top of page

מיזוג עם תודעת האחד, כתודעה מוכללת


מיזוג עם האחד שהננו

התבניות השגויות שאימצנו בהכרה האנושית מפריעות לתהליך המיזוג שלנו עם תודעת אחדות הבריאה.


אותן תבניות חשיבה של יחסי נפרדות שקיימות בתפישת החיים שלנו. זהו הדבר העיקרי שמונע מאתנו להתרוממות לרמות של התמזגות עם העצמיות האלוהית שלנו.


בתהליך ההתמזגות להכרת האחד, אנו מזיזים באופן תמידי תפישות מסוימות שהיו מוחזקות בתודעה ומאמצים אמת אוניברסלית.


זה מפעיל את הדי.אנ.איי הרדום ומביא הזנה של אור לתא הביולוגי. זהו שלב בסיסי וחשוב ביותר כדי להשיג שינוי עמוק. דבר זה מאפשר לנו להתמזג עם העצמי הגדול יותר דרך הביטוי הפיזי שלנו.


כך אנחנו חווים שינוי בכל מערכת האנרגיה שלנו ויכולים לגלם את הרטט של אחדות, לתמיד.

אנו בונים בהכרה מודעת חיבור לעצמי שלם, חזק יותר שקיים בנו, כדי לתפוש את חוויית החיים כישויות בוראות רב ממדיות.


דרך השתחררות מהישן אנו מגלים ללא ספק שאנו הננו בוראי המציאות שלנו ואנו צועדים כל צעד עם אותה עצמה שמניעה את כל היקום.


מצב כזה משמעותו להיות בתודעה ערה כל הזמן. להתבטא כאדם חדש שהנו בעל תבונה ליצור מציאות פיזית דרך התמזגות שלמה עם ההכרה הגבוהה של תודעת המקור.


דבר זה דורש הרמוניה וקשר פנימי ויציב עם מערכת שבה השלם גדול ומשפיע יותר מאשר סכום חלקיו. כאן ישנה ידיעה שכאשר אנשים מחוברים יחדיו במודע, נוצרת ישות חדשה בעלת משמעות גדולה יותר.


לשם כך אנו מאמצים להכרה את העקרונות האוניברסליים שאומרים:


היה בהסכמה עם ההשתקפויות שלך

  • כל מה שאתה חושב מרגיש ומקרין במודע או לא במודע, אתה משליך ישירות לתוך ראי של מציאות פיזית. ראי זה מגיב מידית בכך שהוא נותן לך שיקוף. שיקופים אלה יוצרים את חוויית חייך.


  • הסתכל באמת על עצמך החל מרגע זה, כאן ועכשיו. כי מה שיש, זה אתה שמוקף במה שבראת בעזרת אמונותיך והקרנת מחשבותיך. אתה יוצר כל דבר שקורה בדרכך. חיים נוצרים מאמונותיך והעצמי הפיזי שלך הנו סך מחשבותיך ורגשותיך.


  • כל דבר משתקף אליך חזרה כרטט המחשבה שלך. המשמעות שאתה נותן לחיים משתקפת חזרה אליך. אינך צריך לעבוד קשה לצורך שינוי. הרעיון של לנסות או להשלים אין בו צורך. עליך רק להיות הצופה במיזוג עם השתקפויות חייך. אז יש לעשות תיאומים בתודעתך לאורך הדרך.


  • כאשר אתה רואה את עצמך כרשת נשמות של הכרה אחת, המוח מביא את עצמו יותר לדיוק בקבלת התדרים שמשקפים את העצמי המאוחד שלך.

  • המציאות שלך נעשית יותר ויותר קריסטלית בתדר של תיאום ומיזוג עם תודעה קולקטיבית שמחוברת לשדה המאוחד. כתוצאה מכך כל התדרים שאינם תואמים לרטט זה נעלמים מהמערכת שלך. כך אתה זז למטריקס אנרגטי אחר עם חזון גבוה חדש וחלומות אחרים, דרך סינכרוניות מדהימה שפוגשת בכל מחשבה שנובעת ממך.


  • חיוני שתזכור שאינך נפרד מהאל. כמקור של תודעה, מעולם לא היית נפרד ולא תהיה. זה בלתי אפשרי. הנך תודעה אינדיבידואלית ששוכנת בגוף עם הכרת הנוכחות הנוכחת בכל.


  • הנך שוכן בתוך גוף האל (רשת ההכרה האוניברסלית) והאל שוכן בך, כהכרת אחדות (כל מה שיש בבריאה )


  • הנך שלם מאוחד וכל המציאות על כל רבדיה שוכנת בתודעה שלך ואתה מוכל בתוך גוף אור אלוהי של מושלמות, אהבה וחסד.

תודעת האחד- הצהרת אמת אוניברסלית

דרך העוצמה של נוכחות האל. אתה מתואם לאור של הבריאה שמאחד את כל הדברים בקיום, מברך את התבונה האלוהית שזורמת דרכך בכל היבט של התודעה שלך.


אתה נותן תודות על כך לעצמי הגדול יותר שהנך, לשם הרחבת שדה האנרגיה המאוחד של ההוויה הכוללת שהנך ומביא השראה והרמוניה לגופך, למחשבות, לתחושות, למילים ולפעולות שלך בחייך ואתה מצהיר:


" נוכחות אלוהית שבכל החיים, תודה לך על שליחת אור מתמיר זה שלך לתוך הלב וההכרה של האנושות הקולקטיבית. כך תודעת איחוד מתגלה ברמה המונית. "


" כל הדברים ביקום מחוברים פנימית באופן אינסופי. הכל מייצג את השלם הרחב יותר ואני הנני ניצוץ ייחודי של אור ששוכן בקביעות בתוך גוף של הכרה אלוהית נרחבת, שהנו הקיום עצמו וכוליות זאת שוכנת בי בשלמותה."


" אני הנני האל בהתגלמות בחומר. התודעה שלי שוכנת תמיד בתוך גוף מאקרוקוסמי שנקרא רשת ההכרה האוניברסלית."


" אני הנני היבט של הוויה ראשונית שחווה את עצמה דרך צורתי הפיזית. אינני נפרד מהאל שהנו כל מה שיש בבריאה. מעולם לא הייתי נפרד. זה בלתי אפשרי. "


" אני הנני תודעה אינדיבידואלית ששוכנת בתוך גוף הבריאה עצמו, באחדות ההוויה."


" אני חי ונע ויש לי את הווייתי כאשר הנני מוכלל בתוך גוף של מושלמות ואהבה אינסופית."


" אני הנני תבונה רב ממדית. התודעה אינה שוכנת בגופי האנושי, אלא גופי קיים בתוך ההכרה האוניברסלית הנרחבת. אני הנני בתוך האל והאל ישנו בתוכי ואני הנני שלם מוכלל בהכרה אחת."


" כל סך המחשבות, האמונות והפעולות שלי, הן הדרך בה האל מבטא את עצמיותו דרך שער ייחודי שאני הנני כערוץ שלו. "


" אני הנני אור הבריאה. הנני ראי של אור אוניברסלי זה שמשתקף חזרה לאחד שישנו ושהנו כל מה שאני כהוויה מופלאה של קיום נרחב. "


" אני חוצה כעת לתוך מציאות חדשה בחזרה אל העצמי השלם הנצחי כבורא שותף בבריאה. זוהי האמת האוניברסלית וזוהי האמת עבורי כבורא-שותף עוצמתי ."


" אני יודע שמה שאני מאמין הוא מה שאני חווה וכדי לשנות את החוויה שלי אני פשוט משנה את התפישה שלי. לכן, כדי לחיות בהכרת האחד שהנני אני מצהיר:


" אני הנני תודעה מוכללת , תודעת האחד. "


" אני בוחר להיות בתודעה ערה זאת כל הזמן. להתבטא כאדם חדש שהנו בעל תבונה ליצור מציאות פיזית מורחבת דרך התמזגות שלמה עם ההכרה הגבוהה של תודעת המקור וכך הוא."





איך להשתמש בהצהרות של העצמה אלוהית :​


העצמות אלה שניתנות כאן כוללות משיכת אור והצהרות,

שהן דרכו של כל מסטר מודע לעצמתו הפנימית.


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.


*

היזכרות והעצמה


הלימוד נמסר על ידי טיארה קומרה IAMAvatar.org

~ ארגון "ילדי השמש- אני הנני אווטר"~ מעניק כלים של מימוש עצמי, לכל מי שעושה דרך מהאנושי לאלוהי. אם הנך מכיר באמת שהנך נשמה שמתגלמת כדי לבטא אלוהות במציאות מושלמת, הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך, את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.


bottom of page