top of page

החזרה לשלמות המין האנושי

מדברי המסטר סינט ג'רמין, לילדי האור של כדור הארץ -


המפתח להשגת כל הדברים בחיים הוא לבצע את השירות של הרצון האלוהי בעולם, עם נדיבות הלב הפתוח לכולם ולקרון את אור האהבה האלוהית לכל אדם, במיוחד לזה שזקוק לאור בתפישה שלך.


כשזה יקרה במאסה מספיק גדולה של אנשים, פתאום כל המין האנושי יגיע אל התשוקה האחת - להשיג אלוהות. אז כל אדם יברך את השני ויזמן את כוח ה"נוכחות הנעלה", כדי לייצר שלמות בעולם האנושי.


דבר זה מתרחש כבר היום, והוא יתרחב במהירות הברק מאותו זמן ואילך כאשר יותר מכם לוקחים יוזמה כזאת עם העצמי הגבוה. ככל שפעילותכם כשליחי האור הולכת ומתרחבת, דרך אמצעי התקשורת שיש היום, מספיק אנשים יבינו את החוק הגדול של "האחד" הפועל דרך הנוכחות האלוהית שיוצאת לפעולה לכל מקום שנדרש ללא הגבלת זמן/מקום.


"האני הנעלה" מחכה תמיד שכתלמיד-רוח מסור תיתן - תשומת לב לעצמי האמתי שלך. רק כך ניתן להשתחרר ולהשיג ידע ואנרגיה שאתה צריך בעולם המעשה בו אתה חי, כדי להפיק את התוצאות שאתה צריך בשלמותם.


בשלב ראשון הגוף המנטלי של העצמי העליון אשר יודע את השלמות שיש מעל להכרה האנושית, מתבטא כנשמה ששחררה את המיקוד המנטלי הנמוך בחוסר השלמות של העולם, או במאבקי הכוחות של המישור הארצי הנמוך.


כשאתה מתעלה לאור, האור הגדול שמשתחרר וטיהור הגוף הפיזי שלך ברמה התאית, משחרר אותו מהמשיכה של דחיסות כדור הארץ. לאחר ההתעלות, אתה מעוגן בגוף האנרגטי הגבוה ביותר - גוף האור. ואז השחרור הזה שמגיע אתו והתהילה של הישג זה הנו דבר לא יתואר !


אתה נושא אתך את התכונות המטוהרות של האדם החדש. המאסטר המתעלה שמדריך אותך מהמישור הרוחני בתהליך זה, מכיר הן את השלמות והן את חוסר השלמות שלך כבן אנוש ורואה מה נדרש לך להשלים במעבר שלך מהאנושי לאלוהי.


נוכחות-האל בך אינה רואה את הפגמים בישות הלא מתואמת שלך אלא רואה אותך כנשמה בשלמותה. ברגע שאתה מקבל את התהליך הזה בנכונות עם ההכרה הטהורה שלך, זה יהיה דבר עצום עבור התקדמותך.


זה כך כי הנוכחות האלוהית שלך עושה את עבודתה דרכך ברמה הקוסמית, ומשחררת את האנרגיה שלה דרך הגוף המנטלי של העצמי הגבוה שלך, ביחס לתשומת הלב שאתה נותן לה. זה תואם לחוק ההוויה שאומר- שהאנרגיה צריכה לזרום הלאה על פי כוונת הלב והמחשבה.


אם כן, כאשר אתה נותן תשומת לב וסמכות לאור של העצמי הגבוה שלך, זה מזרים את האור הלאה באופן תמידי. לכן, כאשר תמשיך לתת את תשומת לבך במיקוד לנוכחות האל בכל הרצינות והכנות, אזי תקבל עוצמה של אור משחרר ממנה באופן טבעי.


תהליך הטיהור עם האש המקודשת הסגולה משנה את הדחיסות של מבנה התא של הגוף הפיזי שלך, משחרר אותך כך לחיים האמתיים של המקור האלוהי שלך. כל זה הנו הדבר הטבעי והמעשי ביותר שהאנושות יכולה לחוות כהשתחררות מעולם האשליה.


אני מבקש ממך, אור יקר, להתבונן בחוויה של שליחי אור טובים אלה שהביאו לריפוי הנעלה של ההכרה והגוף והתעלו מעל לחומר והאשליה של העולם, כמילוי של החוק האלוהי. אם הם לא הבינו את אופן פעילות אור הנוכחות הנעלה, אז איך אפשר לעשות את זה ולהתעלות ?


אני אומר לכל אחד המקשיב כעת : " ככל שתיתן יותר את תשומת לבך לנוכחותך האלוהית, ותקרא לה לפעולה, כל שריד וכל תחושת המגבלה האנושית ייעלמו ממך ומהחיים שלך. זה חוק החיים ; זה חוק ההוויה שלך, וכמו שאתה תמשיך בזה בנחישות ובהתמדה, כך תהיה לך תוצאה ממשית זאת, כי זה חוק החיים."


ברגע שאתה חש את ההרמוניה של הווייתך האמתית ומחזיק אותה בך במודעות, אז עם אמונה מוצקה ועם פקודה איתנה אתה נותן לאור לרפא ולמוסס שגיאות, מגבלות אנושיות שיש או התגלות הפרעות שמטרידות את עולמך ואתה מצהיר מול כל הפרעה עם אמונה - שאין לה כוח עליך, וכאשר תראה מנקודת מבט פנימית את הפעילות של החוק המתרחשת כשחרור שלך, אתה תהיה מאושר באמת.


זה בדיוק כמו שאתה שולח מתוכך אור שיופיע לפניך, מאחוריך ומכל צדדיך, וזה יוצר הגנה של אור אשר שום דבר שמפריע לא יכול לחדור מבעדו כשאתה אומר : "אין לאשליה זאת כוח עליי !" תחושת בטחון זאת באה מתוך עולם הסיבה של העצמי הגבוה הלא מוגבל. כך אתה יכול לקבל תוצאות אלו ללא הגבלה בעולם התוצאה. אתה יכול לזמן את נוכחות האני הנעלה לקחת את הפיקוד עליך ועל העולם שלך, כדי לייצר שלמות, ולכוון אותך על ידי אור התבונה הגדולה שלה בעוצמה מנצחת.


כך באופן טבעי יהיו לך תוצאות מושלמות בכל רגע בפעילות בעולם החיצון. אלה דברים פשוטים שצריך להבין את העיקרון שלהם, דרך החיים של החוויה הפיזית המאתגרת ולקבל את העובדה שהאנושות לבדה אחראית על המגבלות שנמצאות בה, משום שהן היצירה של האמונות שלה.


רק בגלל שעשיתם טעויות כבני אנוש אין זו סיבה שיש צורך להמשיך בהן. אם כן, הפתרון היחיד לכל דבר עבור אדם יחיד, מדינה, עיר, לאום או עולם - הוא זימון מספיק של האור האלוהי דרך האנושות לפעולה של טיהור, אשר ישחרר את עולם ההרגשה ואת עולם המחשבה של קולקטיב האנושות מתבניות מחשבה שגויות.


אין שום אמצעי אחר ביקום אי פעם שיביא פתרון לדבר זה שיצרה האנושות !


עכשיו תכנית החזרה למושלמות חלה על חיי הפרט שלך בדיוק כפי שהיא חלה על חיי העיר שלך, המדינה או האומה שלך - כי את הבעיות של כל העמים היום, ניתן לפתור לצמיתות אם מאסה מסוימת של האנושות תקרא לנוכחות האני הנעלה לפעולה בצורה זאת.


מאסה זאת תגרום לכזאת הרגשת שלמות של "הנוכחות האלוהית" שתבוא לביטוי בעולם המנטלי והרגשי של האנושות, עד כי המון אנשים ירגישו את הדחף האלוהי בתוך עולם ההרגשה שלהם שמבקש לעשות את הדבר המושלם ולהשתחרר למלוא הפוטנציאל.


אז איך עושים את ההשתחררות הזאת ?


ראשית מבינים ששם האל הוא ה"סיסמה" לביטוי חיי המסטר.

מבינים את המדע של המילה - "אני הנני ; אהיה אשר אהיה"


בהתגלות למשה האל אמר: " זה הוא שמי בכל הזמנים, ובשם זה אני אהיה בפי הדורות שיבואו". זה אומר לנו להשתמש בשם זה כדי למשוך את ההשתדלות שלו. לפיכך, לפי לימודי המסטרים שהתעלו, בציוויים שלנו אנו משתמשים ב"אהיה אשר אהיה" או ב"אני הנני" כדי לחדור לתוך עצמת האל האולטימטיבית. " אני הנני " הוא יותר משם קדוש. זוהי עצמה ו-"נוסחה מדעית", אשר מפעילה עוצמה אלוהית בחיים דרך טוהר הכוונה.


להשתמש בשם האל בתפילה


כאשר אתה מבטא את שם האל "אני הנני אהיה אשר אהיה"- עם אמונה ואהבה, האל משחרר את האנרגיה שלו כזרם של אור לרפא את ההכרה, הנשמה והלב.


מה המשמעות של " אהיה אשר אהיה"


זה אומר- מה שלמעלה כך למטה. זה האל שמצהיר: " אני הנני כאן למטה, כמו שאני הנני למעלה". כאשר אתה אומר " אהיה אשר אהיה", אתה מצהיר שהאל ישנו היכן שאתה ישנו. אתה מתכוון - "כמו שהאל הוא בשמיים, כך האל הוא על פני האדמה בתוכי והיכן שאני עומד - האל ישנו, כי אני הוא "האני הנני".


כאשר האל נראה כלא נמצא בך ולא עונה לך אמור: " בשם אהיה אשר אהיה, היכנס לחיי, אני לא יכול לעשות זאת בלעדיך ! שלח את מלאכיך לקחת פיקוד על מצב זה כאן ועכשיו!" אתה יכול להיות יותר ספציפי ולציין את הבעיה שמטרידה אותך.


נסה את הציווי כמדע של המילה המדוברת


גם אם אתה מסוגל לתת ציוויים רוחניים רק לכמה דקות ביום, זה יכול לעשות הבדל במה שיצטייר בחוץ. זה משנה את המחשבה והמצב הפיזי ואת מערכת היחסים שלך עם האל. נסה את זה ותראה את מה שהאור עושה עבורך ואת מה שאתה יכול לעשות עבור מה שהעולם זקוק לו.


בתרגול יומי וברצון חופשי אתה לוקח בעלות על פני האדמה, משתוקק לסייע לגבוה ביותר, ואתה מצווה אותו לרדת לתוך העולם שלך, לתוך חייך, אומר כמו מסטר : " מלכותך באה ורצונך נעשה בארץ כמו בשמיים "!


בעזרת נכונות מודעת, אתה מאחד את כוחותיך עם האל, מיישר את רצונך עם אלוהותך ומצווה את העילאי ביותר להיכנס לעולם שלך כדי לבטא את הבעלות שלו. אתה מחזיר לו את הסמכות שהוא נתן לך. בצורה זאת הנשמה מתמלאת באש הרוחנית של רוח האל ואתה נעשה להתגשמות עילאית של סמכות האל, רצונו, ובעלותו על פני האדמה.


הריטואל הוא - לבקש מה שתרצה לקבל, לחפש ולמצוא זאת בכך שתדפוק על דלת הלב שתיפתח. זה הוא מפתח למסטריות אישית דרך שיתוף פעולה מודע עם האל, בידיעה שהעצמי האלוהי, הוא האהוב של האל כמתווך. הוא הכלי להתמרה אלכימית של ארבעת הגופים הנמוכים ושל התפתחות תודעת הנשמה.


כאשר אתה מושך את אור האל בשם ה"אני הנני", המתווך, שהנו העצמי האלוהי - יורד לשדה הכוח של התודעה המתפתחת ואומר את המילה המקודשת דרכך , דבר שמוכיח שמה שלמעלה כך למטה, ההתגשמות השופעת של חיי שפע בחומר. העצמי האלוהי הוא המתנה שיורדת לעולם מהאב האלוהי של כל האורות.


בגלל שאורות אלה נמצאו ראויים להתקבל על ידי האל, כל מי שנעשה "אחד" עם הצלם והדמות שלו, נעשה ראוי לצוות אותו לפעולה בעולם הצורה, כמסטר אלוהי.


ניתן לצוות את האור גם בשם כל הוויה מתעלה קוסמית שזכתה בשחרור האלמותי שלה, דרך איחוד מחדש של הנשמה, עם העצמי האלוהי ורוח נוכחות האני הנני. שאל את עצמך מה אתה רוצה להשיג בציוויים שלך. האם יש לך מטרה רוחנית או רק מעשית ?


מטרות רוחניות כוללות :

להיות יותר באהבה ללא תנאי, למשוך אליך את העצמי הגבוה.

להתגבר על חוויית ילדות כואבת שיצרה בעיה במערכות היחסים שלך ולהשתחרר.


מטרות מעשיות כוללות:

למצוא עבודה חדשה בה תמלא את ייעודך הגבוה, להשיג כסף ללימודים כדי לממש את עצמך .

לפגוש חברים חדשים הדומים לך בהשקפת חיים.

לממש מטרה שתתרום לאנשים אחרים, לאומה שלך, לעולם שלך.

לסייע במצב מסוים בעולמך או לאדם מסוים שפונה אליך.


לפני הציווי עשה רשימה של מטרות רוחניות או מעשיות


החל בעבודה עם "המילה המדוברת אני הנני" ותראה איך האור עוזר דרכך עבור מה שהעולם צריך. בתרגול יומי שלך ועם רצון חופשי לתרום, אתה לוקח בעלות על פני האדמה ואתה משתוקק לסיוע של הנעלה ביותר. אתה חייב לצוות אותו לרדת לעולם לתוך חייך באותו אופן שמסטר מלמד לעשות כשהוא אומר לאל : "מלכותך באה ! רצונך נעשה על פני האדמה כמו בשמיים !


בעזרת נכונותך מרצון אתה מאחד כוחות עם האל, עושה את רצונך אחד עם האל ואז מצווה את הכוח העילאי להיכנס לעולם שלך. אתה מתרגל בעלות זאת ומחזיר לאל את הסמכות שהוא נתן לך. בצורה זאת הנשמה מתמלאת ומתמזגת עם רוח-האל ואתה נעשה סמכות למימוש העילאי של האל, רצונו ובעלותו על פני האדמה.


הריטואל של לבקש באופן אלוהי כדי לקבל, זה כמו לדפוק על דלת-קסמים שתיפתח. זהו מפתח למסטריות דרך שיתוף פעולה עם האל.


כאשר אתה משיג את הבנת החוק הקוסמי שאומר " הזימון משלים את ההיענות ", עליך להוכיח זאת ביומיום ולומר: " הוכח לי זאת עכשיו אל נעלה, כדי שאפתח את חלונות השמיים ואזרים את הברכות שלך עד שכול מה שיש יתמלא בהן" !

אני הנני סינט ג'רמין ואני מודה על ההקשבה בשמי ובשם העצמי הקוסמי והאחווה הלבנה הגדולה , ואני מברך את כל הלבבות בשלמות נצחית !




bottom of page