top of page

תהליך התחיה והחיים מתחיל בצ'אקרת-הבסיס


ההתעלות שלנו לתחיה וחיים מתחילה בגובה הקרקע - העלייה ממרכז האנרגיה המכונה בסיס-עמוד השדרה, או מרכז-בסיס, או צ'אקרת-בסיס. שמו בא ממיקומו בבסיס עמוד השדרה, אך הוא גם הבסיס להתפתחות הפנימית והחיצונית שלנו.


בצ'אקרת הבסיס, אנו נגישים לכוח החיים המחייה אותנו הן פיזית והן רוחנית. אנרגיית בסיס זו היא הכוח היצירתי של רוח-האל המעוגנת בגופנו הפיזי.


צ'אקרת הבסיס מייצגת את הנקודה שבה אנו מתחברים עם העולם הפיזי, עם הטבע ועם הסביבה שלנו. איזון האנרגיות של צ'אקרה זו הוא אפוא בסיסי להתנהלות המעשית ולהתייעלות שלנו בעולם הפיזי.


עם הרמוניה בבסיס זה, האנרגיות הטהורות של צ'אקרת הבסיס יכולות להעניק לנו תקווה, שמחה, משמעת עצמית ושלמות שתתמזגנה יחד עם צ'אקרת הנשמה, שהנה המרכז המחולל גם יצירת חיים חדשים.


מרכז אנרגיית הבסיס והאור הלבן שלו קשורים לתכנון, שאיפה למצוינות ושלמות פנימית, ומימוש בחיים של קודים פנימיים יחד עם גיאומטריה אלוהית.


צ'אקרת הבסיס קשורה גם לביטוי של טוהר, הרמוניה, שלמות, סימטריה, סדר ושילוב בתחומים כמו מוזיקה, אמנות, פיסול, אדריכלות, טכנולוגיה ומתמטיקה.


אחת הסיבות שמרכז האנרגיה הראשון הזה הוא בסיס חשוב - היא שהבריאות והחיוניות שלו משפיעות על כל הצ'אקרות האחרות.


אופן השימוש באנרגיה השוכנת בצ'אקרת הבסיס יקבע אם הפוטנציאל של הצ'אקרות האחרות שלנו נשאר רדום או יתעורר במלואו.


לחלקנו יש מומנטום שליטה גדול יותר בצ'אקרת הבסיס מאשר למרכזים אחרים וברמה זו כולנו נקראים ללמוד שיעורים מסוימים בבית הספר הארצי.


מה הם אותם שיעורים וחניכות שהנשמה עוברת ? איך נוכל לשלוט בזרימת האנרגיה דרך המרכז הזה עד לחניכה הסופית ?

(היכרות עם החניכות ---קישור )


המסטרים הנעלים אומרים לנו :


הרעיונות שאנו עומדים לחלוק אתכם הם קרש קפיצה שתוכלו להמריא עימם. ההשתקפות מההתבוננות שלכם על מושגים אלה, כאשר אתם מיישמים אותם בחיי היומיום, תעמיק את ההבנה שלכם כיצד להאיץ, לאזן ולנקות את האנרגיות של הצ'אקרה הראשונה כדי לבטא יותר מהכוח הפנימי שלכם.


החניכה של הנשמה מתחילה בצ'אקרת הבסיס


מיקום: בסיס עמוד השדרה


צבע : לבן


עלי כותרת: 4


ביטויים חיוביים: טוהר, תקווה, שמחה, משמעת עצמית, אינטגרציה, שלמות, טיפוח.


ביטוי לא מאוזן: ייאוש, חוסר תקווה, כאוס.


חלק בגוף: יותרת הכליה


כלי מוזיקלי: תוף


אבן חן: יהלום, פנינה, זירקון, קריסטל קוורץ


רב מלאך : המלאך גבריאל


אינכם יכולים להתפתח רוחנית ללא פלטפורמה פיזית בטוחה ויציבה. השניים הולכים יד ביד. במציאות, הן הרוחני והן החומרי, במצבם הגבוה ביותר, נועדו להיות השתקפות של האלוהי.


החומר בא מהמילה הלטינית mater, שפירושה "אימא". העולם הפיזי הוא כמו רחם של אם- העולם החומרי הוא הרחם או הגביע שאליו הרוח יורדת.


החומר הוא הכלי של הרוח שמאפשר לרוח לבטא את עצמה. החומר הוא כמו חליל והרוח כמו הנשימה שמחללת.


כדי להיות רוחניים אין צורך לברוח מהעולם שסביב. רוחניות אמיתית אינה משאירה את העולם הפיזי מאחור; דבר זה מחדיר לעולם הפיזי את הרוח.


זה אומר שיש להיות חלק מהעולם, אבל לא להזדהות כל כך עם החומר כשאתם שוכחים שאתם ישויות רוחניות וזוכרים שאתם על פני האדמה כדי לבטא את הרוחניות שלכם בצורה מעשית - מגשימים את התכלית הייחודית שלכם להיות עזר לאחרים.


בלי החליל שלכם ; הכלי הפיזי - הרוח לא יכולה לנגן דרככם את השיר שלה. וכל אחד מכם מכיל שיר ייחודי שמחכה להישמע. במילים אחרות, להיות עם בסיס מעשי בחיים הוא חלק בלתי נפרד מהרוחניות.


ברמת צ'אקרת הבסיס, אתם לומדים להתייחס לעולם בצורה הכי משמעותית שיש. החניכה של הנשמה ברמה זו מבקשת שהרוחניות תיכנס לזירה הפיזית באיזון בין הרוחני והחומרי.


שיעור נוסף שאתם לומדים ברמת צ'אקרת הבסיס הוא ראייה חיובית של הגוף שלכם ובניית מערכת יחסים עמו. כאשר יש לכם התייחסות בריאה לעולם הפיזי ולגוף הפיזי שלכם, אתם הופכים לשותפים טובים עם הרוח.

אם אתם רוצים להגשים את המשימה הייחודית שלכם בחיים, אתם צריכים להיות חזקים ברמה המנטלית, הרגשית, הרוחנית והפיזית.


האל רוצה שתקשיבו למה שהגוף שלכם אומר ותבינו מה הוא צריך. לכל אחד מכם יש צרכים שונים. החבר הכי טוב שלכם יוכל לאכול קינוח עשיר להפליא אחרי ארוחת הצהריים, אבל אותו קינוח עשוי להוריד אתכם לשארית היום. אולי הוא יוכל להישאר ער חצי לילה אבל אתה פשוט לא תוכל לעשות את זה.


טיפול בעצמכם על ידי טיפוח גישה החיובית לגבי הגוף, הרגשות והמחשבות. הקדשת זמן כדי לקבל את הזנה, פעילות גופנית ומנוחה הדרושים לכם יכולים לעזור לכם להיכנס לכושר רוחני.


ברמות האנרגטיות, הסיבה שחשוב לשים לב לגוף הפיזי היא שמצב הגוף שלכם מראה כמה אנרגיה אתם מסוגלים להחזיק בכלי הפיזי.


אם הייתם מחברים מנורת של 120 וולט לשקע 240 וולט, הנורה הייתה נשרפת. ההשגחה האלוהית לא תיתן להבהב אור של 240 וולט שיזרום דרככם אם הכלי הפיזי מסוגל לקבל רק מטען של 120 וולט של אור.


הטיפול שלכם בפיזי כולל לא רק את הגוף אלא את כל הבסיס הפיזי שלכם ; הבית שלכם וסביבת העבודה שלכם שמבטאים את מצב הנשמה - הם כור ההיתוך שבהם אתם יוצרים את מפעל חייכם.


טיפול פיזי זה גם טיפול בנשמה. לא משנה כמה מעט כסף יש לכם, אתם תמיד יכולים להיות מודעים לחשיבות היופי שיש בביתכם שהנו השתקפות פנימיות הנשמה. בגישה זאת תהיו יותר יצירתיים ומסופקים.


כדי להרים את האנרגיה האלוהית במעלה הצ'קרות ניתן לומר את המנטרה של תחיית האור הפנימי. כשאתם אומרים את ההצהרה הבאה, ראו והרגישו את האור שבתוככם כרכות של אם אוהבת. אור הפנינה הלבנה רוחץ את גופכם בזוהר עדין וממלא אתכם.


ראו בעיניי הרוח את האור שמקיף כל תא ואטום בגוף, הופך לבן יותר ויותר. כשהתאים והאטומים מואצים ברטט האור שלהם, הם מתחילים להסתחרר ומשחררים את האור הלבן כדי לנקות ולהמריץ את הגוף הפיזי, המנטלי והרגשי.


בזמן שאתם מדקלמים את ההצהרה הבאה, עמדו עם זרועותיכם מורמות מעל ראשכם. תארו לעצמכם שאתם מכוונים את האנרגיה שעולה במעלה הצ'אקרות שלכם חזרה לכתר. אז ניתן לומר :


אמי האלוהית, בוראת מלאת חסד.

מבורך פרי בטנך, צלם ודמות האל !

,

התפללי עלינו, בני ובנות האל, עכשיו ובשעת

ניצחוננו בהתגברותנו על אגו, מחלה ומוות.


"אני הנני התחייה והחיים של כל תא ואטום

של ישותי שמתממשת כעת !"


זוהי הדרך חזרה הביתה כדי להשיג בסוף מסע הנשמה - התחיה והחיים של אישיות אלוהית המנוהלת עי' רוח הקודש. אנו משיגים זאת גם דרך יישום הבנות אלה בעולם המעשה, דרך כל מחשבה, הרגשה, דיבור ומעשה. דרך סולם הצ'קרות אנו נחנכים, מתקדשים ומתעלים לאור.

Comments


bottom of page