top of page

3- הצפנה ותכנות חדש


פתיחת חותם 3- לפתוח את חותם ההצפנה זה שלב שעוזר לנו לנוע מעבר לשדה הזיכרון של הגוף ששומר עלינו קשורים לתבנית מוגבלת שתוכנתה על ידי מערכת אמונות והרגלים אנושיים. אנחנו יכולים בוודאות לשנות את התפישות שלנו ולהסיר פחדים. מה שמפריע זה מה שמוצפן בזיכרון האנושי. הרבה מזה אלה תבניות של תת המודע שגורמות לנו לנוע סחור במעגל חוזר ונשנה שמגשים את עצמו ומטרפד את התקדמותנו. -פתיחת חותם זה מאפשרת כניסת תדרי אור גדולים יותר וזה מפעיל את התבניות של אבולוציה גבוהה יותר. כך ניתן לתכנת מחדש את המטריקס האנרגטי, להעצים את הפעלת גוף האור, לבנות שדה כוח חיים חזק יותר .

 

האלכימיה של העצמה סולרית


הפלנטה שלנו הנה מערכת אנרגיה חיה שעוברת התמרה רצינית שמשפיעה על כל החיים עליה. זה מכונה התעלות פלנטרית. זה אומר שאנחנו משנים את פעימת הרטט שלנו שמתרוממת יחד עם הפלנטה וזה מאפשר לנו מודעות תפישתית גבוהה יותר.


-תופעה זאת נתמכת על ידי שינוי העמדה של כדור הארץ במרחב החלל שנפתח לזרימת חלקיקים סולריים מתמירים שנכנסים לתוך רשתות האנרגיה הפלנטרית. זה מטעין ברמת על את השדה האלקטרו מגנטי סביב כול אחד מאתנו. נביעות תדר אלה קורנות מהשמש והן מביאות אנרגיית אור קוסמית שמקודדת ומטרתה להתמיר את הגופים שלנו לצורות חיים תבוניות ואוהבות יותר. בתוך תדרים אלה ישנן צורות גל עצמתיות של צבע אור וצליל שמשנות כל זווית ראיה בתפישת התודעה שלנו.


-כמו הורה דואג, אנרגיה סולרית חיה זאת מזינה אותנו במה שאנו צריכים כדי להתפתח. היא יודעת איך לתקן חוסר איזון בתוך כל החיים שכלולים במערכת שלה. חלקיקים סולריים אלה הם בעלי יכולת להגיע לתוך השדה של גוף הזיכרון , לשנות תבניות בהצפנה הגנטית. הדי.אנ.איי מקבל העצמה לדחוף החוצה את הפוטנציאל הגבוה יותר שטמון בפנים עם ההצפנה הרדומה שלו.


-השורה התחתונה היא שאנחנו מפתחים כך את הפוטנציאל האנושי הגבוה יותר יחד עם רטט גבוה יותר בכל תא ותא, צעד אחר צעד עם הסכמתנו להתקדם עם התכנית האוניברסלית של כדור הארץ. כך התודעה שלנו מקבלת תזוזה משמעותית, אנחנו נעים לרמות גבוהות יותר של אהבה, תבונה ויצירתיות. אנחנו נעשים רב ממדיים בחשיבה ובאינטראקציה עם כל החיים.​

 

התגלות רטט הרמוני קריסטלי


הפלנטה מתפתחת כעת להסתגל לרטט הרמוני שמכונה " תדר קריסטלי". זה נועד לנו כדי להתייצב מהר יותר עם אור ממדי גבוה יותר. זה מתגלה בגוף הפלנטה ובגופנו וגורם להתמרה עצומה בכל היבט של החיים וביחס שלנו לעולם.


ידוע שקריסטלים יוצרים שינוי רטט. הם נושאים תבניות מוצפנות מאור ומשפיעים על השדה המגנטי. ישנם הרבה עובדי אור מסורים לעבודה הרוחנית שנאספים במרכזי אור מקודשים כמו מאצ'ו פיצ'ו והמקדשים של המאיה, הר שאסטה. שם יש ריכוז תדרים טהורים של הרמוניה קריסטלית. דבר זה מגביר את התזוזה האנרגטית בגוף הפיזי, דבר שעוזר לגוף האתרי והרוחני להתחזק.


כל זה הנו מעבר לחיים שאחוזים בזרועות האהבה וזה מביא לבהירות שעוזרת יותר להרחיב את ביטוי ההוויה מקידוד הדי. אנ. איי. כאשר אנו פותחים את חותמי התפישה האוניברסליים אנו מחזקים את ההדהוד הקריסטלי בין הפיזי לאתרי שמאפשרים לעצמי הגדול יותר להיות בקיום.


 

להכיר את הקריסטל שהנך


כעת נעמיק לתוך הרעיון של בניית התדר הקריסטלי ומה משמעות הרטט הזה.


חומר קריסטלי מסוגל לבטא את עצמו עם סדר של איחוד. קריסטלים מיועדים להעצים, להתמיר, להשיב ולהעביר אנרגיה. ניתן לראות זאת בשימוש שלהם ברדיו בטלוויזיה כחלק מזה.


הגופים שלנו גם הם קריסטלים מטבעם. למעשה הגוף האנושי הוא מתוחכם והנו מערכת רבת פנים שמורכבת מחלקיקים קריסטלים שמשדרים ומקבלים מידע בתוך מערכת הגוף.


–ברוס ליפטון מדבר על כך בספר שלו: " הביולוגיה של אמונה". הוא מסביר שכאשר מולקולות חלבון נחשפות לאור או לתדר הרמוני הן מהדהדות אתו וכך יכולות לשנות צורה פיזית. זה מסביר איך אנחנו כמטמירים קריסטלים יכולים להיעשות לערוץ נקי של כוח אלוהי בעל אהבה ללא תנאי וחכמה מופלאה.


 

המשך והרחבה לחותם 3

קישור בקליפ להאזנה:

כאן נדבר על :

- לבנות את המטריקס הקריסטלי

-הפעלת גוף האור


- לקדד מחדש את הדי.אנ.איי


- התבנית המבורכת של מערכת ההפעלה החדשה



האזנה נעימה

 

youtube


 

bottom of page