top of page

ההכרה המאוחדת של תודעה אלוהית

האל כתודעה אלוהית, הנו האספקט הגדול יותר שלך שתמיד מזמן לך תבנית אבולוציה של מושלמות. כאשר האישיות שלך מתמזגת עם הנשמה,אתה לא נותן עדיפות לזהותך האנושית ואינך נצמד רגשית לגוף הפיזי של האישיות. הנך מכיר בגופך הפיזי רק כגוף של אור שהנו מקדש שבו שוכנת הנוכחות האלוהית שלך.


גופך הפיזי טוהר באור. הערפילים של הרגשות הנמוכים התמוססו ואיתם נעלמות האשליות של ההכרה האנושית. מערכת האנרגיה האנושית שלך כעת היא רוחנית. אתה חש משוחרר, מתרחב ושליו. הנך במלוא הקבלה של המורשת האלוהית שישנה בכל הדברים.


הנך בעל לב פתוח ונדיב. מערכת האנרגיה האנושית שלך משתנה דרך מחויבות חזקה ומסירות ואתה משחרר את עצמך לגמרי מתכנות של דואליות. התודעה שלך רוטטת מעל לחושים האנושיים שלך בבהירות ויש לך מחויבות טוטלית בהכרת האחדות שלך עם האנושות ולה אתה מקדיש את חיי השירות שלך לחיים.

הצהרות

ההכרה המאוחדת והבהירה שלי

בשם הבהירות של ההכרה האלוהית, אני מפעיל מודעות נרחבת של העצמי הגדול יותר שמתרחבת דרך המחשבות והרגשות שלי.


כאשר גל זה של אור מאחד שוטף את התודעה שלי, חזון רוחני אמתי מברך את הכרתי. רצון אלוהי מעצים את המחשבות שלי ואיחוד עם המקור שלי מתגלה.


בורא אהוב, אנא בסס קרינה מתרחבת לתמיד שמאחדת ונותנת השראה למחשבה שבתוך ההכרה הגלובלית ואנחנו מבורכים בידע של הנוכחות האלוהית שלנו.


הרצון האנושי שלי נכנע לגמרי לרצון הגדול יותר. כעת אני מתפקד מתוך כוונות מועצמות שהנן נחושות ולא ניתנות להזזה. יש לי שליטה על ההכרה שלי ועל חשיבתי, לכן אני לא חש מבוכה.


צורות המחשבה שלי בהירות ומוגדרות היטב. אם נכנסות הפרעות למחשבות הן מיד מזוהות ומותמרות. התודעה שלי מעוגנת באיכויות של אהבה, חכמה וחמלה.


אני רואה כל אחד כשווה לי ורואה יופי בעיניים של כל נשמה.


אני הנני מודעות טהורה, המציאות שקיימת מעבר לכל בריאה, שמתעלה מעל לתוויות וקטגוריות. אני חושב במושגים רחבים וכוללים יותר.


יש לי תקשורת ישירה עם המקור דרך האישיות שממוזגת בנשמה ואני ניצב בתיאום מושלם עם הנוכחות האלוהית.


אני רק מתמקד בתודעת אחדות. גוף הצורה שלי משמש ככלי דרכו תודעת הקבוצה של נשמת האנושות מתפקדת .


היה בהסכמה עם ההשתקפויות שלך

כל מה שאתה חושב מרגיש ומקרין במודע או לא במודע, אתה משליך ישירות לתוך ראי של מציאות פיזית. ראי זה מגיב מידית בכך שהוא נותן לך שיקוף. שיקופים אלה יוצרים את חוויית חייך. הסתכל באמת על עצמך החל מרגע זה, כאן ועכשיו. כי מה שיש, זה אתה שמוקף במה שבראת בעזרת אמונותיך והקרנת מחשבותיך. אתה יוצר כל דבר שקורה בדרכך. חיים נוצרים מאמונותיך והעצמי הפיזי שלך הנו סך מחשבותיך ורגשותיך. כל דבר משתקף אליך חזרה כרטט המחשבה שלך. המשמעות שאתה נותן לחיים משתקפת חזרה אליך. אינך צריך לעבוד קשה לצורך שינוי. הרעיון של לנסות או להשלים אין בו צורך. עליך רק להיות הצופה במיזוג עם השתקפויות חייך. אז יש לעשות תיאומים בתודעתך לאורך הדרך. .

איך להשתמש בהצהרות של העצמה אלוהית :​


העצמות אלה שניתנות כאן כוללות משיכת אור והצהרות,

שהן דרכו של כל מסטר מודע לעצמתו הפנימית.


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.


*

היזכרות והעצמה


הלימוד נמסר על ידי טיארה קומרה IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~ מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי. אם הנך מכיר באמת שהנך נשמה שמתגלמת כדי לבטא אלוהות במציאות מושלמת, הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך, את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.



bottom of page