top of page

להציב בחיים תזכורת של האמת מול האשליה

הוראה של המסטר סינט ג'רמין לתלמידי העידן הזהוב החדש

המסטר מתחיל את המפגש עם תלמידיו במשיכת אור - ואומר :

"נוכחות נעלה של אור אינסוף ! אנו משבחים ומודים על קרינתך המוגברת, על השמחה שמביאה קרינתך הגדולה לעולם, על השלווה שאהבתך הגדולה נותנת, על חסד של נעורים נצחיים שמתממשים בכל הגופים במין האנושי. עזרי לכל אחד לחוש אותך, ולהיות הנוכחות השמחה שמממשת רק פעילות מושלמת של האל בחיים. תני לנו את החכמה והכוח בכל הזמנים, כדי שנוכל לשמור את ההרמוניה המושלמת שלך וכדי שאנו נקבל את המלכותיות של נוכחותך הנוכחת בכל !"

סינט ג'רמין מסיים את הקריאה לאור ואומר:

אני מביא לכם ברכות מצוות הוויות האור שנמצא כאן ,

עם אהבה שמרוממת את ההכרה של כל אלה הנוכחים. ואלה העקרונות שמוסר המסטר לחניכי-הרוח שלו היופי שיש בלב שמבין הוא ללא הגבלה והמאמץ להשיג הבנה פשוטה זאת של חוקים גבוהים יותר, נעשה בכך שהאדם מיישם אותם ביומיום דרך לבו. זה מאפשר למסטר הנעלה בתוככם -"נוכחות האל - האני הנני" להאציל את הניחוח שלו על חייכם כשאתם מכירים בנוכחות שלו במודע. בכך אתם מקבלים סיוע להתייצב בהצלחה ביישום ובהבנה של הכוח שנמצא בהישג ידכם תמיד. כדי שאתם כתלמידי המסטר תשיגו הבנה על הכוח הפנימי הנעלה שאתם משתמשים בו בכל רגע של ערות, ותדעו איך להשתמש בו בעזרת תשומת לבכם הערה, כאשר אתם מתמקדים ושולחים אנרגיית אור עוצמתית זאת לכל מצב. דבר זה, אם יובן ויכוון באופן מודע, יצליח ויושג בפעולה מהירה של אנרגיית האל, בחייכם. חשוב לומר שרוב הכוח שנשלח על ידי אנשים לא מודעים, הוא דרך כעס או התנגדות וזה מוקרן דרך רגש מועצם. מי שאינו מבין מה שאתם לומדים ולא שולט בזה במודע - זה מעכב אותו מהשגת מטרתו כנשמה בהתפתחות. על כל אחד מכם להקרין אהבה קורנת מלבכם ועמה להשלים כל מטרה שתרצו לממש. כל תלמיד כזה חייב להבין שכאשר הוא מרשה לדיכאון שיעטוף אותו, הוא מאפשר לרחמים עצמיים לעשות זאת ועליו להתנער מזה כמו מרעל. על כל אחד להבין שהכול תלוי בו ועליו לכבוש את עצמו מפני האגו כדי להשיג בריאות, שגשוג ואושר. ישנו דבר מאוד מעודד שחשוב לדעת - כאשר אתם משתוקקים להשלים משהו באופן בונה, יש לכם את העצמה של היקום שעומדת לפקודתכם בכל רגע ! וזאת כאשר אתם נחושים בכך שהנכם מסטר אלוהי.


מצד שני, רחמים עצמיים זה הכוח החזק ביותר בתודעה השלילית. כאשר תלמיד רוח בוחר לשאול מדוע משהו לא מצליח לו, הוא חייב לשנות זאת בהכרתו ולהתייצב בנחישות רק בנוכחות האלוהית שנמצאת בו, שלה יש עצמה כדי להשלים את מטרתו בחיים, אם הוא באמת ובתמים מעוניין בהשגתה.


כך, בלי מחשבה או שאלה עליו לומר:

"בעזרת עוצמת האל שבי, אני יודע /ת

שכאשר אני ניצב/ת עם תשוקה נחושה

להשלים משהו בונה בחיי זה לא ייכשל !". במקום לשאול מדוע זה לא נענה מידית, רצוי לדעת רק, שאם ציווי האור היה עבור מטרה בונה, זה יגיע ליעד כפעולה של האל בו. אז כמובן יש לדעת ולהרגיש שזה בלתי אפשרי שדבר זה ייכשל. זו היא התודעה שיש ליישם עם אנרגיה נעלה זאת של האל שמטרתה לממש טוב בעולם.

אשליה כאן ניתן להבין יותר מה מעכב תלמידים במה שהם רוצים להצליח בו. אם תלמיד עובד עם עקרונות-הרוח ברצינות, יודע את האמת ומכוון במודע את העצמה האלוהית באופן הנכון לעולמו, אז אם הוא לפתע פתאום מרשה לספק, לחוסר אומץ או ייאוש לחדור לתוכו לשעה קלה, הוא יכול בהתאם לעצמת ההרגשה המורידה הזאת שלו, לבטל את כל מה שהוא השלים בימים רבים של עבודת רוח רצינית. כל תלמיד רוח צריך לעמוד יציב על הקרקע ולא לתת עוצמה לאשליה ולמה שאינו אלוהי בחייו. עליו להשלים את כל הדברים בחייו דרך העצמי הגבוה המואר ועצמת האהבה האלוהית שבלבו.

להציב תזכורת של האמת אם אתם תלמידי רוח שחזקים דיים לעמוד מול האמת, כאשר אתם מתחילים להחליק מטה בהכרה, אז תזכורת קבועה לאמת אשר אתם מציבים לעצמכם, תהיה מקור לכוח ועידוד עבורכם. כאשר אתם קוראים לתזכורת את האמת האלוהית, עוצמה נעלה תזרום בתוככם. זוהי אמת חשובה עבור כל תלמיד רוח. זה יאפשר לכם לשמור ולראות באיזה אופן אתם שולחים קדימה את האנרגיה האלוהית ששוכנת בכם. כך מי שעושה זאת רואה שבמסירת האנרגיה האלוהית הלאה באופן מודע ועם נחישות ורצון להשתמש בזה באופן בונה, זה יצליח כי זהו השימוש של רצון פנימי להיטיב, שהנו אלוהי. אתם כתלמידים שמקבלים אמיתות אלה ומיישמים אותן, לא תמצאו שום קושי בניהול עצמכם או בניהול מצבים בחייכם. כאשר תחושת כעס באה לכם בדחף פתאומי, אז השימוש המודע של נחישות ושמחה צריכה להיות בכם כדי שזה ישפיע על זה. את הנחישות עליכם לקרון במודע ומתוך רצון חזק. דעו שיש להירגע ואז תוכלו להיכנס בשמחה לתודעה שמכירה בכך שעצמת האל אינה מוגבלת עבורכם. עצמת האל לא נכשלת אף פעם אבל, זה עובד בהתאם לעצמה שאתם מעניקים לדברים חיצוניים בחייכם. עיכוב בהצלחה נובע רק מכך שהאדם, במודעות ערה או לא מפריד את עצמו מהעצמה האלוהית שלו. האנרגיה תמיד זורמת קדימה. זה קיים כך בוודאות כדי לפעול ביחס להכוונה שניתנת ממכם לזרימת האנרגיה שלכם, גם אם אתם לא מודעים לזה. למדוט על מה שנמסר לכם ולדעת אמת זאת תמיד בהכרה מודעת - זה מאפשר לכם לתת את מלוא העצמה לאנרגיה הנעלה שלכם וכך תוכלו לכוון אותה בכל זמן. גם כאשר אתם זקוקים הכי הרבה לסיוע - התייצבו עם הנחישות הגדולה ביותר. דעו שכאשר אתם נמצאים בשמחה והרמוניה, אז נדרש מכם מאמץ קטן ביותר להצלחה. כאשר תלמיד רוח נכנס לתוך הנתיב הרוחני במודע הוא לוקח את המושכות לידיו והוא נתמך כך בהכוונה מודעת של העצמה הפנימית שלו ונישען רק עליה, במיוחד כאשר הוא מתמסר לשירות אלוהי של האור עבור כל החיים. בכך הוא מראה שהוא השליך הצידה את הקרב המאתגר שמחולל בו העצמי הנמוך, וזה אכן דבר שיש לעשותו בנתיב, להזיז אותו הצידה. הטבע האנושי הוא כזה שעד שהאדם לא מבין נקודות חשובות אלה שנמסרות כאן, הוא לא מתקדם. כאשר הכול מתנהל טוב, זה הזמן לבנות את המומנטום ולשריין את עצמו עם השריון המגן של המסטר הפנימי שבו, ודרך "נוכחות האל " שלו. אז, אם הוא מוצא את עצמו כבול למצב מטריד, הוא יכול לקחת פיקוד ולצוות עם עצמת-האל על המצב דרך נוכחות-האל הנעלה, לפתור את זה ואז למשול על המצב דרך הדרכתה. בידיעה זאת ניתן להבין ולהסכים, עד כמה מגוחך זה,

לאפשר לעצמכם להיעשות שליליים ללא בקרה עצמית.

שני הכוחות החיובי והשלילי כעת, חשוב להבין שהכוחות החיובי והשלילי קיימים בכל מקום בבריאה ולא חכם לגנות את השלילי. זה משום שהוא האמצעי שדרכו נגרם לילדי-האור להיעשות יותר ויותר ערים על כך שהם כובשים את הכוח-החיובי בתוכם ואין בהם איזון שני הכוחות.


אם הם בוחרים לפנות דרך לכוח השלילי שינכח ויפעל בחייהם דרך מיקוד בו כדבר רע, זה גורם להם להילכד בו ולאבד איזון. לכן, ברגע שאתם מזהים את הנוכחות של איזו מחשבה שלילית או הרגשה כזאת, מוצע לכם לפנות במחשבה ישר לקוטב החיובי, לנוח ולהירגע שם באיזון הרמוני.

מימוש אלוהי מימוש אלוהי מתאפשר כאשר אתם רוצים לבטא את האל מספיק חזק כמסטר בפעולה. אז

זה מגיע אליכם ומשיג אתכם ואתם כתלמידי-הרוח צריכים להתייצב על הקרקע בהבנה זאת.


מי שנלכד במצב שנגלה לו כשלילי צריך לומר: "אני ניצב עם עוצמת האל ומסרב להיות מושפע מההופעה הנגלית הזאת".


אל תרשו למצבים שליליים לשלוט בכם. אם לא כן,

כי אז אף אחד לא יכול לעזור לכם, גם לא האל עצמו.

הצהרות שכדאי לומר -

  • "נוכחות האני הנני העילאית, תני לי את ראיית הנולד שלך ושמרי על הפעילות שלי כך, שכל מה שנוגע אלי יישמר בהרמוניה. "

  • במלוא הנוכחות שלך יש לי את מה שאני צריכ/ה. נוכחות האל הנעלה, הקיפי אותי והגני עלי מכל רטט חיצוני נמוך ואני אהיה תמיד ניצחון אלוהי שלך".


יש לומר זאת לפחות פעם ביום. לדרוש שהעולם יתמלא בפעילות האהבה האלוהית הנעלה ביותר. דעו שהאל חי בכם, והוא יושתק בכם רק על ידי ספקות ופחדים וחוסר ביטחון של העצמי האנושי. צייתנות לידיעה זאת היא החשובה מכל !

הזכירו לעצמכם


Comments


bottom of page