top of page

מצב ההכרה משקף את המציאות, והמציאות משקפת את מצב ההכרה

העצמת ההכרה הגבוהה עוזרת לנו לזכור מי ומה אנחנו כמכלול תודעה. שיכחת הזהות האמתית הייתה בחירה שכל אחד מאיתנו עשה לפני ההתגלמות האנושית. זו אחת החוויות הכי אמתיות שיש לנשמה שמתפתחת וכזו שמתגמלת אותה בעומק ההבנה, ברמת הרגש האנושי.


אנו עברנו את כל מחזורי השכחה במציאות הדחוסה הזו שמאפשרת לנו לחוות וילון של דואליות וחיים ליניאריים. למדנו כיצד לחיות בממד אחד בכל פעם, שהנו מוגבל באמצעות קוד הזמן. משחק האשליה הזה העשיר מאוד את החוויה האנושית. כעת אנו אסירי תודה לנצח כשאנו מתרחבים כעת לרמות אחרות של הבריאה שלנו.


הצהרות עם עקרונות אלוהיים


- הכרה גבוהה ואינטואיציה אלוהית נדרשת למימוש מושלם -


מרגע זה ואילך, בחר לעצור את כל החשיבה שנובעת ממערכת חשיבה מוגבלת מכל סוג. אתה אחד עם ההכרה הגבוהה שלך. כל המחשבות, הרגשות והפעולות שלך הם הדרך בה הבריאה מבטאת את עצמה דרך שער ייחודי שהוא אתה , כערוץ אנושי. ואתה מצהיר:


" בשם השלווה, אני כנשמה אלוהית מזמן אור חי לניקוי של מחשבות ורגשות שלי שאינם תואמים לעצמי הגבוה. רוח הקודש, אנא טהרי לגמרי את התודעה שלי באורך כך שהיא תהיה כלי בהיר וממוקד עבור רעיונות בעלי השראה.


דרך חוק החסד, אני מושך ומעצים תיאום גדול יותר עם החוקים הרוחניים שמושלים ביקום. מי ייתן ותיאום זה יתגלה ללא מאמץ דרך כל ההיבטים של חיי.


כעת אני מתואם לעקרונות אלוהיים, מכוון לחיבור פנימי של כל החיים, וכך אני הנני במגנטיות גדולה יותר. אני מחובר ומתואם לתת ולקבל מהרבה היבטים של העצמי הנרחב שלי ומהרבה ממדים של הכרה גבוהה."


כאשר אתה חוזר לכוליות ההוויה אתה יכול לפרש מידע מרמות גבוהות של תודעת אחדות. כך אתה מתרומם להיות בעל עצמה אינסופית וכאדם אוהב.


בהבנה זאת הצהר :


* האישיות האנושית שלי הנה ערוץ להכרה הגבוהה יותר שהנה כמו רשת הכרה ענקית, כי אני הנני אוסף של הרבה נשמות. אני פונה לאור האל , אהבתו ועצמתו להשיב בשלמות את התכנית האלוהית שלו על פני כדור הארץ ! "


המהירות דרכה אתה מסוגל לתפוש, להבין ולפתור מצבים זה סימן שאתה מתפקד תחת השפעת אינטואיציה אלוהית. אתה מפתח מגנטיות לרעיונות רוחניים ותפישת אמת של כל מה שהשדה המגנטי שלך קולט, ומצהיר :


" אני נשאר בנקודת המרכז שלי ואני חי מתוך העדפה לגבוה ביותר בכל הצהרה שאני אומר ובאימות שלה עם חיי. אור אלוהי זורם מממדים רוחניים מורחבים, ישירות דרך מרכז הכתר שלי ואני נמצא בחיבור עם העצמי הגדול יותר שלי."


* אנרגיה באה לחיי עם אינטואיציה וסינכרוניות. האינטואיציה שלי פתוחה ומתפקדת היטב, ישנה בי כעת זרימה קבועה של כוח חיים וויטלי ואני כל הזמן מקבל השראה. ליבת הטבע שלי עכשיו היא אור וידע ממישור הקיום של ידיעת כל, מההכרה הנוכחת בכל.


* דרך מיקוד בעין יחידה של חזון אלוהי אני מתרומם לפגוש את העצמי הגדול יותר כתודעה עילאית שמנחה ומכוונת את חיי. אני מונע דרך מחשבות חדשות גבוהות שבאות אלי. יש לי תחושה של נוכחות אלוהית באופן קבוע בהכרתי.


* הכול בחיי מתוזמן באופן אלוהי עבור טובתי הגבוהה ביותר. האינטואיציה שלי מתפתחת דרך ההכרה שלי הגבוהה שתופשת ממצב מנטלי רגוע.



מתוך "חניכות המעבר מהאנושי לאלוהי"

bottom of page