top of page

הלהבה המקודשת ; הלב של המסטר האלוהי


הקדשה לאור הלהבה הנצחית של העידן הזהוב החדש


אנחנו, חניכי המסטרים שצועדים על הגשר לעבר חופש רוחני, מציעים את עצמנו יחד כגביע קדוש, בנשימה אחת, פעימת לב אחת, גוף אחד, אנרגיה אחת, רטט ותודעה אחת של מחשבה ותחושה טהורים, אהבה אחת ורצון אחד, דרכו אנו מעגנים את אור-ההארה, החוכמה, האמת, המעלות האלוהיות, המתנות והברכות של האחווה הלבנה הגדולה לילדי כדור הארץ עבור העידן הזהוב החדש.


הלב של האש המקודשת


ניכנס במודע לשכון בתוך הלב של האש המקודשת שהנו המרכז האמתי של ההוויה באדם ונצהיר את כוונתנו לשכון במקדש הפנימי - בתוך לב האש המקודשת, מזדהים עם לב המסטר הפנימי - האני הנני הנעלה.


ואנו מצהירים :


"בשם נוכחות האל "האני הנני" הנעלה, אנחנו הננו התחייה והחיים של גביע אור אחד של העידן החדש. "אני הנני" הוא התחייה והחיים של נשימת רוח הקודש של העידן החדש. "אני הנני" הוא התחייה והחיים של גוף אחד ורטט אחד של העידן החדש ; תודעה אחת של חופש רוחני לעידן החדש. וכך הוא !"


אני הנני להבה אלוהית ואני הנני בהודיה


כאשר אנחנו עושים קריאה זאת עבור המין האנושי, החיים הנצחיים כולם שומעים אותנו, כמו גם מלאכים בהתגלמות ויסודות הטבע האלוהיים. אנו מעניקים הודיה לחיים ביום זה, כאן ועכשיו. נותנים לחיים את אהבת לבנו הטהורה ואת מחשבותינו הטהורות ביותר ואומרים :


"אני הנני" להבה אלוהית. האור שלי והחיים שלי נוגעים בכול, אחד לתמיד בתוכנית האלוהית הגדולה של החיים. האור שלי, החיים שלי, האהבה שלי ! "הרחיבו והעצימו אנרגיה זאת של אהבת לבנו שתרווה את כל החיים על פני אדמה יקרה זאת, עכשיו ולתמיד. אני הנני העצמי הנעלה - להבה של אור אלוהי ואני בהודיה על כך. בשם האל הנעלה ביותר, האני הנני האהוב, וכך הוא ! "


קריאה משותפת שלנו להפעלת הלהבה האלוהית בתוכנו


"נוכחות האל האהובה, להבת-החיים המשולשת, האלמותית, המנצחת. הרחיבי את עצמך בתוכנו ובמלאות עוצמתך, חוכמתך ואהבתך האלוהית הרימי אותנו לתוך מושלמות נעלה שהנה אומנותך. הביאי את אורך לזהור בכל האנושות כשאת עוטפת הכול בנוכחותך. מי ייתן וכל האנושות תציית להנהגה הנעלה שלך, לשם השגת מושלמות אלוהית שתתממש עכשיו על פני האדמה."


"גלי את חוק החיים הנצחי שלך והאמת האלוהית הנעלה שלך והביאי לשחרור כל החיים. החזיקי אותנו ואת המין האנושי בבעלותך, לתמיד, כי האל נמצא בתוך המקדש הקדוש של כל אחד. מי ייתן וכל החיים על פני האדמה יעריצו את עוצמתך הנעלה ויהיו בשלווה אלוהית, בענווה, בנכונות, בצייתנות מוארת למקור העילאי האחד של החיים. "


עם כוונה זאת נצהיר :" אני הנני התגלמות הצלם האלוהי !" ונאמר : "אני הנני צלם האל המתגלם בחיים. ישנה מושלמות בהווייתי, כמו בכל ילדי-האל ובעולם. היכן שאני הנני נמצא/ת נוכחות האל שופעת חיים ואור ואמת האל ניתנת לכול מי שאני מחובר/ת אליו בכול דרך !


לאיחוד מיסטי עם תודעת-המשיח - נצהיר :


"אני הנני חי/ה, ער/ה, קשוב/ה ופעיל/ה בהכרתי, בגופי, ברגשותיי ומקבל/ת את האיחוד המיסטי של התודעה שלי עם המשיח הקוסמי. " (אומרים זאת 3 X פעמים - עבור עצמנו, עבור כל חניכי ומשרתי האור ועבור כל משפחת האדם. כצלם האל הייחודי כאדם, כגזע, כביטוי קולקטיבי של האל שמעצים את המושלמות האלוהית אשר בכל החיים)


כצלם האל הייחודי נצהיר : "אני הנני ילד אלוהי !"


עקרונות אותן נאמץ ונצהיר :


"במסע חזרה בתודעה לבית - אבי האלוהי, אני הנני ילד אלוהי. גילוי בלתי נִמנַע זה מביא לטרנספורמציה מידית, מופלאה ושלמה לתודעת משיח. עד שאני משיג/ה רגע קוסמי זה בחיי, אני מטהר/ת עם האש המקודשת את התודעה האנושית שלי.


אני בונה את חיי בתודעת-אל דרך כל מחשבה, הרגשה, מילה, פעולה ותגובה בחיי. האני שהנני הוא זה שבונה בי תודעת-משיח. אני מקבל/ת זאת בחיי ועבור כל החיים כאחד כי אני הנני ילד אלוהי. "


בהקדשה זאת להרחבת האור בעולם

אנו אומרים בשם כל החיים המתעלים :


"במלוא עוצמת וסמכות נוכחות האל האהובה, האני הנני, העצמי הגבוה שלי ושל כל המין האנושי - אני קורא/ת לשומר האור הנצחי : " בוא עכשיו והרחב את תבנית האור האלוהי בתוך כל אלקטרון של זרמי החיים עד למימוש התכנית האלוהית עבור כדור הארץ. אנו מקבלים זאת כהוויות של אור בשם האני הנני האחד !"


חשוב שנצהיר הצהרות של התמסרות לשם התקדשות ונאמר :


"מקור החיים העילאי של כל החיים, נוכחות האני הנני. אני נכנס/ת עמוק לתוך הלהבה המאוזנת של אהבה, חכמה ועוצמה אשר בתוך לבי. אני מקבל/ת במודע שאני הנני אור העולם. אני מוותר/ת כאן ועכשיו בשם אדון עולם על כל הכוח שנתתי לעצמי החיצוני, או לאחרים, או לצללים שאני יצרתי. "


"אני מתמסר/ת ומקדיש/ה את ההכרה המודעת שלי ורגשותיי לידיעה שבאופן שאני חושב/ת, מדבר/ת, והולכ/ת - נוכחות האל בתוכי מרחיבה את גבולות המלכות שלי ! אני הנני נושא/ת האור. אני הנני אור העולם.


אני הנני נוכחות אלוהית העטופה בלהבה המשולשת האלמותית של האני האלוהי. דרך עוצמת הנוכחות האלוהית אני מדבר/ת ומצהיר/ה בסמכותיות אלוהית, כי אני הנני אשר הנני המתבטא בהצהרות וציוויים אלה. אני הנני אהיה אשר אהיה בתוך עוצמה קוסמית זאת, מספק/ת, משמר/ת ומממש/ת בכל רגע, את השם הקדוש "אני הנני".


בידיעה שלהבת-החיים הנה זהותנו כמסטר אלוהי - נצהיר :


"אני הנני הוויה אלוהית של להבה אלוהית ואני הנני האור שלה בפעולה. אני הנני חלק מפעילות אלוהית שנועדה להכיר מחדש לכל האנושות את הלהבה האלוהית של המסטר האלוהי. אני הנני הלהבה האלוהית שהנה רטט האלוהות בתנועה.


"אני הנני הלהבה האלוהית שהנה אהבה מלכדת שמחזיקה את השמש והכוכבים במקומם. אני הנני הלהבה האלוהית שעוצמתה מקרינה קרני אור מהשמש הרוחנית. אני הנני הלהבה האלוהית שממלאת את כל היקום עם תפארתה. "


"אני הנני הלהבה האלוהית - העיקרון המחיה של חיים אלוהיים. היכן שאני הנני שם פעילות האל מתקיימת. אני הנני האלפא והאומגה של הבריאה. אני הנני ההתחלה והסוף של כל התגלמות. אני הנני הלהבה האלוהית שהנה המקור האלוהי ממנו נובע כל היש, ואשר אליו הכול חוזר. "


להבה שאני הנני הנה עוצמה אלוהית. תבונה אלוהית, והיא כל דבר טוב. זוהי אנרגיה, רטט ותודעה בפעולה, שתמיד מממשת את התכנית האלוהית של הבריאה. מחזירה את כדור הארץ לחופש נצחי. "


הלהבה האלוהית שהנני, הנה פעילות אלוהית רב-ממדית. דרך ההרמוניה של הווייתי האמתית, אני מקרינה הילה מושלמת באור, שממלא כל תא שלי באורגניזם של גופי ואני מבטאת בכל רגע את שפע-האל הלא מוגבל, הממלא כל צורך שלי. אני יוצר/ת דרך הרמוניה אלוהית הילה מושלמת של שלום שמהווה כלי של רצון האל לכל החיים. בשם האל, כך קורה וכך הוא !


"העידן הזהוב כבר כאן ואנחנו חוזרים אליך, האחד העילאי שהנו כל מה שיש ויהיה !" אתה שהנך בעל עוצמת-כל של היקום - אין עוד עוצמה אחרת שיכולה לפעול בחיינו, כי הנך העוצמה והבעלות על הכול ! מי ייתן ורצונך יתממש דרכנו עכשיו. מי ייתן ותודעת המלכות שלך תתממש ברחבי כדור הארץ הזה דרך להבות הלב של אלה המבורכים בך."


"האחד העילאי האהוב, אנחנו מרימים את לבנו, את החזון שלנו, את התודעה שלנו אליך. שחרר אלינו את האור האלוהי שלך, בהתאם למה שנדרש לנו כדי שנצעד בשמך, לשירות החיים שלך."


"אנו מבקשים מחילה על שעברנו על החוק האלוהי של אהבה והרמוניה, בין אם זה עבורנו או עבור כל המין האנושי. אנא סלח לכל מי שגרם לנו צער מראשית הזמן עד היום. בגלל שאנחנו אחד עמך, אנחנו משוחררים מפחד ויודעים כי אין עוצמה אחרת מלבדך. עקרונות החיים שלך מחזקים אותנו, ועם העוצמה שלך אנו חיים ונעים בנתיב של צדק. "


אבי האור, גלה עכשיו את מלוא התפארת שלך בנו. אמן וכך הוא !


bottom of page