top of page

7- להתעלות לתוך קיום נרחב יותר


פתיחת חותם 7- ישנו מטריקס תודעה חדש שמתגלה על הפלנטה שלנו והוא מתמיר מה שהוא נוגע בו לרטט גבוה יותר. ההשפעה האנרגטית שלו נפתחה דרך שערי זרימה של מידע ששוטפת את כולנו. זה מביא להתגלויות חדשות בתפישת ההכרה שלנו.

כאשר דברים נעשים בהירים יותר בהכרה, אנו נעים למקום אחר ומשנים הרבה מהרעיונות שלנו אותם החזקנו אודות המציאות. כאשר אנחנו משתנים וגם התודעה הקולקטיבית משתנה אז רשת התודעה החדשה מאחדת אותנו יותר ואנו חווים את התמוטטות הכלכלה העולמית, הפוליטיקה, ושינויים בכל מובן מסביב לעולם. מחאות נעשות למשהו נורמטיבי ואסונות טבע מתגברים. כל זה מחדד לנו את ההבנה שכל המבנים המלאכותיים נופלים כדי להשיג התחדשות.

 

-כל מה שקורה בפנים וגם בחוץ מנוהל באופן אלוהי באמצעות חניכה רוחנית שהפלנטה עוברת יחד עם המין האנושי, תוך כדי חזרה לשלמות המקור. אנו עוברים כעת לתוך קיום חיים שונה לגמרי. זה קורה כה מהר שנראה שאיננו יכולים לעקוב אחר ההתרחשויות. כדי להישאר בחסד של ההתעלות שמתרחשת כעת בפלנטה, עלינו להיות כל הזמן בהבנה שכל מה שקורה לנו בחיינו המותמרים הנו בעל תכלית נעלה ונמצא בסדר אלוהי מושלם.


-רבים מאתנו לומדים איך להשתמש בתפישה המשתנה והמתרחבת וכך אנו מאפשרים לדלת להיפתח לרמה חדשה של מסטריות על אנרגיה. כחלק מתהליך פתיחת ההולוגרמה של האווטאר שהננו , אנחנו משנים את הדרך בה אנו חושבים, כך שהתפישה הדואלית יכולה להיעשות רב ממדית.


-כמו שלמדנו בחותם הראשון, זה מגיע מהדרך בה אנו תופשים את החיים בחושים האנושיים שלנו וכך אנו יוצרים מציאות. כאשר אנו מתקדמים, איננו יוצרים יותר מציאות מתוך דואליות. במקום זאת אנו יוצרים מתוך מערכת חשיבה שבאה מהשראה אלוהית.


-השראה זאת הנה הדרכה שבאה ישירות מהנשמה והעצמי הגדול יותר. זה בא דרך סינכרוניות שבשילוב ההכרה והלב ואיחוד-המיספרי במוח. האנרגיות של ההיבט הנשי והזכרי, מתאזנות והן פועלות כיחידה אחת.


- אנו עוזבים את חוויית הקוטביות כאשר אנו נעים לתוך רטט המהדהד ופועל מהכרה מאוחדת. שינויים רבים נחווים בחיינו . תת המודע שלנו נעשה מואר ואנו עוזבים את ההתקשרות לתפישת בן האנוש המוגבל.


-החוויה האישית של תהליך זה נעשית דרך שינוי קבוע גם בסגנון החיים. זה נחזה על ידי הרבה נבואות שנאמרו קודם שהצביעו על התמוססות קו הזמן הזה לגמרי.


-בפתיחת חותם זה אנו נעשה את המעבר הגדול ביותר בתפישה שלנו כבן-אנוש. הוא מדבר על התעלות מעל לזמן. כאו אנו לומדים לפתוח את חותם ההתעלות לתוך קיום נרחב יותר.


* להתרומם מעל לקוד הזמן


-הזמן כפי שאנו מגדירים אותו הוא אשליה. עם זאת אנו נשלטים על ידי התקתוק של הזמן. לצעוד מחוץ לזמן הוא אפשרי רק אם אנו נשנה את ההגדרות שלנו עליו. כמו שזה הוסבר בחותם קודם, היקום שלנו קיים מחוץ למציאות של זמן ומרחב והכל קורה במקצב סימולטני. אלברט איינשטיין גילה שהזמן הוא יחסי. העבר ההווה והעתיד לא נפרדים ורק סדר האירועים קובע לנו את הערכת הזמן.


-בקוסמולוגיה ישנו מושג שנקרא חלל-זמן. התאוריות כאן מציעות הבנה שיש הרבה ממדים של חלל. וכל החוויות אפשריות עבורנו כאן ועכשיו. דבר זה מבלבל אותנו בגלל התפישה הליניארית אתה הורגלנו לחשוב במושגים של קודם, עכשיו ואחר כך.


-אחת הדרכים בהן ניתן לזוז מחוץ לזמן, זה להסיר את המיקוד ממנו. זה קורה כאשר מתרכזים בדברים שאוהבים לעשות. מומלץ לנסות זאת כדי לשנות את הגדרת הזמן האנושית ולבדוק אם פרצנו את גבולות הזמן שלנו לתוך קיום נרחב יותר.


*מה התועלת מהתעלות מעל לזמן?


-כאשר אנו תופשים את המציאות מעל לזמן אנו נכנסים לחוויה פחות מוגבלת. עם יותר אפשרויות לממש.


- כשאנחנו עובדים מחוץ לזמן ולחלל יש השפעה גדולה יותר על מימוש ההעדפות הגבוהות יותר שלנו וזה מרחיב את הדרך למשיכת כל דבר שרוצים.


-אנו יכולים לצאת מקו הזמן הרגיל ולבחור במציאות מקבילה אותה נעדיף לחוות. כך ניתן להתעצם מקיום סימולטני.


-כאשר אנו משתחררים מהמבנה של קו הזמן הרגיל, הכישורים הרב ממדיים נפתחים. עלינו להבין שהיכולת לתפוש מעבר לממד הפיזי הנו המפתח להגשמה.


-אם זה נשמע לכם מרגש אז נמשיך להעמיק בזה-

בהאזנה לקישור זה-

קליפ להאזנה: הרחבה והמשך חותם 7 (אחרון)

בקישור : https://clyp.it/jk2w1psl דקות 20

כאן נדבר על הנושאים:


* קווי זמן של רטט גבוה


* לקרון יותר את הצלם והדמות האלוהי שהננו


*ליצור קו זמן חדש של כאן ועכשיו


* להכיר ביקום המקביל


* לבחור בחירות נכונות ולהתעלות מעל לזמן


* שירות פלנטרי בממד של חוסר זמן


האזנה נעימה

 

הערות לסיום

כדי לשנות תפישות של מערכת האמונות זה יעיל להתחבר לאור האלוהי של העצמי הגדול יותר שמנקה מה שאינו אלוהי וגם לתכנת מחדש את מערכת האמונות. המידע שמוצג כאן נתפש באופן שונה כאשר ההכרה מתבהרת. זה מתקדם בהבנות כשאנחנו משנים את תפישת המציאות על פי המידע האוניברסלי הזה.


ישנם חלקים שלא נבחין בהם בהתחלה או שנבין אותם באופן שונה. זה מתקדם כאשר אנו מתקדמים. דרך התרחבות ההכרה המוארת שלנו יגיעו גילויים חדשים ממידע נרחב זה.



-כך אנו פותחים את החותמים הקריסטליים והתפישה מתרחבת. זה אומר שערוצים חדשים נפתחים בנו. כך אנו מתקדמים להיות הוויה תבונית אוהבת. זה משנה את תפקוד המוח להשיג את שלמותו, את השדרוג הפסיכולוגי , הפיזי והפעלת הדי.אנ.איי הרדום.


-כעת אנו מבינים שכאשר אנו משתנים ומתעלים מעל לדואליות השתקפות חיובית מתגלה בעולם שלנו. זה מה שנדרש לעולם . אנו משתנים והעולם משתנה וכך זה תופש יותר ויותר את הסכלה של העולם.


-נזכור שכאשר אנו מתמקדים במחשבות, במילים ובפעולות על הטוב הגבוה עבור כולם, אנו פועלים בתיאום עם כל היקום. כך אנו מתחילים לחיות , לתפוש וליצור מהתודעה האלוהית שבפנים.


-אהבה אלוהית לא יודעת ניגודים. כאשר אנו מתמזגים במודע עם מקור החיים אז העצמה שלו נעשית שלנו ואנו יכולים להתעלות מעל לאשליה של הזהות הנפרדת. אנחנו הננו הצלם והדמות של מהות האהבה והחכמה והננו בוראים עצמתיים.


- עם כל מה שאנו יודעים כעת, זה תלוי בנו בלבד באיזה מציאות לבחור. כעת עלינו לשחק באופן שלם את המשחק ובדרך חדשה. שערים חדשים של תודעה נפתחים לפנינו עם הבחירה הנכונה של מודעות ערה.


-משחק הנפרדות מסתיים וחיים חדשים מתגלים כשאנו משכתבים את התסריט דרך עצמת המחשבה, אנו נעים למרחב רב ממדי שם ישנו קיום אמתי. כאשר אנו משיגים את תכלית חיינו כנשמה אלוהית, אנו צועדים כהוויה ערה שמשפיעה על כל מי שסביבה דרך הנוכחות האלוהית בלבד. אנו נעשים ערוץ אלוהי ניטרלי לא מוגבל בשירות לחיים.

 

* ההבנות שיש בתכנית זאת ניתנות לחיזוק כאשר קוראים אותם בעיון ויחד עם שימוש באודיו שמוצע באתר באנגלית I AM AVATAR.


** באתר כאן- ניתנים כלים של הצהרות ומשיכות אור לחיזוק ההכרה של העצמי הגבוה יותר שנמסרו להעצמה באדיבות ארגון ילדי השמש וניתן לתרגל אותם כדי להדהד עם הרטט וההכרה הגבוהה.


סוף

ניתן לפנות לדף "כלים להעצמה"

בסרגל האתר

בהמשך זה יתרחב.

חשוב להתאמן על אמת אוניברסלית כדי להתקדם !

בדף "סרטים להעשרה"

בסרגל האתר, ניתן לצפות בסרטים שמרחיבים את המידע שכאן.

 

youtube

 

באנגלית - פודכסט

Our next and final module of the MORPHOGENESIS program regards one of the greatest perceptual shifts that we can ever make as an evolving human. This has to do with transcending the concept that we call 'time'. We are opening the Seal of Transcendence by learning how to maneuver across the great divide and into a more spatial existence.

 
  • Transcendence Audios הקישור באנגלית

 

bottom of page