top of page

טקס איחוד של נושאי האור עם המשיח הקוסמי


אל מוריה הוא ראש המועצה של האחווה הלבנה הגדולה והנו הכוהן של הקרן הראשונה והמנהיג של מקדש הרצון האלוהי במישור האתרי מעל דרג'ילינג בהודו וגם האשרם שלו נמצא שם לצורך לימוד רוחני. (אשרם בסנסקריט הוא מושג המתאר קהילה שהשוהים בה מוכוונים להתפתחות רוחנית)


אל מוריה מסביר:


הסיבה העיקרית שלנו להקמת אשרם זה היא לחיבור לבבות ברחבי העולם בטקס של מדיטציות קבוצתיות. למרות שאנו מופרדים על ידי זמן ומרחב, כולנו ניפגש באיחוד דרך התודעה, כשאנו מתאמצים יחד ליצור את האשרם שלנו לאל דרך ההכרה והלב.


הבנת האשרם האתרי כבית של אור, מקום מושבם של המסטר ותלמידיו, נותנת נחמה לכולם. האשרם זוהי להבת נחמה בתוך הסערה. האור הנגלה בחלון זה נראה למרחוק על ידי זה הנוסע בסערת הלילה וזקוק למנוחה.


האשרם האתרי הוא מקלט רוחני. מקום מנוחה לנשמה. זה המקום המיוחד בו יש שחרור ממאבק וכניסה להטענה אנרגטית יחד עם אחים ואחיות של נשמה ולב אחד ותכלית משותפת, אשר נפגשים פה ושם לאורך מסלול החיים. זה חזון האשרם שאני מחזיק בו והוא אכן קיים.


ביולי 1990, מוריה דיבר לחניכיו בעולם על החזון שלו לגבי אשרם אוניברסלי זה

של חסידי רצון-האל ואמר:


" האשרם נוכח תמיד והנו עבור סדר עולמי. יש הרבה חברים בקהילה הזו שהם התלמידים שלי. הם מקיימים את התודעה המשותפת דרך האנטקרנה וזה נבנה בעולם כבר ארבעים שנה ויותר. האנטקרנה מחברת את רשת החיים. רשת האור אשר מחברת רוח וחומר יחד ומרגישה את כל הבריאה בתוך עצמה דרך לבו של האל. אנטקראנה זו, היא המנהלת של האנרגיות מהשמש המרכזית הגדולה.


חוט הקריסטל המחבר את העצמי-האל והעצמי-הגבוה של כל פרט עם השמש המרכזית הגדולה הוא חלק מהאנטקרנה הזו. לכן, גם אתם שוכנים ברשת זאת, שרבים הכינו אותה על ידי מתיחת האנטקרנה העצמית שלהם עם הקוסמוס.


הרגישו עכשיו את המיתר של האנטקרנה הזו עובר בלבכם. זהו חוט של אור. ולכן, אם תרעידו את המיתר הקריסטלי על ידי שימוש בכל יום לפחות באחת המדיטציות שאני מציע, אז אתם תמיד תהיו חלק מהרשת הקוסמית. תמיד תוכלו לשמוע באוזן הפנימית ולשמוע בתוך הלב מה מצבם של כל משרתי רצון האל של הקוסמוס.


אתם צפויים להפיק תועלת רבה מהתחברות פנימית זו כי רבים בתוך הרשת הזאת נמצאים מעבר להשגתכם הרגילה. חלקם חניכים בלתי מתעלים, אחרים הם מאסטרים מתעלים וישויות קוסמיות. ולפיכך, אתם יכולים להעביר לבעלי השגה פחותה את המומנטום שלהם גם בזמן שאתם עצמכם מחוזקים על ידי דחף זה מלמעלה.


בסרטון זה ישנה פתיחה לטקס האיחוד הקוסמי עם הנחיה והצהרות

האיחוד נעשה דרך התודעה, עם העצמי-המשיחי והקוסמי

במיקוד בלב יחד נושאי האור בעולם ובקוסמוס - דרך הצהרות, תפילה ומדיטציה

לאחר הפתיחה אנו מתמקדים בלב ואומרים :

המשיח הקוסמי הנעלה, האחד הקורן, המושיע ! הפנה את רצוננו לרצון האלוהי הנעלה. עשה אותנו לכלי של שלווה שנושא את אורך לכל מקום להביא שמחה לכל ילדי האור בעולם ובנתינה זאת אנו מקבלים.

אנו ניצבים במרכז ההילה המשותפת שלנו ואומרים בהודיה :

(דרך ההכרה הגבוהה)

התכוונות ומיקוד :​ אני הנני האחד שניצב באשרם של אל-מוריה ומציע אור באיחוד עם כולם. כאור קורן אחד ; לב ללב, להבת-אל ללהבת-אל בתוך עולמות האינסוף. אני הנני האחד הקורן ברוח המשיח הקוסמי ושולח קדימה אהבה, חכמה ועצמה אלוהית לכל ילדי האל. אני מתמזג עכשיו עם האור של הנוכחות האלוהית והעצמי המשיחי שלי, בליווי מלאכים של האש המקודשת וכל הקדושים שנוכחים כאן. אני מכוון דרך נשמתי לרצון האלוהי הקדוש והנצחי של האל האב/האם. ככלי של האל האחד הקדוש אני הנני זה שמכוון חיים, אור, אמת ואהבה, חכמה, חוזק, אנרגיית חיים לבריאות כל מי שזה נדרש לו ולכל חלק בחיים שמסור לאלוהותו.

אני מרכז את כל העוצמה, חכמה ואהבת האל, אשר בחדר הסודי שבלבי ושולח זאת קדימה לכל המסורים לרצון האל בכל עולמות האינסוף. הבה ניתן יחד למלוא העוצמה החכמה והאהבה לשטוף את כל אדמת כדור הארץ באור הלהבה כדי לשחרר לכל החיים שהנם התגלמות האל, את התבנית המקורית של מושלמות האל בחיים אשר נובעת מהשמש המרכזית הגדולה - הלב הקוסמי.

הצהרות וציוויים דרך הכרת המסטר הפנימי :

נוכחות-האל האהובה, אני קורא/ת לך לעורר את כל הלבבות של ילדי האור בכל מקום - לאהבתך היפה ולמושלמות שלך אשר האל האב/האם חתם בזרע המקורי של החיים כדי שהוא יפרח בנשמותיהם דרך תפארתך באיחודם עמך. עוררי אותם לנתיב האלוהות האישית חזרה אלייך - אם כל האורות, דרך תחיה והתעלות אל האור האלוהי.

נוכחות האל האהובה, שלחי שנים-עשר לגיונות מלאכים ושחררי את כל הנשמות מהאור שהלכו לאיבוד בצללים ושכחו את מתנת האהבה והמושלמות שלך שישנה בצלם האלוהי החתום בלבם. החזירי אותם לחיות לרגלי העצמי המשיחי ולהשיג את ניצחון החיים מעל המוות.

האל האב/האם האהוב של כל האורות ! אני מזמנ/ת אותך כעת לעטוף את כל ילדיך בלבוש הלא-נראה של המסטר האלוהי ולהרים אותם עם שלווה אל אהבתך ומושלמותך אשר במלכות-האור. תן למלכות זאת לבוא לידי התממשות בתוכם דרך אורך המנצח, שיתממש בכל מקום בו אני נמצא.

אלפא ואומגה, ההתחלה והסוף של הקוסמוס. אני הנני זה שבאהבתך ומושלמותך, מזמן את הלהבות התאומות להיות שותפים באחדותך. אמור מה רצונך דרך איחוד הלהבות התאומות. רטוט זאת בטון מילתך המקודשת. שדר זאת לתוך לב היהלום שלנו, לשם בריאה מחודשת של העולמות בצלם האלוהי של האל, האב/האם של כל האורות. כי אני הנני-אנחנו הננו קולך. אני הנני-אנחנו הננו המקדש החי שלך. אני הנני-אנחנו הננו פעימת לבך. חיינו נשמותינו, הכרתנו, לבנו והלהבות התאומות שלנו נמצאים באחדות אתך לנצח. העצם ושמר בלהבות התאומות שלנו ובכל ילדיך - תודעה משתוקקת לאהבתך ומושלמותך בביטוי - כאן למטה כמו למעלה !

הצהרות האני הנני (אני הנני=ההכרה האלוהית=האל שבי הוא)


אני הנני חי לנצח (9X)

 

אני הנני האחד הקיים בכל מקום בתודעת-אל (9X)

 

אני הנני ההתעלות לאור (X9)

 

אני הנני אהבה קדושה, אני הנני כוכב האהבה !

 

אני הנני האלפא והאומגה, ההתחלה והסוף !

 

אני הנני אחד עם זרם התודעה שזורם לנצח דרך הקוסמוס !

 

אני הנני נוכחות מצווה : ויהי אור, ויהי אור, ויהי אור !

 

אני הנני עוצמה-חכמה- אהבה שנשמרת בכל פעימת-לב !

 

אני הנני אהבה שפוקדת על כל החיים להיות אהבה !

 

אני הנני אהבה שפוקדת על כל החיים להתעלות !

 

אני הנני נוכחות-האל המבטאת את שירת החיים הנצחיים. אני הנני שחר של שמחה נצחית.

נושאי-האור המבורכים, תודה על אורכם !



הערה :

המסטר אל-מוריה מייצג את התכונות האלוהיות של עוצמת הרצון האלוהי - אומץ, ודאות, כוח, יושרה, הסתמכות עצמית, אמינות, אמונה ויוזמה. אלו הן תכונות של עקרון האב האלוהי ; המדינאי, המבצע, השליט. הפרשנות שלו להנהגה היא שהאל הוא - מעל לאדם והתפישה שלו לגבי מדינאים אמתיים היא שהם אנשי-על שליחי האל. אל-מוריה משרה בלימוד חניכיו ציות מואר לרצון הקדוש של האל. היכרות עם אל-מוריה בקישור


הטקסים שאל מוריה מציע הם: טקס האיחוד של נושאי האור; טקס השמש המרכזית הגדולה; טקס התכווננות לרצון הקדוש של האל; טקס קדוש לטיהור נשמה; טקס מעבר לעבודת הקודש; וטקס קדוש לאחדות.


אתם יכולים לבוא לאשרם גם בשנת-הלילה, להטענה אנרגטית ולימוד


Comments


bottom of page