top of page

ברוכים הבאים למסע של התעוררות הנשמה לצופן האוניברסלי



פתיחה-

המסע בנתיב האוניברסלי זה מסע של אלכימיה מקודשת שמופעלת דרך התרחבות התפישה שלנו. אנו עושים זאת יחד עם אחרים הצועדים בנתיב האוניברסלי וזה נעשה מועצם יותר כך. זה מתעצם דרכנו ברמה גלובלית ומשפיע על רבים בעולם. כאן, כל אחד הנו המכוון האישי שלו וזאת בהתאם לאיך שהוא מתאים את חייו לתכנית הנשמה שלו.


זהו מסע נפלא של התעוררות לעצמיותנו הבוראת בעודנו מהווים גשר בין שמיים וארץ. במידע זה אנחנו מתחברים להיזכרות המורשת שלנו ונמשכים יותר לאיחוד עם הבורא שלנו בהוויה שלו בתוכנו. במסע להשגת העצמי האוניברסלי הרב ממדי, אנחנו מוזמנים לפתוח את המנעולים של הגוף הביולוגי שמכיל אוצר של צופן תאי שמחזיק בתבנית של הנפלאות הנצחית שלנו. הגיע הזמן להשיג את הגוף האוניברסלי שישתחרר מכבלי הברזל כדי לחוות מציאות שונה ונרחבת הרבה יותר.


למעשה זוהי תכנית חינוכית שמגבירה את המעבר שלנו לתוך תבנית מפותחת בכל רובד של ההוויה האוניברסלית, שמכונה " תודעת האווטאר ". אווטאר הנו סוג של אדם בעל תודעת-על והנו כך בהתאם לידע שמתגלה בהכרתו המודעת ולמסטריות שהוא משיג על התכנית האנושית.


כדי להשיג את הכישורים של אדם חדש זה, יש לפתוח את החותמים הקריסטליים שנועלים את הדי.אנ.איי המפותח, בהפעלת הקידוד שלו עם אלכימיה שמתפתחת דרך שחרור הדרגתי מחסימות עיקריות ששומרות על הסיפור האנושי הישן.


התכנית המקורית נמשכת תשעה חודשים והיא מלווה בהקלטות מדיטטיביות ובליווי שבועי של יוצרת התכנית טיארה קומרה. באתר כאן אני מביאה את המידע והכלים הנדרשים להשגת תודעת האווטאר.


הערה:

טיארה מדגישה שהמידע של התכנית הגיע מהיותה מתואמת באופן אינטימי ומודרכת, על ידי ההכרה הגבוהה שלה (תודעת על). זה ירד להכרה הגבוהה שלה כמו העלאת קבצים במחשב. עם זאת היא מודה שדרך זאת אינה היחידה. אבל זה נתיב מוכח לחופש מכבלים שמובילים לסבל.


 

ניתן להכיר את התכנית באנגלית בהרשמה חופשית בקישור: http://morphogenesis.iamavatar.org/

⭐ ⭐ תכנית זאת הנה המשך של המסע שעברנו בהכרת חניכות-המעבר מהאנושי לאלוהי,

בתכנית הקודמת "טקסים של מעבר"שמלמדת את התהליך ונותנת כלים.

בבלוג -http://initiationpath.blogspot.com/

 

bottom of page