top of page

אני הנני אור ואני חי באור


ההצהרות הבאות מבוססות על המדע של המילה המדוברת "אני הנני"

כדי שההכרה האלוהית תתממש באדם - הוא צריך להשיג ידיעה מודעת

"שהאני שלי הוא האל שבי, האור הנצחי שמתגלם כאני הנעלה שאני הנני".


(הדרכה של המסטר המתעלה על כך נמסרת בקישור זה )


בסרטון זה - דוגמא של הצהרות דינמיות בקבוצה - באנגלית

וההשפעה של האור על המערכת האנרגטית והצ'קרות של זה המצהיר זאת.

ההצהרות נאמרות בהתכוונות פנימית עם הרגשת המסטר שבפנים

אני הנני אור, אור זוהר,

מקרין אור, אור מועצם.

האל מכלה את החושך שלי,

בהפיכתו לאור.

 

היום אני הנני מוקד של השמש המרכזית.

זורם דרכי נהר קריסטל, מעיין חי של אור

אשר אף פעם לא יכול להיות כשיר

לפי מחשבה ותחושה אנושית.

אני הנני התגלמות של האלוהי.

החושך הזה שהשתמש בי נבלע

על ידי נהר האור האדיר שאני הנני.

 

אני הנני, אני הנני, אני הנני אור;

אני הנני חי, אני הנני חי, אני הנני חי באור.

אני הנני ממד מלא אור

אני הנני אור בעל הכוונה הטהורה ביותר אני הנני אור, אור, אור

מציף את העולם בכל מקום שאני נע אליו,

מברך, מחזק ומוביל את תכלית מלכות שמים.

 

רצוי לחזור על ההצהרות במקצב דינמי וסמכותי x3פעמים

 

הצהרה לסיום :

 

באמונה מלאה אני מקבל במודע גילוי זה כמתממש! (3x) ממש כאן ועכשיו עם מלוא העוצמה, שנמשכת לנצח, פעילה בעוצמה, מתרחבת תמיד, ועוטפת את העולם עד שכולם יתעלו לגמרי לאור - חופשיים!

אני הנני אהוב! (3X)


I AM Light, glowing Light,

Radiating Light, intensified Light.

God consumes my darkness,

Transmuting it into Light.


This day I AM a focus of the Central Sun.

Flowing through me is a crystal river,

A living fountain of Light

That can never be qualified

By human thought and feeling.

I AM an outpost of the Divine.

Such darkness as has used me is swallowed up

By the mighty river of Light which I AM.


I AM, I AM, I AM Light;

I live, I live, I live in Light.

I AM Light's fullest dimension;

I AM Light's purest intention.

I AM Light, Light, Light

Flooding the world everywhere I move,

Blessing, strengthening, and conveying

The purpose of the kingdom of heaven.


And in full Faith I consciously accept this manifest, manifest, manifest! (3x) right here and now with full Power, eternally sustained, ail-powerfully active, ever expanding, and world enfolding until all are wholly ascended in the Light and free!


Beloved I AM! Beloved I AM! Beloved I AM


31 views

Comentários


bottom of page