top of page

6- התמזגות עם תודעת האחד



פתיחת חותם 6- מיזוג זה מדבר על היתוך כל האלמנטים שנתפשו נפרדים לשלם אחד. בתוך כל אחד קיים הדחף הזה לשלם וזה מתגשם כאשר אנו מהדהדים יותר עם השלם בתודעה שנקראת אחדות. אנו יכולים לשנות את דרך תפישת החיים ולפתוח כך שערים לתודעה גבוהה יותר ובו בזמן להפעיל את צופני הד.אנ.איי הרדומים כך שנוכל לתפקד כהוויה שלמה. דבר זה אפשרי כאשר יש לנו נכונות למזג את כל ההיבטים של התודעה שלנו. דרך פעולה של שירות לחיים ללא אנוכיות, אנו מעניקים לעולם את האנרגיה הדרושה כדי לאפשר לאחרים את אותו הדבר. זו התרומה שלנו לנשמת האנושות.

 

-כאשר אנו מתכוונים להשיג התעלות מעל לנפרדות אנו לוקחים בחשבון שהאדם הממוצע פועל עם שני היבטים נפרדים של המוח. השמאלי שהנו אנאליטי וימני שהנו אינטואיטיבי. כאשר אנו לומדים למזג את שני הצדדים של המוח אז חלקים מגוונים בו מתחילים לעבוד בהרמוניה יחד. הם מהדהדים באותו תדר וגורמים לנתיבים של נוירונים להידלק.


-פתיחת חותם זה מאפשרת את שבירת המנעול של השגוי בתכנות של נפרדות. אנו מתחברים מחדש לביטוי של מוח שלם שמביא להתגלות אדם חדש בעל תבונה מאוחדת. כאשר אנו משיגים זאת זה נעשה קל יותר עבור אחרים לעשות זאת. זה נקרא אפקט 100 הקופים. זאת המשמעות של להיות חלוצי האבולוציה החדשה.


-כאשר אנו אוספים יחד את כל ההיבטים של הייחודיות שלנו כשלם אחד, אז שלם זה זורם דרכנו, תומך בנו ומדריך אותנו עם מבט רב ממדי שלם. כעת הגיע הזמן להתעורר מחלום הדואליות ולשחרר מאתנו את התפישות של נפרדות.


- כאן נעשית החלטה לא להיכנס לתוך תיבה שנקראת שיפוטיות. לא לתת לשכל האנליטי להגביל אותנו ולקבע אותנו בתפישה האנושית. אנו מתכוונים עכשיו לחיות כמו מי שאנו באמת. יודעים שבעקבות זה יבוא חופש לביטוי בחיינו.

 

* לשנות את תפישת הדואליות-


דואליות הנה אשליה שנוצרה על ידי השכל האנושי והפעלת החושים שגורמים לנו לצפות בעולם ובכל אשר בו כאמתי ונפרד מאתנו. כך למדנו וזה הוטמע בנו, שהמציאות הפיזית היא מוצקה, כי זה מה שהעין רואה. חמשת החושים שלנו מושכים את ההכרה לעולם החיצוני ולא מאפשרים להכרה לחוות מציאות אפשרית אחרת.


-כעת אנו פורצים דרך זאת בגילוי העובדה שאנו הבוראים של כל זה. ההגדרות על החיים משתנות וכך ראי המציאות של חוויית החיים משתנה. למשל:


אם אתה תופש את עצמך מבודד ונפרד מהשלם חייך משתקפים חזרה עם נפרדות, התנגדות ומאבק. בשינוי הסתכלות זאת על החיים דרך חזון גבוה ומבט רחב של העצמי האחד, אז כל הגופים שלך מהדהדים עם זה בהתאם. אז אתה מקבל חזרה תמיכה מהשלם הזה וזה מקל על חייך.


* להגדיר את תכנית הדואליות


-בחותם הקודם הבנו את הרעיונות של קוטביות ושעלינו לבחור להיות עמודי אור ניטרליים שאינם נגד או בעד משהו או מישהו. אנו יודעים שמקור החיים הנו האל, או אחדותו בבריאה ושלכל זוג ניגודים יש מקור אחד.


-דואליות מגיעה מתפישה שיפוטית ונובעת מאמונה בכוחות מנוגדים שיוצרים מאבק האחד עם השני ויוצרים דרמה וכאוס. הדואליות נאבקת עם ההיבט של עצמה במישור הניגודים. בדואליות ישנו מבט של משהו חשוב יותר או חשוב פחות מעל או מתחת בהצדקתו. ישנה השווה ושיפוט כטוב יותר או חסר ערך. דבר זה מביא לגינוי.


-בדואליות ישנה הסתכלות בשני היבטים של טוב ורע. זה כה התעצם שאנשים נעשו בטוחים שיש צורך להילחם, להשוות וגם להרוג האחד את השני. זה יוצר תפישת פירוד של "אנחנו נגדם". למעשה מה שאנשים רואים כרע או טוב זוהי רק תפישה לא בהירה שהנה עיוות של המציאות המאוחדת. זה לא קיים במציאות של היקום. זו תפישה של רוע שנבנתה בהכרת האינדיבידואל והכרת ההמון.


-רוע נתפש כתוצאה מתפישה נפחדת ושלילית שהאגו בנה ושהנו מעוניין לבסס את עצמו כנפרד מהכלל. מה שאתה מפחד ממנו אתה מושך אותו אליך יותר. כך הדואליות מולידה אשליות ששומרות עלינו נפרדים. זוהי תכנית שגויה שההכרה המוגבלת בנתה דרך השכל האנושי והיא ניזונה כל הזמן על ידי פחדים.


-למעשה האמת היא שישנה רק עצמה אחת ביקום כולו והיא נוכחת כשדה אנרגיה הנוכח בכל ורוטט באהבה אלוהית טהורה. להכיר בזה ככך זה מביא להודיה לבורא על החוק האוניברסלי הגדול של החיים, חוק האחד. איחוד אבסולוטי של החיים. אין שום כוח שמשתווה או נלחם נגד עצמה זאת. מוחלט זה מוחלט. אם הבורא נוכח בכל אז ההכרה הזאת נוכחת בכל. לכן מה יכול להיחשב לרע? רק תכנות הדואליות בבן אנוש הוליד נפרדות מהמקור.

 

* להתעלות מעל תכנית הדואליות-


בתכנית זאת אנו לומדים איך לגלם את עקרון האחד בכך שבהתמדה אנו מכירים שכל דבר הוא חלק מהשלם המאוחד, המחובר פנימית. כוליות מקודשת זאת נוכחת בכל. האלוהות לא נלחמת בשום דבר ואין בה מאבקים. היא רק ישנה והווה, מקבלת הכול ואנחנו עשויים מצלמה ודמותה.


-זאת הדואליות בתוכנו שמתנגדת להיבט אחר של עצמה, מתוך ההכרה ששבויה במישור של ניגודים. בתפישה זאת אנו מושכים את כל דעות ותשוקות העצמי הנפרד. לכן כל עוד נמשיך להזין את המטריקס הדואלי, לא נוכל להתעלות מעליו.


-אנחנו יוצרים את המציאות מהמחשבות שלנו. אנו מבינים שלמצוא פתרונות מחוץ לעצמנו או להאשים מישהו בחוץ זהו תרגיל מיותר בחיים. זה רק מתוך שלוות ההכרה ורוגע ההוויה המוח שלנו משיג את הכוליות של האחד.


-מתוך התמדה של הרגשה שאנחנו מחוברים פנימית, אנו יכולים להתרומם מעל האשליה של נפרדות שהעולם החיצוני יוצר בתפישה האנושית. נחזור ונאמר שכדי לעשות זאת יש להיות הצופה שלא נצמד למה שקורה סביבנו. אנו לא מופעלים מהעולם החיצוני כדי לא להיות ברטט של מה שקורה בו. אנחנו נמצאים בעולם אבל איננו מהדהדים עם העולם הדואלי ומדרכיו הישנות.


-דבר זה דורש הבחנה במה אנו מעורבים, או מושפעים מאלה בחוץ שנלחמים באחרים שהנם בעלי נקודת מבט שונה משלהם. אנו נעשים בלתי תלויים בוויכוחים או בדעות קדומות שמושלים ושולטים בחייהם של כה הרבה אנשים.


-ענני המחשבה של חומרנות, התנשאות, גזענות ואמונה דתית קיצונית הם חלק מהדברים ששייכים לשדות דחיסות נמוכים ברטט שגורמים התניה לתודעה האנושית. זה דורש כוח הכרה פנימי להתעלות מעל התפישה הרווחת בהמון ולהתעלות מעליו בקביעות והתמדה. זה דורש הזדהות עם האמת האוניברסלית.


-כדי שזה יקרה יש לעצור את הזנת ההכרה הדואלית והעולם החומרי שלה. ברגע שיש כניעה לתהליך זה אז ההיבט האנושי יכול לעבור לשדה המגנטי המאוחד כדי להתמזג עם התבנית של ביטוי אנושי-אלוהי. הרטט שמושג מניע אותנו להדהוד קבוע שתומך בגל הרעיון של להיות בהכרת איחוד.


-להתעלות מעל דואליות זהו אתגר גדול ביותר, אבל הוא ניתן להשגה דרך התבוננות מתמדת באמת. שירות גדול לחיים הוא להיות מגדל אור בעודנו מושכים אור אלוהי בקביעות. בכך שאיננו מהדהדים עם רטט העולם הזה אנו יכולים לרטוט בקביעות מעל לנפרדות ולא להיצמד לשום דבר שנמצא בדואליות.


- מי ייתן ונבורך באיחוד עמוק עם המקור שלנו, בכך שנתמקד במודע על מיזוג עם המקור בכל פעולה וכך נתעלה מעל האשליה של זהות נפרדת. הבה נזדהה עם האצילי ועם רעיונות רוחניים שיזינו אותנו באופן קבוע.

 

* חיבור מחדש עם המקור-


בחיבור מחדש שאנו עושים ישנו ביטול משמעותי של דפוסים גדולים בתוכנו שאחראים לכה הרבה מאבקים. אלה התפישות שהן ליבת הפירוד מהאב-האם אלוהים והבריאה. בהבנה שאנו לא ננטשנו על ידי האל הבורא, משום שאנו אלה שבחרנו לבוא לתוך קיום זה. אנו תופשים שהנבערות שלנו לגבי הטבע האמתי שלנו שמרה עלינו בתוך גלגל של סבל גדול.


-כעת אנו מתעוררים להבין שהאל שוכן בנו ואנו שוכנים בשדה המאוחד במלוא ההוויה שלנו בתוך גוף של מושלמות מוחלטת. כל מה שנדרש לנו זמין תמיד לכולנו, בעודנו חיים בתוך ההכרה של נוכחות נעלה זאת שמשפיעה עם טובה על כל היבט של חיינו . נוכחות אלוהית זאת מעולם לא עזבה אותנו ולעולם לא תיפרד מאתנו.


- אם אנחנו נמצאים במערכת יחסים אינטימית עם הבורא שלנו, אז אנו תמיד צועדים עם אמונה באמת ולא משנה מהי רמת ההבנה שלנו. האמת הרוחנית תמיד משתנה כשהתודעה מתרחבת וככל שהיא מתרחבת התדר של הרטט מהיר יותר ויש יותר אפשרויות לחשוב, ליצור ולממש דברים מהר יותר במציאות הפיזית. התשובה לכל זה נמצאת במזבח הלב, בתוך עמקי האינטואיציה ודרך חוויה אמתית.

 

קישור להאזנה -

המשך והרחבה להסבר של חותם 6

נדבר כאן על:

-להתאחד עם העצמי המאוזן


-מהו מיזוג המינים בעצמי השלם


-לבטל את דפוס המין השגוי בעצמי


-קיום סימולטני


-העבר, ההווה והעתיד כאחד


האזנה נעימה

 

youtube


 

פודכסט להאזנה באנגלית

This module of Fusion opens the lock that has kept a false program of core separation in place. We are reconnecting into a 'whole brain' expression as a Divine-Human and one that initiates a brand new human genetic of greater intelligence


 

לרכישה באתר באנגלית

Fusion Audios

http://morphogenesis.iamavatar.org/audios-seal-of-fusion/


 

bottom of page