top of page

שיחה של המסטר סינט ג'רמין עם חניכי ההתעלות


לבבות יקרים, אני מביא את דבריי אלה באופן כזה שתוכלו לקבל את עצמת מילותיי אליכם והן תשמורנה עליכם בהגנה נצחית ותפעלנה בכם עם הבנה. אנו מלמדים את התלמידים ברחבי העולם עד כמה שליטה עצמית היא חשובה כדי לשמר את החופש שלהם בחיים. עבודה זאת שלנו אתכם ממשיכה כל עוד אתם מאפשרים לה להיות. אנחנו תמיד רוצים להגן עליכם ולקדם אתכם בנתיב הנשמה חזרה הביתה.


דרך נדיבות החוק האלוהי אותו אנו מביאים לפניכם, אתם תוכלו להשתחרר


ללא הצייתנות שלכם לחוק האלוהי אין אנו יכולים לעזור לכם. אלה שבוחרים בפעילות בחיים שיש בה הפרעה כמו בקורת, גינוי, קנאה וכל פעילות מסוג זה, לא יכולים לקבל את העזרה שלנו. זה כה חשוב בזמנים אלה שאתם תרסנו את הדחפים האנושיים שלכם דרך שליטה עצמית.


יקרים, התעוררו לחשיבות של התמזגות עם זרם האור הנעלה


יקרים, תנו לנו לבוא אליכם כעמוד אור גדול וללוות אתכם במשך השנה כך שהיא תהיה מופלאה בניצחון של נוכחות האני הנני הנעלה דרככם. זה יכול לקרות אם אתם תצטרפו אלינו. כך תוכלו לדעת כמה אהבתנו אליכם גדולה, כאשר אתם מאפשרים לה לזרום קדימה מצוות המסטרים המתעלים ומקבלים אותה אליכם.


יקרים, התעוררו והבינו את ההזדמנות הזאת שמונחת לפניכם להשגת השחרור הגדול שלכם. אנחנו זמינים לכם דרך תודעת המסטר המתעלה, להביא את ההתעלות למימוש דרך זימון מודע של האור האלוהי בקביעות וכל זימון כזה נענה תמיד מצד הרוח.


"נוכחות האל - האני הנני הנעלה" משמעה ; הבריאות האינסופית, החוזק האינסופי, האושר, האומץ והשמחה. היא מחכה לכם כדי להביא לכם הרמוניה, כך שהאנרגיה הנעלה שלה תוכל לזרום קדימה ולבטל כל הפרעה בהרגשה ובהכרה.


האנרגיה מהנוכחות הגדולה תביא לכם הקלה, אם אתם מאפשרים להביא הרמוניה לעצמכם ונותנים לאנרגיה נהדרת זאת לבוא לתוך חייכם בזרימה חופשית. האם אינכם רואים יקרים כמה פשוטה הנה אנרגיה זאת וכמה נעלה בפעולתה ?


יקרים, למענכם, בכל פעם שאיזו הפרעה מתרחשת עצרו להרגיע את עצמכם ואמרו: "מה עשיתי שגרם לכך ?..... נוכחות אני הנני נעלה, הסירי זאת ממני. בטלי את הסיבה, התוצאה הרשומה והזיכרון של זה. אם זה משהו שהצטבר מהעבר, אנא הזכירי לי לקרוא לך לפעולה כדי שאפעיל את הלהבה הסגולה המטהרת כל טעות מהעבר. כך כל מה שהנו הרסני יצא במהירות מפעילות חיי " !


יקרים, אם אינכם מפעילים את להבת הסליחה המשחררת, אז הקושי ממשיך בחיים -


לפעמים חלק מהמשפחה שלכם מקבל ידע נפלא זה וחלק מהם לא מקבל. לעתים הביקורת שלהם מביאה לכם הפרעה. לכם זה נראה מוזר שהם אינם רואים את חשיבות חוק החיים שפועל כל הזמן בפנים. עליכם להבין יקרים, שאתם אלה שנעשים בדרך המסטר המתעלה, לחוק הגדול שמנהל את עולמכם דרך ההדמיה שלכם אותו ודרך הרגשות כלפיו.


כאשר אתם מכשירים את הדרך, הזרם הנעלה של אנרגיית האל זורם בהתמדה דרככם ואתם מתמלאים באהבה, נפתחים לטוב לב ולשלמות. אם אינכם עושים כך, ואתם פועלים מתוך איכויות שגויות אז ההפרעה שלכם מתפשטת בעולמכם. זה לא בא מהנוכחות שלכם אלא מהאנושיות הבלתי נשלטת שלכם שממשיכה לשמור אתכם בהפרעה.


היום כאשר אני מדבר אליכם מלב ללב, נעשית עבודה גדולה -


אנחנו מנסים לחזק אתכם במה שנדרש לכם להיעשות מסטר על ההכרה והרגשות שלכם. להביא אתכם למסוגלות למשול עליהם כדי להביא הרמוניה דרך צייתנות לנוכחות הגדולה של החיים. כך הזרם הגדול של אנרגיית האל מתעצם יותר כל יום בעולם.


האנרגיה זורמת קדימה דרככם והיא רוצה לברך ולשאת מושלמות לתוך עולמכם. אהובים, נסו להרגיש זאת. עם פעילות חיה שלה בתוככם. כך לא תתפתו לחוש חוסר נדיבות לחיים, או לבטא הפרעה בהכרה וברגש. אתם יכולים להשתחרר בקלות ממה שלא אלוהי אם תעשו כך.


אנו לא מכריחים אתכם, אבל אנו מפצירים בכם להבין זאת,

כך שתזמנו את הנוכחות לפעולה כך שהיא תמשול בכל דבר לטובה -


אנו כה אוהבים אתכם ויודעים מהם המאבקים שלכם יותר מאשר אתם יודעים. אנחנו עברנו דרך כל אחד מהם. בחוויה האישית שאני עברתי עד שזכיתי בניצחון, חוויתי הרבה פחדים ואילו אתם היום זוכים בסיוע אינסופי של החוק הקוסמי ושל אלה שהתעלו, דרך לימודים אלה, שאנו לא זכינו בזה בדרך להשגת ניצחוננו.


אני מביא זאת לתשומת לבכם כדי לחזק ולעודד אתכם וכך תוכלו להתרומם עם עצמת נוכחות האל - האני הנני ולזכות בניצחון ההתעלות במהירות. בזמנים אלה זה כה קל להשגה והאהבה מאתנו היא כה גדולה. היא זורמת אליכם מכל מקום דרך נוכחות האני הנני הנעלה של אלה שהתעוררו כבר והיא תזרום גם דרככם לאחרים. אהבתם הגדולה של ילדי האור בכדוה"א זורמת החוצה מתוך לבם המואר כמו נהר נעלה לכל החיים.


עם מלאות האור של נוכחות האני הנני הנעלה אנו קוראים לאור שלה קדימה, לכסות אתכם בהגנה הבלתי נראית שלה ובעצמה הכול יכולה והמטיבה של האל. בשמחה ובאושר שלה היא עוטפת אתכם ממש בשעה זאת, כדי שתישאו אותה לתוך ניצחונכם בחיים ותוכלו להתעלות אל מישורי אור האמת.


כאשר אתם מזמנים כל יום את אור האהבה של לבכם - אתם צוברים מומנטום. ברגע ששמחה גדולה, רוגע והרמוניה ממלאים את הווייתכם באופן לא מוגבל, דעו שנוכחות האני הנני שלכם יוצאת לפעולה לממש שירות נפלא עבורכם.


אני אומר לכם עם מלוא האמת האלוהית שנוכחות זאת שלכם לא מוגבלת בשום אופן כאשר הזימון שלכם אותה הוא רציני ואתם שומרים על רגשות הרמוניים ומשתמשים בלהבה הסגולה המבערת כדי לבטל כל שגיאה מהעבר.


כאשר אתם מדמים את עצמכם עטופים בעמוד אור לבן, בתוך הלהבה הסגולה המטהרת, כך כל שגיאות העבר שנשמרו בכם מתמוססות בתוך עמוד האור הלבן. ראו זאת כציור בו אתם מדמים את עצמכם בתוך עמוד האור וכל הפרעה ובריאה שגויה מתמוססת בעזרת הלהבה הסגולה.


דעו שזה אפשרי עבור כל אחד מכם,

לבטל עם האור האלוהי מה שלא הולם את אלוהותכם !


אהובים, האם תוכלו להרגיש שמה שאנחנו מנסים לעשות, זה להביא לתשומת לבכם שנדרשת כאן צייתנות לדרך המסטר, וסיוע שלכם בעבודה עם אהבה נדיבה של לבכם לעולם ?


אנו כה אוהבים אתכם , אנו מציעים לכם לעשות תיקון עצמי

דרך מה שישחרר אתכם וזוהי אהבה לחיים !


יקרים, בואו נחוש יחד את תפארת האל, את נוכחות האל - אור האני הנני הנעלה בכם בפעולה בתוך כל אחד מכם כשהיא מפארת, מטהרת, ממוססת ומנקה את כל טעויות העבר וכל הפרעה שישנה !


בשם הנוכחות האלוהית אני מצהיר ומברך אתכם :


"נוכחות האני הנני האינסופית הנעלה ! בזימון אורך דרך אהובים אלה ושימוש בלהבה הסגולה, אנא בטלי כל הפרעה עכשיו ושחררי אהובים אלה לחופשי. נוכחות אני הנני נעלה של מבורכים אלה שמתאספים כאן, בטלי כל אנרגיה לא הולמת מהעבר וההווה, מלאי אותם באומץ, כוח, שמחה ואנרגיה ודאגי שזה לא יחסר מהם אף פעם. עם תבונתך המכוונת הובילי אותם קדימה לניצחון ולתפארת האל, דרך האור הנעלה והמנצח של האל. זוהי אהבתנו אלייך ובקשתנו לך לשנה זאת !


אור נצחי, אהבה נצחית, היכנסי לתוך עולם הרגש של כל אחד מאהובים אלה !


נוכחות האל הנעלה, דרך גוף הרגש תני להם מסטריות מלאה על עולמם. שלחי להם אור שמשי שהם יקרנו בכל מקום אליהם הם הולכים, כך שאנשים סביבם ירפאו, יבורכו, ישגשגו וישיגו הארה בכל מקום אשר קרינתך תהיה נוכחת שם דרכם.


הביאי להם את תפארתך עכשיו, כשהיא מלווה בקרינת אור המסטרים המתעלים, לגיון האור והמלאכים של האור הכחול שיפעלו במלוא העצמה במשך השנה - עבור האושר, השמחה, השגשוג והברכה שלהם !"


נוכחות האל הנעלה, ואנו צוות המסטרים המתעלים, מברכים תלמידים אלה בכל מקום אליו הם הולכים עם אהבה גדולה, שלווה, הרמוניה ונדיבות אלוהית, כשהם מהווים השראה לאחרים !"


סינט ג'רמין מסיים את ברכותיו ואומר:


" עם מלאות לבי אני אוהב אתכם ואהבתי מלווה אתכם עד להתעלותכם.

מי ייתן ואהבה זאת תרים אתכם לשחרור, להתעלות ולאחווה אוניברסלית "


לחניכי המסטר החדשים -

המסטר מסביר בסרטון את התרשים המצטייר של חלקי העצמי - הנשמה, העצמי הגבוה והעצמי האלוהי ואיך לעבוד עם זימון עמוד האור בתוך הלהבה הסגולה, המטהרת, המשחררת, עם הגופים של האישיות.


(המאמר המלא בקישור זה )

Comments


bottom of page