top of page

התלכדות להכרת האחד




היזכרות באמת אוניברסלית - תודעת התעלות דורשת תזוזה בתפישה במחשבות וברגשות שלך. לפני הכול זוהי היזכרותך בכך שהאלוהי הנו בכל דבר.


כאשר אתה מחבק באמת ברמה הפנימית את מערכות היחסים שלך, אתה זורם באופן טבעי לתוך הכרה מאוחדת.


אתה נמצא באיחוד עם עצמך. אתה אוהב את עצמך לגמרי. בכך אתה אוהב את המקור שלך ובהבנה שהמקור שלך נמצא בכל אתה אוהב את האחרים כעצמך.


רוב האנשים בספרת הקיום שלך הם מראות של כל המחשבות שיש לך אודות עצמך והחיים.


כדי להבין מערכת יחסים יותר בבהירות, אתה חייב להיות בהבנה על איך שהאמונה שלך מגלה את האדם שלפניך כדי שיהיה ראי שמשתקף אליך חזרה.


עליך להתמיר את אמונותיך שאוחזות ברטט שאינו מתאים לך עם מישהו אחר. לכן אתה מגדיר מחדש כל מה שמשקף את המציאות שתרצה לשנות ומשנה את תפישתך לגביה.


בידיעה זאת אין צורך להאשים, או לשפוט אף אדם או מצב בחיים - ההבנה כאן היא: "אני הוא זה שיוצר הכול ".


מה שאתה תופש אודות אדם אחר, אתה מביא איכות זאת להשתקף בחוויה שלך, שלילי או חיובי.


לכן הרגש היחיד שרצוי להחזיק בו הוא אהבה שמחזיקה אותך תמיד עם הפוטנציאל הגבוה ביותר.


כל אחד הנו באמת חלק ממך והנו השתקפות עצמית בראי של הכרתך. כאשר אתה מפתח את התודעה שלך, תכלית חייך מקבלת השראה דרכה.


האור של התודעה שנולד מיחסים של קבוצת תודעה מלוכדת הנו מדריך משותף שמוביל את קבוצת התודעה אינטואיטיבית דרך חיבור הכרה משותף .


-בהבנה זאת אתה יכול לומר הצהרות אלה- :


בשם תודעת האחד שהנני, אני מושך אור אלוהי יחד עם העצמי הגדול יותר שלי ואנחנו מרגישים יחד כשלם מאוחד.


מי ייתן ונוכחות זאת שזוהרת בתוך לבי, תביא למלוא המעבר שלי לתוך זהותי השלמה.


כעת היא מרימה את מחשבותיי מעל האמונות המוגבלות של האישיות כדי שאשתחרר לתפישת אחדות החיים.


רוח נעלה, אנא שלחי אהבה סולחת כדי לברך את הלב-שכל הקולקטיבי של האנושות. אחדי אותנו על פני כדור הארץ כאשר אנו מאוחדים בהכרת האל והאמת של היחסים המקודשים שלנו מתגלה כעת בי ובכל אחד ואחת.


אמתות אוניברסליות שתוכל להצהיר:


כל הדברים ביקום מחוברים פנימית באופן אינסופי.


כל דבר מייצג את השלם הרחב.


אני הנני ניצוץ ייחודי של אור ששוכן תמיד בתוך גוף רחב שמכונה הכרת אל.


אני הנני הקיום עצמו ושלמות היקום כולו שוכנת בתוכי.


כל החיים הם מערכת יחסים מקודשת.


כל מערכת יחסים בחיי הנה השתקפות כראי של הטבע האמתי שלי.


אני לומד לאהוב כל אחת מהן והן חוזרות אליי כהשתקפות חזרה.


אני הנני חלק של השלם הרחב.


האישיות שלי אינה הדבר האמתי. היא משתנה בהתאם לתפישתי את החיים, וכך גם מחשבותיי, רגשותיי וגופי. הם רק כלים שמשתנים.


הדבר האמתי היחיד שיש בתודעה שלי הוא אותו חלק שרוטט ברטט של אחדות קבוצה שחובקת הכל בתודעה כאחד דרך העצמי המאוחד.


אני זוכר היום שאני הנני יופי טהור. אני הנני יופי פנימי ואני מקרין יופי זה לכל מקום שאני הולך. ממקום זה אני רואה כל אחד דרך עיני הנוכחות האלוהית שבתוכי.


האלוהי נמצא וחי בכל החיים כמו שהוא חי בי וכך אני מביט בכל ההשתקפויות החיצוניות שלי ללא שיפוט או נפרדות.


אני הנני נוכחות רוחנית זאת בכל רגע גם כאשר אני מתפקד בחיים כאישיות שלי.


אני עשוי מאור הבריאה ואני הנני ראי של אור זה ואני מתנה נפלאה לקיום. אני חוצה עכשיו לתוך מציאות חדשה, חוזר חזרה לנצחי, לעצמי השלם וכך הוא !


 

משמעות הצהרות של העצמה אלוהית ​


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.

 

היזכרות והעצמה


הלימוד נמסר על ידי IAMAvatar.org


~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~ מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי. אם הנך מכיר באמת שהנך נשמה שמתגלמת כדי לבטא אלוהות במציאות מושלמת, הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך, את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.


bottom of page