top of page

גוף המקדש של הנשמה


אחת החניכות בעלות ההשפעה על הנתיב הרוחני שמהווה נקודת טרנספורמציה עצמית גדולה נקראת "היתוך ומיזוג הנשמה עם האישיות".


זה מתרחש כאשר האישיות האנושית והנשמה המתגלמת מתמזגות ונעשות לישות מאוחדת אחת. אז מתגלה אישיות ברמת הנשמה שתופשת מקום בחיים והיא מוטענת בהרגשה גדולה יותר של תכלית החיים.


האישיות האנושית היא חולפת, לכן אין היא אמתית. היא בנויה מאנרגיות של רגש, מחשבה,רוח ופיזיות שמשתנות תמיד.


עד כה בהתפתחות , ערוץ האישיות משמש כנתיב לביטוי הנשמה. באופן דומה, הנשמה משרתת את הנתיב לביטוי של ההכרה הגבוהה יותר. כך הנשמה הנה המתווך שמביא מסרים מההכרה הגבוהה להיבט האנושי.


לאחר שאתה עובר דרך של טיהור, אתה משיג לבסוף נקודה של בהירות ויציבות ואתה נעשה מסטר על האישיות, דבר שהנשמה זקוקה לו מאוד.


תיאום של רטט מושג בין האישיות והנשמה. השניים נעשים לאחד וזה מכונה בטקסט האזוטרי, "אישיות שהתמזגה לנשמה".


האישיות המטוהרת הזאת נעה קדימה כדי להוביל בחיים. ישנו כעת חיבור ישיר עם ההכרה הגבוהה יותר ללא צורך בגישור מתווך וגם יכולות של החושים הגבוהים מתפתחות כעת מהר.


התמזגות זאת נעשית למעבר לתוך חיים עם תכלית גבוהה יותר, ממוקדת אך ורק בתודעת איחוד.


זה כך מתי שזה כבר לא אפשרי שאתה תימשך שוב לתדרים הנמוכים יותר של נפרדות מתוכנתת והנטיות של האגו, אלא אולי רק לפרקי זמן קצרים.


אתה עושה מעבר לתוך מצב הכרה מאוחד, כאשר אתה נעשה מסטר על האישיות האנושית כולל הטבע המרגיש, המנטלי והפיזי.


האיחוד עם הנשמה אפשרי לאחר שהתמרת האישיות מתייצבת והחיים נתפשים ברצינות עם התמקדות בכלל הרחב יותר.


הרגשות והפעילות האקטיבית נשלטות כעת ואתה משתחרר מכל ההצמדויות האישיות וההזדהות החומרית. זה מצב בו חיים עם יחס ניטרלי וחוסר נזק כלפי החיים. אז ניתן לחיות לגמרי דרך עקרונות של איחוד עם כל החיים.


ברגע שנעשית התמזגות בין האישיות והנשמה, אז שדות תודעה של מציאויות רב ממדיות יכולות להיתפש בהכרה וזאת היא התרחבות של תודעה.


הצהרות- גוף המקדש שלי

האל כתודעה אלוהית, הנו ההיבט הגדול יותר של עצמי שמספק לי תמיד את תבנית האבולוציה הבאה. תבניות המושלמות נמצאות בי תמיד כדי לגלות אותן.


אני לא נותן עדיפות לזהות האנושית שלי ואין לי שום היצמדות רגשית לצורתי הפיזית. אני מכיר במקדש הפנימי שלי שמכיל את הנוכחות האלוהית.


גופי הפיזי טהור. ענני הרגש מתמוססים. האשליות של ההכרה הנמוכה נעלמות. כל המערכת האנרגטית שלי נעשית רוחנית.


אני חש משוחרר, מתרחב ושליו. אני הנני במלוא הקבלה של מורשתי האלוהית בכל מובן. אני בעל לב פתוח ונדיב. המערכת האנרגטית שלי מותמרת.


דרך מחויבות והתמסרות, אני משחרר את עצמי לחלוטין מהתכנית הדואלית. התודעה שלי רוטטת בבהירות מעל לחושים.


תשוקות ששולטות בגוף לא אוחזות בי יותר. מחויבות מלאה של הנשמה שלי ישנה בהכרה של אחדותי עם האנושות ולה אני מקדיש את חיי השירות שלי.


אני מקבל סיוע מהאור האלוהי שפועל בטוהר מוחלט על מערכת גופי האנרגטית עכשיו ואומר:


בורא אהוב, אנא בסס קרינה מתרחבת של מחשבה מאחדת שבאה כהשראה מההכרה הגבוהה הגלובלית, שבה אנחנו תמיד מבורכים על ידי הידע של הנוכחות האלוהית.


כעת עם בהירות מלאה אני מעגן בי הכרה רחבה של העצמי הגדול יותר שלי שממשיכה להתרחב דרך המחשבות והרגשות שלי.


בעוד גל זה של אור מאחד זורם בתודעה שלי, חזון רוחני של אמת שוטף את התודעה שלי. רצון אלוהי מעצים את המחשבות שלי. כך אני מתאחד עם המקור שלי.


הרצון האנושי שלי נכנע לגמרי לרצון הגדול יותר של היקום המאוחד. אני כעת מתפקד מתוך עוצמת הכוונה שהנה נחושה ובלתי ניתנת לערעור.


יש לי שליטה על הכרתי. איני חש מבולבל, כי מחשבתי יוצרת עם בהירות העצמי הגדול יותר. אם נכנסת מחשבה מפריעה, היא מיד מזוהה ומותמרת.


התודעה שלי מתגלה עם איכויות של אהבה, חכמה וחמלה. אני רואה כל אחד כשווה לי ורואה יופי עם עיני הנשמה שלי.


אני הנני מודעות טהורה שקיימת מעבר לכל בריאה. זה שמתעלה מעל לכל בריאה אנושית. אני חושב כעת במונחים גבוהים ורחבים יותר.


הרצון לשרת חזק. יצירתיות מתממשת בתוכי. כל מרכזי האנרגיה הנמוכים מקבלים רטט גבוה יותר. אני בעל תקשורת ישירה עם המקור שלי דרך אישיותי המאוחדת עם הנשמה.


אני ניצב בתיאום מושלם עם הנוכחות האלוהית שלי. אני ממוקד רק בתודעת אחדות ואני הנני כלי של שירות בתודעת קבוצה.


בשם רוח הקודש, אני מפעיל את שדות התודעה שמחזיקים בתבניות של מושלמות עבור היקום כולו. אני נמצא במיזוג שדה מוכלל זה שלי עם הגוף המקודש האחד של האנושות.


דרך החסד הזה אנחנו הננו נוכחות קורנת של נשמה משוחררת אחת ועל כך אני מודה מכל לבי !

 

להרחבה על החניכה הזאת ניתן ללמוד בקישור:

השתנות לרמת הנשמה

היזכרות והעצמה

נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.


הלימוד נמסר על ידי טיארה קומרה IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~ מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי. אם הנך מכיר באמת שהנך נשמה שמתגלמת כדי לבטא אלוהות במציאות מושלמת, הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך, את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.


bottom of page