top of page
איך להביא גיפ.gif

        המסטרים המתעלים מכנים עידן חדש זה - "העידן הזהוב של האחד" - והם אומרים

כל פרט מביא את חייו לתוך עידן זהוב כאשר הוא מעצב מחדש כל יסוד של חייו הפרטיים עם מושלמות האל שנמצאת בו.

בעידן הזהוב כל הבריאה היא הצטיירות טהורה של תבניות המושלמות שמחשבת האל מחזיקה בהן דרך הכרה אלוהית.  העצמי החיצוני נמצא בצייתנות מלאה לנוכחות האל שבפנים והתודעה של מהות טהורה של האל זורמת חופשי בלי הפרעות באדם.

מי יביא את העידן הזהוב החדש ?


העצמי האל הגדול שהנו האחד שפועל דרכך ודרך כל לב ולב, ומתגלה דרך הכרה אלוהית.  בהבנה זאת האנושות תעגן את העידן הזהוב על פני כדור הארץ.  בכך שהיא תביא את המישורים המתעלים אל תוך העולם של הצורה - האנשים יבטיחו את "האור" שמעוגן במישור הארצי. העולם החיצוני יהיה לאחד עם העולם האלוהי והעידן הזהוב יצטייר כלפי חוץ יותר ויותר,  וכל זה מתחיל בך !

אתה כאינדיבידואל, תלמד לזהות את הרטט של הנוכחות האלוהית שלך בטוהר שלה והמושלמות שלה.   ככל שתתקרב לנוכחות האלוהית שלך, תמצא שנוכחות זאת נפתחת וממלאת את ההילה שלך.  תהיה לך תחושת של שלווה והגנה ששום דבר לא יכול להפריע.

ככל שתחוש נוח בהפעלת הנוכחות האלוהית שלך אתה תתחיל להשתלב "בעידן הזהוב של האחד" ואתה תבין איך הנוכחות האלוהית הקדושה מוקרנת בחיים, ונשמרת וגדלה על ידי האלוהות הפנימית שלך.

איך אתה מתחיל להביא את "העידן הזהוב של אחד " ?

כאשר אתה בוחן את הדברים שאתה מאפשר להיכנס לתודעה שלך, את הדברים שמקיפים אותך, המילים שאתה אומר, ההשתוקקות שאתה רוצה לממש, הדרך שבה אתה מציג את עצמך לאחרים, שאל את עצמך : "האם הדברים האלה משקפים את האלוהי ? האם הם הרטט הגבוה ביותר של איכויות נוכחות האל שבי ?

ככל שיותר אינדיבידואלים מממשים את העידן הזהוב של האחד, אז תרבות העידן הזהוב תהיה שלטת על כדור הארץ. מוזיקה, ספרות, בידור, הלבשה וכל יצירה, יהיו ראי למישורים אלוהיים שם שוכנים מסטרים מתעלים. כאן, כל דבר שאתה רואה, שומע, או חווה, מבטא את הדימוי של בן-בת אל.

המין האנושי יהיה בהשראת מוזיקה אלוהית וכך זה יהיה גם בהמצאות, פוליטיקה  וספרות. אנשים יהיו מתואמים ל"טבע אלוהי" כדי להגיע לשיתוף פעולה עם טבע זה בעידן הזהוב.  כולם יהיו מעורבים בתהליך היוצר של להיות "עצמי אלוהי" בביטוי שהוא "האני" במציאות האמתית.

 

דרוש כעת את המורשת האלוהית שלך. ממש את התבנית האלוהית שלך עבור חיים אלה וצור עידן זהוב אישי עבור עצמך, ועוזר למסטר סנט ג'רמין לממש את העידן הזהוב שלו עבור היתר בכדור הארץ !

המאמר המלא ב- קישור 

bottom of page