top of page

להעצים את קרינת האור לעולם


עקרונות והצהרות


העצמי הגדול שלך מקבל מידע ממישורים רוחניים בדרך שבה ההיבט האנושי שלך יכול להבין אותו. אתה נפתח להכרה הגבוהה שלך ומאפשר להכרה גבוהה זאת להיות בהשפעה דומיננטית בחייך. השחרור שלך לתוך תפישה רב ממדית מופעל דרך חוסר הזדהות לעצמי האנושי שלך.


דע את עצמך בוודאות כערוץ טלפתי המקבל אותות ורשמים מאלה שנמצאים ברטט שלך. המסרים האלה נמצאים תמיד בשדה שמהדהד אתך ועם אחרים כמוך. החושים הגבוהים שלך עובדים כעת. בלוטת האצטרובל נפתחת באור.


היכולת האינטואיטיבית שלך פועלת. אתה בונה בתוכך מגנטיות ונעשה רגיש לרשמים טלפתיים שמתפתחים בך, כדי לדעת מהו ייעודך בחיים ולממש אותו כאשר הנשמה שלך נעשית אור העולם.


נוכל לומר עם כוונה משותפת

מהלב של הנשמה האלוהית שלנו:

" אני מצווה את אהבת האל לכל אחד כדי שהילה של שלום מושלם תיווצר בעולם. נוכחות האני הנני הגדול, אחדי אותנו כולנו כאחד עם אור האהבה, החכמה והרצון להיטיב עם כל הבריאה. להיות התגלמות מושלמת של האחד שהננו.


אני קורא לכל תא ותא את תבניות המושלמות של האור, להתמרת כל הפרעה ולשם הגנה. האור האלוהי המקודש גדל כל יום, מקורקע ומופעל דרכנו לשחרור כדור הארץ והמין האנושי ואש מקודשת זאת מרוממת את כל האנושות באורה העצמתי. אני הנני האהבה הבלתי מנוצחת של האל כאן ועכשיו !! "

כדי לבסס את קרינת הקבוצה שלנו נאמר:

-בשם האל הנעלה שבי ובכל האנושות, האני שהנני, אני קורא קדימה את האור האלוהי המבורך ומצווה את תמיכת האור האלוהי של כל ישות קוסמית מוארת מכל מישור של בריאה, עם העוצמה והסמכות לשחרר את האש המקודשת להיות כאן, עכשיו ולתמיד, אתי ועם קבוצת הנשמה שלי בזמני התעלות כדור הארץ למישורי האור האלוהי. מי ייתן וציווי זה יישאר לתמיד, ודרך קרינה אלוהית זאת כל החיים מתעלים ומשתחררים !

כעת אני מצהיר באמונה מוחלטת שקבוצה מוארת זאת של הנשמה השלמה שהננו, הנה קבוצת קרינה אלוהית בשדה-כוח של אש מקודשת של אהבה, שמסוגלת לברך ולעזור להתפתחות כל החיים בכדור הארץ וכך הוא. אני הנני אור-האל המנצח תמיד

ואני הנני אל חי בפעולה וכך הוא ! (3X)


הבהרה:


כאשר אתה עושה קריאות לאור האלוהי ואתה מבין את משמעותן ומתכוון אליהן דרך לבך, זה הכוח של תודעה ערה. אתה מקבל הבנות רבות מהיבט גבוה של הקיום שלך שקיים בממדים רבים של הכרה ואתה צומח ומתעצם.

היזכרות והעצמה


נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.


הקישור למאמר הקודם : "אור האש המקודשת של החיים" -

מסביר בהרחבה על עבודה ברשת האור של הנשמה האחת


bottom of page