top of page

גוף הבריאה מחובר פנימית כשלם


- אמת אוניברסלית - הנך המיקרוקוסמוס של המקרוקוסמוס


- כאשר אתה משיג בהכרתך איחוד מודע בין המיקרוקוסמוס שלך עם הקוסמוס השלם, זהו איחוד עילאי ואז כל הדברים נעשים אפשריים. דרך מיזוג עם הכרת העצמי הנעלה שלך אתה לומד להשתמש בעצמה שמניעה את כל היקום ומתנותיה.


- כאשר אתה רואה את עצמך כרשת של הכרה, המוח מביא את עצמו יותר לדיוק בקבלת התדרים שמשקפים את העצמי האמתי שלך. המציאות שלך נעשית יותר ויותר קריסטלית בתדר של תיאום ומיזוג עם תודעה קולקטיבית שמחוברת לשדה המאוחד.


- כתוצאה מכך כל התדרים שאינם תואמים לרטט זה נעלמים מהמערכת שלך ואתה זז למטריקס אחר עם חלומות אחרים, דרך חזון חדש וסינכרוניות מדהימה שפוגשת בכל מחשבה שנובעת ממך. אז אתה מבורך עמוקות על ידי העוצמה והנוכחות של אהבה.


- הנוכחות הרוחנית של אהבה שחיה בתוכך הנה אותו כוח האנרגיה שיוצר הכול, מהאטומים והכוכבים עד לדיאנאיי של כל החיים. אתה לומד לצעוד לתוך העוצמה הזאת בתזוזה שאתה עושה בדרך ההתייחסות לעולם כאחד עמו.


-הכול נמצא בפנים התודעה. התודעה שלך לא שוכנת בתוך הגוף. הגוף מוחזק בתוך התודעה שלך שהנה אוניברסלית במקורה.


- הנך רב ממדי והבורא של המציאות הפיזית, כולל הגוף שלך. יש לך סמכות אולטימטיבית על כל הפעולות שקורות בצורתך הפיזית. כשאתה נעשה מודע לכך, אתה בונה את המיזוג עם העצמי השלם שלך, בתיאום עם תשומת לב אוהבת שאתה נותן לעצמי זה.


- תשומת לבך, זה המפתח העיקרי להפעלת העצמי לתוך כל דבר שאתה רוצה להיות. התאים והדיאנאיי הם כמו אנטנות קטנות מודעות. הן מתקשרות דרך התדרים שאתה משדר, תמיד נענים למחשבות ולרגשות שלך, בהן אתה מתמקד.


- גופך הנו אקולוגיה שלמה שמפעילה את הפוטנציאל הגדול יותר דרך המיזוג עם חשיבה אוהבת. אהבה אלוהית זורמת דרך התודעה שלך עם בריאות קורנת באור וכל תא של גופך מתמלא עם אור זה כאשר אתה אוהב את עצמך ואוהב אחרים בלי יוצא מהכלל.


- בהכרת תודה אתה אומר:


- הכרת תודה זורמת עם בריאות מושלמת לכל תא של גופי והוא מתמלא אור ואהבה ואני כה מבורך על ידי חוויית החיים.


- הרמוניה תאית זורמת בתודעה שלי עם בריאות קורנת באור וכל תא של גופי מתמלא בהרמוניה זאת. כך אני נמצא בשלווה והרמוניה עם עצמי ועם העולם כאחד.


- היקום מחובר פנימית במיזוג אחד. גוף כדור הארץ והגוף שלי גם הם מחוברים פנימית ומלוכדים על ידי עוצמת האהבה ואני הנני אחד עם כל מה שיש.


- אני מצהיר על האיחוד העילאי של העצמי הנעלה שלי עם העצמי המקרוקוסמי.


- אני מודה לעוצמה המלכדת של האהבה האלוהית שמחלחלת תמיד במערכת הגופים שלי ומגשרת את כל ההיבטים של התודעה שלי לתוך השלם שהנני.


- כאשר אהבה תבונית מעצימה מיזוג גדול יותר בתוכי, הדי.אנ.איי שלי מבטא את מלוא הפוטנציאל האנושי הגדול יותר.


- בורא אהוב, תודה לך עבור השראה של רוח האהבה האוניברסלית שנמצאת בחיבור בתוך הכול כאחד !



הצהרות של העצמה אלוהית :​


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.


*

היזכרות והעצמה


הלימוד נמסר על ידי טיארה קומרה IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~ מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי. אם הנך מכיר באמת שהנך נשמה שמתגלמת כדי לבטא אלוהות במציאות מושלמת, הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך, את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.


bottom of page