידיעה שכל מה שאתה חושב, מרגיש ומקרין, אם במודע או לא במודע, אתה שולח זאת ישירות כראי שנותן לך השתקפות חוזרת. השתקפויות אלה יוצרות את חיי החוויה שלך.


כדי להבין את המציאות האישית שלך, הסתכל פשוט לתוך הראי. זה מזכיר לך תמיד שאתה הנך הבורא בהתגלמות. יש לך ברירה אולטימטיבית לקבל כל גרסה של מציאות שאתה רוצה בה. יש לך אפשרות בחירה איך לתפוש משהו כרעיון אתו אתה מתבטא ויוצר את המציאות דרך בחירה זאת.


כל מציאות בה אתה חי הנה מתואמת בדיוק לרטט שאתה מייצר. אם אתה רוצה לראות משהו משתנה במציאות, עליך לשנות קודם כל מה שאתה משדר. עליך לשנות את עצמך ולחוות דרך הראי של החיים תמונה שונה. אתה נמצא בשליטה מודעת על השתקפויות הראי של עצמך, דרך מודעות למה שאתה תופש כאמת.


כאשר אתה מתמקד על המחשבות המרוממות שלך, המילים והפעולות שאתה עושה עם אהבה, שלווה ונדיבות ודרך התכוונות לטוב הגבוה ביותר של הכל, אתה פועל בתיאום עם חוקי היקום ואתה מתחיל לתפוש וליצור מתודעה אלוהית פנימית.


כעת אתה זוכר דרך השראה מי אתה באמת ואתה מבטיח כך את ההדהוד של תדר הרטט של העצמי האמתי שלך ואתה מבטא דרך השראתו את הביטוי של אלוהותך.


משיכות אור


  • נוכחות אלוהית נעלה השוכנת בכל כאחד, אנא הטעיני את האור האוניברסלי דרך גופי, המחשבות שלי ושדה האנרגיה שלי.

  • הרימי כך את הרטט של גופי לתוך תדר השדה האוניברסלי האחד של הרמוניה ואהבה טהורה.

  • כאשר אני נשטפ.ת באנרגיה מתמירה זאת שלך, ההשראה של העצמי הגדול יותר שלי מתרחבת בתוך הכרתי.

  • מלוא פוטנציאל הבורא שבי מתעורר כעת. החכמה של העצמי הגדול יותר שלי הרואה הכל כשלם, מעצימה את כל השתקפויות חיי בתבונה.

  • אנא שלחי את ההשראה המבורכת שלך לעטוף את כדור הארץ ואת המשפחה האנושית כולה, כדי שנוכל לגלות מחדש עולם מלא יופי, שלום ושמחה.

  • תני ליצירתיות הנעלה שלך לפרוץ לתוך חיי האנושות, דרך כל הלבבות והשכלים, לגלות את הפוטנציאל של הבורא בתוכנו.

  • על ידי ובאמצעות הכוח האלוהי שלך, אני קורא.ת לכיול מחדש מלא של כל הולוגרמת האנרגיה שלי לתוך רטט האחדות.

  • אני מבקש.ת שנחשול של אור אוניברסלי תבוני ייכנס כעת פנימה, דרך ומסביב לרשת הרב-גופית שלי, ויביא לאיחוד פנימי ומיזוג מקסימליים, עד כמה שאני יכולה לקבל ברגע זה. לא פחות ולא יותר.

  • נוכחות אלוהית, אנא הפעילי את הביטוי העמוק ביותר של אהבתך עם חמלה וריבונות אישית בכל ביטויי חיי.

  • יהי רצון ששינוי הרטט הזה בתוכי יקרון החוצה כדי לעזור להאיץ את הגילויים העמוקים ביותר של תודעת האחדות בכל תחום בחיי המין האנושי.


הצהרות ואישורים של איחוד עם הבורא והבריאה


* ברגע זה כל הולוגרמת האנרגיה שלי מכוילת מחדש לתוך רטט האחדות ואני מתייחס/ת לכל ההיבטים של הייחודיות שלי כחלק ממכלול אחד מאוחד. כעת השלם הזה יכול לזרום דרכי ולתמוך בי.

* אני מעצימ/ה את הריבונות האישית שלי כבורא שותף על ידי ביטוי אותנטי של מי שאני באמת ובאופן מודע למי שאני הנני, אני בוחרת לבטא זאת.

* אני מקבל/ת ואוהבת את כולם ללא תנאי בהתבסס על האני המקורי שלהם וביטוי הנשמה שלהם שחווה את החיים בחדר הלימוד הייחודי הזה שנקרא כדור הארץ.

* אהבה וחמלה היא הבסיס לכל ההחלטות שלי. האהבה שלי כוללת את כל הבריאה ומקרינה על כל החיים. באהבתי הכל הוא השתקפות של שלמות האל, כבריאה אחת.

* כאשר אני בוחרת לראות את התמונה הרחבה יותר ובאופן עקבי את ה'מכלול' של כל עניין, אז הגוף שלי מתכייל מחדש לתוך תהודת רטט אלוהית.

* בכל דרך שבה החזון הגבוה והחלומות שלי משקפים לי את ראיית האני הגדול שלי, זה בא לידי ביטוי בעולמי החיצוני, בכל מחשבה, דיבור ומעשה. כך אני מגלה את עצמי כבורא החי בבריאה.


עם רצון האל זה נעשה, וכך הוא

ואנו כה אסירי תודה ומבורכים !

נמסר על ידי טיארה קומרה IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~ מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי. אם הנך מכיר באמת שהנך נשמה שמתגלמת כדי לבטא אלוהות במציאות מושלמת, הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך, את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.

bottom of page