top of page

"אני הנני מממש מגנטי"

- אתה יכול להצהיר זאת ולהצליח לממש כל מה שאתה מכוון אליו,

כאשר אתה מבין עקרונות אלה :


* דומה מושך דומה; כל מחשבה שאתה יוצר הנה משחק מגנטי שמגיע אליך בחזרה כמו בומרנג. המציאות משקפת את הלך הרוח שלך. מצב ההכרה משקף את המציאות שלך.


* אם אתה פועל מחיים ללא מתח ומתאים את עצמך לעקרונות רוחניים ולחוקי היקום, המגנטיות גדלה באופן משמעותי. תחושה של תשישות היא סימן לכך שאין לך את החיזוק הדרוש מהשדה המגנטי שלך.


* שדה ההילה של אנרגיה מגנטית סביב הגוף שלך הוא מה שמושך דברים אליך. השדה המגנטי הוא רק שדה מגנטי וזאת עד שהוא יהיה מוסמך למגנט חזרה על ידי המחשבות והרגשות שלך את מה שאתה. ה"איכות" של מה שאתה משקף מבדילה איזה סוג של דברים אתה מושך.


* בכל פעם שאתה "רוצה" משהו שיקרה, קרן של אנרגיה יוצאת, מוקרנת על ידי כוח המחשבה שלך. אנרגיה זו יוצרת כוח מגנטי שיכול למשוך אליו את מושאי הציפיות שלך. כוחה של המגנטיות הזאת תלוי בכוח האנרגיה שלך מאחוריה.


* הכוונה שלך משפיעה עמוקות על השדה המגנטי שלך אשר פועל אז כתבנית עבור מה שהמציאות הפיזית משקפת.


* כמו מגנט, הפעולות שלך והתנהגויות שלך מושכות את המצב של "להיות הדהוד לרטט" זה, שעוזר לך לראות את המציאות של מה שגם הוא רוטט ברמה זו.


* המפתח למימוש מגנטי הוא ללמוד כיצד להתאים את תדר ההעדפות שלך בכל הרמות למה שאתה; המחשבות שלך מתאימות לרגשות שלך. הרגשות שלך מתאימים למעשיך. אתה ברור, תמציתי ושולח החוצה את אותו המסר שלך.


בהבנה זאת אתה מצהיר ואומר:


" נוכחות אלוהית של הווייתי, אני מושך את האור של הרצון האוניברסלי למלא את הכרתי, את לבי ואת גופיי עם העוצמה האלוהית המגנטית שאי אפשר לעמוד נגדה.

אור זה של הרצון האלוהי, אתה ממלא את ההוויה שלי באנרגיה לא מוגבלת כדי לממש בתיאום עם הדרכת העצמי האמתי שלי. פעל בי כביטוי של קור רוח, ומיקוד בכוונה בכל חוויות חיי.

התאם את התדר שלי עם ההעדפות הגבוהות ביותר של חיי, כך שאקרקע אותו בשמחה, ביושר, בשירות לחיים ובאהבה. מי ייתן ושדה זה של עוצמת הרצון האלוהי יזרז תהודת רטט בתודעת ההמון, שמביאה לפריחה אדירה של יצירתיות ונדיבות מעוררי השראה.

רצונך הוא שייעשה וכך הוא!

הבהרה:


כאשר אתה עושה קריאות לאור האלוהי ואתה מבין את משמעותן ומתכוון אליהן דרך לבך, זה הכוח של תודעה ערה. אתה מקבל הבנות רבות מהיבט גבוה של הקיום שלך שקיים בממדים רבים של הכרה ואתה צומח ומתעצם.

היזכרות והעצמה


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.

ההפעלה נמסרה על ידי טיארה קומרה IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~ מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי. אם הנך מכיר באמת שהנך נשמה שמתגלמת כדי לבטא אלוהות במציאות מושלמת, הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך, את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.

bottom of page