top of page

הצהרות הרוחניות-המעשית ; "הלב-הראש-היד"

הצהרות ה-אני הנני של המסטר הנעלה אל מוריה עוזרות לנו לטהר ולהמריץ את שלושת ההיבטים העיקריים של הרוחניות המעשית שלנו - הלב, הראש והיד - והן תורמות לחיבור גדול יותר של נפש-לב-גוף.


"הלב"

אנו קוראים לכוח הטרנספורמטיבי של הלהבה הסגולה כדי להשתחרר מרגשות שליליים וקרמה שחוסמות את זרימת האנרגיה דרך הלב שלנו. פעולה זו עוזרת לנו לפתח את איכויות הלב. זה עוזר לנו להיות פתוחים יותר, רגישים יותר וחומלים יותר למצבם של רבים כל כך שזקוקים לאהבה ולתפילות.


"הראש"


פעילות זאת מחזקת את היכולות הגופניות, הרוחניות והמנטליות כך שנוכל לחשוב ולתקשר בצורה ברורה יותר. זה עוזר לנו לחזק את היכולות האינטואיטיביות שלנו, כולל צ'קרת העין השלישית שלנו, ולפתח תפישה חדה יותר של ממדים רוחניים. צ'אקרת הכתר, היא הגביע שבו אנו מקבלים את המחשבות היצירתיות של האל דרך האני העליון שלנו.


"היד"


מייצגת את הדרך בה אנו מיישמים את הרוחניות שלנו בעולם המעשה. היד מסמלת את כוחו של האל לגרום לדברים לקרות - דרך המקצוע שלנו, או היעוד והשירות שלנו לחיים וכל הדברים הגדולים והקטנים שאנו עושים עבור אחרים בכל יום. דרך היד שלנו אנחנו יכולים גם להעביר אנרגיה וריפוי אדירים. במנטרה "יד" אנו מאשרים שכאשר אנו עובדים יד ביד עם האל, הכול הוא אפשרי.

 

"אתה גוזר כל דבר בחייך, וכך הוא ייקבע לך !" -

הקדשה והסבר מהמסטר אל מוריה :


בכל רגע כל גבר או אישה יוצרים את העתיד שלהם. החיים, שהם מתנה שניתנת מהאל, פועלים ללא הרף כדי להגשים את הרצונות של האדם שנאמרו או לא נאמרו. מחשבות ורגשות אנושיים הם גזירות בפני עצמן למה שיתגלה והן מייצרות בוודאות ובצדק את מה שהן, בין אם זה בא בשמחה או בצער.


רוב האנשים יוצרים בבורות וחוסר הבנה - למרות שהם חיים בתוך ים של חוכמה אלוהית. חייהם הם תערובת של טוב ורע כאחד, שנותנים לעולם תמונה כאוטית של מה שנקרא גלגל המזל.


מתוך אמונה שגברים ונשים ישרים רוצים להתעלות מעל לשעבוד אשר כפו על עצמם ובכך ישילו איכויות אנושיות אומללות של מחשבה ותחושה - שנמשכו זמן רב אך לא נרפאו - אני, אל מוריה מציע קריאות אלו לעולם עם אור השמש של האהבה והאור האלוהיים.


השימוש המתמיד והנאמן בהם ייטע זרעים בקרקע הפורייה של התודעה האנושית - זרעים של חסד ונבטים של חמלה ורחמים.


אלה בתורם יניבו את הקציר של חיים חדשים, קציר אישי של הרמוניה ושפע, שיתגשם במהירות בקריאות שלכם באמצעות צמיחה אינדיבידואלית והרחבת האש הקדושה של האל בלב האנושות ובעולם.


כמו מזור-הגלעד, קריאות אלו ישמשו את נשמותיהם העייפות של ילדי כדור הארץ ויקשרו את לבבות האדם יחד עם צבאות האור הנעלים, ויהפכו את המין האנושי לאלוהי - למשפחה אחת שתקים לנצח שלום וניצחון באור האל שתמיד מנצח.


כאשר אתם עוקבים מדי יום אחר המילים הבאות לפי ההנחיה שכאן, אתם מקבלים את ברכתי שניתנה באופן אישי ממקדש רצון-האל בו אני נוכח, וגם ברכות מטעם האחווה הלבנה הגדולה.


אני הנני אל מוריה חאן !

 

התחילו את יומכם עם קריאות "הלב-הראש-היד"- בדרך המסטר בה אמירת "אני הנני"- הכוונה לעצמי האלוהי אשר חי כנוכחות-האל באדם -


"לֵב"

דמיינו את הלהבה הסגולה שבתוך לבכם כאור סגול פועם המרכך את לבכם, הופך כעס לחמלה, מרירות למתיקות, חרדה לשלווה ואמרו : "אש סגולה, הנך אהבה אלוהית, בואי לבעור בתוך לבי. שמרי אותי תמיד בקשר אתך. הנך מהות של חמלה אמתית, שמרי שתמיד אהיה בקשר אתך."


"רֹאשׁ"

ראו את הלהבה הסגולה יוצאת מלבכם וחודרת לתוך ראשכם כדי לנקות את הכרתכם מכל החסימות המנטליות, הדימויים השליליים והמושגים המגבילים לגבי עצמכם או אחרים. ראו את תודעתכם מתמלאת באור הזוהר של האל ואמרו:

" אני הנני אור-המשיח שבי, משחרר את הכרתי לנצח, וכאשר אש סגולה זורחת עמוק בתוך הכרתי היא ממלאת את הכרתי באור זוהר השמים."


"יד"


דמיינו את הלהבה הסגולה ממיסה את הסיבה, התוצאה והזיכרון של הדברים שהייתה לכם "יד" בהם ואותם הייתם רוצים שלא לעשות. תוכלו לומר :

"אני הנני יד האל בפעולה, משיג/ה ניצחון בכל יום ; הסיפוק הגדול של נשמתי הטהורה, הוא לתת שירות מעשי לבריאה וללכת בדרך האמצע."


להיות צינור אור אלוהי

דמיינו את האור הלבן המסנוור מנוכחות האל שפועמת בכם, כשהוא בהיר יותר מהשמש הזורחת, מתלכד לעמוד של אור סביבכם. בתוך צינור האור המנצנץ הזה, ראו את עצמכם עטופים בלהבה הסגולה. מדי פעם במהלך היום, אתם יכולים לחזק את ההגנה הרוחנית הזו על ידי החזיית צינור האור סביבכם וחזרה על קריאות הציווי האלה לאור, בהם "אני הנני" הוא העצמי האלוהי אשר חי כנוכחות-האל באדם - תוכלו לומר :


נוכחות האל האהובה !

"חתמי מסביבי עמוד מהאור שלך, שנובע מלהבת המאסטר הנעלה שאני הנני. בשם האל אני קורא/ת לשמור על גוף המקדש שלי חופשי מכל מחלוקת והפרעה. אני קורא/ת לאש המקודשת הסגולה שלך להצית בי אור הממיר כל תשוקה כובלת, בשם החופש כך זה קורה, עד שאני נעשה אחד עם הלהבה הסגולה שלך."


הערה : בזמן שאתה אומר את המנטרה "סליחה", שלח את האהבה והסליחה שלך לכל מי שעשית לו עוול אי פעם ולכל מי שאי פעם עשה לך עוול. שחרר את המצבים לידיו של האל. אמור :

"אני הנני הסליחה שפועלת כאן, מבטלת כל ספק ופחד, משחררת אנשים לנצח על כנפיי הניצחון הקוסמי. אני קורא במלוא העוצמה לסליחה בכל שעה; סליחה לכל החיים בכל מקום. אני הנני סליחה שזורמת מלוא החסד ! "


אספקת שפע

אני הנני חופשי מפחד וספק,

משחרר כל מחסור וסבל,

יודע עכשיו רק שפע של אספקה טובה

שמגיע ממחוזות גבוהים, ממעל.

אני הנני יד המזל של האל עצמו

מציף את אוצרות האור ומקבל

שפע מלא המספק כל צורך בחיים.


מושלמות


אני הנני חיים המכוונים עי' האל !

הצת בי את אור האמת שלך.

אני מתמקד בשלמות האל.

מכל מחלוקת והפרעה שחרר אותי,

שמור אותי מעוגן תמיד בצדקת תכניתך.

אני הנני נוכחות של שלמות

שחיה את חיי האל באדם !


הִשׁתַנוּת


אני מחליף את כל מלבושיי הישנים

פתוח ליום החדש והבהיר;

עם שמש של ההבנה -

אני זורח לאורך כל הדרך.

אני הנני אור בפנים, בחוץ ;

האני הנני הנמצא בכול.

מלא אותי, שחרר אותי, פאר אותי !

חתום אותי, רפא אותי, טהר אותי !

עד שאשתנה .

אני הנני זורח כמו הבן האלוהי,

אני הנני זורח כמו השמש !


תְחיה


אני הנני להבת התחייה

המאירה בדרכי את האור הטהור של האל.

עכשיו האני הנני מרומם כל אטום.

אני הנני חופשי מכל צל.

אני הנני האור של נוכחות האל המלאה,

אני הנני חי, תמיד חופשי.

עכשיו להבת החיים הנצחיים

מתרוממת לניצחון.


התעלות


אני הנני אור ההתעלות,

ניצחון שזורם בחופשיות.

זוכה סוף סוף בכול הטוב, לנצח.

אני הנני אור חסר משקל,

מתרומם מעלה לאוויר.

אני מזרים במלוא עוצמת-האל לכול,

את שירי השבח הנפלאים שלי ואומר :

היי, אני הנני אל חי. האחד האוהב תמיד.

מתעלה עכשיו עם מלוא עוצמת-האל.

אני הנני שמש זוהרת !


סרטון :הצהרות דינמיות, "לב-ראש-יד" - על ידי אליזבט קלייר פרופט וחניכי המסטר


bottom of page