top of page

הניצחון של חייכם מגיע מאהבה אלוהית

המסטר האלוהי המאה-כ'והן אומר לחניכי המסטר האלוהי :

לבבות אהובים, אתם מבורכים בכך שיש לכם את האמת של החוק האלוהי שמתגלה לכם. הנוכחות האלוהית שלכם משתוקקת שתתמקדו לפני הכול על אהבת הלב של האל בפנים. כך אתם יכולים להתכונן להתמודד עם משמעת נכונה על התודעה שלכם וכך אמת החוק האלוהי תעבור לתוך כל חלקיק מהווייתכם.


כתלמידי המסטרים אתם משיגים את מימוש האלוהות דרך אהבה שנובעת מלהבת הלב שטמונה בתוך הכלי האנושי שלכם שמשמש כמקדש חי לאלוהות. אהבה דרך טוהר המחשבה, ההרגשה והקיום הפיזי היא ביטוי נעלה של הבורא בבריאה.


כאשר אתם קוראים בשם האל, אתם קוראים לזמן מצב של הוויה שהנה ביטוי של אהבה לכל החיים, כי זוהי המהות האלוהית שעמה נוצרתם. האל טמן בהווייתכם את הניצוץ שלו כזרע ; כפוטנציאל המיועד להתממש דרך הבחירה שלכם לחיות כאהבה ולכן אתם יכולים לומר עם כוונת הלב כשאתם מתחילים את היום :

אני הנני התממשות אהבת-האל במחשבה, בהרגשה, בדיבור ובכל חוויית חיי, כל יום ותמיד!

אז האל יוצא לפעולה דרככם ליישם זאת, ומתגלה כאהבה, אם אתם ערים לזהותכם כאל האהבה בפעולה.

~ אני הנני ~ ; זו עצמת האל בפעולה דרך העצמי הגבוה וחשוב להבין שזאת היא אמת נצחית גם בחיים, כי כאשר אתם משתמשים במילה זאת בדיבור שלכם, היא מממשת בחייכם את חווייתכם לטוב או לרע בהתאם לבחירה במחשבה וכוונת הלב.


כעת, בזמני ההתעוררות של אנושות חדשה, רבים רואים את עצמם כבני -בנות האל ומתחילים לקחת אחריות על המחשבה, ההרגשה , הדיבור והמעשה שלהם בחיים. הם מחקים את ה"אלוהי" במחשבה ובהרגשה בכל מובן בכל רגע בחיים.


כך הם נעשים התגלמות של המילה האלוהית דרך ההכרה, הלב והגרון כביטוי אלוהי במציאות כאשר הם יוצאים מנבערות רוחנית של דור אחר דור שלא הכיר או יישם את חוק החיים של אמת. כאשר מזדמן לכם מצב ובו מאבק שגורם התנגדות כלשהי בחייכם, תמיד היו מוכנים להציב את אור האהבה של האל שנובע מלבכם ולשבור בכך תבניות של חוסר מציאות-אמת ולהשיג ניצחון אלוהי. זה אפשרי רק עם נוכחות האל - הפעילה בכם דרך האני הגבוה שלכם. אתם הנכם נוכחות האני הנני, האל הנעלה בפיזי - המתבטא בהרגשה, במחשבה, בכוונה. נוכחות זאת יכולה לעבוד דרככם, כי להבת האל נמצאת על מזבח הלב הרוחני שלכם ככלי של מושלמות אלוהית.


היא יכולה להביא לשינוי בחייכם ולטובת כולם, זאת כאשר אתם מבססים מספיק מאור הנוכחות האלוהית שלכם בלבכם והכרתכם ואז תודעתכם מתרחבת להכיל את כל החיים סביבכם. להבת לבכם הנה הלב הנצחי של האל שתמיד ישנו אתכם.


האהבה היא הצוק עליו אתם בונים את היסודות לאלוהות שלכם. השירות הגדול ביותר לאל בחיים הוא להתייצב בלב עם מלוא הנוכחות של אור האל ולקרוא קדימה לאור האלוהי, לממש הרמוניה אלוהית בכל מקום שדורש זאת. כאשר אתם מצטרפים יחד כקבוצה קולקטיבית ונותנים קריאות זימון האור של לב-האל, הרבה יותר זרמי חיים מועצמים על פני האדמה. לכן, תנו לקריאותיכם להיות שיר של אור כאשר אתם נכנסים לשותפות עם נוכחות האל שלכם בציווי האור, או בהצהרות ושירה, מושכים את אור האל לתוך החיים עבור הכול, כאחד. המאהא צ'והן מוסיף ואומר : אהובים, דעו שכאשר אתם נותנים אהבה לחיים, גם אם זה לא מתקבל חזרה באיזה אופן, זה לא מבוזבז. זה נרשם בכם בגוף הסיבתי הנעלה שלכם. אם אתם נמצאים במערכת יחסים אישית שבה אתם חשים שהאהבה שאתם נותנים אינה מתקבלת, אל תיקחו זאת ללב. המשיכו לאהוב בהתמסרות מלאה, דרך ויתור על העצמי הישן. אהבה טהורה שאתם מעבירים הלאה פונה באופן אוטומטי ללהבה התאומה שלכם ולא משנה היכן היא נמצאת. אם אינכם מפתחים אהבה ללא תנאי, אז כשאתם מתעלים לבסוף ונפגשים עם הלהבה התאומה שלכם לא תדעו איך לאהוב ללא תנאי. לבבות יקרים, המקום הראשון להתאמן על אהבה, הוא עם נוכחות האני הנני שלכם, משום שאהבה שאתם נותנים ומקבלים חזרה לאל מהנוכחות שלכם, תתעצם ותוכפל דרך כל חלק בחייכם דרך כל מערכת יחסים, ואתם תוכלו לחוש את חום האהבה של האל בכל הווייתכם גם אם במישור הפיזי, האהבה שלכם למישהו אחר לא מתקבלת. העובדה היא ששום אהבה טהורה לא הולכת לאיבוד, כי היא נושאת את הרטט של האל, כי באמת האל הנו אהבה. מלאכי האהבה, מוכנים עם כנפיהם הוורודות היפות, לקחת את אהבתכם ולשתף אותה בכל מקום, עם כל מי שאתם רוצים.


דעו שאינכם יכולים לאהוב יותר מדי. אין דבר כזה כאשר אהבה היא אמתית. לכן אל תפחדו לאהוב. אהבו הכול כאחד, ללא שיפוט, בכל המצבים, עם קרובים ורחוקים והאהבה תחזיר אתכם הביתה.

 

הערה : כנציג רוח הקודש בהיררכיה הרוחנית, המאה-כ'והן מגלם את האור הלבן של כל הקרניים האלוהיות ומלמד את האיזון של שבע קרני-האור שבאור הלבן של השכינה, אשר בתורם מתגלים על מצחו של החניך ככתר של אור קריסטל כאשר הוא מגיע לשליטה אלוהית בשבע הקרניים ומתעלה לאלוהותו.


36 views
bottom of page