top of page

השתלב בשדה המאוחד וקרון לחיים


לבנות מנטליות מגנטית מועצמת בשדה המאוחד

* ככל שאתה מתואם לעקרונות אלוהיים ומכוון לחיבור הפנימי בין כל הדברים בחיים, כך יותר אתה מתחזק במגנטיות שלך.


* החוזק של המגנטיות האישית שלך מושפעת בדרך בה אתה חושב. מחשבות שליליות ושיפוט מנמיכות את השפעתך המגנטית לשפע הטוב של היקום. פחד ודאגה לא ממגנטים חסד אלא רק מה שרוטט אתם בהכרתך.


* אם אתה נעשה עבד לחושים המוגבלים שלך, אתה מאבד מהמגנטיות של עוצמת היקום שישנה בך. אם יש לך שליטה על מחשבותיך ואתה מתואם לעצמי הגבוה שלך, אתה מפתח מגנטיות להגשמה מלאה. המגנטיות של נדיבות מושכת שפע. חוויה מתמדת של אהבה והצלחה מייצבים אותך בזה.


* אם אתה נעדר הכרה מודעת ואתה חושב דבר אחד בעודך עושה משהו אחר, אז האנרגיה שלך מאבדת מעצמתה. לכן חשוב על כל דבר חיובי שהנו תורם לכלל, עם עוצמת הרצון ומיקוד בדבר אחד כדי לחזק את המגנטיות שלך.


* כאשר יש לך רגישות לתפישה הרוחנית שהנך עצמי אמתי ושלם כאן ועכשיו ואתה נאמן לרעיונות רוחניים, אתה ממגנט אותם מתוך הבנה פנימית מה אתה מושך לתוך השדה המגנטי שלך.


* בכך שאתה נשאר בנקודת המרכז שלך וחי את ההעדפות הגבוהות של ואתה מצהיר ומאמת את מה שהנך. אתה בונה מגנטיות אישית. אז אנרגיה עוצמתית זורמת אליך עם אינטואיציה גבוהה וסינכרוניות מתגלה יותר בחייך.

הצהרות- להיות משרת מגנטי לחיים:


"נוכחות אלוהית שבכל החיים, אני קורא קדימה פעימה של אור מאחד מהליבה של השמש! אנא הנחי זרם זה של אנרגיה דרך כל גופיי העדינים, מרווה אותי ומרחיבה את המגנטיות הרוחנית שלי לחיים, בשדה המאוחד של אור אלוהי " .


אני מתעצם עם גל אור קוסמי זה, ומצהיר :


"שלווה שלא ניתנת לערעור מתייצבת בהוויה השלמה שהנני ! המוטיבציה שלי כאור בעולם מתמזגת עם הטוב הגדול יותר של הכלל ! האהבה הטהורה של העצמי הגדול יותר מאירה את כל העולם דרכי, מי ייתן ושדה מאוחד זה של אור אלוהי ייתן השראה לנתינה ללא תנאי, רצון טוב והרמוניה בחיי כל האנשים וכך הוא ! "


* הבן שכאשר אתה אחד עם הבורא שלך ואתה מצהיר בהתמדה על איחוד זה דרך המחשבות, הרגשות והפעולות שלך, המגנטיות שלך מוטמרת גבוה להיות כוח בלתי נראה בפעולה. האהבה הגדולה של ההוויה שלך והאנרגיה התומכת של היקום איננה אישית. היא כל התודעה ששוכנת בשדה האחד, שהנו שדה המוטען באהבה שנותנת ללא תנאי ונמצאת בשירות לחיים.

בהבנה זאת הצהר :


"אני הנני משרת באור שלי את החיים והנני מגנטי לטוב של היקום ומאפשר לו לזרום דרכי. האגו של האישיות שלי איננו הנהג המוביל יותר. זה העצמי הגדול יותר שמתיישב במושב הקדמי כמנהיג מוביל שלי."


" אני שומר על איזון רגשי, שלווה פנימית ומגלם את הרוח של רצון טוב וסובלנות כלפי הכול וזה מביא לי להיות משרת חיים מגנטי. השדה המגנטי שלי קורן לכל הכיוונים. הוא מתרחב וממשיך להתרחב והמומנטום של השרות שלי לחיים גדל. ככל שאני מתרחב בתודעה, כך יותר גדלה השפעת גלי האנרגיה המגנטית שיוצאים ממני, לעולם"


שדות תודעה הרמוניים יוצרים מגנטיות חזקה. השתתפות בשדה מגנטי קולקטיבי כזה מתאפשרת דרך נכונותך להתמזג ולהיות בהכרה הרמונית עם השלם המאוחד. בהבנה זאת אתה מצהיר:

"המוטיבציה האישית שלי משתלבת עם המוטיבציה של אחרים שהנם בעלי יושרה אוניברסלית. אנחנו חווים יחד מגנטיות מתעצמת עם יכולת גדולה יותר לממש את הטוב שהיקום מציע לנו והשדה המאוחד משמר זאת יחד אתנו כשלם מגנטי וכך הוא"!


הצהרות אלה יחזקו את השדה המגנטי שלך,

את הרטט האלוהי בתאי גופך ואת הכרתך המוארת.


הערה:


כאשר אתה עושה קריאות לאור האלוהי ואתה מבין את משמעותן ומתכוון אליהן דרך לבך, זה הכוח של תודעה ערה. אתה מקבל הבנות רבות מהיבט גבוה של הקיום שלך שקיים בממדים רבים של הכרה ואתה צומח ומתעצם.


דע שאמת גדולה יותר שלך תמיד מתפתחת כאשר אתה מתרחב לתוך ממדי ההכרה של עצמיותך הנרחבת. כאן כל שיפוט כלפי אחר וכלפי הגרסה של האמת שלו, אינה אפשרית. במיקוד ובהתרחבות התודעה שלך באור אלוהי השירות שלך לאחרים מתרחב.


אתה נעשה מתואם ורגיש לקשת השפעות-רטט עדינות של הנשמה שלך ביחס לתיאום שלך לעצמי הגבוה. האישיות כך האנושית שלך וטבע הנשמה מתמזגים להיות הוויה אחת ואתה משיג את רמת הנשמה.


זה מרים אותך לתיאום עם המקור שלך. כאן אתה יודע את עצמך כתודעה טהורה שחווה חיים בגוף עם קרינה של כוח אור פנימי שמשפיע על כל אדם מסביב, חי בידיעה - שכאשר לבסוף אתה מתעלה ומתרומם בתודעה וברטט לעצמי האלוהי שלך, כל החיים מתרוממים אתך כשלם המאוחד שהנך באמת.


היזכרות והעצמה

בנתיב ההשתחררות שלנו נמשיך להצהיר את העצמיות הגדולה שלנו כל יום כאשר אנו צועדים לתוך ביטוי גדול יותר של מי שאנחנו באמת. כך המוח שלנו יחווט את עצמו להשתקפות זוהרת של מה שאנו מוסרים. הדי.אנ.אי והביולוגיה התאית יגיבו ויתחילו ליצור נתיב טבעי להתרחבות התודעה.



הלימוד נמסר על ידי טיארה קומרה IAMAvatar.org

bottom of page